quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:05 schreef pessie het volgende:
GotC gefeliciteerd en welkom!
Lauren weegt 9245, en dat bij 7.5 maanden. Heb ik weer, een kleine vetzak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:23 schreef Juud79 het volgende:
* dat hij gaat lachen als ie de borst ziet
* zijn beide handjes om de borst heen klemt tijdens het drinken
* hij blij gaat kletsen en lachen als zijn buikje volgedronken is
* hij meer en meer spekjes aan zijn ooit zo fragiel lijfje krijgt
* dat je denkt na weken overdag en de nacht geen lekkage, nu kan ik wel een nachtje zonder bh proberen en dat ie dan opeens slaapt van 23.30 uur tot 05.15 uur![]()
Ikbv geven....
Oeh, ik vind het het geld zooooo waard! Heb 1 mammae gekocht en baal als een stekker als ie in de was zit. Zit zo fijn!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:39 schreef LadyBlack het volgende:
Fijn Davinia!
Nu bedenk ik weer dat t heel suf is dat ik nog steeds geen goeie voedingsbh heb gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wup jij weet veelquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:05 schreef WupWup het volgende:
Mooie curves!
Davinia, is hotmilk met beugels? Ik wil dit keer alleen nog mooie bh's met beugel heb ik besloten
Ik vond het flapje zo lastig wegbuigen met een beugelbh. Hij sprong steeds terug en we zaten toen sowieso in een periode dat de mini overal door afgeleid was. Geen goede combi dus. Na 2x dragen is de bh onderin de kast verdwenen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:05 schreef WupWup het volgende:
Mooie curves!
Davinia, is hotmilk met beugels? Ik wil dit keer alleen nog mooie bh's met beugel heb ik besloten
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:18 schreef WupWup het volgende:
Ja, dat weet ik ook niet voor jouw kindEen volledig borstgevoed kind drinkt zo'n 600-1100ml op het hoogtepunt, afhankelijk van vele factoren.
En dat. Ook zoiets, de volgende keer koop ik meteen een mooie. Wist ik veel dat ik een jaar ging voeden...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:38 schreef WupWup het volgende:
Ik heb de vorige keer twee jaar met slecht ondersteunende, vormeloze bh's gelopen. Gewoon niet de moeite genomen om wat moois te kopen, want het is maar tijdelijk enzo. Geen hema meer voor mij
Goede les voor de jonge voedsters hier: koop die dure bh nou maar snel, want je krijgt echt spijt als je het niet doetquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:32 schreef Mineola het volgende:
Hoe makkelijk kolf je evenstar? Want anders zou ik gewoon een ruime voorraad aanleggen.
[..]
En dat. Ook zoiets, de volgende keer koop ik meteen een mooie. Wist ik veel dat ik een jaar ging voeden...
Nou idd, maar dat had ik al wel eens eerder gezegd hier. Met een maand of acht, negenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:23 schreef WupWup het volgende:
[..]
Goede les voor de jonge voedsters hier: koop die dure bh nou maar snel, want je krijgt echt spijt als je het niet doet![]()
Oh dat klinkt goed! Ik vind namelijk dat t zo snel zweterig wordt, dat flapje opgefrot onder mijn -tegenwoordig altijd gloeiende- borstquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:10 schreef pessie het volgende:
Wup mammae, echt een aanrader! Cup flap je naar de zijkant ipv naar onderen.
Thanks! Dat ziet er idd een stuk beter uit.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:10 schreef pessie het volgende:
Wup mammae, echt een aanrader! Cup flap je naar de zijkant ipv naar onderen.
Sull, mooi lijntje!
Even star, ik zou zelf zeker een liter per dag aanleggen, in jouw geval, bij voorkeur meer. Maar ik weet niet of en hoe je dat bijgekolft krijgt...
Op de site van mammae staan verkooppunten. Misschien zit er iets bij jou in de buurt? Ik was helaas wel gedoemt tot internet bestellen, maar volgens mij best aardig gelukt uiteindelijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:23 schreef Cwen het volgende:
Ik heb er maar 2, van de Bonprix nota bene... Misschien toch maar eens op zoek naar een goede. Ik vind de maat alleen zo moeilijk in te schatten. Ik heb nog steeds flinke stuwing met regelmaat, scheelt een ruime cup. Is een beugelbh dan wel te doen?
Doekje vergeet ik steeds mee te nemenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:50 schreef pessie het volgende:
Ik vind MN mammae o.a. fijn omdat ie een soort van padded is. En nat? Hoe kolf jij? Ik pak altijd een doekje en als de schelp los gaat dan hou ik het doekje eronder.
Mammae hupst nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:58 schreef Piekie81 het volgende:
[..]
Doekje vergeet ik steeds mee te nemenen dan plopt de flap hups terug tegen mijn borst. Padded en ik zijn geen goede vriendjes
Ik ben blij dat je het merk noemde, er is er nu 1 onderweg want ik werd gek van dat gepruts onder m'n borst. (Noppies padded, zit heerlijk maar niet als je gaat voedenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:15 schreef pessie het volgende:
[..]
Mammae hupst niet![]()
ik heb echt geen aandelen, en ook geen secret webshop.
Nee hoor, niet jammer, ik heb ze ruim twee jaar gedragen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:50 schreef pessie het volgende:
Ik vind MN mammae o.a. fijn omdat ie een soort van padded is. En nat? Hoe kolf jij? Ik pak altijd een doekje en als de schelp los gaat dan hou ik het doekje eronder.
Juud, dat is jammer.
Mor, gaat vanzelf weer passen
Ik vind dat je een nieuwe verdient! In de juiste maat, zodat ie nu goed zit.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:30 schreef Morretje het volgende:
Mammae zat bij mij niet mooi trouwens, mijn, mooitjes zijn ook van noppies.
Pessie, passen doen ze vast vanzelf, maar ik wil ze liever nu aan. Ben alweer bijna een jaar met de lelijke hemaatjes bezig
Ik ook <3 maar ja, mijn portemonnee niet..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:45 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik vind dat je een nieuwe verdient! In de juiste maat, zodat ie nu goed zit.
Pas rond de 8/9 maanden geloof ik. Zeker omdat we rapley deden, duurde het langer. En ik probeerde altijd te voeden voordat hij aan de bijvoeding ging, om productie op peil te houden en te voorkomen dat hij te hongerig was om geduldig met zijn eten te experimenteren.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:33 schreef LadyBlack het volgende:
Is er niet iets dat in de verkoop kan morretje?Dan betaal je die bh daarmee!
Ik zit op een spannend punt; geen pilletje meer genomen vanochtend! Nu kijken of het net zo goed blijft gaanWoensdag moeten we naar het cb voor de 6 maanden afspraak, kijken of E's lijntje verder is afgebogen of niet. Zo wel, dan kan ik altijd weer 1 pilletje gaan slikken, en ondertussen gaat ze ook vast voedsel erbij krijgen natuurlijk.
Hoe lang duurde het bij jullie eigenlijk voor de bijvoeding ook bv ging vervangen? (Ik hoop lang)
Geen zin om het spul opnieuw uit te zoekenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:33 schreef LadyBlack het volgende:
Is er niet iets dat in de verkoop kan morretje?Dan betaal je die bh daarmee!
Ik zit op een spannend punt; geen pilletje meer genomen vanochtend! Nu kijken of het net zo goed blijft gaanWoensdag moeten we naar het cb voor de 6 maanden afspraak, kijken of E's lijntje verder is afgebogen of niet. Zo wel, dan kan ik altijd weer 1 pilletje gaan slikken, en ondertussen gaat ze ook vast voedsel erbij krijgen natuurlijk.
Hoe lang duurde het bij jullie eigenlijk voor de bijvoeding ook bv ging vervangen? (Ik hoop lang)
Toevallig net regel dagen gehad?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:10 schreef L-E het volgende:
Vraag tussendoor: Sticker spuugt sinds twee dagen ineens enorm veel, veel meer dan we gewend zijn. Hij is niet ziek verder, maar het is echt een aardige hoeveelheid maaginhoud, geen mondjes terug geven. Moeten we hier iets mee, of kan dit geen kwaad?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:43 schreef Piekie81 het volgende:
vandaag 6 maanden bv! Dat had ik 3 maanden geleden niet durven dromen!
Ik hoor wat wisselende verhalen over Mammae, misschien kun jij mijn twijfel verhelpen. Het zou lastig zijn dat die flapjes aan de zijkant zitten, want je kunt ze nergens laten en klappen terug richting de baby of moeten onder je oksel geklemd worden... En ik las dat de opening te smal zou zijn, zodat een baby niet goed bij het hele tepelhof zou kunnen. En werkt dat een beetje met die compressen (hoeveel zitten er eigenlijk bij?)?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:52 schreef pessie het volgende:
[..]
Op de site van mammae staan verkooppunten. Misschien zit er iets bij jou in de buurt? Ik was helaas wel gedoemt tot internet bestellen, maar volgens mij best aardig gelukt uiteindelijk.
Ik had een pakket waar 2 compressen bij zaten. Nooit gebruikt, dus daar kan ik jhe niet mee helpen. Ik vind naar de zijkant flappen juist ideaal, dan zit het Lauren niet in de weg. En dat het terug zou flappen heb ik eigenlijk geen ervaring mee, als ze terug flappen hebben ze waarschijnlijk een vverkeerde maat te pakken. En de binnenkant kunje groter en kleiner maken. Thuis maak ik de opening groot, op het tterras hou ik emkleiner.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:34 schreef Sull het volgende:
Piekie, wat goed![]()
Davina, wat een fijne troost voor Aviva!
[..]
Ik hoor wat wisselende verhalen over Mammae, misschien kun jij mijn twijfel verhelpen. Het zou lastig zijn dat die flapjes aan de zijkant zitten, want je kunt ze nergens laten en klappen terug richting de baby of moeten onder je oksel geklemd worden... En ik las dat de opening te smal zou zijn, zodat een baby niet goed bij het hele tepelhof zou kunnen. En werkt dat een beetje met die compressen (hoeveel zitten er eigenlijk bij?)?
Bedankt!quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:43 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik had een pakket waar 2 compressen bij zaten. Nooit gebruikt, dus daar kan ik jhe niet mee helpen. Ik vind naar de zijkant flappen juist ideaal, dan zit het Lauren niet in de weg. En dat het terug zou flappen heb ik eigenlijk geen ervaring mee, als ze terug flappen hebben ze waarschijnlijk een vverkeerde maat te pakken. En de binnenkant kunje groter en kleiner maken. Thuis maak ik de opening groot, op het tterras hou ik emkleiner.
Mmm, een nieuw streven ga ik maar neit hebben. Ik denk er soms over om langzaamaan te gaan stoppenquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:29 schreef WupWup het volgende:
Hoera Piekie! Wat is je nieuwe streven?
Ik had ergens rond 6 a 7 maanden ook die twijfels. Graag willen volhouden maar het ook enigszins als belasting ervaren. (Ze clusterde toen vaak echt de heeeeele avond, echt van 19 tot 23 dus ik kon moeilijk weg) Ik heb toen de keuze gemaakt kunstmelk aan te schaffen en deze waar nodig te gebruiken. Ook hebben we toen een paar keer gekeken of kunstvoeding geven bij de late voeding hielp voor de nachten. Dat was hier niet zo. Maar alleen al de aanwezigheid van zo'n pak was voor mij een verlichting, af en toe kon ik gewoon 's avonds weg zonder meteen te moeten kolven enzo.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:12 schreef Piekie81 het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties!
[..]
Mmm, een nieuw streven ga ik maar neit hebben. Ik denk er soms over om langzaamaan te gaan stoppenVooral om iets meer rust voor mezelf te creeren en misschien ook wat beter te kunnen slapen 's nachts. Maar dat laatste is natuurlijk niet gegarandeerd zo, dus dat weegt hooguit een beetje mee en is echt geen hoofdreden.
Wat me weerhoudt om te stoppen is dat het zo makkelijk is en dat het goed is voor M. en omdat hij dan extra antistoffen heeft, wat met een winter in het vooruitzicht altijd fijn is. M was vanaf 6 maanden tot anderhalf jaar echt iedere 3 a 4 weken ziek, met koorts en niet naar het kdv kunnen... Als bv helpt om dat te voorkomen (disclaimer, ik weet dat eht geen garanties geeft, maar toch...)
We zijn er dus nog niet uit, dus voorlopig gaan we nog gewoon door!
Dit had ik kunnen schrijven...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:12 schreef Piekie81 het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties!
[..]
Mmm, een nieuw streven ga ik maar neit hebben. Ik denk er soms over om langzaamaan te gaan stoppenVooral om iets meer rust voor mezelf te creeren en misschien ook wat beter te kunnen slapen 's nachts. Maar dat laatste is natuurlijk niet gegarandeerd zo, dus dat weegt hooguit een beetje mee en is echt geen hoofdreden.
Wat me weerhoudt om te stoppen is dat het zo makkelijk is en dat het goed is voor M. en omdat hij dan extra antistoffen heeft, wat met een winter in het vooruitzicht altijd fijn is. M was vanaf 6 maanden tot anderhalf jaar echt iedere 3 a 4 weken ziek, met koorts en niet naar het kdv kunnen... Als bv helpt om dat te voorkomen (disclaimer, ik weet dat eht geen garanties geeft, maar toch...)
We zijn er dus nog niet uit, dus voorlopig gaan we nog gewoon door!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |