quote:Every song is boldly sensual, and each note has a distinct emotional hue. Mixing that intensity with dream-like atmospheres lands Engravings in a unique emotional space, one Barnes accurately describes as a “balance between really intense euphoria and this almost bleakness.”
Ha, doet me meer denken aan Pizicatto 5 dan aan franse ye-yequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:54 schreef brooklyndodger het volgende:
Zat laats weer goed japans spul te luisteren ja vooral dit beviel me weer erg goed:
Erg ye-ye pop achtig spul(hey Ranja) maar later werk van haar is stukken experimenteler.
Ja super albumquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:11 schreef kciR het volgende:
Ik denk dat Engravings van Forest Swords bij een aantal van jullie in goede aarde zullen vallen. Past goed bij alle elektronische platen die de afgelopen tijd langs gekomen zijn. Hij is tevens BNM op Pitchfork en die review dekt redelijk goed de lading.
[..]
Ga die plaat maar gewoon luisteren!
Ik las je post en dacht ''Gaaf, lijkt me ook nog wel eens leuk'' En toen drong het tot me door dat ik hem op Pukkelpop heb gezien, was echt chillquote:
Ah, dat had ik gemist.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja super album
Grobbel noemde het, dus dan is het per definitie goed.
Heb 'm een paar dagen terug nog aanbevolen, hier. Voor de tweede keer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:11 schreef kciR het volgende:
Ik denk dat Engravings van Forest Swords bij een aantal van jullie in goede aarde zullen vallen. Past goed bij alle elektronische platen die de afgelopen tijd langs gekomen zijn. Hij is tevens BNM op Pitchfork en die review dekt redelijk goed de lading.
[..]
Ga die plaat maar gewoon luisteren!
Hah maar daar zit zeker ook een ye-ye invloed in. In heel die movement Shibuya-kei movement zat al veel Franse invloed en foute smooth jazz, maakt de muziek niet minder geweldig.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Ha, doet me meer denken aan Pizicatto 5 dan aan franse ye-ye
Misschien vind je dit ook wel wat, Koreaanse acid jazz:quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:45 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Hah maar daar zit zeker ook een ye-ye invloed in. In heel die movement Shibuya-kei movement zat al veel Franse invloed en foute smooth jazz, maakt de muziek niet minder geweldig.
Wel erg glad ook al is de eerste wel prima. Maar als je Japan en jazz zegt kom je op dit briljante dingen uit:quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:02 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Misschien vind je dit ook wel wat, Koreaanse acid jazz:
Erg fijne groep.
Ha, die ken ik. Aardig gastje, bijzonder prima producerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:59 schreef Dagoduck het volgende:
https://soundcloud.com/filosofischestilte/sets/home-grown-ep
Ik als grootste fan van dit topic ben een tikje VW moequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:30 schreef Tchock het volgende:
Hier al de hele dag Vampire Weekend op staan.Debuut en Contra ken ik helemaal niet zo goed, eigenlijk.
Ik nog lang niet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik als grootste fan van dit topic ben een tikje VW moeVooral de eerste 2 albums.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |