Nee man, is lekker spannend, lekker hip, lekker andersquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:53 schreef Allure_ het volgende:
Open relaties. Dat is voor lafaards die het niet durven uit te maken.
Via skype ook goed?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bij Chai en 'vreemde penissen' moet ik ineens aan hengsten denken.
[..]
Eerst Mozy een kus geven.
[..]
gdvd![]()
Dan kun je net zo goed alleen seks hebben. Kun je die andere tralala ook achterwege latenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:53 schreef Allure_ het volgende:
Open relaties. Dat is voor lafaards die het niet durven uit te maken.
'alleen seks hebben' bestaat niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed alleen seks hebben. Kun je die andere tralala ook achterwege laten.
"Hoi Rovertje, ik mis je lange haren in mijn gezicht, je parfum op het dekbed en je maxi tampon in de wasbak. Kom snel bij me terug, we missen je."quote:
Moet ik dat zeggen of hij?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
"Hoi Rovertje, ik mis je lange haren in mijn gezicht, je parfum op het dekbed en je maxi tampon in de wasbak. Kom snel bij me terug, we missen je."
Jawel, dat heet masturberenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'alleen seks hebben' bestaat niet.
Maxi tampons gebruikenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
"Hoi Rovertje, ik mis je lange haren in mijn gezicht, je parfum op het dekbed en je maxi tampon in de wasbak. Kom snel bij me terug, we missen je."
nofi Luur maar het klinkt alsof er iets gebeurd is. Klopt dat?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zijn normale penissen niet goed genoeg meer voor haar?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:51 schreef Germano het volgende:
Hoeveel vreemde penissen hebben de binnenkant van je wang al geraakt, Chai?
Nooit geweest.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zijn normale penissen niet goed genoeg meer voor haar?
gewoon versmelten met je partnerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij, Mozy spreekt altijd vanuit de wij-vorm sinds hij samenwoont met meerdere nieuwetijds dilletantes met een wierrookverslaving.quote:
'de liefde bedrijven'quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:56 schreef SheCanDoIt het volgende:
[..]
gewoon versmelten met je partner
quote:
Nee hoor, ben uiterst contentquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
nofi Luur maar het klinkt alsof er iets gebeurd is. Klopt dat?
Ben je verbitterd over iets? Luister je toevallig ook weer meer naar Drake?
Dan nog gaat dat niet passen, denk ik zo. Tenzij een van m'n koters me permanent uitrekt, maar dat hoop ik niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Wacht maar tot je in de overgang komt.
Wat is de omtrek van zo'n maxitampon dan (droog)?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dan nog gaat dat niet passen, denk ik zo. Tenzij een van m'n koters me permanent uitrekt, maar dat hoop ik niet.
niemand verplicht je om kinderen te nemenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dan nog gaat dat niet passen, denk ik zo. Tenzij een van m'n koters me permanent uitrekt, maar dat hoop ik niet.
Géén idee. Een keer eentje gehad van een vriendin die alleen 'large' had, godverredo wat pijnlijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is de omtrek van zo'n maxitampon dan (droog)?
Dadelijk krijg je hem er nog net in, maar niet meer uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |