Ja, precies hetzelfde: Kleine criminaliteit en wachtgeld ontvangen...quote:
O ja?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:21 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Bij de SP werkt de afdrachtregeling ook prima als afschrikmiddel tegen dat soort volk.
Bron: http://sptransparant.blogsome.com/2013/06/19/wachtgeld-zzzzz/quote:Het blijft een terugkerend fenomeen, dat gezeur van de SP over wachtgeld. Eerst moest het versoberd worden, en nu moet het helemaal weg. Daar mag je best over zeuren, alleen is het zo hypocriet als je er zelf ook gebruik van blijft maken. Al meer dan tien jaar zeuren SP’ers over wachtgeld, wanneer het andere politici betreft, en al meer dan tien jaar maken SP’ers gebruik van de regeling. Ik neem aan omdat een groot gedeelte daarvan in de partijkas verdwijnt. “Wij zien het als een schenking” aldus de penningmeester. Lekker makkelijk om een schenking te doen met geld dat wij moeten ophoesten. Hoezo solidair met burgers?
Agnes Kant was als enige een zeldzaam soort eerlijk over de hypocrisie van de partij: “Als je alles wat je als partij vindt, doortrekt in je eigen handelingen, wordt het een rare boel. Waar eindigt het dan?” Inderdaad, waar zou het eindigen, wanneer politici ineens gingen doen wat ze zeggen.
Krista van Velzen blijkt ordinaire zakkenvuller
In 2010 ging Krista van Velzen van haar wachtgeld op fietsvakantie rond de wereld. En zogenaamd niemand binnen de SP was daar van op de hoogte. Tegenwoordig moet ze voor straf met een bakfiets gevuld met schuursponzen achter Emile Roemer aanfietsen.
Wachtgeld is gewoon legaal, bovendien is het zo dat er van partijen die groot zijn geweest maar nu kleiner zijn logischerwijze meer mensen wachtgeld ontvangen. Van de NCPN bijvoorbeeld is het aantal wachtgeld ontvangers 0.quote:
Lekker boeien. Roven en stelen doen ze allemaal en het jezelf toekennen van een vet salaris bij een coöperatie of zorginstelling valt wat mij betreft onder dezelfde noemer. In de zorg en bij de coöperaties zijn de linksen weer oververtegenwoordigd.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:35 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wachtgeld is gewoon legaal, bovendien is het zo dat er van partijen die groot zijn geweest maar nu kleiner zijn logischerwijze meer mensen wachtgeld ontvangen. Van de NCPN bijvoorbeeld is het aantal wachtgeld ontvangers 0.
Ik heb het over fraude en jatten. En daar staan de rechtsen gewoon bovenaan.
Och grut, dacht je werkelijk dat Krista voor het incasseren van dat wachtgeld de Kamer in gegaan is? Als dat het ergste voorbeeld is dat je kunt vindenquote:
En met deze post diskwalificeer je jezelf goed en grondig uit deze discussie.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:39 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Lekker boeien. Roven en stelen doen ze allemaal en het jezelf toekennen van een vet salaris bij een coöperatie of zorginstelling valt wat mij betreft onder dezelfde noemer. In de zorg en bij de coöperaties zijn de linksen weer oververtegenwoordigd.
Dus je ontkent niet dat de rechtsen gewoon dieven en criminelen zijn?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:39 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Lekker boeien. Roven en stelen doen ze allemaal en het jezelf toekennen van een vet salaris bij een coöperatie of zorginstelling valt wat mij betreft onder dezelfde noemer. In de zorg en bij de coöperaties zijn de linksen weer oververtegenwoordigd.
Ja. Maar de daklozenkrant heeft een deal gesloten met de dader dat deze alles terugbetaalt zonder te morren en in ruil daarvoor doen ze geen aangifte.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:42 schreef Lavenderr het volgende:
Maareh, ging het niet over een man die geld verduisterd heeft van de Daklozenkrant?
Heel coulant van de daklozenkrant.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ja. Maar de daklozenkrant heeft een deal gesloten met de dader dat deze alles terugbetaalt zonder te morren en in ruil daarvoor doen ze geen aangifte.
40.000 van je organisatie laten jatten en geen aanklacht indienen. Die organisatie is dus ook niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel coulant van de daklozenkrant.
En dan is hij ook nog verwijtbaar werkloos.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:40 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik snap niet dat de wachtgeldregeling niet dezelfde rechten en plichten kent als de ww-regeling:
* Stap je zelf op, geen recht op vergoeding (immers neem je zelf ontslag dan geen ww uitkering).
* Je hebt sollicitatieplicht
* De duur van de ww is gekoppeld aan je arbeidsverleden, dus waarom ook niet bij de wachtgeld regeling.
* De ww is maximaal 70% van je laatst verdiende loon.
Op zich vind ik het niet erg dat wachtgeld bestaat. Ik vind het alleen van de zotte, dat je het ook krijgt als jezelf opstapt en dat je geen sollicitatieplicht hebt.
Die organisatie zal ongetwijfeld ook gerund worden door PvdA vriendjes.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:49 schreef Bombshell het volgende:
[..]
40.000 van je organisatie laten jatten en geen aanklacht indienen. Die organisatie is dus ook niet serieus te nemen.
Hij kan altijd nog met de daklozenkrant gaan staan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En dan is hij ook nog verwijtbaar werkloos.
Net zolang totdat hij die 32.400 euro (40.000-7.600 euro wachtgeld) en rente tot de laatste cent heeft terugbetaald.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij kan altijd nog met de daklozenkrant gaan staan.
Dat lijkt me een strak plan. Kan hij naast zijn werkstraf doen-want hij wordt natuurlijk vervolgd voor deze misdaad.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Net zolang totdat hij die 32.400 euro (40.000-7.600 euro wachtgeld) en rente tot de laatste cent heeft terugbetaald.
Het is een vrij land. Als jij iets van mij afpakt en ik spreek met je af dat je het teruggeeft hoeft er geen politie bij te komen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel coulant van de daklozenkrant.
Maar het ruikt wel heel smerig naar vriendjespolitiek en het zou mij niet verbazen als deze meneer niets gaat terugbetalen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:06 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het is een vrij land. Als jij iets van mij afpakt en ik spreek met je af dat je het teruggeeft hoeft er geen politie bij te komen.
Gebaseerd op...?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:21 schreef macca728 het volgende:
[..]
Maar het ruikt wel heel smerig naar vriendjespolitiek en het zou mij niet verbazen als deze meneer niets gaat terugbetalen.
Compleet verkeerd signaal en een klap in het gezicht van geheel Nederland om zoiets niet te bestraffen maar dat doet je niks. In een enorme crisis zitten en dan nog stelen van de aller armste en dan nog durven verkondigen dat je sociaal bent.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:06 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het is een vrij land. Als jij iets van mij afpakt en ik spreek met je af dat je het teruggeeft hoeft er geen politie bij te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |