Nee man, is lekker spannend, lekker hip, lekker andersquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:53 schreef Allure_ het volgende:
Open relaties. Dat is voor lafaards die het niet durven uit te maken.
Via skype ook goed?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bij Chai en 'vreemde penissen' moet ik ineens aan hengsten denken.
[..]
Eerst Mozy een kus geven.
[..]
gdvd![]()
Dan kun je net zo goed alleen seks hebben. Kun je die andere tralala ook achterwege latenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:53 schreef Allure_ het volgende:
Open relaties. Dat is voor lafaards die het niet durven uit te maken.
'alleen seks hebben' bestaat niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed alleen seks hebben. Kun je die andere tralala ook achterwege laten.
"Hoi Rovertje, ik mis je lange haren in mijn gezicht, je parfum op het dekbed en je maxi tampon in de wasbak. Kom snel bij me terug, we missen je."quote:
Moet ik dat zeggen of hij?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
"Hoi Rovertje, ik mis je lange haren in mijn gezicht, je parfum op het dekbed en je maxi tampon in de wasbak. Kom snel bij me terug, we missen je."
Jawel, dat heet masturberenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'alleen seks hebben' bestaat niet.
Maxi tampons gebruikenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
"Hoi Rovertje, ik mis je lange haren in mijn gezicht, je parfum op het dekbed en je maxi tampon in de wasbak. Kom snel bij me terug, we missen je."
nofi Luur maar het klinkt alsof er iets gebeurd is. Klopt dat?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zijn normale penissen niet goed genoeg meer voor haar?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:51 schreef Germano het volgende:
Hoeveel vreemde penissen hebben de binnenkant van je wang al geraakt, Chai?
Nooit geweest.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zijn normale penissen niet goed genoeg meer voor haar?
gewoon versmelten met je partnerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij, Mozy spreekt altijd vanuit de wij-vorm sinds hij samenwoont met meerdere nieuwetijds dilletantes met een wierrookverslaving.quote:
'de liefde bedrijven'quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:56 schreef SheCanDoIt het volgende:
[..]
gewoon versmelten met je partner
quote:
Nee hoor, ben uiterst contentquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
nofi Luur maar het klinkt alsof er iets gebeurd is. Klopt dat?
Ben je verbitterd over iets? Luister je toevallig ook weer meer naar Drake?
Dan nog gaat dat niet passen, denk ik zo. Tenzij een van m'n koters me permanent uitrekt, maar dat hoop ik niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Wacht maar tot je in de overgang komt.
Wat is de omtrek van zo'n maxitampon dan (droog)?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dan nog gaat dat niet passen, denk ik zo. Tenzij een van m'n koters me permanent uitrekt, maar dat hoop ik niet.
niemand verplicht je om kinderen te nemenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dan nog gaat dat niet passen, denk ik zo. Tenzij een van m'n koters me permanent uitrekt, maar dat hoop ik niet.
Géén idee. Een keer eentje gehad van een vriendin die alleen 'large' had, godverredo wat pijnlijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is de omtrek van zo'n maxitampon dan (droog)?
Dadelijk krijg je hem er nog net in, maar niet meer uit.
Voel je niks van.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:00 schreef Panzermaus het volgende:
Lijkt me echt kk nasty als je een chick pakt en dan snijdt ineens zo'n koordje in je, nog vlak voordat je die unit voelt zitten. Yogi flow alles.
Ik stel me nu de penis van Panzer voor als een medium tampon.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Géén idee. Een keer eentje gehad van een vriendin die alleen 'large' had, godverredo wat pijnlijk
Is nog waar ook.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik stel me nu de penis van Panzer voor als een medium tampon.
Ja mens dat is toch heel andersquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Hahaha shit.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Had je toen dus wel moeten doen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja mens dat is toch heel andersIk lig niet vaak te soppen in bed op het moment dat ik een tampon inbreng
Snel, laat haar oefeningen doen waarmee ze enorm sterke bekkenbodemspieren krijgt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hahaha shit.Dat was voor mijn tijd denk ik, tegenwoordig past er zo'n tijdcapsule in. Je weet wel, zo'n ding dat ze volstoppen met oude boeken en tekeningen van kinderen, en vervolgens met veel ceremonieel kabaal onder de zoden trappen.
Knowing anyone?
Nee lieverd, dat voelt alleen voor jou zo. Maar we hebben het hier al over gehad, het gaat niet om grootte maar om wat je er mee doet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hahaha shit.Dat was voor mijn tijd denk ik, tegenwoordig past er zo'n tijdcapsule in. Je weet wel, zo'n ding dat ze volstoppen met oude boeken en tekeningen van kinderen, en vervolgens met veel ceremonieel kabaal onder de zoden trappen.
Knowing anyone?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Snel, laat haar oefeningen doen waarmee ze enorm sterke bekkenbodemspieren krijgt.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heeft CY haar kutspieren ook getraind? Dat is echt geweldig man.Seks zonder bewegen.
Wel soms?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja mens dat is toch heel andersIk lig niet vaak te soppen in bed op het moment dat ik een tampon inbreng
Nee, het gaat nu over tampons en tijdscapsules.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
De partnergesprekken duren nog steeds voort?
Ja even de laatste restjes bloed eruit soppen, kan je weer extra lang met je nieuwe tampon doen.quote:
Gewoon een tampon na de seks toch, dan lek je niet zoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja even de laatste restjes bloed eruit soppen, kan je weer extra lang met je nieuwe tampon doen.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja even de laatste restjes bloed eruit soppen, kan je weer extra lang met je nieuwe tampon doen.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gewoon een tampon na de seks toch, dan lek je niet zo
Ook weinig mee. Kom zo wel weer terugquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee, het gaat nu over tampons en tijdscapsules.
Geil.quote:
Did I turn my boyfriend into a vampire? ?quote:
Niks.quote:
Onplezant.quote:
Jongen hou op met zeuren, we zijn al zeker 20 posts niet meer op een relatiegerelateerd onderwerpquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
panz en cy hierpost hier maar even
R&P / [HAPPYTOPIC] Enorm lieve vriendjes, leuke ervaringen, e.d. O+
dolletjes hihihihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |