SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door CarbonC op 08-10-2013 12:58:36 ]![]()
Zo, even repost uit vorige topic:
[..] ik denk over te stappen naar een UB/LB split ipv 3 daagse. Dat heeft me het afgelopen jaar toch minder gebracht wat ik er van gehoopt had. Fullbody kost me teveel tijd als ik ook nog cardio in moet plannen en met een ub/lb kom ik goed uit qua hersteltijd en volgende training van een spiergroep.
Enige waarik mee zit is dat benen erg kort is en UB erg lang, dus ik denk schouders en armen samen met benen te doen. Ervaringen hiermeeDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Wat had je in gedachten voor een LB workout dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:42 schreef stinkie het volgende:
Zo, even repost uit vorige topic:
[..] ik denk over te stappen naar een UB/LB split ipv 3 daagse. Dat heeft me het afgelopen jaar toch minder gebracht wat ik er van gehoopt had. Fullbody kost me teveel tijd als ik ook nog cardio in moet plannen en met een ub/lb kom ik goed uit qua hersteltijd en volgende training van een spiergroep.
Enige waarik mee zit is dat benen erg kort is en UB erg lang, dus ik denk schouders en armen samen met benen te doen. Ervaringen hiermee![]()
Benen (squat, extension, curl), kuiten, buik.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:44 schreef seto het volgende:
[..]
Wat had je in gedachten voor een LB workout dan?Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ook hier in Australië hebben we gewoon kantoorbanen hoorquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:40 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Omdat het verschikkelijk veel voordelen heeft, niet alleen m.b.t. groei van spieren, maar ook m.b.t. verminderde kans op bv. darmkanker en depressies (bij ouderen iig). Verder maak je zelf te weinig aan uit zonlicht als je de hele dag op kantoor zit en in de winter op een wat hogere breedtegraad. Dus m.u.v. Snakey op een Spaans strand en die gast die in Australie zit is vitamine D een must voor iedereen (niet alleen sporters).Maar hier heb je inderdaad minder vitamine D nodig dan in NL. Ik supp in de zomer met 2000iu, in de winter met 4000iu. In NL zou ik waarschijnlijk het hele jaar door 5000iu nemen.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Ik heb niets met opzet gedaan: ik ben uitgegaan van de OP die ik op de Wiki aantrof. Die liep op een aantal punten achter op de OP die hier gebruikt is. Als men vind dat er wat veranderd moet worden: prima. Ik heb deze keer alleen wat herstelwerkzaamheden doorgevoerd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:44 schreef no1uknow het volgende:
gvd carbon
08-10-2013: Headerfoto gecorrigeerd.Foto's Top 3 Mr. Olympia 2012 vervangen door die van 2013, funfoto onder de 2 Swarzenegger foto's verwijderd, spoiler voor versiebeheer toegevoegd (CarbonC)
dat was ik ja
[ afbeelding ]![]()
Lunges, Front Squats.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
Benen (squat, extension, curl), kuiten, buik.![]()
Voor een echte leg day kan je nog wel wat meer doenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
Benen (squat, extension, curl), kuiten, buik.![]()
![]()
Nota bene op jouw verzoek die nieuwe mr olympia foto's erin gegooid en newbie guide eruit gesloopt van de week, bedankt hequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:48 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik heb niets met opzet gedaan: ik ben uitgegaan van de OP die ik op de Wiki aantrof. Die liep op een aantal punten achter op de OP die hier gebruikt is. Als men vind dat er wat veranderd moet worden: prima. Ik heb deze keer alleen wat herstelwerkzaamheden doorgevoerd.![]()
![]()
Meer is nooit het probleem, wel zorgen dat ik qua tijd redelijk uitkom, nog wat aan cardio kan doen (hoewel zelden na benen). Buiten dat vind ik 3 oefeningen per spier per training genoeg, zeker met twee trainingen van die spier in de week.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:49 schreef seto het volgende:
[..]
Voor een echte leg day kan je nog wel wat meer doenDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Wellicht een domme vraag, maar is het ook daadwerkelijk bewezen dat vitamine supplementen een positief effect hebben op iemand zijn/haar gezondheid? Heb altijd het gevoel dat het meer een fake effect heeft dan iets daadwerkelijk lichamelijks. Er zijn zoveel onderzoeken die tegenstrijdig zijn. Heb ook niet echt veel vertrouwen in allerlei gare bedrijven die supplementen verkopen. Wie controleert hen, en hoe vaak? Voedingsetiketjes in Nederland kloppen ook voor geen meter, wat een aantal dagen geleden in het nieuws is geweest.![]()
Als je zelf wil lezen, alsjeblieftquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:56 schreef Faeroer het volgende:
Wellicht een domme vraag, maar is het ook daadwerkelijk bewezen dat vitamine supplementen een positief effect hebben op iemand zijn/haar gezondheid? Heb altijd het gevoel dat het meer een fake effect heeft dan iets daadwerkelijk lichamelijks. Er zijn zoveel onderzoeken die tegenstrijdig zijn. Heb ook niet echt veel vertrouwen in allerlei gare bedrijven die supplementen verkopen. Wie controleert hen, en hoe vaak? Voedingsetiketjes in Nederland kloppen ook voor geen meter, wat een aantal dagen geleden in het nieuws is geweest.http://examine.com/
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
OP aangepast: zo beter?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nota bene op jouw verzoek die nieuwe mr olympia foto's erin gegooid en newbie guide eruit gesloopt van de week, bedankt he![]()
Vitamine D zeker wel. Verdiep je er maar eens in.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:56 schreef Faeroer het volgende:
Wellicht een domme vraag, maar is het ook daadwerkelijk bewezen dat vitamine supplementen een positief effect hebben op iemand zijn/haar gezondheid? Heb altijd het gevoel dat het meer een fake effect heeft dan iets daadwerkelijk lichamelijks. Er zijn zoveel onderzoeken die tegenstrijdig zijn. Heb ook niet echt veel vertrouwen in allerlei gare bedrijven die supplementen verkopen. Wie controleert hen, en hoe vaak? Voedingsetiketjes in Nederland kloppen ook voor geen meter, wat een aantal dagen geleden in het nieuws is geweest.![]()
Alleen Roaccutane heeft een goede wetenschappelijke basis waaruit blijkt dat het goed tegen acne werkt. Zink,biergist en al dat andere is bijna geen wetenschappelijke basis voor.
Zelf doet een sterke zonnebank wonderen voor mij (werkt ook erg goed tegen striae) maar daar is verder ook geen wetenschappelijke basis voor.![]()
Dingen die 'geen wetenschappelijke basis' hebben hoeven niet per definitie niet te werken. Dat een nerd in een witte jas geen proefjes op een rat heeft gedaan, hoeft niet te betekenen dat iets zinloos is. Hetzelfde geldt voor heel veel statistische studies met onderzoeksgroepen; de sample size (proefgrootte) is daar vaak zo klein dat de 'wetenschappelijke basis' maar gammel is."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Als je een tekort hebt werkt het zeker wanneer je dat gaat aanvullen, wanneer je geen tekort hebt heeft meer geen zin. Aangezien de meeste Nederlanders een Vit D tekort hebben (en het erg goedkoop is), is dat een logisch supplement. Zoals altijd, meten is weten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:56 schreef Faeroer het volgende:
![]()
Maar ook andersom. Dingen die wetenschappelijk zijn onderbouwd hoeven niet per definitie te werken. En vaak is het zo dat als ze al wat doen is dat minimaal en niet de moeite om aan te beginnen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:46 schreef star_gazer het volgende:
Dingen die 'geen wetenschappelijke basis' hebben hoeven niet per definitie niet te werken. Dat een nerd in een witte jas geen proefjes op een rat heeft gedaan, hoeft niet te betekenen dat iets zinloos is. Hetzelfde geldt voor heel veel statistische studies met onderzoeksgroepen; de sample size (proefgrootte) is daar vaak zo klein dat de 'wetenschappelijke basis' maar gammel is.![]()
Eens. Wederom speelt de sample grootte mee. Iets wat voor 30 mannen van 20-40 jaar werkt, hoeft nog niet perse voor jou te werken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Maar ook andersom. Dingen die wetenschappelijk zijn onderbouwd hoeven niet per definitie te werken. En vaak is het zo dat als ze al wat doen is dat minimaal en niet de moeite om aan te beginnen.
De wetenschap kan een indicatie geven en je moet het zeker niet negeren, maar 100% bewijzen dat iets voor iedereen werkt, kan het nooit."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik heb voor de lol wel eens onderzoeken opgezocht van suplementen die volgens B&F wetenschappelijk zijn onderbouwd/bewezen. Dat staat allemaal leuk natuurlijk en het zal de verkoop van betreffend suplement best opvoeren, maar het gaat bijna nooit echt ergens over die onderzoeken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:59 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Eens. Wederom speelt de sample grootte mee. Iets wat voor 30 mannen van 20-40 jaar werkt, hoeft nog niet perse voor jou te werken.
De wetenschap kan een indicatie geven en je moet het zeker niet negeren, maar 100% bewijzen dat iets voor iedereen werkt, kan het nooit.
Vaak is het onderzoek door de fabrikant zelf gedaan. Wij van WC eend...Of het is een onderzoek wat is losgelaten op dementerende vrouwen van in de 70, om maar even een extreem te pakken.
![]()
Ik word helemaal raar van hun Assault pre-workout. Tot dusver twee keer geprobeerd. Je wilt meer en doet meer, maar gekke (onaangename) tintelingen en steeds de tel van het aantal reps kwijtraken bij de workout is een behoorlijke no-no voor mij.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:41 schreef SunTzu het volgende:
Producten van Musclepharm doen het wel goed voor mij.
Hebben andere hier ook last van?![]()
Die tintelingen komen van de beta-aline (heb de ingredientenlijst niet gezien, maar ik neem aan dat ze het erin gooien.)quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:53 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik word helemaal raar van hun Assault pre-workout. Tot dusver twee keer geprobeerd. Je wilt meer en doet meer, maar gekke (onaangename) tintelingen en steeds de tel van het aantal reps kwijtraken bij de workout is een behoorlijke no-no voor mij.
Hebben andere hier ook last van?Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Forum Opties Forumhop: Hop naar: