Kyuss ook, maar die hebben alles gejat.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Is ook 2/3 QotSA, Eagles of Death Metal heeft ook wel wat QotSA achtigs
Dat sowieso.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:30 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Kyuss ook, maar die hebben alles gejat.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:05 schreef debeterebob het volgende:
Moody ik vind toch wel dat The Crooked Vultures een van de 101 band is die op Qotsa lijktVooral in het Dave Grohl tijdperk
Ja heeel wat beter dan de vorigequote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:56 schreef Felagund het volgende:
De nieuwe RDJ2 klinkt op het eerste gehoor goed.
"One, two..Fuck you"quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:02 schreef Norrage het volgende:
Dit nummer mensen![]()
En afluisteren he!!! Dat einde...holy fucking shit. Dankzij de luistersessie heb ik Giles weer ff opgezet
Hey Ho, let's goquote:
Jezus acht minuten weet je wel wat je van me vraagt Norragequote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:02 schreef Norrage het volgende:
Dit nummer mensen![]()
En afluisteren he!!! Dat einde...holy fucking shit. Dankzij de luistersessie heb ik Giles weer ff opgezet
Nee hoor, kan het ook wel waarderen. Al heeft het wel gemengde reacties losgemaakt, heb ik toch al wel genoeg positieve dingen gelezenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:34 schreef BoerBert het volgende:
Ik ben echt de enige die de laatste MGMT wel leuk vind, he?
Nummer mag wel een uur duren hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jezus acht minuten weet je wel wat je van me vraagt Norrage
Maar ik wilde het in de reclame luisteren en dat gaat 'm nooit worden zo natuurlijk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nummer mag wel een uur duren hoor
Heb hem ook opgezet, toch al een tijdje geleden weer.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nummer mag wel een uur duren hoor
Altijd in slowchats gepost, dan gaat het heel erg hardquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:55 schreef Kerftminister het volgende:
Ik wist trouwens niet dat onze Tchock zon spamgod was. 68000 posts al.
Tja buiten het muziekdeel kom ik bijna nergens. Feyenoord en basketball en dan houdt het wel op, sowieso kan ik met de meeste slowchats helemaal niks. Lult iedereen maar langs elkaar heen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Altijd in slowchats gepost, dan gaat het heel erg hard
Ik zat vroeger altijd in Radio49 en Nachtbagger en nu in een SES-slowchat.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:56 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tja buiten het muziekdeel kom ik bijna nergens, sowieso kan ik met de meeste slowchats helemaal niks. Lult iedereen maar langs elkaar heen.
SES?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zat vroeger altijd in Radio49 en Nachtbagger en nu in een SES-slowchat.
Ah zit daar alleen een keer in de drie maanden even snel in Tilburg University topic maar dat was het dan ook. Kijk af en toe wel ergens rond als ik ergens informatie over wil weten. Bij travel ofzo.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
School en Studie. Voor studiezaken en zulks.
Live zijn ze letterlijk onmenselijk goed en nergens lijkt het ook een trucjequote:
Wauwie.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:02 schreef Norrage het volgende:
Dit nummer mensen![]()
Je moet er wel een beetje voor in de stemming zijn, zeg maar...ik luister het ook maar 1x per jaar geloof ikquote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:32 schreef Tchock het volgende:
Oké ik ging Giles Corey's debuut luisteren voor ik naar bed ging maar dat stel ik uit naar later. Wat een beklemmende muziek zeg
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:13 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Live zijn ze letterlijk onmenselijk goed en nergens lijkt het ook een trucje
Mjah, ik ben soms wel voor luistersessies waarbij mensen de albums al kennen...maar liever niet zeg maar. Misschien wel de moeite waard om obscure (of minder obscure) plaatjes van mensen hun top 100 de gebruiken, zoals die van Kerft gister.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:43 schreef On het volgende:
Giles Corey, luistersessie? Album is geweldig. Zijn eps zijn iets minder de moeite waard, hoewel hij dit jaar ook een liveplaat uitbracht die wel erg sterk was en in ieder geval onlangs nog gratis van zijn bandcamp te downloaden was. Zijn band Haveanicelife brengt als het goed is ook dit jaar een nieuw album uit.
Ik doelde meer op die reactie boven mij die de plaat dankzij de sessie had opgezet. Vroeg me af wat ik gemist had.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, ik ben soms wel voor luistersessies waarbij mensen de albums al kennen...maar liever niet zeg maar. Misschien wel de moeite waard om obscure (of minder obscure) plaatjes van mensen hun top 100 de gebruiken, zoals die van Kerft gister.
Oh. Nee. We hebben het met luistersessie niet eens geluisterd. Maar het is wel ter sprake gekomenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:18 schreef On het volgende:
[..]
Ik doelde meer op die reactie boven mij die de plaat dankzij de sessie had opgezet. Vroeg me af wat ik gemist had.
Die zang hoor je zo slechtquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:02 schreef Norrage het volgende:
Dit nummer mensen![]()
Ik ga er overigens wel nog uit dat je het Tricot album in zijn geheel gaat luisteren. Heb je iig een idee wat er in mijn top 5 staat aan het eind van het jaar (moeten gekke dingen gebeuren wil die daar niet inkomen.)quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oh. Nee. We hebben het met luistersessie niet eens geluisterd. Maar het is wel ter sprake gekomen
Ohja dat begin was wel leuk. Ik ga het nog eens helemaal luisterenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:40 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik ga er overigens wel nog uit dat je het Tricot album in zijn geheel gaat luisteren. Heb je iig een idee wat er in mijn top 5 staat aan het eind van het jaar (moeten gekke dingen gebeuren wil die daar niet inkomen.)
Zag dat je wel alleen het intro-nummer had geluisterd. Dat is wel rustiger dan 80% van de rest van het album. Maar kan het iedereen aanraden als je van inventieve gitaarrifjes en baslijntjes houdt die over elkaar heen zweven, met vette drumritmes die sneller en trager gaan, sterke vocalen en hier en daar zelfs een dromerig nummertje ertussen, vervolgens weer een energiejam. Heerlijk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ohja dat begin was wel leuk. Ik ga het nog eens helemaal luisteren
Ik had de eerste 2 nummers geluisterd hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:45 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zag dat je wel alleen het intro-nummer had geluisterd. Dat is wel rustiger dan 80% van de rest van het album. Maar kan het iedereen aanraden als je van inventieve gitaarrifjes en baslijntjes houdt die over elkaar heen zweven, met vette drumritmes die sneller en trager gaan, sterke vocalen en hier en daar zelfs een dromerig nummertje ertussen, vervolgens weer een energiejam. Heerlijk.
Ga hem vanavond denk ik even reviewen ofzo.
O dan heb je wel een aardig idee van de rest denk ik.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik had de eerste 2 nummers geluisterd hoor![]()
Dat eerste nummer was 1 minuut
Vond dat de eerste keer luisteren op een paar momenten ook een beetje storend, maar bij de tweede keer had ik er al geen last meer van en bij de derde keer gisteren vond ik het juist vet worden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:19 schreef Norrage het volgende:
Wel een beetje geschreeuw dat Tricot. Muzikaal zit er verder wel snor.
Prachtig juistquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:19 schreef Norrage het volgende:
Wel een beetje geschreeuw dat Tricot. Muzikaal zit er verder wel snor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |