Goede tipquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:56 schreef bartrid het volgende:
Tortoise is geweldig.
Ik vind de nieuwe Oscillation ook wel weer erg goed trouwens.
Oja dat album heb ik ook nog proberen te luisterenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:14 schreef kciR het volgende:
Het derde topic dat vernoemt is naar Darkside.. begint wel wat overdreven te worden![]()
Morgen deze tijd sta ik bij mij om de hoek bij MGMT. Ben benieuwd, mijn verwachtingen zijn vrij laag, na het album..
Is het iets? Heb namelijk nog nooit een heel MGMT album geluisterd, maar vind Kids, Electric Feel en Indie Rokkers wel toffe nummers.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oja dat album heb ik ook nog proberen te luisteren
3e?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:14 schreef kciR het volgende:
Het derde topic dat vernoemt is naar Darkside.. begint wel wat overdreven te worden![]()
Morgen deze tijd sta ik bij mij om de hoek bij MGMT. Ben benieuwd, mijn verwachtingen zijn vrij laag, na het album..
Ohnee.. Sorry, de tweede van Darkside. Een paar weken terug was het Indie Is Only Noise.. Dat is natuurlijk Nicolas Jaar in z'n eentje.quote:
Ik zeg met recht 'proberen luisteren' want na 2 nummers afgezet ofzoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Is het iets? Heb namelijk nog nooit een heel MGMT album geluisterd, maar vind Kids, Electric Feel en Indie Rokkers wel toffe nummers.
straks in de jaarlijstjes geen Darkside meer te bekennen, iedereen is 't dan helemaal zatquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:14 schreef kciR het volgende:
In die hoek wil ik nog wel zoeken, was bang dat het iets te gedateerd zou klinken, waar ik normaal geen problemen mee heb, maar sommige genres zoals bij de wat hardere punk is dat vaak minder vet. Maar dit klinkt goed hoor.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:31 schreef Dagoduck het volgende:
Zat zo op Spotify een punklijstje te luisteren kwam ik weer eens Fugazi tegenWaarom luister ik dat niet meer denk ik dan
Ik vond Daughter Of Cloud anders best gevarieerd. Maar deze is ook weer leuk in elk geval, dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:17 schreef Bol_Wan het volgende:
De nieuwe Of Montreal is in ieder geval een stuk leuker als de vorige
O, gevarieerd was 'ie wel. Alleen moet er dan ook kwaliteit in zittenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik vond Daughter Of Cloud anders best gevarieerd. Maar deze is ook weer leuk in elk geval, dat ben ik met je eens.
Af en toe vind ik zo'n harder nummertje wel even lekkerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:35 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
In die hoek wil ik nog wel zoeken, was bang dat het iets te gedateerd zou klinken, waar ik normaal geen problemen mee heb, maar sommige genres zoals bij de wat hardere punk is dat vaak minder vet. Maar dit klinkt goed hoor.
Black Flag wil ik al proberen sinds ik erachter kwam dat dat drumbegin in A Song for the Dead van hen kwam.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Af en toe vind ik zo'n harder nummertje wel even lekker
Yep, deze is dat:quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:41 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Black Flag wil ik al proberen sinds ik erachter kwam dat dat drumbegin in A Song for the Dead van hen kwam.
White Denim was toch meer jazzy dan gitaar? of heb ik iets anders in gedachten?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:40 schreef PBDuke het volgende:
Iemand nieuwe album van White Denim al geprobeerd? Heeerlijke Wilco-esque gitaarrock. Nooit heel echt fan van deze band geweest, maar na dit nieuwe album voel ik mij verplicht ze te bezoeken in Groningen.
Vond ik ook zeker wel, zaten een paar van de leukere Of Montreal-songs aller tijden tussen wat mij betreft.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:38 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
O, gevarieerd was 'ie wel. Alleen moet er dan ook kwaliteit in zitten
Ja, Tool is wel lekker. Is ook meer progressive metal, dus dat het van zacht naar hard gaat/heel melodieus/geen standaard ritmes..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:43 schreef kciR het volgende:
In de categorie hardere nummers. Vandaag heb ik Tool weer eens uit de kast getrokken. Heeft niets met indie te maken, maar het was wel weer genieten (hoewel ik weinig metal leuk vind)
Eens luisteren hoor.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yep, deze is dat:
Doet me dan weer denken aan Killing Joke in de vroegere jaren, toen maakten ze nog punk en geen metal.
Toolquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:43 schreef kciR het volgende:
In de categorie hardere nummers. Vandaag heb ik Tool weer eens uit de kast getrokken. Heeft niets met indie te maken, maar het was wel weer genieten (hoewel ik weinig metal leuk vind)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |