Wil je dan dat hij het bij iemand anders gaat leren?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:01 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Dat lijkt ook zo dom dat ik hem alles moet leren -,-'
Lijkt me alleen maar leuker, kies een dag uit dat jullie helemaal alleen kunnen zijn ergens en ga experimenterenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:01 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Dat lijkt ook zo dom dat ik hem alles moet leren -,-'
Nee maar hij schaamt zich er best wel voor dat hij nog maagd is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wil je dan dat hij het bij iemand anders gaat leren?
Mannen vragen het nooit echt direct, zelfs al willen ze het.. Komt denk ik omdat ze bang zijn dat het vrouwenmensch boos word of er geen zin in heeftquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:03 schreef jogy het volgende:
Ach, als er niks religieus in de weg zit zal hij het heus wel willen maar is ie onzeker vermoed ik. Aan de andere kant zijn jullie beide 15 dus er is toch geen haast bij? Hoe lang hebben jullie nu iets met elkaar? Maak er in ieder geval geen big deal van en eventueel kan je subtiel de voorzet geven.
Dan doe jij daar iets aan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:03 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Nee maar hij schaamt zich er best wel voor dat hij nog maagd is.
Daar ben je een vriendin voor. Ik ken mensen van 30/35 die nog maagd zijn!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:03 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Nee maar hij schaamt zich er best wel voor dat hij nog maagd is.
Ditquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:05 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Daar ben je een vriendin voor. Ik ken mensen van 30/35 die nog maagd zijn!
Oké ik zal binnenkort wel een stapje verder met hem gaanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:06 schreef aequus het volgende:
Ga naast elkaar zitten op de bank ofzo terwijl je tv kijkt, daarna doe je de tv uit en ga je tegne hem praten en doe je ze gulp open en begin met trekken/pijpen
Als hij niet wilt dan zijn ze ballen nog niet ingedaaldquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:08 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Oké ik zal binnenkort wel een stapje verder met hem gaanhopen dat hij niet ineens niet wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |