OP-man:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
En kinderen die oud genoeg zijn om te roken, zijn ook oud genoeg om te werken. Maar vaak is het bij gezinnen een schande als kinderen meebetalen. Bij de Marokkaanse jongere die ik ken (wat iedereen asociaal tuig vind) gaat meer dan de helft van wat ze verdienen naar het gezin.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Een familie die ik jaren geleden kende, had het financieel altijd zwaar.
Vader, moeder, 3 kinderen. Hond, katten, vissen.
Altijd fietsen, zelden vlees, oude kleding, etc. Maar wel 4 die rookten.
Als ze dat roken op zouden geven, hadden ze niet een week per maand soep moeten eten.
Oudste 2 werkten ook.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
En kinderen die oud genoeg zijn om te roken, zijn ook oud genoeg om te werken. Maar vaak is het bij gezinnen een schande als kinderen meebetalen. Bij de Marokkaanse jongere die ik ken (wat iedereen asociaal tuig vind) gaat meer dan de helft van wat ze verdienen naar het gezin.
Luxe hoor!!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:07 schreef S95Sedan het volgende:
Dat scheelt ben ik al
@huppel, 1x per maand dat
Er is een hotel geboekt dus ik gok dat het nog wel door gaat.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:08 schreef Myraela het volgende:
Kan die SR-meet niet gewoon uit de OP? Dat ging toch al niet meer door?
Dacht dat de helft al geannuleerd had.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is een hotel geboekt dus ik gok dat het nog wel door gaat.
Juist nu moet die erin blijven lijkt mij, aangezien het al "bijna" is.
Oh geen idee.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dacht dat de helft al geannuleerd had.
Het zijn de kleine dingen die het doen hequote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jawel he. Binnenkort weer mijn jaarlijkse uurtje buiten
Durf ik niet met zekerheid meer te zeggen. Is al zo'n 15 jaar geleden.quote:
Dan vraag ik me af waar dat geld dan allemaal naartoe gaat. Toch niet alleen naar sigaretten? Of hadden ze gewoon veel schulden gemaakt?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Durf ik niet met zekerheid meer te zeggen. Is al zo'n 15 jaar geleden.
Ik hou van je humor.quote:
Uhu zekerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het zijn de kleine dingen die het doen he
Omdat wij vrouwen ook wel eens wat lekkers willen.quote:
Uhm ik ben ook vrouw maar heb toch liever de OP-chick terug dan ditquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat wij vrouwen ook wel eens wat lekkers willen.
Huur, doktorskosten, sigaretten, etc.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waar dat geld dan allemaal naartoe gaat. Toch niet alleen naar sigaretten? Of hadden ze gewoon veel schulden gemaakt?
Ja dan open je google oidquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja oké, maar je hebt twee ouders plus twee kinderen die werken. Wat voor baan heb je als ouder dan, vraag ik me af. Werkte de moeder ook?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Huur, doktorskosten, sigaretten, etc.
Een bijbaantje als jongere naast je school levert niet zo veel op. Paar gulden.
Maar goed, ik ga even de stad in voor een gesprek.
Misschien kom ik wel terug met een nieuw bijbaantje.
Kan ik toch ook tegen jou zeggen? Ik denk dat je op internet nog makkelijker mooie vrouwen vindt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dan open je google oid
Of gaat naar je vriendje
Zou kunnen maar mobiel gaat dat zo moeilijk he.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ik toch ook tegen jou zeggen? Ik denk dat je op internet nog makkelijker mooie vrouwen vindt.
Dan moet je Myra heel lief aankijken, zij is de enige die het kan aanpassen. Tenzij er een mod binnen komt vallen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou kunnen maar mobiel gaat dat zo moeilijk he.
Dus daarom gewoon de op chick terug
Niet zeuren!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou kunnen maar mobiel gaat dat zo moeilijk he.
Dus daarom gewoon de op chick terug
Uhu so thats how its gonna bequote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet zeuren!
Dan zorg je maar dat je de LaPo hebt
Inderdaad!!quote:
Mag best een beetje afgewisseld worden tussen man en vrouw wmb.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Vertel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:36 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik zou wel een truucje kunnen doen op die OP kerel
en het is niet meer dan fair als er afgewisseld word natuurlijk
nou misschien moet het verdeeld worden naar rato? hoeveelheid mannen en vrouwen die posten in het topic in verband met hoe vaak er een man dan wel vrouw in de OP komt?quote:
Nee, ik bedoelde de trucjes die je op die vent kan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou misschien moet het verdeeld worden naar rato? hoeveelheid mannen en vrouwen die posten in het topic in verband met hoe vaak er een man dan wel vrouw in de OP komt?
ja dat snap ikquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde de trucjes die je op die vent kan.
quote:
Gewoon stemmen, zijn toch meer mannen hierquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou misschien moet het verdeeld worden naar rato? hoeveelheid mannen en vrouwen die posten in het topic in verband met hoe vaak er een man dan wel vrouw in de OP komt?
als je geen tijd vrij kunt maken voor seks is er iets serieus mis met je prioriteitenlijstjequote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:46 schreef dribbel79 het volgende:
ik wil weer terug naar school, nu ik werk en 's avonds andere verplichtingen heb, is er steeds minder tijd voor een sociaal leven ( lees "tijd om lekker uitgebreid te sexen")...
Hoi trouwens
goed punt, hoe doen jullie dat?? gewoon verplichtingen afzeggen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:47 schreef rhubarbje het volgende:
als je geen tijd vrij kunt maken voor seks is er iets serieus mis met je prioriteitenlijstje
je kunt het toch niet zo druk hebben dat je nooit een zondagochtend hebt om te neukenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:48 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
goed punt, hoe doen jullie dat?? gewoon verplichtingen afzeggen?
Het zou kunnen dat er ook kleine kinderen in zijn huis rondlopen, dan is de zondagochtend toch best een lastige seksochtend hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je kunt het toch niet zo druk hebben dat je nooit een zondagochtend hebt om te neukendaar geloof ik niks van
is ook zo, maar ik wil meer dan alleen de zondag ochtendquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
je kunt het toch niet zo druk hebben dat je nooit een zondagochtend hebt om te neukendaar geloof ik niks van
dat is niet eens het puntquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Het zou kunnen dat er ook kleine kinderen in zijn huis rondlopen, dan is de zondagochtend toch best een lastige seksochtend hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |