Wauw. Ik kom net dit topic binnenwandelen en krijg meteen een ijzersterke anekdote voor mijn kiezen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb vandaag wel iets leuks meegemaakt. Ik had van mijn moeder een fiets gekregen zodat ik voortaan naar de uni kon fietsen. Dus was afgelopen week helemaal in mijn element naar de universiteit gefietst, voor het eerst. Maar dat viel een beetje tegen, was nogal bergop en die fiets fietste nogal zwaar.. Dus ik had de fiets geinspecteerd en kwam tot de conclusie dat de achterband een beetje zacht was.
Nu heb ik dus de afgelopen dagen naar meerdere winkels geweest om een fietspomp te kopen maar nergens gevonden. Mensen fietsen hier heel weinig dus voor fietsattributen is ook weinig animo blijkbaar. Maar vandaag was er een of ander fietsevenement in het centrum waar je je fiets kon laten nakijken. Dus ik fiets daar naartoe, en toen zat ik op de fiets tegen mijn huisgenoot te tetteren over hoe raar het is dat die fiets toch zo zwaar trapt. En toen keek ik eens op het stuur en zag dat hij op de 5e versnelling stond![]()
Ja hequote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
Wel goed voor de beenspieren Njo![]()
Toevallig dat er net een fietsevenement was, alsof je het zo had uitgekozen.
Ik dacht ik trap eens af. Probeer maar verhaal maar eens te overtreffen!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:22 schreef Latert het volgende:
[..]
Wauw. Ik kom net dit topic binnenwandelen en krijg meteen een ijzersterke anekdote voor mijn kiezen.
Tja als er sowieso weinig gefietst wordt. Dan is dat niet zo heel gek.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja he
Was wel weinig publiek helaas, niet echt een groot succes.
Dat zal moeilijk worden vrees ik.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik dacht ik trap eens af. Probeer maar verhaal maar eens te overtreffen!
Nee, was ook een poging om het te promoten. Weet niet of het gewerkt heeft want iedereen die er kwam fietste al, had ik het idee.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja als er sowieso weinig gefietst wordt. Dan is dat niet zo heel gek.
Nee, in Brussel.quote:
Ik trek altijd bekijksquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
Dus je trekt wel wat bekijks op je fietsje
Oh god dat is die griet die 'per ongeluk' iemand gepijpt hadquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:33 schreef Latert het volgende:
Heeft iemand dit pareltje al gelezen?
SEX / Vriend maagd
Yep, ze heeft een nieuw pareltje uitgebrachtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh god dat is die griet die 'per ongeluk' iemand gepijpt had
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh god dat is die griet die 'per ongeluk' iemand gepijpt had
Een echte like is veel leukerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:35 schreef arjan1112 het volgende:
sjonge jonge.. een facebook like van een leuke jongen is belangrijk.. wtf ?
lazer toch op met dat nep facebook
Je kan ook in het echt een vrouw liken. Dan moet je op haar like knop(pen) drukken. Echt arjan, doen!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:35 schreef arjan1112 het volgende:
sjonge jonge.. een facebook like van een leuke jongen is belangrijk.. wtf ?
lazer toch op met dat nep facebook
Kijk dat bedoel ikquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je kan ook in het echt een vrouw liken. Dan moet je op haar like knop(pen) drukken.
quote:
Is dat echt?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:41 schreef Specularium het volgende:
Via Camping PowNed. En dit is dan vader.
[ afbeelding ]
twitter:devin_brugman twitterde op woensdag 09-10-2013 om 00:17:59Chillin hard today! #abikiniadaylife @ABikiniADay http://t.co/sgEReOUNEc reageer retweet
Ik had een keer de ANWB gebeld omdat ik een lekke band had (het regendequote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Spannende fietsanekdote van mijzelf:
Mijn banden waren ook nogal leeg, maar hier heb je bij de fietsenmaker een soort hoge luchtdruk ding, en daar sluit je dan je band op aan en binnen tien seconden is je band helemaal hard.
Ik ga nu in een hoekje liggen huilen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme wat een tetten.twitter:devin_brugman twitterde op woensdag 09-10-2013 om 00:17:59Chillin hard today! #abikiniadaylife @ABikiniADay http://t.co/sgEReOUNEc reageer retweet
Ah, die tieten hangen vast heel erg enzo.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga nu in een hoekje liggen huilen.
Dat klinkt goed, zo snel hard.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Spannende fietsanekdote van mijzelf:
Mijn banden waren ook nogal leeg, maar hier heb je bij de fietsenmaker een soort hoge luchtdruk ding, en daar sluit je dan je band op aan en binnen tien seconden is je band helemaal hard.
Nogal onproportioneel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme wat een tetten.twitter:devin_brugman twitterde op woensdag 09-10-2013 om 00:17:59Chillin hard today! #abikiniadaylife @ABikiniADay http://t.co/sgEReOUNEc reageer retweet
Helpt niet echt hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah, die tieten hangen vast heel erg enzo.
Hehe ik dacht ik houd me een keertje inquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, zo snel hard.
Ik heb ook geen tieten, maar zulke grote zou ik nou ook weer niet willen. Lijkt me heel onhandig.quote:
Geslaagdquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die potloden vallen meteen naar beneden, dat wel.
Nu haal ik weer iedereen in als ik richting het centrum fiets.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu haal ik weer iedereen in als ik richting het centrum fiets.
Wel moet ik oven een soort 'kasseienstrookje', dan stuitert mijn fiets zowat uit elkaar met die harde banden.
Je bent in topvorm vandaag.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je hebt vast meer dan ikquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja kan ook betekenen dat ik helemaal plat ben he
Dankje, vond het zelf ook wel aardig gaan.quote:
Iets maarquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je niet veel dikker bent geworden wel ja
Eigenlijk wel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
Ja Johannes, vrouwen denken net zoals mannen. Had je niet gedacht he?
Wat een onzin weer Cnor.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
Ja Johannes, vrouwen denken net zoals mannen. Had je niet gedacht he?
Ja dat heb je goed gezien. Beetje vervelende mensen soms, dat welquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vrouwen zijn namelijk net mensen.
Nee hoor, alleen wat betreft die games en horrors van je.quote:
Ja maar jij lijkt op James Hetfield.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:04 schreef remlof het volgende:
Bij mij vallen die potloden ook maar dan blijven ze liggen op m'n bierbuik
Oh is dat alles. Kon je wel hebben volgens mij.quote:
En voetballen kijken en vast nog wel een paar dingen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen wat betreft die games en horrors van je.
Corrie heeft wel d'r tetters daar gepost onder haar kloon Peunage.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:14 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ik heb nog niet op bekende Fokkers kunnen fappen.
En dat ja. Niet zo gek dat ik geen vent heb, ik ben er zelf eentje.quote:
Ah dat lijkt me raar man. Zie je eerst iemand iets posten over haar taart die verbrand is en daarna zie je diegene in haar nakie.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:14 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ik heb nog niet op bekende Fokkers kunnen fappen.
Tuurlijk joh. Inclusief potloodtestquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie heeft wel d'r tetters daar gepost onder haar kloon Peunage.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
Ah dat lijkt me raar man. Zie je eerst iemand iets posten over haar taart die verbrand is en daarna zie je diegene in haar nakie.
Dat kan ook gerelateerd zijn aan elkaar.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Ah dat lijkt me raar man. Zie je eerst iemand iets posten over haar taart die verbrand is en daarna zie je diegene in haar nakie.
Houd van koken en van naakt poserenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Dan heb je in ieder geval wel een volledig beeld van diegene.
Dat zeg je nou wel, maar volgens mij was er inderdaad ooit zo een topicquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:18 schreef Specularium het volgende:
Gewoon in je blote snikkel een ei bakken en dat in CUL posten.
Geef die link er dan bij joh.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zeg je nou wel, maar volgens mij was er inderdaad ooit zo een topic
Ik kan mij zo'n topic herinneren, maar dat was geen ei wat hij ging bakken...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zeg je nou wel, maar volgens mij was er inderdaad ooit zo een topic
Ik zat al te zoeken, maar ik weet niet meer precies wat het was.quote:
Nee klopt volgens mij geen ei. Maar wel iets met naakt koken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:20 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik kan mij zo'n topic herinneren, maar dat was geen ei wat hij ging bakken...
Nou, ik doelde op een ander topic.....quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:22 schreef Karina het volgende:
Ik weet het niet meer, ik DACHT iets met vlees of gehakt of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:23 schreef Latert het volgende:
[..]
Nou, ik doelde op een ander topic.....
Nee het was echt iemand die in zijn nakie ging staan koken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zocht op bloot in CUL en kwam wel verdacht veel de CUL SC tegen![]()
[..]
dude, ranz!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
[..]
Ik weet het niet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien moet je in KPD zoeken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee het was echt iemand die in zijn nakie ging staan koken.
Ik zocht op bloot in CUL en kwam wel verdacht veel de CUL SC tegen
Nee volgens mij stond het daar niet. Dat was het grappige juist.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien moet je in KPD zoeken.
ja verdienen goed hoor, in Nederland zou zo'n kerel al meer dan 3000 euro per maand verdienen exc. onkosten (huur, benzine etc.) maar hier is niet echt een ijshockeycultuur meer dus zijn ze daar beter af qua ontwikkelingquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:44 schreef Karina het volgende:
Nou ja ik denk dat als je uberhaupt daar mee mag spelen je al 'goed' moet zijn. Net als in basketbal.
de topspelers kunnen er absoluut van leven ja maar je moet je er ook bij bedenken dat dit half jaar contracten zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:50 schreef Karina het volgende:
Ik had geen idee dat je zelfs in Nederland al zoveel verdiende bij het ijshockey. Het is geen salaris wat voetballers verdienen natuurlijk, maar je kunt er wel van leven dan.
Volgens mij zijn er zelfs amateurclubs waar spelers flink wat toegeschoven krijgen (al zijn het amateurs). Bij AFC bijvoorbeeld, heb ik weleens verhalen over gehoord, maar zullen meer clubs zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:51 schreef arjan1112 het volgende:
in de eerste divisie verdienen ze ook zoiets spelers van dordrecht enz
Je moet er dus wel een baantje bij hebben.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
de topspelers kunnen er absoluut van leven ja maar je moet je er ook bij bedenken dat dit half jaar contracten zijn
de rest van het jaar hebben ze onbetaald verlof als het ware en dan moeten ze maar hopen dat ze volgend seizoen weer ingehuurd worden ... dan zou ik ook wat meer vragen
vaak wel jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet er dus wel een baantje bij hebben.
ja die krijgen "onkostenvergoedingen"quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er zelfs amateurclubs waar spelers flink wat toegeschoven krijgen (al zijn het amateurs). Bij AFC bijvoorbeeld, heb ik weleens verhalen over gehoord, maar zullen meer clubs zijn.
Ik had een coillega die speelt bij RIjnsburgse Boys (hoogste klasse) ik mag wedden dat hij ook wel wat 'extraatjes' ving.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja die krijgen "onkostenvergoedingen"
das een soort loon maar dan goedkoper
4 atm geloof ikquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:55 schreef Karina het volgende:
Domme vraag misschien maar schiet me opeens te binnen: zijn er eigenlijk ook damesteams in Nederland?
IJshockey is vast niet heetquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:56 schreef Specularium het volgende:
Ik wil graag op hockey bij De Hete Boys.
4 teams die competitie spelen? Kort seizoen heb je danquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
4 atm geloof ik
de oranjedametjes hebben op een haar na de komende olympische spelen gemist!
ja de meeste dames spelen ook bij een herenteamquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
4 teams die competitie spelen? Kort seizoen heb je dan
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:57 schreef sp3c het volgende:
nee Cnorrie dan hebben we het niet over de kleedkamers
Oe samen douchen en alles?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja de meeste dames spelen ook bij een herenteam
Dat is best tof eigenlijk. Dat zul je bij voetbal nou echt NOOIT zien...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:58 schreef sp3c het volgende:
de goalie van de Oranjedametjes speelt bv al sinds jaar en dag bij het tweede van Den Haag in de eerste divisie
kwam in mijn tijd wel eens voor maar meestal zatten die in zo'n kleiner hokje voor scheidsrechters en shorttrackers en kunstschaatsers en dat soort onzinquote:
nee maar in een ijshockeyland als Canada gaat dat ook lastiger hequote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is best tof eigenlijk. Dat zul je bij voetbal nou echt NOOIT zien...
Hehe wat een pech he. Had je toch op korfbal moeten gaan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
kwam in mijn tijd wel eens voor maar meestal zatten die in zo'n kleiner hokje voor scheidsrechters en shorttrackers en kunstschaatsers en dat soort onzin
Ja dat snap ik. Maar in bijv. Amerika (waar voetballen minder populair is) zul je volgens mij ook geen dames in het doel zien staan.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee maar in een ijshockeyland als Canada gaat dat ook lastiger he
nood breekt wet als het ware
Al zul je in die pakken amper zien of het een man of een vrouw is.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:01 schreef sp3c het volgende:
Tampa Bay Lightning heeft in de NHL weleens een vrouw opgesteld in oefenwedstrijden trouwens maar dat was meer een PR stunt
vaak zie je het wel aan de lichaamsbouw en de manier van schaatsenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Al zul je in die pakken amper zien of het een man of een vrouw is.
gewoon volgende week in je strenge mantelpakje komen sjoelen en kijken wat er gebeurt als je weer met glazen gaat gooienquote:
je hoeft niet te schreeuwen gek.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:10 schreef Specularium het volgende:
HAHAAHAHA FOK ZIT CORRIE TE TROLLEN MET PI!!#$#$
Ik heb geen mantelpakje.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon volgende week in je strenge mantelpakje komen sjoelen en kijken wat er gebeurt als je weer met glazen gaat gooien
je zegt steeds dat je lichaam nog hetzelfde is als toen je 18 was!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:12 schreef Karina het volgende:
Oh wacht wel, maar geen schoenen en ik weet niet of dat pakje nog past.
en gemakkelijk!quote:
Beetje koud he schat?quote:
Gewicht is wel hetzelfde ja. Maar volgens mij is het anders verdeeldquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
je zegt steeds dat je lichaam nog hetzelfde is als toen je 18 was!
het pakje is zeker gekrompen?
corrie
!!!!!!!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewicht is wel hetzelfde ja. Maar volgens mij is het anders verdeeld
jaquote:
das wel duidelijk een 8+quote:
Ja ik ga maar weer bijtijds naar bed. Kunnen ze elkaar bashen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:16 schreef Latert het volgende:
Nou, men is hier weer lekker Corrie aan het bashen met z'n allen he? /Peunhaasmode
Jij gaat ook lekker de laatste tijd ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:19 schreef arjan1112 het volgende:
godver 207 post vandaag.. hoe is het mogelijk
Dat is anders want dan ben ik er niet op ingegaanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:19 schreef sp3c het volgende:
ja want je leest het niet terug natuurlijk
Eenzaam aan de top.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:19 schreef arjan1112 het volgende:
Dven is helemaal op zijn toetsenbord aan het rammen, die staat elke dag op 1 bijna
Ik kijk Frasier even af. Daarna weet ik nog niet hoe lang ik nog op wil blijven.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:24 schreef Specularium het volgende:
Nu komt er nog een Jackie Chan film op RTL7.
Toetsen zijn al vaal..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:19 schreef arjan1112 het volgende:
Dven is helemaal op zijn toetsenbord aan het rammen, die staat elke dag op 1 bijna
netjesquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:34 schreef Karina het volgende:
Het is ook niet echt iets om in te sjoelen, als je bukt sta je in je blote kont
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:34 schreef Karina het volgende:
Het is ook niet echt iets om in te sjoelen, als je bukt sta je in je blote kont
Opletten of mensen geen centimetertje te ver onder de balk gaan of de bak saboteren?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:34 schreef sp3c het volgende:
maar om echt streng te zijn moet je de sjoelmanager spelen dan he
soort scheidsrechter
Idem. Als ik iemand geld toestuur, kan hij/zij hem dan voor mij kopen en terugsturen?quote:
ja nou het is me een stel hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Opletten of mensen geen centimetertje te ver onder de balk gaan of de bak saboteren?
Vraag even in het topic dan. Daar zitten de expertsquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Idem. Als ik iemand geld toestuur, kan hij/zij hem dan voor mij kopen en terugsturen?
Of stiekem smallere sjoelsteentjes gebruiken om ze in de hokken te krijgen. En zwaardere om degene die vastzitten er een ram door te geven. Sowieso microweegschaal meenemen dusquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja nou het is me een stel hoor
je mag 3 beurten sjoelen en sommigen gaan 4
en als er met 2 bakken gesjoeld wordt dan willen sommigen wel eens stenen van de andere bak gebruiken enzo!
Nog beter! Hele goedkope winterjas.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:38 schreef sp3c het volgende:
voor Commando Drugshond is dat echt wel een dikke lange winterjas gek
goeden tips!1!!!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Of stiekem smallere sjoelsteentjes gebruiken om ze in de hokken te krijgen. En zwaardere om degene die vastzitten er een ram door te geven. Sowieso microweegschaal meenemen dus
dikke blits in de disco jaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:39 schreef Drugshond het volgende:
Geen probleem, dat is toch echt een hipster jas die echt wel funkadelic is.
Je gaat helemaal de blitz maken met dat ding man!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:39 schreef Drugshond het volgende:
Geen probleem, dat is toch echt een hipster jas die echt wel funkadelic is.
Trusten Dvenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:39 schreef Dven het volgende:
Pff echt gigantisch laat alweer terwijl morgen om 8 uur de wekker alweer gaat. Ik ga maar eens naar bedje toe! Succes met posten, zal kijken hoeveel ik morgen in te halen heb
Als je helemaal pro bent dan neem je sjoelsteentjes met metaal erin en bouw je een magnetische strip in de ideale baan van de sjoelstenen... Winst gegarandeerdquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
goeden tips!1!!!
* sp3c maakt notities
Dat denk jijquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:40 schreef sp3c het volgende:
nee de blitz is die Duitse shit met die tanks enzo cnorrie
Heej heej niet teveel vertellen ik wil weer van hem winnen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je helemaal pro bent dan neem je sjoelsteentjes met metaal erin en bouw je een magnetische strip in de ideale baan van de sjoelstenen... Winst gegarandeerd
I know , leuk voor Carnaval.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Je gaat helemaal de blitz maken met dat ding man!
Zie een paar posts boven jequote:
Geen zorgen, ik overhandig jou later de echte protips per DMquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej heej niet teveel vertellen ik wil weer van hem winnen.
Ik vind er sowieso niks aan, te weinig vechten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:41 schreef Specularium het volgende:
Die film van Jackie Chan is nagesynchroniseerd.
Wat een aids.
quote:
damn bro'squote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik overhandig jou later de echte protips per DM
Dat doen ze hier dus met letterlijk iedere serie en film op tvquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:41 schreef Specularium het volgende:
Die film van Jackie Chan is nagesynchroniseerd.
Wat een aids.
Doe maar weer stoer.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind er sowieso niks aan, te weinig vechten.
Heej KTquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:42 schreef kingtoppie het volgende:
''Rustig aan'' is een TT die ik zou hebben kunnen maken Karina.
Stoer doen is alles wat ik hebquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe maar weer stoer.
Dat vechten komt zo.
ja dat zeg je steeds maar als het puntje bij het paaltje komt dan doe je weer hard 2 cnorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Pffff mij kun je niet hebben hoor
quote:
Ik ben helemaal niet hard2get man. Niemand probeert me te getten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat zeg je steeds maar als het puntje bij het paaltje komt dan doe je weer hard 2 cnor
waaaaaaaatquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet hard2get man. Niemand probeert me te getten.
Zopiclonnetje erin en dan ga je naar je bed smachtenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen ''zin'' om te slapen.
Raar is dat eigenlijk, als je moe bent niet naar bed willen.
Mijn probleem is meer dat als ik moe ben en naar bed ga het een uur duurt voordat ik slaap. Gisteren ging ik om 1 uur naar bed, volgens mij viel ik om half 3 in slaap.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen ''zin'' om te slapen.
Raar is dat eigenlijk, als je moe bent niet naar bed willen.
Niet ghetto genoeg?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik las geiten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Even melatonine slikken. Maar wel de 5versie. Puur lichamelijk stof die helaas steeds meer afneemt bij het ouder worden en zeer verantwoordelijk is voor het goed in kunnen slapen.. Lichaam maakt het in te beperkte mate aan waardoor je er later last van krijgt. Gewoon lekker bijvullenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn probleem is meer dat als ik moe ben en naar bed ga het een uur duurt voordat ik slaap. Gisteren ging ik om 1 uur naar bed, volgens mij viel ik om half 3 in slaap.
Die ass ook in je UI.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Masterplanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Vandaar dat ik die jas heb gekocht he
Dat heb ik dus ook geprobeerd, werkt bij mij voor geen meter. Het lijkt bijna alsof het tegenovergesteld werkt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:49 schreef Dven het volgende:
Even melatonine slikken. Maar wel de 5versie.
Ja die hielpen wel bij mij. Al duurde het dan ook nog een half uur voordat ik sliep (en mijn huisarts geeft ze niet zo vlot).quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:49 schreef Dven het volgende:
En anders een inslaappil, die zijn er ook zat
Leuk ook dat dat stofje in verband staat met hoeveel licht je ogen opvangen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Even melatonine slikken. Maar wel de 5versie. Puur lichamelijk stof die helaas steeds meer afneemt bij het ouder worden en zeer verantwoordelijk is voor het goed in kunnen slapen.. Lichaam maakt het in te beperkte mate aan waardoor je er later last van krijgt. Gewoon lekker bijvullen
En anders een inslaappil, die zijn er ook zat
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die ass ook in je UI.
Wil jij jezelf alsjeblieft niet seksueel laten frustreren door mijn vriendin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Als je een keertje hier in de stad bent gaan we wat drinkenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:49 schreef Drugshond het volgende:
Ik wil wel een keer met K op stap in A'dam. Die uitnodiging/belofte staat nog.
Fuck you.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Wil jij jezelf alsjeblieft niet seksueel laten frustreren door mijn vriendin?![]()
Sure,quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je een keertje hier in de stad bent gaan we wat drinken
Oh. Ik kan ze hier zoveel halen als ik wil. Zopiclon. Werkt binnen 30 minuten en max 8 uur. Ik val als een slaap in blok. Zelfde effecte als de zwaardere benzo's maar minder giftig, niet storend voor de REM-slaap en je kan het veel langer gebruiken zonder dat je meer nodig hebt en verslaving opbouwt. Ik gebruik ze niet dagelijks maar wel een paar keer per week. Effect is altijd perfect, ook bij lage hoeveelheden. En je wordt er ook veel beter wakker van dan van al die andere troepquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook geprobeerd, werkt bij mij voor geen meter. Het lijkt bijna alsof het tegenovergesteld werkt.
[..]
Ja die hielpen wel bij mij. Al duurde het dan ook nog een half uur voordat ik sliep (en mijn huisarts geeft ze niet zo vlot).
Ik moet binnenkort toch langs de huisarts, ik ga er toch maar weer om vragen. Want elke nacht eerst 2 uur wakker liggen voordat je slaapt is echt irritant. Plus ook nog eens zeker 2, 3 keer wakker worden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Oh. Ik kan ze hier zoveel halen als ik wil. Zopiclon. Werkt binnen 30 minuten en max 8 uur. Ik val als een slaap in blok. Zelfde effecte als de zwaardere benzo's maar minder giftig, niet storend voor de REM-slaap en je kan het veel langer gebruiken zonder dat je meer nodig hebt en verslaving opbouwt. Ik gebruik ze niet dagelijks maar wel een paar keer per week. Effect is altijd perfect, ook bij lage hoeveelheden. En je wordt er ook veel beter wakker van dan van al die andere troep
Daarmee kan je op afstand de sjoelstenen besturen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:54 schreef sp3c het volgende:
nee we gaan met Corrie dr knopjes spelen
Tittytwisters alles.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:54 schreef sp3c het volgende:
nee we gaan met Corrie dr knopjes spelen
Uiteindelijk slopender en minder gezond dan af en toe met hulp van iets wel een paar goede nachten pakken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort toch langs de huisarts, ik ga er toch maar weer om vragen. Want elke nacht eerst 2 uur wakker liggen voordat je slaapt is echt irritant. Plus ook nog eens zeker 2, 3 keer wakker worden.
Katanaquote:
Ik hoor elke piep en dan word ik wakker.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:56 schreef arjan1112 het volgende:
dat lijkt alsof je depressief bent ofzo
dat wakker worden na een uurtje slaap zeg maar
Slaappillen, oordopjes, muren isoleren met kussens allesquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoor elke piep en dan word ik wakker.
En aangezien jij nogal veel piept.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoor elke piep en dan word ik wakker.
Ja? Ik ben te jongquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:58 schreef sp3c het volgende:
Kitana is toch veel later pas?
deel 22 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |