Jeff Tweedy werkte kortstondig mee op Corsicana Lemonade, maar dat is goed te merken. Het einde van.het nummer A Place To Start doet mij denken aan Via Chicago.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:42 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
White Denim was toch meer jazzy dan gitaar? of heb ik iets anders in gedachten?
Lateralus is ook verreweg mijn favoriete album!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:46 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Eens luisteren hoor.
[..]
Tool
Eerste keer Aenima was ik er nog niet klaar voor denk ik, paar maandjes over heen laten gaan en Lateralus beviel me zeer. Dat vind ik echt goede metal die niet te ver gaat met maffe vocalen enzo.
Klinkt goed hoor, zulke dingen zoek ik wel. Luister nu ook elke dag wel een paar nummertjes Refused, geniaal.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:50 schreef Dagoduck het volgende:
Nog een hard nummer wat ik echt lekker vind, gewoon omdat de kracht er vanaf spatEn omdat Dave Grohl natuurlijk
Zo, nu weer verder met Indie
Ik vind het niet zo belabberd als anderen mij doen geloven. Nog te weinig geluisterd om echt een oordeel te kunnen geven.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:34 schreef BoerBert het volgende:
Ik ben echt de enige die de laatste MGMT wel leuk vind, he?
Nope, ga hem nu ook even niet luisteren. Heb een album opstaan die precies klaar is voor 10 uur, wanneer de Fok! luistersessie begint, mijn eerste.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
Kennen jullie trouwens het album Late! - Pocketwatch? Dat is gewoon Dave Grohl die tijdens Nirvana een album opnam. Zelf drums/gitaar en zang verzorgde. Werd uitgebracht op Casettebandje heel beperkt en gaat voor goud geld op ebay zo 1x in het jaar.
Heb hem ooit eens op youtube gezet en als playlist:
Voor de liefhebbers..
Mijn 2e, paar keer vergeten en paar keer was ik er nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:13 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nope, ga hem nu ook even niet luisteren. Heb een album opstaan die precies klaar is voor 10 uur, wanneer de Fok! luistersessie begint, mijn eerste.
Ja ik ben het ook een aantal keer vergeten waardoor ik het pas zag toen iedereen al bezig was, oa. bij Qotsa's nieuwe album. Mja ben benieuwd.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn 2e, paar keer vergeten en paar keer was ik er nietEn toen was ik er een keer was ik in m'n eentje...
Hij is wel leuk, maar ik vond D toch beter. Ik mis die livesfeer die ze wilden vangen toch nog wel een beetje.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:40 schreef PBDuke het volgende:
Iemand nieuwe album van White Denim al geprobeerd? Heeerlijke Wilco-esque gitaarrock. Nooit heel echt fan van deze band geweest, maar na dit nieuwe album voel ik mij verplicht ze te bezoeken in Groningen.
Luvquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo belabberd als anderen mij doen geloven. Nog te weinig geluisterd om echt een oordeel te kunnen geven.
Doe je dat album lekker op pauzequote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:29 schreef Kerftminister het volgende:
He godver, moet ik drinken pakken, nu wordt het echt close of ik 10 uur haal of niet.
Dat werkt niet he, dat snap je ook wel. Nee maar het is rond 22:01 afgelopen ongeveer denk ik, maar dat laatste nummer is slechts een remix, dus die hoef ik niet helemaal te luisteren, komt goed.quote:
Mwah heb altijd het gevoel dat dat niet werkt, als een album echt saai is ga ik er allerlei dingen tussendoor luisteren en ben ik er soms wel eens een dikke 2 uur mee bezig.quote:
Het gaat om het idee.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:56 schreef debeterebob het volgende:
LuistersessieMazzy Star heb ik allang gehoord
Ik kon het niet eens... Ja van horen zeggen dus van naam.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:56 schreef debeterebob het volgende:
LuistersessieMazzy Star heb ik allang gehoord
Ik ook gisteren voor het eerst geluisterd of zo. Lekker lome post-rockquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kon het niet eens... Ja van horen zeggen dus van naam.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:05 schreef debeterebob het volgende:
Moody ik vind toch wel dat The Crooked Vultures een van de 101 band is die op Qotsa lijktVooral in het Dave Grohl tijdperk
Ik heb sinds album 1 geen MGMT meer geluisterd uberhauptquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:34 schreef BoerBert het volgende:
Ik ben echt de enige die de laatste MGMT wel leuk vind, he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |