quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En dan een leven zonder chlamydia zeker, ik begon net te wennen aan dat warme gevoel. En ik maar denken dat dat vlinders waren.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Soms moet je een ezel een schop in de juiste richting geven
Fievel Mousekewitz danquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Campagne 'Bring back the Maus'.
Ja, want dit is niks.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oeh baas, was dat heul vergeten.quote:
Je hebt hem alquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ben alweer begonnen met eten hoor, vanavond weer trainen.quote:
De verschillen tussen 'muis' en 'maus' zijn groot, mijn broeder.quote:
Niet doen, nu mis ik Doddie weerquote:
Hehe, goed bezig. Zijn die uit elkaar dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben alweer begonnen met eten hoor, vanavond weer trainen.Die kg's zitten er weer aan voordat Chai en Mozy weer bij elkaar komen.
Jouw muis en zijn maus.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
De verschillen tussen 'muis' en 'maus' zijn groot, mijn broeder.
[..]
Niet doen, nu mis ik Doddie weer
Wat?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ben alweer begonnen met eten hoor, vanavond weer trainen.Die kg's zitten er weer aan voordat Chai en Mozy weer bij elkaar komen.
Twee week terug ofzo gaf Chai (na veel PEER PRESSURE) toe dat zij en Mozy een open relatie hebben sinds Mozy naar de pabo gaat. Kan deze relatie worden gered?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Hehe, goed bezig. Zijn die uit elkaar dan?.
Iedereen staat achter je, biatch. We willen die wulpse zuurpruim terug bij zijn paardenmeisje.quote:
Ohhquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Twee week terug ofzo gaf Chai (na veel PEER PRESSURE) toe dat zij en Mozy een open relatie hebben sinds Mozy naar de pabo gaat. Kan deze relatie worden gered?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Twee week terug ofzo gaf Chai (na veel PEER PRESSURE) toe dat zij en Mozy een open relatie hebben sinds Mozy naar de pabo gaat. Kan deze relatie worden gered?
[..]
Iedereen staat achter je, biatch. We willen die wulpse zuurpruim terug bij zijn paardenmeisje.
Nee, dat is niet te redden. Elkaar liefhebben, maar wel met anderen knallen tussen de lakens werkt niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mwah, daar valt over te discussierenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, dat is niet te redden. Elkaar liefhebben, maar wel met anderen knallen tussen de lakens werkt niet.
Misschien dat het wel werkt als je zegt dat het om een boerin en een alto gaat.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mwah, daar valt over te discussieren
Bij Chai en 'vreemde penissen' moet ik ineens aan hengsten denken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, dat is niet te redden. Elkaar liefhebben, maar wel met anderen knallen tussen de lakens werkt niet.
Eerst Mozy een kus geven.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:51 schreef Chai het volgende:
Panzer doe eens lief en link eens precies naar wat jij bedoelt?
gdvdquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Misschien dat het wel werkt als je zegt dat het om een boerin en een alto gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |