abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 oktober 2013 @ 20:33:38 #201
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_132238420
Ik zeg OORLOG met Rusland, stuur onze jongens erop af

kruisraketten en GPS geleide projectielen , we zullen ze leren
Not FUCK with the DUTCH

Onze homo''s beledigen he, onze schatjes, bommen erop , beman de loopgraven , 100 jaar oorlog en 100.000 doden, spijt gaan ze krijgen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_132238429
Nederland moet zich sowieso niet met het interne beleid van andere landen bemoeien.
Daar ligt onze kracht niet.

Onze export overschrijd ons BNP vele malen dus het enige wat we moeten doen is ja en amen knikken en ondertussen lekker rijk worden van de handel.
blablablabla
pi_132238476
quote:
2s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 20:21 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Niet mee eens. Het zijn interne aangelegenheden. Het is niet onze zaak. Staten zijn soeverein en hebben binnen die soevereiniteit het recht een eigen samenleving te hebben. Die kan hele andere normen en waarden hebben dan wij. Wellicht zijn ze in Rusland helemaal niet gecharmeerd van onze samenleving. De Russen bemoeien zich hier ook niet mee. Het is niet aan ons en ook nogal arrogant om te pretenderen dat onze samenleving zo perfect is dat wij het vingertje wel naar een land als Rusland mogen opsteken.
Niet mee eens. Net als ons doet ook Rusland mee met het EVRM, en vorig jaar heeft het EHRM o.a. nog geoordeeld dat Rusland bij het verbieden van een Gay Pride de mensenrechten van de vrijheid op vereniging, het recht op een rechtsmiddel en het verbod op discriminatie meerdere keren heeft geschonden. Daar kun je ze best op aanspreken.
pi_132238497
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 20:31 schreef kawotski het volgende:

[..]

En waarom dan niet met Qatar bemoeien?

http://www.elsevier.nl/Po(...)e-hoogmoed-1390077W/
Waar zeg ik dat dat niet moet?

Ik ben Timmermans niet he?
pi_132238566
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 20:35 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat dat niet moet?

Ik ben Timmermans niet he?
Het heeft natuurlijk weinig geloofwaardigheid en nut als je als Nederland wel tegen Rusland aanschopt en niet tegen een klein staatje als Qatar.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_132238629
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 20:37 schreef kawotski het volgende:

[..]

Het heeft natuurlijk weinig geloofwaardigheid en nut als je als Nederland wel tegen Rusland aanschopt en niet tegen een klein staatje als Qatar.
Timmermans is dan ook weinig geloofwaardig. Maja, het is wel volkomen logisch dat hij zo stoer durft te doen tegen Rusland.

Hij is immers vriendjes met Kerry.
pi_132238731
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 20:39 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Timmermans is dan ook weinig geloofwaardig. Maja, het is wel volkomen logisch dat hij zo stoer durft te doen tegen Rusland.

Hij is immers vriendjes met Kerry.
Logisch, noem het maar uiterst dom.
pi_132238746
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 20:42 schreef kawotski het volgende:

[..]

Logisch, noem het maar uiterst dom.
Want?
pi_132238835
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 20:42 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Want?
(Olifant) Rusland zal zich van (mug) Nederland niets aantrekken en wellicht nog verder dwars gaan liggen en hun macht laten zien. Dit komt de homo's in Rusland niet ten goede of welke Nederlander dan ook.
pi_132238897
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 20:44 schreef kawotski het volgende:

[..]

(Olifant) Rusland zal zich van (mug) Nederland niets aantrekken en wellicht nog verder dwars gaan liggen en hun macht laten zien. Dit komt de homo's in Rusland niet ten goede of welke Nederlander dan ook.
Die olifant-mug verhouding is ook maar relatief hoor.

Op veel gebieden is Rusland inderdaad een olifant en Nederland een mug. Maar Rusland is qua economie, welvaart toch echt een derde wereld land.
pi_132239016
Dan nog. Nederland is een handelsland, dus dan moet je kansen voor handel proberen te benutten, en ze niet verpesten door ruzie te gaan schoppen om niks, omdat je diep van binnen nog steeds net zo denkt als vroeger in de Koude Oorlog.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2013 20:50:11 ]
  woensdag 16 oktober 2013 @ 20:59:19 #212
323876 michaelmoore
pi_132239439
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 20:49 schreef Igen het volgende:
Dan nog. Nederland is een handelsland, dus dan moet je kansen voor handel proberen te benutten, en ze niet verpesten door ruzie te gaan schoppen om niks, omdat je diep van binnen nog steeds net zo denkt als vroeger in de Koude Oorlog.
Die vuile dronken communisten moeten niet denken dat ze met ons de vloer aan kunnen vegen, met hun kalasnikovs en rotte tanks , ik zeg oorlog
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_132239480
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 20:59 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Die vuile dronken communisten moeten niet denken dat ze met ons de vloer aan kunnen vegen, met hun kalasnikovs en rotte tanks , ik zeg oorlog
Kijk, dat bedoel ik nou. Volledig vastgeroest in het jaar 1989 ofzo.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 21:05:33 #214
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_132239719
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 20:27 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je praat naast de kwestie,

Die diplomaat oppakken was arrogant maar opkomen voor de homo,s in Rusland is dat niet. Dat zijn twee hele verschillende dingen. Onze samenleving is alles behalve perfect alleen daar gaat het dan ook niet om.

Homoseksuelen hebben het erg moeilijk in Rusland en dat alleen maar omdat de meerderheid van de bevolking daar erg achterloopt. Ze denken bijv: dat homoseksualiteit een keuze is. In zo,n samenleving kun je als homo gewoon niet leven en wij hebben dan alle recht om ons daar mee te gaan bemoeien.
Waarom hebben wij alle recht ons daarmee te bemoeien? Zij vinden dit, wij vinden iets anders. Zij hebben het recht iets anders te vinden dan wij. Wij hebben niet het recht een ander land onze zienswijze op te dringen. De homowereld provoceert. Ook in Nederland leidt dit tot irritatie.

. Je kunt een minderheid zijn en zeggen dat je normaal bent. Ga dan niet provoceren op zon gay botenparade. Dan creëer je juist stigma's en stereotypen. Je bevestigt als het ware dat je anders bent als homo. Dat is juist een verkeerd signaal. En dan ook nog eens als de president van de Russische federatie op bezoek komt, hem laten beledigen Dit is gewoon op zijn minst onhandig.

Ik begreep dat ook de NL ambassade in Rusland een zeer actief homo propagandabeleid voert en allerlei actiegroepen ondersteund. Dat is natuurlijk ook niet handig en roep je het onheil over je af.

[ Bericht 7% gewijzigd door Gabrunal_2013 op 16-10-2013 21:14:09 ]
pi_132240037
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 21:05 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Waarom hebben wij alle recht ons daarmee te bemoeien? Zij vinden dit, wij vinden iets anders. Zij hebben het recht iets anders te vinden dan wij. Wij hebben niet het recht een ander land onze zienswijze op te dringen. De homowereld provoceert. Ook in Nederland leidt dit tot irritatie.

. Je kunt een minderheid zijn en zeggen dat je normaal bent. Ga dan niet provoceren op zon gay botenparade. Dan creëer je juist stigma's en stereotypen. Je bevestigt als het ware dat je anders bent als homo. Dat is juist een verkeerd signaal. En dan ook nog eens als de president van de Russische federatie laten beledigen als die op bezoek komt, is gewoon op zijn minst onhandig.
Hiermee impliceer je al een beetje dat ze abnormaal zouden zijn. Nee, homoseksualiteit is net zo normaal als heteroseksualiteit. Je kunt gaan beargumenteren dat homoseksualiteit buiten de norm valt (de meerderheid) maar dat doen linkshandige ook.

Dat de gay parade niets helpt dat ben ik volkomen met je eens en dat bepaalde homo,s provoceren klopt ook. Maar daar gaat het allemaal niet om. Waar het omgaat is dat een relatief groot deel van de Russische bevolking het oke vind om een nichterige-homo in elkaar te slaan. Homo,s hebben daar gewoon nauwelijks rechten.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 21:16:00 #216
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_132240147
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 21:13 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hiermee impliceer je al een beetje dat ze abnormaal zouden zijn. Nee, homoseksualiteit is net zo normaal als heteroseksualiteit. Je kunt gaan beargumenteren dat homoseksualiteit buiten de norm valt (de meerderheid) maar dat doen linkshandige ook.

Dat de gay parade niets helpt dat ben ik volkomen met je eens en dat bepaalde homo,s provoceren klopt ook. Maar daar gaat het allemaal niet om. Waar het omgaat is dat een relatief groot deel van de Russische bevolking het oke vind om een nichterige-homo in elkaar te slaan. Homo,s hebben daar gewoon nauwelijks rechten.
De homo scene in st Petersburg is groter dan die in AMsterdam las ik laatst. Ik heb zelfs niets tegen homo's en homosexualiteit overigens. Ik stoor mij wel aan de homo propaganda en excessieve uitlatingen van homosexualiteit. Je kunt zelfs spreken van homo terreur! Ik vind het ook erg storend dat onze politici aan die canal parade meedoen. Dit geeft een verkeerd signaal af.
pi_132240276
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 21:16 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

De homo scene in st Petersburg is groter dan die in AMsterdam las ik laatst. Ik heb zelfs niets tegen homo's en homosexualiteit overigens. Ik stoor mij wel aan de homo propaganda en excessieve uitlatingen van homosexualiteit. Ik vind het ook erg storend dat onze politici aan die canal parade meedoen.
Ach ja, die gay pride. Meer hetero's dan nichten zijn daar te zien. Allemaal lekker tolerant doen, jongens. Maar als iemand zich anaal laat nemen op zo'n bootje zoals je bij de eerste gay prides nog wel eens zag is dat veel te schokkend,

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2013 21:19:52 ]
pi_132240326
quote:

[..]

De homo scene in st Petersburg is groter dan die in AMsterdam las ik laatst. Ik heb zelfs niets tegen homo's en homosexualiteit overigens. Ik stoor mij wel aan de homo propaganda en excessieve uitlatingen van homosexualiteit. Ik vind het ook erg storend dat onze politici aan die canal parade meedoen. Dit geeft een verkeerd signaal af.
Er zijn erg veel mensen die dat irritant vinden. En in die zin heb ik ook niet zoveel tegen die anti homopropaganda wet in Rusland.

Homoseksualiteit is geen keuze maar nichterig gedrag is dat wel.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 21:20:53 #219
323876 michaelmoore
pi_132240346
quote:
Ik vind het ook erg storend dat onze politici aan die canal parade meedoen. Dit geeft een verkeerd signaal af.
kan jouw dat nou schelen al staan ze elkaar te pijpen op die boot, het zal me werkelijk worst zijn

signaal of geen signaal

In de moslimlanden spreken ze schande van een vrouw in een spijkerbroek in Rusland van een homo, hier mag het allebei , nou prima toch
pi_132240353
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 21:19 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ach ja, die gay pride. Meer hetero's dan nichten zijn daar te zien. Allemaal lekker tolerant doen, jongens. Maar als iemand zich anaal laat nemen op zo'n bootje zoals je bij de eerste gay prides nog wel eens zag is dat veel te schokkend,
Dat is dan ook pure provocatie.
pi_132240369
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 21:20 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

kan jouw dat nou schelen al staan ze elkaar te pijpen op die boot, het zal me werkelijk worst zijn

signaal of geen signaal
Bewuste woordspeling?
  woensdag 16 oktober 2013 @ 21:22:15 #222
323876 michaelmoore
pi_132240399
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 21:21 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Bewuste woordspeling?
:)
  woensdag 16 oktober 2013 @ 21:22:40 #223
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_132240417
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 21:20 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Er zijn erg veel mensen die dat irritant vinden. En in die zin heb ik ook niet zoveel tegen die anti homopropaganda wet in Rusland.

Homoseksualiteit is geen keuze maar nichterig gedrag is dat wel.
Ik vind ook niet dat er veel mis is met die wet. Dat wij hier openlijk allerlei kritiek op spuiden en zelfs over boycotten van de spelen begonnen is ronduit absurd en ongepast.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 21:23:41 #224
323876 michaelmoore
pi_132240474
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 21:22 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Ik vind ook niet dat er veel mis is met di wet. Dat wij hier openlijk allerlei kritiek op spuiden en zelfs over boycotten van de spelen begonnen is ronduit absurd en ongepast.
is ongeveer hetzelfde als onze wil opleggen in Afghanistan
  woensdag 16 oktober 2013 @ 21:24:32 #225
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_132240510
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 21:20 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

signaal of geen signaal

In de moslimlanden spreken ze schande van een vrouw in een spijkerbroek in Rusland van een homo, hier mag het allebei , nou prima toch
Hoewel het niet helemaal klopt wat je zegt ben ik het wel eens met het principe dat is de keuze is van de soevereine staat en dat het andere landen in principe niet past zich daarmee te bemoeien.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 21:25:52 #226
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_132240560
Onze politici hebben een geschiedenis van bemoeizucht en het wijzende vingertje. Vaak totaal onterecht en ongepast. We moeten die dominee wat meer thuislaten en ons wat meer richten op de koopman.
pi_132240565
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 21:22 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Ik vind ook niet dat er veel mis is met die wet. Dat wij hier openlijk allerlei kritiek op spuiden en zelfs over boycotten van de spelen begonnen is ronduit absurd en ongepast.
Mwau, kijk ik heb niets tegen die wet an sich. Alleen de homofobie in Rusland is al zodanig erg dat die wet dat alleen nog maar versterkt heeft. En dat is alles behalve wenselijk natuurlijk.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 21:26:47 #228
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_132240592
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 21:25 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Mwau, kijk ik heb niets tegen die wet an sich. Alleen de homofobie in Rusland is al zodanig erg dat die wet dat alleen nog maar versterkt heeft. En dat is alles behalve wenselijk natuurlijk.
Ik denk dat dit best meevalt. Het is maar hoe je er als homo mee omgaat. Je moet natuurlijk niet openlijk gaan zoenen. Die homofobie wordt juist versterkt door de bemoeizucht van onder andere Nederland op dat vlak. Dit zal de positie van homosexuelen in Rusland eerder verslechteren. Het werkt averechts en is in feite koren op de molen van Poetin. In dit geval staat bijna heel Rusland achter hem en heeft hij een mooie vijand om zijn binnenlandse problemen te maskeren.
pi_132240643
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 21:21 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat is dan ook pure provocatie.
Nee, bespreekbaar maken noem je dat.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 21:29:15 #231
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_132240704
nogmaals, dit is nergens voor nodig., Zij kunnen dat best zelf en wij hoeven ons daar niet mee te bemoeien.
pi_132240706
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 21:26 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Die homofobie wordt juist versterkt door de bemoeizucht van onder andere Nederland op dat vlak. Dit zal de positie van homosexuelen in Rusland eerder verslechteren. Het werkt averechts en is in feite koren op de molen van Poetin. In dit geval staat bijna heel Rusland achter hem en heeft hij een mooie vijand om zijn binnenlandse problemen te maskeren.
Mwau, je moet ook niet vergeten dat Rusland nu eenmaal een land is waar je in de ochtend begint met wodka en je dood gaat met wodka.

Kortom: het zijn over het algemeen niet erg snuggere mensen. Zover ik weet komen uit dat land ook niet veel wetenschappelijke onderzoeken.
pi_132240777
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 21:27 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nee, bespreekbaar maken noem je dat.
Kijk, ik vind het allemaal best hoor. Eigenlijk zou je gewoon moeten kunnen neuken midden op straat.

Maar als je dan klappen krijgt moet je daar ook maar mee leren leven.
pi_132243090
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 19:59 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
De illegale arrestatie van die diplomaat
Als de aanhouding daadwerkelijk onrechtmatig was (en niet "illegaal", het is geen BlackOps-operatie), heeft Rusland er alle belang bij om Jeugdzorg even bij de kinderen te laten kijken. Want niet mishandeld / niet verwaarloosd > onrechtmatige aanhouding.

Maar dat blokkeren ze dus nog steeds en hoe langer ze daarmee wachten, hoe meer ze de indruk wekken dat de kinderen kennelijk eerst ergens van moeten herstellen. :{
pi_132243540
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 21:30 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Kijk, ik vind het allemaal best hoor. Eigenlijk zou je gewoon moeten kunnen neuken midden op straat.

Maar als je dan klappen krijgt moet je daar ook maar mee leren leven.
Nee man, dat is intolerant weetjewel.
pi_132243622
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 22:24 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nee man, dat is intolerant weetjewel.
:')
  woensdag 16 oktober 2013 @ 22:33:56 #237
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_132244045
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 22:17 schreef DarkSkywise het volgende:

[..]

Als de aanhouding daadwerkelijk onrechtmatig was (en niet "illegaal", het is geen BlackOps-operatie), heeft Rusland er alle belang bij om Jeugdzorg even bij de kinderen te laten kijken. Want niet mishandeld / niet verwaarloosd > onrechtmatige aanhouding.

Maar dat blokkeren ze dus nog steeds en hoe langer ze daarmee wachten, hoe meer ze de indruk wekken dat de kinderen kennelijk eerst ergens van moeten herstellen. :{
Wij hebben er niets mee te maken.
Wij moeten ons er niet mee bemoeien.
Het is niet onze zaak.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 07:35:45 #238
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_132285264
Inbraak in Den Haag. Gebouw was vroeger van de KGB.

Wat een bizarre soap :')
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 07:45:15 #239
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_132285311
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 07:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Inbraak in Den Haag. Gebouw was vroeger van de KGB.

Wat een bizarre soap :')
Tja dit was te verwachten. Met de mishandeling en illegale gevangenneming van Borodin door de Nederlandse politie nota bene en dan ook nog het schoorvoetende excuusje van Timmermans is de doos van pandora geopend. Dit zal zeker niet het laatste incident zijn.

Timmermans heeft een grove inschattingsfout gemaakt door dat excuus niet veel ruimhartiger en stelliger te brengen direct na het incident.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 07:47:07 #240
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_132285326
Door direct te stellen dat de agenten niet vervolgd zouden worden heeft men zich in een onmogelijke positie gemanoeuvreerd. Het was te verwachten dat de Russen niet accoord zouden gaan met het halfhartige en ongemeende excuus van TImmermans. Vervolgens gebeurt er een incident aan Russische zijde, waar de mishandeling nu niet eens duidelijk van overheidsdienaren komt en heeft Nederland een grote mond en loopt men te roepen dat het NL-Rusland jaar maar over is. Dat heet meten met 2 maten. Laten wij eerst eens onze excuses aanbieden en de daders van het misdrijf tegen Borodin straffen.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 07:51:28 #241
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_132285360
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 07:47 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Door direct te stellen dat de agenten niet vervolgd zouden worden heeft men zich in een onmogelijke positie gemanoeuvreerd. Het was te verwachten dat de Russen niet accoord zouden gaan met het halfhartige en ongemeende excuus van TImmermans. Vervolgens gebeurt er een incident aan Russische zijde, waar de mishandeling nu niet eens duidelijk van overheidsdienaren komt en heeft Nederland een grote mond en loopt men te roepen dat het NL-Rusland jaar maar over is. Dat heet meten met 2 maten. Laten wij eerst eens onze excuses aanbieden en de daders van het misdrijf tegen Borodin straffen.
Onzin, de agenten hebben juist gehandeld.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 07:52:05 #242
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_132285365
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 07:51 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Onzin, de agenten hebben juist gehandeld.
niet dus!
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 07:52:35 #243
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_132285368
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 07:52 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

niet dus!
Wel dus! Het is geen misdrijf om een dronken man die zijn dochter in elkaar beukt zijn roes in de cel te laten uitslapen.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 07:53:53 #244
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_132285377
Nee, nogmaals wij hebben ons er niet mee te bemoeien, zo zijn de regels nu eenmaal. Ook al vind je als land dat er wel juist gehandeld is, dan nog moet je gewoon diep door het stof. Dan was wel de angel uit het incident geweest.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 07:55:03 #245
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_132285383
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 07:52 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Wel dus! Het is geen misdrijf om een dronken man die zijn dochter in elkaar beukt zijn roes in de cel te laten uitslapen.
Hoe weet jij dat, was jij erbij? Jij hebt dit lekker aangedikte verhaal ook alleen maar uit de media. Dit is gewoon verzonnen om de betrokkenen uit de wind te houden.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 07:55:29 #246
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_132285386
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 07:53 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Nee, nogmaals wij hebben ons er niet mee te bemoeien, zo zijn de regels nu eenmaal. Ook al vind je als land dat er wel juist gehandeld is, dan nog moet je gewoon diep door het stof. Dan was wel de angel uit het incident geweest.
Tijd om die regels aan te passen. Diplomaten zouden zich net als normale mensen aan de wet moeten houden. Geef ze dan maar speciale rechten om een veroordeling te ontlopen en weer terug te keren naar het thuisland. Ipv dat ze onkwetsbaar zijn. Archaische onzin.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 07:55:58 #247
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_132285392
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 07:53 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
De wetten dienen de mensen te dienen en niet andersom.

Als een wet (of in dit geval het verdrag van Wenen) niet deugt, dan dient die veranderd en niet koste wat kost nageleefd te worden. Bij dit dogmatische denken is niemand gebaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door DustPuppy op 18-10-2013 08:07:21 ]
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 07:56:26 #248
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_132285397
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 07:55 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

De wetten dienen de mensen te dienen en niet andersom.

Als een wet (of in dit geval het verdrag van Wenen) niet deugt, dan dient die veranderd en niet koste wat kost nageleefd te worden te worden. Dit dogmatische denken is niet bij gebaat.
Precies. Regelneukers.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_132285478
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 07:55 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat, was jij erbij? Jij hebt dit lekker aangedikte verhaal ook alleen maar uit de media. Dit is gewoon verzonnen om de betrokkenen uit de wind te houden.
Gelukkig was jij er bij om te weten dat het allemaal verzonnen is? :')
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 08:24:02 #250
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_132285653
Luister Gabrunal, als er ergens kinderen mishandeld worden en jij bent bij machte om dat (zij het tijdelijk) te stoppen dan is er geen weldenkend, solidair iemand die dit niet zou doen. En dan is het inderdaad maar even 'Damn the rules!'

Die agenten hebben het enige juiste gedaan. Diegenen die beweren dat dit een 'misdaad' was en dat deze agenten gestraft moeten worden puur omdat ze deden wat iedereen met een beetje gevoel in zijn donder ook zou hebben gedaan, bezit een bepaald moreel relativisme wat ik persoonlijk ontzettend verafschuw en het merendeel van de bevolking met mij. Deze 'Nuremberg'-achtige verdediging hoort niet meer thuis in deze tijd (of in welke tijd dan ook eigenlijk).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')