Misschien moest hij even de baby instoppen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:06 schreef Specularium het volgende:
Dit duurde wel een beetje lang, Tem.
Daar heeft ie toch personeel voor?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien moest hij even de baby instoppen.
Zijn vriendin?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar heeft ie toch personeel voor?
Ik hoef alleen maar de Nederlanders te zien maar weet niet hoe laat dat is allemaal.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:40 schreef sp3c het volgende:
darten moet ik altijd een beetje van huilen maar met bier gaat het wel
Owquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tja. Gewoon naar forum.fok.nl/spt gaan en het was het eerste topic
ja ik ga ook niet kijken maar het leek me grappig om dat te melden nadat je het hele forum had afgespeurd naar het juiste topicquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom ik ga het niet kijken joh. Ik kijk slechtste chauffeur nu.
Jij bent ook al vervelend vandaag... wat is er met jullie.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ik ga ook niet kijken maar het leek me grappig om dat te melden nadat je het hele forum had afgespeurd naar het juiste topic
quote:Goiedag,
Ik heb wel uw email van 03/10/2013 gekregen. We hebben nog enkele inlichtingen nodig om uw adres te veranderen. (verdieping, nummer of postbus, ...) U mag naar onze kantoor komen met uw identiteitskaart en uw verblijfstitel. . U zal een model 2 krijgen. We zijn open elke dag tussen 08.00 tot 12.00. We zal de verklaring van uw verblijfsverandering aan onze loket maken.
Mvg
Belgen die geen Nederlands kunnen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik kreeg vandaag deze mail van de gemeente, naar aanleiding van mijn adreswijziging die ik naar hen had gemaild
[..]
Dit is serieus officiele mail van de gemeente?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik kreeg vandaag deze mail van de gemeente, naar aanleiding van mijn adreswijziging die ik naar hen had gemaild
[..]
Ja..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is serieus officiele mail van de gemeente?
GC / Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #51quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
Dat is wel wat voor dat topic, fouten in het openbaar, of hoe heet het ook alweer.
Nee maar volgens mij staan er ook wel dit soort dingen in dat topic.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
GC / Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #51
Hoewel een email niet echt openbaar is.
Eén van de Brusselse gemeenten.quote:
Belgiëquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Eén van de Brusselse gemeenten.
Maak eens een normale foto van je badjas.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was ook mijn idee meteen. Allo Allo maar dan Nederlands
Waarom nou. En nu niet man. ALS ik het al zou doen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maak eens een normale foto van je badjas.
gastvrouw bij de Amsterdam G'squote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me af waar ik in hemelsnaam zou moeten solliciteren dat ik een foto met die jas zou gaan sturen
Nee hoor je hebt korte en lange.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:11 schreef Specularium het volgende:
Ik dacht trouwens dat een badjas tot over je knieen kwam.
Dit is de meer gewaagde versie.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:11 schreef Specularium het volgende:
Ik dacht trouwens dat een badjas tot over je knieen kwam.
Ja. jij?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit je al een beetje aan je lans te voelen?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit je al een beetje aan je lans te voelen?
Waarom zo boos?quote:
minder zou beter zijn jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]Waarom. Meer kleren aan kan bijna niet man.
Hij is echt heel warm en zacht. Moet wel een pyama onderquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Het is inderdaad wel een korte badjas. Niet echt voor de winter, of is hij verder wel warm?
1/10quote:
Haha okee. Is het een beetje fleece-achtige stof?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is echt heel warm en zacht. Moet wel een pyama onderAnders krijg je koude benen.
Nee het is geen fleece, maar echt zacht nepbontachtig. beetje lange haren zeg maar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha okee. Is het een beetje flee-achtige stof?
Oh dat klinkt wel warm ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee het is geen fleece, maar echt zacht nepbontachtig. beetje lange haren zeg maar.
wel gek, je maakt die noodles klaar zoals het hoort en je roerbakt dat met in reepjes gesneden schnitzel en Tauge en doperwtjes en een beetje soyasaus (zwarte, zoute)quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:16 schreef Specularium het volgende:
Dat wijf van Conimex is echt vervelend, wel lekker.
En noodles is geen eten.
Die vind ik niet allemaal lekker. Ik had een keer die met eend (of zogenaamd eend) ik ging zowat over mijn nek.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:21 schreef sp3c het volgende:
die kleine pakjes n00dles van yumyum ofzoiets vaags bv
kost de helft en het is een veel betere show
dan moet je de helft van de 'kruiden' gebruikenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk sp3c. Ik vind ze eigenlijk ook te zout.
Zal er aan denkenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan moet je de helft van de 'kruiden' gebruiken
Omdat ik het niet zo lekker vind hequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:25 schreef sp3c het volgende:
een keer gegeten en tante Corrie is de expert
En wel de hele tijd Rivella meuk zuipen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk sp3c. Ik vind ze eigenlijk ook te zout.
maar je ziet ook aan die foto op dat pakje hoe dat werktquote:
Gewoon andere smaakperceptie... niet iedereen vindt hetzelfde lekker he?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
En wel de hele tijd Rivella meuk zuipen.
Goeie smaakperceptie.
Ik had een keer ergens gehoord dat veel mensen dat droog eten, beetje kruiden erbij en gaan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar je ziet ook aan die foto op dat pakje hoe dat werkt
ik snap niet dat mensen het gewoon eten met niets erbij, das alleen leuk als je in een loopgraaf woont
ja en hun badjas bij de zeemanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had een keer ergens gehoord dat veel mensen dat droog eten, beetje kruiden erbij en gaan.
Volgens mij zijn dat mensen die hun onderbroek bij Wibra halen.
Toen ik klein was kreeg ik het ook wel met alleen boter en suiker.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:27 schreef sp3c het volgende:
op een pak rijst staat ook hoe je de rijst klaarmaakt, daar maak je toch ook iets van kipkerrie bij ofzo?
Ik lust geen kerriequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:27 schreef sp3c het volgende:
op een pak rijst staat ook hoe je de rijst klaarmaakt, daar maak je toch ook iets van kipkerrie bij ofzo?
Mijn moeder deed het altijd met bruine suiker.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toen ik klein was kreeg ik het ook wel met alleen boter en suiker.
Nou en?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn moeder deed het altijd met bruine suiker.
Rivellaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
En wel de hele tijd Rivella meuk zuipen.
Goeie smaakperceptie.
Nee onzin. Ik lust best wel andere dingen, maar geen kerrie.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:29 schreef Specularium het volgende:
Corrie wil gewoon een prutje stamppot, kuiltje voor de jus en geen flauwekulletjes.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Rivellamensen die dat niet lusten hebben geen smaak.
broodje Doner zekerquote:
Peunhoopquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ok 8. Van de 100.
[..]
Exotische gerechten. Zoals pizza. En pasta.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:31 schreef Peunage het volgende:
Exotische gerechten. Zoals pizza. En pasta.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Vervelende klier.
Plaatje van jou:
[ afbeelding ]
Nou en.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:32 schreef Specularium het volgende:
Ik zit lekker die multicultishow op 1 te kijken.
Supersterke comeback Corrie, ik geeft het een 2/10.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Vervelende klier.
Plaatje van jou:
[ afbeelding ]
Ja het is hete spagetti.quote:
Is dat Turks?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Was toch een garpje, sadclown.
Ok, als ik iets exotisch moet noemen, Biryani.
[ afbeelding ]
dat klinkt eigenlijk nog best te etenquote:
Rond 23:00 zit ze er op.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:36 schreef sp3c het volgende:
de ladder staat tegen de kast aan hoor mensen
Almere!!!!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:36 schreef Peunage het volgende:
Damn, overval op KFC almere. Ik kom er nooit, maar dat was de enige leuke attractie van Almere
Ja maar Peun niet. Flapdrol.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die kerel kwam uit Almere badmuts.
Ja sorry ik zit tv te kijken en had die post gemistquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had ik het daar over dan?
Met je bezem.
Lelystad is volgens mij veel saaier want duurder. Daarom zit de afvoer in Almere.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:41 schreef Tem het volgende:
Lelystad is niet veel beter, zoniet erger eigenlijk.
Niemand heeft het over Lelystad. Waarom begin jij er dan over, wat is er mis met jou?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:41 schreef Tem het volgende:
Lelystad is niet veel beter, zoniet erger eigenlijk.
Volgens mij is Lelystad ook zo begonnen. Daar wonen ook heel veel Amsterdammers.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:41 schreef sp3c het volgende:
Lelystad heeft tenminste nog een soort geschiedenis
Almere is gewoon iemand een keer huizen gaan bouwen voor Amsterdammers zonder geld
altijd dat negatievequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is Lelystad ook zo begonnen. Daar wonen ook heel veel Amsterdammers.
De huizen in Almere zijn volgens mij NU niet zo goedkoop meer.
Goed verhaal weer.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:43 schreef Peunage het volgende:
Godverde... zap naar NatGeo, muis die aan het bevallen is
lolquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
Mijn ex-schoonzusje woonde in Almere. Ik wil niet veel zeggen, maar de familie van haar man paste daar precies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat ligt er maar helemaal aan of ze dat nieuwe supermegaijscomplex van de grond krijgenquote:
ja in je badjas zekerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg effe waar dan, kom ik aanmoedigen
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:45 schreef Specularium het volgende:
Ik voorspel rond de 350 posts voor Corrie.
Hopen dat ik zelf in de top 5 sta.
Wie?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg effe waar dan, kom ik aanmoedigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ok, het is bij pleintje.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Jou natuurlijk. Want Specularium zit te klieren.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:47 schreef Uccie het volgende:
Dit topic is hilarischIk moest even heel goed kijken wat het nou was. VogeltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit topic is hilarischEn dat ga je schilderen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook goeie foto'squote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest even heel goed kijken wat het nou was. Vogeltje
Kun je niet iets regelen met een spot erop zetten en zonder flits?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ook goeie foto'smaar echt leuk vindt hij het niet. Vooral de flitser niet, die wil hij aanvallen.
Ik vind het wel een toffe foto hoorquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ook goeie foto'smaar echt leuk vindt hij het niet. Vooral de flitser niet, die wil hij aanvallen.
Dit topic is hilarischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tof
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Specularium doet alsof hij er verstand van heeft in de hoop dat hij mag komen helpen om de vogel te fotograferen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je niet iets regelen met een spot erop zetten en zonder flits?
Is mooier.
Klopt er iets niet aan wat ik zeg?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Specularium doet alsof hij er verstand van heeft in de hoop dat hij mag komen helpen om de vogel te fotograferen.
Weet ik veel, ik ben geen fotograaf.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt er iets niet aan wat ik zeg?
Ik ga meer zoiets schilderen:quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je niet iets regelen met een spot erop zetten en zonder flits?
Is mooier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga meer zoiets schilderen:Heb je weleens vaker geschilderd? Of wordt dat de eerste keer? Echt schilderen dan, niet wat je als kind doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik ooit ga afstuderen dit jaar of volgend jaarquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
Oh Uccie in FOT hebben ze van die fotowedstrijden. Als er nou eentje is met dieren moet je meedoen!
Volgens mij is het allemaal niet zo heel professioneel hoor.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik ooit ga afstuderen dit jaar of volgend jaarkomt er een goede camera (en een goede cursus om daar wat fatsoenlijks mee te kunnen) dan is dat wel leuk.
Nee eerste keer, maar is een workshop met begeleiding en de foto trek je over met carbonpapier dus dan kloppen de verhoudingen in elk geval.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je weleens vaker geschilderd? Of wordt dat de eerste keer? Echt schilderen dan, niet wat je als kind doet.
Heb ik vandaag nog gedaan..quote:
Geen idee, ik kom eigenlijk nooit in FOT.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is het allemaal niet zo heel professioneel hoor.
Of zou ik nu iedereen daar tegen de benen schoppen
picsquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee eerste keer, maar is een workshop met begeleiding en de foto trek je over met carbonpapier dus dan kloppen de verhoudingen in elk geval.
Ik ben wel bezig met een tekencursus, maar dat is net 1 niveau hoger dan harkpoppetjes.
Leuk hoor. Mijn vader kon best goed tekenen. Maar hij maakte dan eerst een schets met nummers of zo? Om de verhoudingen goed te krijgen. Hoe dat precies werkte weet ik eigenlijk nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee eerste keer, maar is een workshop met begeleiding en de foto trek je over met carbonpapier dus dan kloppen de verhoudingen in elk geval.
Ik ben wel bezig met een tekencursus, maar dat is net 1 niveau hoger dan harkpoppetjes.
Ja dat kan IK nog wel...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:58 schreef Specularium het volgende:
Tem kan ook goed tekenen, kijk maar.
[ afbeelding ]
Van mijn kamer, staat in vorig topicquote:
Ik zal het resultaat posten...hebben jullie ook wat te lachenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het klinkt wel als een leuk project, ben wel benieuwd naar het resultaat.
Wat is dat?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:58 schreef Specularium het volgende:
Tem kan ook goed tekenen, kijk maar.
[ afbeelding ]
Altijd dat negatieve.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zal het resultaat posten...hebben jullie ook wat te lachen
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Van mijn kamer, staat in vorig topic
quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat is wat jij altijd zegt bedoel ikToenstraks nog.
Ik ken mijn beperkingen, maar moeder wilde heeeeel graag en ik vond het wel grappig om te proberen.quote:
quote:
Oh daar zitten echt mooie bijquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken mijn beperkingen, maar moeder wilde heeeeel graag en ik vond het wel grappig om te proberen.
Dit maakt de docente http://www.riawinters.com
Die papegaaien zijn tof!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken mijn beperkingen, maar moeder wilde heeeeel graag en ik vond het wel grappig om te proberen.
Dit maakt de docente http://www.riawinters.com
Hahaquote:
doe hetquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:02 schreef Uccie het volgende:
[..]ik blij dat ik daar nog geen foto van heb gemaakt
Poeh moet ik in het topic zoeken. Geen ideequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha
Wie is die met die krullen naast je?
Misschien morgen....met mijn veel te grote zonnebril (miskoop) en dan wel de panterpyamaquote:
Gequote voor herinnering.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien morgen....met mijn veel te grote zonnebril (miskoop) en dan wel de panterpyama
fixed voor de herinneringquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien morgen....met mijn veel te grote zonnebril (miskoop) en dan wel de panterpyama
Er staat misschien hè.quote:
Klojo120quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Poeh moet ik in het topic zoeken. Geen idee
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat motiverend is hoorquote:
Tuurlijk is minder 'eng' dan een foto van jou alleen. Dan sta je met zijn allen voor lulquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat motiverend is hoor
Almerequote:
Ja niet iedereen is knap he?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:13 schreef sp3c het volgende:
als je zo'n matig hoofd hebt dan moet je eigenlijk gewoon je mond houden
Ja man, ik lach de hele dag om mezelfquote:
zo doen wij datquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja man, ik lach de hele dag om mezelf
nou ja zegquote:
In mijn woordenboek is matig niet knap he?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou ja zeg
ik noem hem toch geen lelijke maan ofzo?
gewoon matig
Matige maan, dat klinkt niet zo positief.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou ja zeg
ik noem hem toch geen lelijke maan ofzo?
gewoon matig
het is niet echt positief nee, daarom moet hij zijn mond ook houdenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Matige maan, dat klinkt niet zo positief.
Je bent gewoon jaloers.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is niet echt positief nee, daarom moet hij zijn mond ook houden
Hij had de hele oliebollenkraam opgegeten?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:18 schreef Uccie het volgende:
Sjaak Bral heeft mijn vader geïnterviewd voor radio West...
Was een diepteinterview bij de oliebollenkraam.
Sjaak: smaakt ie?
Papa-Uccie: Ja
kijk hem ineens wiskundige zijnquote:
Ja, moest daarna wel naar de tandarts, verwacht je niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij had de hele oliebollenkraam opgegeten?
peunzooiquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:21 schreef Peunage het volgende:
Ik kon vandaag gewoon gratis tompoezen en slagroomsoezen en dat soort zooi vreten. Was ik gewoon helemaal vergeten.
en toen vergat je ze aan te nemen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:24 schreef Peunage het volgende:
Volgens mij flirtte die vrouw gewoon met mij toen ze haar tompoezen aanbood
Nee, ze lagen ergens op een tafel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
en toen vergat je ze aan te nemen?
raar verhaal Peuner
Begon haar naam met een W?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:24 schreef Peunage het volgende:
Volgens mij flirtte die vrouw gewoon met mij toen ze haar tompoezen aanbood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |