quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:02 schreef PowerLoungen het volgende:
Volgens Maijer is Barney nog een wereldtopper
Dit.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:08 schreef hafcfan het volgende:
Als Barney wint verkanjert die mijn hele toernooi weer.
Want je weet dat ie de volgende ronde er alsnog uit gaat.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:08 schreef hafcfan het volgende:
Als Barney wint verkanjert die mijn hele toernooi weer.
Tegen Chisnallquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Want je weet dat ie de volgende ronde er alsnog uit gaat.
net zoals Part zekerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet een geheel vreemde gedachte.
Die staat een behoorlijk stuk lager op de ranking.quote:
Beide 1 overeenkomst : Ze zakken lager en lagerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die staat een behoorlijk stuk lager op de ranking.
Van mij mag Pipe ook wel winnen.quote:
Ja. Inruilen voor Daniella Allfree.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eens al is die Hazel echt een hoertje.
Al zou Pipe nog 5 keer langzamer gooien, nog altijd liever Pipe dan Lewis.quote:
Stuur als kijkersvraag in of ze een mooi interview met haar kunnen doen dan!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja. Inruilen voor Daniella Allfree.
[ afbeelding ]
RTL stuur ik nooit meer een kijkersvraag. Die zitten alleen maar over die kut webshop te spammen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:24 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Stuur als kijkersvraag in of ze een mooi interview met haar kunnen doen dan!
Wilde het net zeggen. Gvd die 2 zijn me toch een stelletje hé?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:25 schreef heywoodu het volgende:
Ah, er wordt maar weer even gemeld dat je geen 9-darter hebt als je de eerste 3 pijlen mist en dan 501 in 9 darts uitgooit.
oh. Daarom ook schaduwemailadres gebruiken voor dat soort 'correspondentie'.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
RTL stuur ik nooit meer een kijkersvraag. Die zitten alleen maar over die kut webshop te spammen.
Je verdient wel een applausje dan IMHO.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:25 schreef heywoodu het volgende:
Ah, er wordt maar weer even gemeld dat je geen 9-darter hebt als je de eerste 3 pijlen mist en dan 501 in 9 darts uitgooit.
Nee, ze pikken alleen de vragen er uit, die makkelijk zo. Of een zogenaamd vraag waar je dat dartbord kunt bestellen. Dus die webshop spam.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:26 schreef n00b13 het volgende:
[..]
oh. Daarom ook schaduwemailadres gebruiken voor dat soort 'correspondentie'.
Ah. Dan moet je vragen of je die vrouw ook in de webshop kunt bestellen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, ze pikken alleen de vragen er uit, die makkelijk zo. Of een zogenaamd vraag waar je dat dartbord kunt bestellen. Dus die webshop spam.
Oh? Speelt die Zelda dan?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:29 schreef Grifte het volgende:
Wisten jullie dat Guus Hiddink een partijtje link werd
Bij een kar met boodschappen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:28 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ah. Dan moet je vragen of je die vrouw ook in de webshop kunt bestellen?
Ik ook, lijkt me wel een aardige kerel altijd.quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook, lijkt me wel een aardige kerel altijd.
Likt hamilton nog bij elke dart aan zijn vinger?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks krijgen we Pipe - Hamilton in de kwartfinale.
Nice gun die Hamilton het wel weer.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks krijgen we Pipe - Hamilton in de kwartfinale.
Ja, en Thornton staat nog op de bus te wachten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Likt hamilton nog bij elke dart aan zijn vinger?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |