OP-man:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
En kinderen die oud genoeg zijn om te roken, zijn ook oud genoeg om te werken. Maar vaak is het bij gezinnen een schande als kinderen meebetalen. Bij de Marokkaanse jongere die ik ken (wat iedereen asociaal tuig vind) gaat meer dan de helft van wat ze verdienen naar het gezin.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Een familie die ik jaren geleden kende, had het financieel altijd zwaar.
Vader, moeder, 3 kinderen. Hond, katten, vissen.
Altijd fietsen, zelden vlees, oude kleding, etc. Maar wel 4 die rookten.
Als ze dat roken op zouden geven, hadden ze niet een week per maand soep moeten eten.
Oudste 2 werkten ook.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
En kinderen die oud genoeg zijn om te roken, zijn ook oud genoeg om te werken. Maar vaak is het bij gezinnen een schande als kinderen meebetalen. Bij de Marokkaanse jongere die ik ken (wat iedereen asociaal tuig vind) gaat meer dan de helft van wat ze verdienen naar het gezin.
Luxe hoor!!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:07 schreef S95Sedan het volgende:
Dat scheelt ben ik al
@huppel, 1x per maand dat
Er is een hotel geboekt dus ik gok dat het nog wel door gaat.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:08 schreef Myraela het volgende:
Kan die SR-meet niet gewoon uit de OP? Dat ging toch al niet meer door?
Dacht dat de helft al geannuleerd had.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is een hotel geboekt dus ik gok dat het nog wel door gaat.
Juist nu moet die erin blijven lijkt mij, aangezien het al "bijna" is.
Oh geen idee.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dacht dat de helft al geannuleerd had.
Het zijn de kleine dingen die het doen hequote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jawel he. Binnenkort weer mijn jaarlijkse uurtje buiten
Durf ik niet met zekerheid meer te zeggen. Is al zo'n 15 jaar geleden.quote:
Dan vraag ik me af waar dat geld dan allemaal naartoe gaat. Toch niet alleen naar sigaretten? Of hadden ze gewoon veel schulden gemaakt?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Durf ik niet met zekerheid meer te zeggen. Is al zo'n 15 jaar geleden.
Ik hou van je humor.quote:
Uhu zekerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het zijn de kleine dingen die het doen he
Omdat wij vrouwen ook wel eens wat lekkers willen.quote:
Uhm ik ben ook vrouw maar heb toch liever de OP-chick terug dan ditquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat wij vrouwen ook wel eens wat lekkers willen.
Huur, doktorskosten, sigaretten, etc.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waar dat geld dan allemaal naartoe gaat. Toch niet alleen naar sigaretten? Of hadden ze gewoon veel schulden gemaakt?
Ja dan open je google oidquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja oké, maar je hebt twee ouders plus twee kinderen die werken. Wat voor baan heb je als ouder dan, vraag ik me af. Werkte de moeder ook?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Huur, doktorskosten, sigaretten, etc.
Een bijbaantje als jongere naast je school levert niet zo veel op. Paar gulden.
Maar goed, ik ga even de stad in voor een gesprek.
Misschien kom ik wel terug met een nieuw bijbaantje.
Kan ik toch ook tegen jou zeggen? Ik denk dat je op internet nog makkelijker mooie vrouwen vindt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dan open je google oid
Of gaat naar je vriendje
Zou kunnen maar mobiel gaat dat zo moeilijk he.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ik toch ook tegen jou zeggen? Ik denk dat je op internet nog makkelijker mooie vrouwen vindt.
Dan moet je Myra heel lief aankijken, zij is de enige die het kan aanpassen. Tenzij er een mod binnen komt vallen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou kunnen maar mobiel gaat dat zo moeilijk he.
Dus daarom gewoon de op chick terug
Niet zeuren!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou kunnen maar mobiel gaat dat zo moeilijk he.
Dus daarom gewoon de op chick terug
Uhu so thats how its gonna bequote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet zeuren!
Dan zorg je maar dat je de LaPo hebt
Inderdaad!!quote:
Mag best een beetje afgewisseld worden tussen man en vrouw wmb.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Vertel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:36 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik zou wel een truucje kunnen doen op die OP kerel
en het is niet meer dan fair als er afgewisseld word natuurlijk
nou misschien moet het verdeeld worden naar rato? hoeveelheid mannen en vrouwen die posten in het topic in verband met hoe vaak er een man dan wel vrouw in de OP komt?quote:
Nee, ik bedoelde de trucjes die je op die vent kan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou misschien moet het verdeeld worden naar rato? hoeveelheid mannen en vrouwen die posten in het topic in verband met hoe vaak er een man dan wel vrouw in de OP komt?
ja dat snap ikquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde de trucjes die je op die vent kan.
quote:
Gewoon stemmen, zijn toch meer mannen hierquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou misschien moet het verdeeld worden naar rato? hoeveelheid mannen en vrouwen die posten in het topic in verband met hoe vaak er een man dan wel vrouw in de OP komt?
als je geen tijd vrij kunt maken voor seks is er iets serieus mis met je prioriteitenlijstjequote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:46 schreef dribbel79 het volgende:
ik wil weer terug naar school, nu ik werk en 's avonds andere verplichtingen heb, is er steeds minder tijd voor een sociaal leven ( lees "tijd om lekker uitgebreid te sexen")...
Hoi trouwens
goed punt, hoe doen jullie dat?? gewoon verplichtingen afzeggen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:47 schreef rhubarbje het volgende:
als je geen tijd vrij kunt maken voor seks is er iets serieus mis met je prioriteitenlijstje
je kunt het toch niet zo druk hebben dat je nooit een zondagochtend hebt om te neukenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:48 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
goed punt, hoe doen jullie dat?? gewoon verplichtingen afzeggen?
Het zou kunnen dat er ook kleine kinderen in zijn huis rondlopen, dan is de zondagochtend toch best een lastige seksochtend hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je kunt het toch niet zo druk hebben dat je nooit een zondagochtend hebt om te neukendaar geloof ik niks van
is ook zo, maar ik wil meer dan alleen de zondag ochtendquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
je kunt het toch niet zo druk hebben dat je nooit een zondagochtend hebt om te neukendaar geloof ik niks van
dat is niet eens het puntquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Het zou kunnen dat er ook kleine kinderen in zijn huis rondlopen, dan is de zondagochtend toch best een lastige seksochtend hoor
ja dan doe je toch vluggertjes tussendoor?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:49 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
is ook zo, maar ik wil meer dan alleen de zondag ochtend
Als je meer wil dan zou je idd dingen af moeten zeggen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:49 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
is ook zo, maar ik wil meer dan alleen de zondag ochtend
jij eet toch ook niet elke dag 2 boterhammen met pindakaas als avondeten...je wilt toch ook wel eens een uitgebreide maaltijd, gewoon omdat dat lekkerder is?? (goede vergelijking he?)quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:50 schreef rhubarbje het volgende:
ja dan doe je toch vluggertjes tussendoor?
ja dat doe je dan toch op zondag? ik zie het probleem echt nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:52 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
jij eet toch ook niet elke dag 2 boterhammen met pindakaas als avondeten...je wilt toch ook wel eens een uitgebreide maaltijd, gewoon omdat dat lekkerder is?? (goede vergelijking he?)
Eens. Nu zijn de mannen aan de beurt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mag best een beetje afgewisseld worden tussen man en vrouw wmb.
ik zei hierboven al dat ik vaker dan alleen zondagochtend wil, en niet alleen vluggertjes...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
ja dat doe je dan toch op zondag? ik zie het probleem echt niet
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:56 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
ik zei hierboven al dat ik vaker dan alleen zondagochtend wil, en niet alleen vluggertjes...
anyway, agenda leegmaken dus, ook die van haar...
thnx
Je moet toch slapen? Dan slaap-tijd gebruiken voor seks-tijd.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:48 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
goed punt, hoe doen jullie dat?? gewoon verplichtingen afzeggen?
inderdaadquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:08 schreef Fascination het volgende:
Leuk, om seks zo te moeten plannen.
Geplande verplichte seks is een ramp!!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:08 schreef Fascination het volgende:
Nee dan heb je gewoon geen zin. En lijkt me dit een makkelijk excuus.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:12 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je beiden 's avonds zo laat en moe thuis komt dat je geen tijd/zin hebt in seks.
Ik zou er niet vrolijk van worden, zo'n schema.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
inderdaad
en als je echt alle dagen in het weekend en 7 avonden per week weg bent dan zou ik sowieso zeggen dat je leven nogal raar is
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
Nee dan heb je gewoon geen zin. En lijkt me dit een makkelijk excuus.
Bij thuiskomst zou ik er na 2 weken ook wel gewoon zin in hebben, dat is toch geen verplichting.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geplande verplichte seks is een ramp!!![]()
Mijn ex zat op een booreiland, was 2 weken weg en 2 weken thuis, en dus moest er verplicht vlak voor vertrek en direct bij thuiskomst geneukt worden. Ik kreeg gewoon een hekel aan seks
Als ik hem om 6 uur 's ochtends in Den Helder moest ophalen, dan rond 9 uur half 10 thuis terwijl ik dus al vanaf half 4 op ben dan wil ik slapen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij thuiskomst zou ik er na 2 weken ook wel gewoon zin in hebben, dat is toch geen verplichting.
Ik denk dat dit aan de vent lag en je bij een ander minder moeite zou hebben. Dat denk ik.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik hem om 6 uur 's ochtends in Den Helder moest ophalen, dan rond 9 uur half 10 thuis terwijl ik dus al vanaf half 4 op ben dan wil ik slapen.
Al had ik hem dan een jaar niet gezien!
Ik neem aan dat het voor hem ook niet leuk is als ik tijdens gewoon in slaap donder?
Daarnaast is er zelfs een keer geopperd dat ik maar een vrije dag moest nemen van mijn werk omdat hij dan thuis kwam. Er zijn grenzen natuurlijk
Dat kan kloppen, aan de andere kant, twee weken alleen maar werken en niet even los kunnen komen kan uitermate frustrerend zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik hem om 6 uur 's ochtends in Den Helder moest ophalen, dan rond 9 uur half 10 thuis terwijl ik dus al vanaf half 4 op ben dan wil ik slapen.
Al had ik hem dan een jaar niet gezien!
Ik neem aan dat het voor hem ook niet leuk is als ik tijdens gewoon in slaap donder?
Daarnaast is er zelfs een keer geopperd dat ik maar een vrije dag moest nemen van mijn werk omdat hij dan thuis kwam. Er zijn grenzen natuurlijk
Die kans is zeer zeker aanwezig.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat dit aan de vent lag en je bij een ander minder moeite zou hebben. Dat denk ik.
Dat snap ik!!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:22 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, aan de andere kant, twee weken alleen maar werken en niet even los kunnen komen kan uitermate frustrerend zijn
oh en
Haaai!
Die van nu is sowieso geen blijvertje! sorryquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kans is zeer zeker aanwezig.
Ik heb ook besloten om jou nooit meer iets te vertellen over mijn toekomstige partner! Jij hebt mij altijd te snel door of het een blijvertje is of niet
...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
Die van nu is sowieso geen blijvertje! sorry
Dat dan weer wel..... beetje zelf controle (ik ben relatief aardig in zelfcontrole, dat dan weer wel)quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat snap ik!!
Toch kan je na 2 weken best nog wel een paar uurtjes extra wachten
Nah ik zag gewoon elke keer weer op tegen het verplichte.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:26 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel..... beetje zelf controle (ik ben relatief aardig in zelfcontrole, dat dan weer wel)
hhrrrm dan is er natuurlijk ook weer geen bal meer aanquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah ik zag gewoon elke keer weer op tegen het verplichte.
En dan was het ook nog eens van begin tot eind voorspelbaar. Seks werd saai op die manier.
Klopt!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:30 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
hhrrrm dan is er natuurlijk ook weer geen bal meer aan
Gewoon spontaanquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:08 schreef Fascination het volgende:
Wacht wat?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
Die van nu is sowieso geen blijvertje! sorry
Oh shit!!quote:
Mooi wel dat die opmerking jou weer naar het topic kreegquote:
Ik las het en mijn post was zo gemaakt. ... beetje jammerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi wel dat die opmerking jou weer naar het topic kreeg
Het is allemaal de schuld van Rival!!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik las het en mijn post was zo gemaakt. ... beetje jammer
Er waren dingen nog geheim schat!! Maar bedanktquote:
Dat moet je ook niet hebben nee!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
En dan was het ook nog eens van begin tot eind voorspelbaar. Seks werd saai op die manier.
Jij gaat mij weer bellen, ik weetetquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga weer wat doen in huis![]()
Rival, fijn weekend!! We bellen nog wel zaterdagnacht
Je begint er zelf overquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Er waren dingen nog geheim schat!! Maar bedankt
Ja d0h!!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:36 schreef rival het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet hebben nee!
[..]
Jij gaat mij weer bellen, ik weetet
quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
Je begint er zelf over
Ik weet trouwens helemaal van niks...
Dus je verlult jezelf.
Doe je goedquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo af en toe. En nu met de juiste timing
Jouw subtiliteitquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:40 schreef rival het volgende:
[..]
Het tijdelijke neukertje van Huppel.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Want?
Ik ga koffie zetten en weer verder
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw subtiliteit![]()
* Huppelmuts is heel blij dat de stofzuiger staat te wachten nu!
Ja dat vertel ik haar netquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:43 schreef Royco1 het volgende:
Ze weet nu al dat het een tijdelijke is?
quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw subtiliteit![]()
* Huppelmuts is heel blij dat de stofzuiger staat te wachten nu!
Goede vraag: wat zijn de criteria dat er zo over bepaald wordt?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Je had bij de laatste 2 ook gelijk!
Dank je wel.quote:
Moeder werkte voor een soort van postbedrijf. Folders bezorgen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja oké, maar je hebt twee ouders plus twee kinderen die werken. Wat voor baan heb je als ouder dan, vraag ik me af. Werkte de moeder ook?
Succes met je gesprek!Zal voor je duimen.
Ben zelf een sollicitatiebrief aan het schrijven.
Tof! Ik ben gek op kringloopwinkels.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je wel.
[..]
Moeder werkte voor een soort van postbedrijf. Folders bezorgen.
Dank je wel.
Maar de beste man was ziek.Dus ben maar wat rond gaan kijken daar. Het zit bij de voedselbank en een kringloopwinkel. Even gewinkeld daar. Mooie versie van On the Origin of Species gekocht.
Waar ga je solliciteren?
Ik heb 5 jaar in de optiek gewerkt, vooral ook omdat ik opgegroeid ben boven een opticien (mijn vader is een opticien geweest.... 35 jaar lang tot aan zijn dood). Best leuk werk, alleen af en toe die idiote targets als je bij een grote keten werkt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Tof! Ik ben gek op kringloopwinkels.![]()
Ik solliciteer voor verkoopmedewerker in een optiekzaak, 35 uur per week en een opleiding tot opticien.
Ik weet nog niet precies bij welke ik terecht kom, het is via het UWV. Er staat verder geen bedrijfsnaam bij. Maar ja, het lijkt me inderdaad wel tof werk om te doen en het geld moet toch binnenkomen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:10 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar in de optiek gewerkt, vooral ook omdat ik opgegroeid ben boven een opticien (mijn vader is een opticien geweest.... 35 jaar lang tot aan zijn dood). Best leuk werk, alleen af en toe die idiote targets als je bij een grote keten werkt.
Het was een mooie winkel. Wel duur, voor een kringloopwinkel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Tof! Ik ben gek op kringloopwinkels.![]()
Ik solliciteer voor verkoopmedewerker in een optiekzaak, 35 uur per week en een opleiding tot opticien.
tsja, begin salaris is niet veel, dat dan weer wel (winkel personeel). Ik ben wel nieuwsgierig waar, ik heb zelf 5 jaar bij Groeneveld, en later Eye Wish Groeneveld gewerktquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet nog niet precies bij welke ik terecht kom, het is via het UWV. Er staat verder geen bedrijfsnaam bij. Maar ja, het lijkt me inderdaad wel tof werk om te doen en het geld moet toch binnenkomen.
HAVO diploma met wiskunde (heb ik), goede communicatieve vaardigheden, zelfstandig kunnen werken, representatief, flexibel, modebewust en van aanpakken houden. Beetje standaard eigenlijk, op dat diploma na, maar dat is voor de opleiding, denk ik.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was een mooie winkel. Wel duur, voor een kringloopwinkel.
De gene hier op de hoek is erg goedkoop. Ieder boek, 50 cent.
Weer 4 grote boeken over de natuur gehaald zojuist.
Optiek? Klinkt aardig. Wat zijn de vereisten?
Geloof me, hiervoor verdiende ik tussen de ¤150,- en ¤400,- per maand. Ik ben snel tevreden met dat salaris!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:15 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
tsja, begin salaris is niet veel, dat dan weer wel (winkel personeel). Ik ben wel nieuwsgierig waar, ik heb zelf 5 jaar bij Groeneveld, en later Eye Wish Groeneveld gewerkt
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Geloof me, hiervoor verdiende ik tussen de ¤150,- en ¤400,- per maand. Ik ben snel tevreden met dat salaris!
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:15 schreef Fera het volgende:
[..]
HAVO diploma met wiskunde (heb ik), goede communicatieve vaardigheden, zelfstandig kunnen werken, representatief, flexibel, modebewust en van aanpakken houden. Beetje standaard eigenlijk, op dat diploma na, maar dat is voor de opleiding, denk ik.
Vergeet ook niet om een beetje handig te zijn met die *&%schroefjes. Wij deden heel veel werk zelf, inclusief het lassen van stalen monturen en met de hand slijpen en polijsten van glasbrillen (altijd een kick om met de hand het facet er perfect op te krijgen).quote:
Nee hoor. Ik ben een makkelijk mens, ik verlang niet erg naar luxe. Ik hoef geen groot huis, dure auto of enorme TV. Gewoon niet hoeven te zweten aan het einde van de maand.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:19 schreef Ordos20 het volgende:
[..]Als je meer verdient blijf je evenveel klagen, trust me I know
Blijf uit m'n territorium!quote:
Alsof ik daar ga werken.quote:
Ik ben keihandigquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:24 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Vergeet ook niet om een beetje handig te zijn met die *&%schroefjes. Wij deden heel veel werk zelf, inclusief het lassen van stalen monturen en met de hand slijpen en polijsten van glasbrillen (altijd een kick om met de hand het facet er perfect op te krijgen).
Grapje.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof ik daar ga werken.
[..]
Ik ben keihandig
Oh ja tip: ga nooit op zoek naar de inkoopprijs van glazen en monturen.... je schrikt je dood tot je realiseert dat de marge op die dingen je loon, de huur van het pand en water en electra van het slijpen opvangtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben een makkelijk mens, ik verlang niet erg naar luxe. Ik hoef geen groot huis, dure auto of enorme TV. Gewoon niet hoeven te zweten aan het einde van de maand.
[..]
Blijf uit m'n territorium!
Dat is toch met alles zo, lekker boeiend.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:30 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Oh ja tip: ga nooit op zoek naar de inkoopprijs van glazen en monturen.... je schrikt je dood tot je realiseert dat de marge op die dingen je loon, de huur van het pand en water en electra van het slijpen opvangt
Van die tussenstukjes van brillen, die uit de fabriek een euro of 10 kost, verkopen sommigen voor 90 euro...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is toch met alles zo, lekker boeiend.
Mweh, waar ik nu werk zijn de marges 35 tot 40%..... daarv oor had ik te maken met marges tussen de 500 en 3000%quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is toch met alles zo, lekker boeiend.
Dat geloof ik best.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:30 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Oh ja tip: ga nooit op zoek naar de inkoopprijs van glazen en monturen.... je schrikt je dood tot je realiseert dat de marge op die dingen je loon, de huur van het pand en water en electra van het slijpen opvangt
Schofterig, wel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:33 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Mweh, waar ik nu werk zijn de marges 35 tot 40%..... daarv oor had ik te maken met marges tussen de 500 en 3000%
Maar goed: eerst maar de werkplek binnenhalenquote:
Dank u.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:38 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Maar goed: eerst maar de werkplek binnenhalenen mocht je vragen hebben: ze stellen staat immer frei
Ik ben een luie sollicitant, ik bel ze op, praat met ze en stuur dan mijn CV na (waar de motivatie al in zit zodat ik geen sollicitatiebrief hoef mee te sturen)quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank u.Ik heb al drie mensen m'n brief laten lezen en keuren. Ook al een studieboek wat ik nog had erbij gepakt.
Ik vind het altijd zo lastig, als je het moet mailen. Een header is dan niet nodig (ik heb ook geen adres of iets dergelijks), maar dan lijkt het meteen zo kaal.
Hier moet er per se een brief bij je CV zitten, dus ik heb weinig keus. Maar ik heb zo'n grote hekel aan bellen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:44 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Ik ben een luie sollicitant, ik bel ze op, praat met ze en stuur dan mijn CV na (waar de motivatie al in zit zodat ik geen sollicitatiebrief hoef mee te sturen)
ik haat sollicitatiebrieven schrijven, ik heb ze vaak mogen controleren bij Yacht, en ze zijn vaak zo gemaakt en de sincerity is zo fake
Ik vind bellen juist tegenwoordig fijner dan een brief sturen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Hier moet er per se een brief bij je CV zitten, dus ik heb weinig keus. Maar ik heb zo'n grote hekel aan bellen.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Hier moet er per se een brief bij je CV zitten, dus ik heb weinig keus. Maar ik heb zo'n grote hekel aan bellen.
Ik vind bellen echt eng, vooral naar zakelijke instanties. Dan ben ik zo bang dat ik kut overkom door de telefoon, dat ze m'n sollicitatie al niet meer willen hebben. Maar in een face-to-face gesprek kom ik dan wel weer beter uit m'n woorden. Gewoon het niet weten wie je tegenover je hebt, denk ik.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind bellen juist tegenwoordig fijner dan een brief sturen.
Weet nooit wat ik moet zetten in zo'n brief.
Dat is niet zo'n probleem. Heb al vaker voor werk moeten bellen met andere vestigingen of klanten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:51 schreef Ordos20 het volgende:
[..]Je moet ook bij een opticien bellen om mensen te vertellen dat hun bril klaar is, of hun bestelling er is, of je krijgt te maken met ontevreden klanten die je als doelwit gebruiken om een bril, waar ze al 3 weken kwaad over zijn en helemaal klaar mee zijn), weg te smijten. Liefst je goed op je kanis te raken ook nog. Een ebeejte eigen ervaring.
Winkeldieven zijn ook leuk. Je ruikt ze al van een kilometer afstand., Lekker bovenop gaan staan en vragen of ze nog iets willen. Dan zijn ze snel weg zonder iets mee te nemen.
Dooddoener voor vandaag:quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is niet zo'n probleem. Heb al vaker voor werk moeten bellen met andere vestigingen of klanten.Dat is niet zo erg. Maar bellen voor een sollicitatie vind ik wel creepy.
True. Ik kan het ook wel, maar ik moet me er echt toe zetten. Eigenlijk meteen doen, niet over nadenken. Als ik de tijd heb, dan wordt het juist moeilijker. Dan ga ik me teveel druk maken. Telefoon aannemen is overigens nooit een probleem, alleen het zelf bellen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:53 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Dooddoener voor vandaag:
Oefening baart kunst
Vaak wel. Of je betaalt op zijn minst je eigen levensonderhoud, studie, boeken en kamer vanaf jongs af aan. Lastig, maar met een bijbaantje en goed plannen kun je het met zuinig eten soms nog wel redden. Ik zelf red het wel, maar nadeel is dat je slecht eet, en daardoor niet echt spiermassa kan opbouwen, zelfs met training lastig omdat je niet de juiste stoffen binnen krijgt. Dat is wel balen, want je moet een beetje goed voor de dag komen en dan moet je wat vlees op je botten hebben, maar het is niet anders. Toekomstperspectief heeft voorrang.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
En kinderen die oud genoeg zijn om te roken, zijn ook oud genoeg om te werken. Maar vaak is het bij gezinnen een schande als kinderen meebetalen. Bij de Marokkaanse jongere die ik ken (wat iedereen asociaal tuig vind) gaat meer dan de helft van wat ze verdienen naar het gezin.
Proostquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:36 schreef Vinniiee het volgende:
Bah bah bah bah![]()
/eind klaagbericht
*klem zuipen gaat.
Whats up?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:36 schreef Vinniiee het volgende:
Bah bah bah bah![]()
/eind klaagbericht
*klem zuipen gaat.
Meer info aub!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:36 schreef Vinniiee het volgende:
Bah bah bah bah![]()
/eind klaagbericht
*klem zuipen gaat.
Precies, winkel is nog openquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon nieuw vlees halen
Meeeeeeeh.quote:
DMquote:
Heb ik nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies, winkel is nog open
[..]
Meeeeeeeh.
[..]
DM
Nee, dat komt omdat ik je bericht zag verschijnen en alvast met 'DM' reageerde terwijl ik die nog moest versturenquote:
Nu zie ik hem wel!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat ik je bericht zag verschijnen en alvast met 'DM' reageerde terwijl ik die nog moest versturen
Vanaf as zondag is de supermarkt hier ook op zondags openquote:
ik ben jaloers.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanaf as zondag is de supermarkt hier ook op zondags open![]()
Heerlijk verjaardagscadeau
Terechtquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb bier!!
Bier gemixt met tranen is geen aanrader trouwens
Ik woon in een stadquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet in een stad wonen waar de supermarkt tot 9 of 10 uur open is
Zo zo wat luxequote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben er ook heel blij meequote:
Tja wij hebben weer andere dingen hierquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet waar de supermarkt tot 9 of 10 uur open is
Zoals?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tja wij hebben weer andere dingen hier
Veel vis!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tja wij hebben weer andere dingen hier
Hier ook sinds kort... zo fijnquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier dus vanaf as zondagquote:
Terechtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier dus vanaf as zondag![]()
Ik werd zo blij!!
Je wil niet weten hoe vaak Y. op maandag zonder brood naar school gaat omdat hij in het weekend snel alles had opgegeten!!quote:
Waarom heb ik nu een MI van een sneaky hamstertje?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak Y. op maandag zonder brood naar school gaat omdat hij in het weekend snel alles had opgegeten!!
Omdat je Y. kentquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu een MI van een sneaky hamstertje?
Beiden al opnieuw opgestart? Vast welquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn foon wil niet meer connecten naar mn pc
Modem resettenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn foon wil niet meer connecten naar mn pc
Mwa, zo zou ik het niet omschrijven maar vooruitquote:
Jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beiden al opnieuw opgestart? Vast wel
Grrrquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Modem resetten
[..]
Mwa, zo zou ik het niet omschrijven maar vooruit
Ja verdoriequote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien toch iets met je telefoon aan de hand omdat er ook wat met die WiFi was.
Wat praat je in raadsels?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
USB-foutopsporing aanstaan bij ´ontwikkelaarsopties´ ?
prullenbak is hetquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak Y. op maandag zonder brood naar school gaat omdat hij in het weekend snel alles had opgegeten!!
Inloggen op 192.168.1.1 oid, en dan een andere wifi-kanaal kiezenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn netwerkkaart in mijn desktop doet het kennelijk niet goed. Dus een versterker gekocht.
Moet constant in een usb poort zitten en dan nog is de verbinding hartstikke kut. Iedere keer opnieuw moeten verbinden etc. Wat een drama zeg.
Morgen maar weer terug.
Zoietsquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:58 schreef Dven het volgende:
Hey, Huppel is er weerUit de zomerslaap gekropen?
Goedemorgen dan maarquote:
Ik ben een newb, vin.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inloggen op 192.168.1.1 oid, en dan een andere wifi-kanaal kiezen
Als ik bij advanced kijk, staat er: SoftAP uit, Energiespaar uit. :Squote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:02 schreef S95Sedan het volgende:
Wat zijn je advanced WiFi instellingen KS?
Dat 192.168.1.1 moet je intypen in je internetbrowser, dan kun je inloggen in je router. Inloggegevens staan onderop je router als het goed is.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben een newb, vin.
Ik heb zo'n window, waar alle beschikbare kanalen etc op staan. De gene die in mijn huiskamer staat kies ik dan, vul de beveiliging in en verbind. Even later ligt het er dan weer uit.
Ik zie nergens de keuze om in te loggen op 192.168.1.1.
En wat misschien wel vervelender is, is dat constant als ik iets aan het typen ben, het window gedeselecteerd wordt.
[..]
Als ik bij advanced kijk, staat er: SoftAP uit, Energiespaar uit. :S
Nee je moet eerst inloggen op je router (dat 192.168.1.1) en dan daat geavanceerde instellingen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben een newb, vin.
Ik heb zo'n window, waar alle beschikbare kanalen etc op staan. De gene die in mijn huiskamer staat kies ik dan, vul de beveiliging in en verbind. Even later ligt het er dan weer uit.
Ik zie nergens de keuze om in te loggen op 192.168.1.1.
En wat misschien wel vervelender is, is dat constant als ik iets aan het typen ben, het window gedeselecteerd wordt.
[..]
Als ik bij advanced kijk, staat er: SoftAP uit, Energiespaar uit. :S
Dat is van z'n netwerkkaart in windows.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat 192.168.1.1 moet je intypen in je internetbrowser, dan kun je inloggen in je router. Inloggegevens staan onderop je router als het goed is.
Dat laatste snap ik niet
Nee ik bedoel dat laatste van dat deselecterenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is van z'n netwerkkaart in windows.
Ah, geen idee inderdaad.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat laatste van dat deselecteren
ik moet nog 1 dag werken en dan meer dan een week vrijquote:
Baas boven baasquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik moet nog 1 dag werken en dan meer dan een week vrij
Pff daar kan ik niet tegenopquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik moet nog 1 dag werken en dan meer dan een week vrij
Dat durf ik toch nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pff daar kan ik niet tegenop
Kan je wel mooi op bezoek komen. Ik zal Moscatel halen
pff ik doe gewoon en serie kijken en fokken nuquote:
Dat kan ik blijkbaar niet meer, ik heb al 3x hetzelfde stukje terug moeten spoelenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pff ik doe gewoon en serie kijken en fokken nu
waking the dead
Niet "the walking dead"?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pff ik doe gewoon en serie kijken en fokken nu
waking the dead
neequote:
Ja, geknipt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee
lijk ik het type voor een zombie serie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, geknipt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.auw
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Start allemaal erg vaag maar ik vond het erg de moeite waard, was erg verfrissendquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet ik nog steeds kijken. Staat al sinds het verschijnen van het eerste deel op m'n schijf
Hmm nee ik nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand hier bekend met de serie Touch?
DAT wist ik al!quote:
Met Keifer?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Als je afleveringen zoekt oid > eztv.itquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ja!!quote:
quote:
Heb de eerste 2 seizoenen gedownload. Wil ik morgen gaan kijken. Wil weten of het was isquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je afleveringen zoekt oid > eztv.it
Nee, zegt mij niks.quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je post net dat je loopt te kwijlen in KPD en nu ga je een uurtje 'prutsen'....
Altijd alquote:
Zucht!!quote:
Nooit gezien. Wel ooit iets over gelezen.quote:
Truste.quote:
Ken het helaas ook niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb de eerste 2 seizoenen gedownload. Wil ik morgen gaan kijken. Wil weten of het was is
Oeh heerlijk. Ik ook zoiets, morgen nog, dan weekend. En de week daarna werken en daarna vakantiequote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:29 schreef DaMook het volgende:
Avond, nog een half dagje en dan zomaar ineens een weekje vrij.
Volgende week ligt alles stil bij ons dus heb maar vrijgenomen 2 dagen (weekend van 4 dagen) en ik kreeg al eerder een betaalde vrije dag.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oeh heerlijk. Ik ook zoiets, morgen nog, dan weekend. En de week daarna werken en daarna vakantie
Zeeland, dat is toch met al dat water.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:45 schreef RAARHEID het volgende:
Weekendje Zeeland voor de boeg hier. Volgens mij nog nóóit geweest
(tevens,)
Aaaaaaaand it's gone!quote:
Ik wil eigenlijk naar het buitenland, paar daagjes.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:45 schreef RAARHEID het volgende:
(tevens,)
Waar precies? Misschien kun je me op het water spotten?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:45 schreef RAARHEID het volgende:
(tevens,)
Bouwershaven ofzo? Dorp dat ik verder niet kenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar precies? Misschien kun je me op het water spotten?
Ow da's bij de Brouwersdam. Daar was ik vandaag.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:51 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Bouwershaven ofzo? Dorp dat ik verder niet ken
Is er daar een vrouwenpolder? Nog een beetje leuke vrouwen daar?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow da's bij de Brouwersdam. Daar was ik vandaag.
Maar morgen zit ik op Vrouwenpolder waarschijnlijk.
Met verrekijker waarschijnlijkquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:21 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Is er daar een vrouwenpolder? Nog een beetje leuke vrouwen daar?
Was het maar een letterlijke vrouwenpolder jaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:21 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Is er daar een vrouwenpolder? Nog een beetje leuke vrouwen daar?
In de buurt van alkmaar heb je zoiets.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was het maar een letterlijke vrouwenpolder ja
Sterkte vandaagquote:
Dat zijn de goede wekenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgende week ligt alles stil bij ons dus heb maar vrijgenomen 2 dagen (weekend van 4 dagen) en ik kreeg al eerder een betaalde vrije dag.
Ga je nog iets doen ik jou vakantie ?
Ik vooralsnog nog niets, maar zou wel een dagje of 2 weg willen eigenlijk.
Hebben ze geflikt danquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Stelletje prutsers op het ziekenhuis
What's up?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Stelletje prutsers op het ziekenhuis
Dat was mijn moekes eerste LP.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:45 schreef rhubarbje het volgende:
Rumours is echt een van de beste albums ooit
als ik ga blokken doe ik dat vaak met fleetwood mac op
Welkom op FOK!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:28 schreef rhubarbje het volgende:
Christus. Ik reageer ook eens in SEX. krijg meteen een pm van zo'n perv
Waarom krijg ik dat nou nooitquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:28 schreef rhubarbje het volgende:
nou het waren erg impertinente vragenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dat nou nooit
----
Echt honden ook bij grofvuil ook weer, zal weer eens niet eens iets administratief fout gaan... Grr![]()
Zoiets zeker 'Psst, he meisje, psst psst'quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou het waren erg impertinente vragen
brrr
Wat doe jij hier, dit is geen PTAquote:
Ik kom héél af en toe wel eens buiten het vertrouwde PTAquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat doe jij hier, dit is geen PTA
ja en wat doe je graag en zoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoiets zeker 'Psst, he meisje, psst psst'
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hebben ze geflikt dan
----
Morguh trouwens
Morgequote:
Net alsof dat anders is.quote:
Hup, weer snel terug danquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik kom héél af en toe wel eens buiten het vertrouwde PTA.
Eigenlijk heel vaak, maar da's meer om te lurken.
Wat een prutserquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Morge![]()
Nou, mijn rechter verstandskiezen moesten eruit. Hij keek ook even naar de linker en daar was ook iets opmerkelijks aan, dus hij had het erover dat die er de volgende keer uit moesten. Toen pakte hij de verdoving, en verdoofde hij ineens de linker kant. Toen de verdoving erin zat zei hij gelijk 'Shit, heb ik nou de verkeerde kant verdoofd?'. Ik dacht echt, wtfMaargoed. Nu hebben ze links er maar uitgehaald, en moet ik 14 november terug komen voor rechts
Ik hoop voor hem dat mijn rechter onderkies in die tijd niet besluit om weer te gaan onsteken.
F1978?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:28 schreef rhubarbje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |