Bombarie, luid, over-the-top, orkest, trommels, trompetten, geschal. Zoiets.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe gaat de soundtrack van Star Wars?
Nog niet geluisterd, zo ver ben ik nog niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Wat vind je van Ella Fitzgerald en Nat King Cole dan? Dat waren toch wel helden in de jaren '30 en '40, nog voordat de soul begon op te leven.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
Nog 5 nummers dan heb ik 25.000 scrobbles, dan is het wel weer mooi geweest voor vandaag
Exact.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er zijn dagen waar ik minder scrobbles heb.
Ja dat zou je kunnen zeggen. Zelf vind ik het wel iets subtieler dan dat.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bombarie, luid, over-the-top, orkest, trommels, trompetten, geschal. Zoiets.
Ik scrobble (bijna) alles wat ik op vinyl draai ookquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:37 schreef Moody het volgende:
[..]
[..]
Exact.
De echte muziekfanaten hebben weinig scrobbles. LP's en CD's afspelen levert doorgaans weinig scrobbles op.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:37 schreef Moody het volgende:
[..]
[..]
Exact.
De echte muziekfanaten ouwe lullen hebben weinig scrobbles. LP's en CD's afspelen levert doorgaans weinig scrobbles op.
Niet handmatig scrobellenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:37 schreef Moody het volgende:
[..]
[..]
Exact.
De echte muziekfanaten hebben weinig scrobbles. LP's en CD's afspelen levert doorgaans weinig scrobbles op.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:36 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nog niet geluisterd, zo ver ben ik nog niet.
Ben ook pas sinds maart dit jaar echt bezig met consistent albums luisteren, daarvoor was het vooral losse nummertjes enzo.
Ik zit trouwens op 2199 artiesten nu, zit even te kijken wie 2200 moet worden. Ik neig om een nummertje van Perfume te proberen, populairste Japanse popgroep, omdat het blijkbaar best goede muziek schijnt te zijn, maar ik kan zelf echt niks met Japanse popmuziek, vraag me dus af of dat ook weer hetzelfde is.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oeh lekker, panfluit doet me aan iets totaal anders denken, psychedelische jazz-rock van begin jaren 70. Misschien liefhebbers?
(full album = eigenlijken 2 nummers/kanten)
Ik ookquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik scrobble (bijna) alles wat ik op vinyl draai ook
http://universalscrobbler.invitationstation.org/quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ookHoe veel moeite ik af en toe heb gedaan om iets wat absoluut niet digitaal te vinden was te zoeken, puur voor de scrobbles en incidenteel in de trein en zo
Lang niet altijd gelukt, trouwens.
Op vinyl? Dan ben je van harte welkom in het vinyl topicquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:39 schreef Kerftminister het volgende:
Arme studenten hebben geen geld voor dat alles. Al heb ik besloten dat ik tijdens mijn uitwisseling volgend jaar ga beginnen met mijn muziekcollectie. Moet natuurlijk wel wat leuke Koreaanse albumpjes meenemen als souvenir.
Heb nu slechts 1 album. Lupe Fiasco's The Cool.
Later ontdekt dat dat een optie is, inderdaad.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://universalscrobbler.invitationstation.org/
Oh kan dat?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik scrobble (bijna) alles wat ik op vinyl draai ook
Nee worden cdtjes. Moet het wel op mijn pc kunnen luisteren.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op vinyl? Dan ben je van harte welkom in het vinyl topic
Ik laat iTunes met albums vaak gewoon gemute meedraaien. En ja, ik besef hoe belachelijk dat is.quote:
Jammer dat die oude iPods dat niet konden, ik heb ook duizenden scrobbles gemist zoquote:Ik scrobble alleen wat simpel is; iTunes en iPhone. Ik heb 5 of 6 jaar lang een iPod gehad die ik blijkbaar nooit heb gescrobbled. Wel jammer, want zo kan ik alleen mijn smaak van de afgelopen 2-3 jaar toetsen, maar so be it.
Is soms maar goed ook, kijk mijn oude last.fm profiel maar.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh kan dat?Weet ik veel.
Ik scrobble alleen wat simpel is; iTunes en iPhone. Ik heb 5 of 6 jaar lang een iPod gehad die ik blijkbaar nooit heb gescrobbled. Wel jammer, want zo kan ik alleen mijn smaak van de afgelopen 2-3 jaar toetsen, maar so be it.
M'n vader heeft een platenspeler die ook op kan nemen. En waarom op je PC luisteren?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:40 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nee worden cdtjes. Moet het wel op mijn pc kunnen luisteren.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh kan dat?Weet ik veel.
Ik scrobble alleen wat simpel is; iTunes en iPhone. Ik heb 5 of 6 jaar lang een iPod gehad die ik blijkbaar nooit heb gescrobbled. Wel jammer, want zo kan ik alleen mijn smaak van de afgelopen 2-3 jaar toetsen, maar so be it.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://universalscrobbler.invitationstation.org/
Ben ik anderen niet tot last en kan ik dingen tegelijk doen zoals aan school werken, een spelletje doen of forums afstruinen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
M'n vader heeft een platenspeler die ook op kan nemen. En waarom op je PC luisteren?
Ben blij dat je een andere ui hebt nuquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:41 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Is soms maar goed ook, kijk mijn oude last.fm profiel maar.
http://www.last.fm/user/thaicecream
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CD's koop ik niet meer, tenzij bij een concert met signeren of zo. Ik heb er een stuk of 50 maar ik merk dat ik ze écht nooit luister. Vinyl is nog iets wat je als luisterervaring kunt beschouwen maar zo'n glimmend schijfje is zo onpersoonlijk dat ik dan net zo lief gewoon de mp3 op de pc aan zet. Plus natuurlijk dat je ook echt al je CD's importeert dus waarom zou je dan moeilijk doen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:40 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nee worden cdtjes. Moet het wel op mijn pc kunnen luisteren.
Dat heb ik één keer gedaan, toen dacht ik waar ben ik mee bezig ik voer het gewoon handmatig in, fuck it.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik laat iTunes met albums vaak gewoon gemute meedraaien. En ja, ik besef hoe belachelijk dat is.
[..]
Jammer dat die oude iPods dat niet konden, ik heb ook duizenden scrobbles gemist zo
Wauw. We hebben welgeteld één artiest gemeen, kan me niet herinneren dat ik ooit zo laag met iemand heb gescoord.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:41 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Is soms maar goed ook, kijk mijn oude last.fm profiel maar.
http://www.last.fm/user/thaicecream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |