Doekje vergeet ik steeds mee te nemenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:50 schreef pessie het volgende:
Ik vind MN mammae o.a. fijn omdat ie een soort van padded is. En nat? Hoe kolf jij? Ik pak altijd een doekje en als de schelp los gaat dan hou ik het doekje eronder.
Mammae hupst nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:58 schreef Piekie81 het volgende:
[..]
Doekje vergeet ik steeds mee te nemenen dan plopt de flap hups terug tegen mijn borst. Padded en ik zijn geen goede vriendjes
Ik ben blij dat je het merk noemde, er is er nu 1 onderweg want ik werd gek van dat gepruts onder m'n borst. (Noppies padded, zit heerlijk maar niet als je gaat voedenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:15 schreef pessie het volgende:
[..]
Mammae hupst niet![]()
ik heb echt geen aandelen, en ook geen secret webshop.
Nee hoor, niet jammer, ik heb ze ruim twee jaar gedragen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:50 schreef pessie het volgende:
Ik vind MN mammae o.a. fijn omdat ie een soort van padded is. En nat? Hoe kolf jij? Ik pak altijd een doekje en als de schelp los gaat dan hou ik het doekje eronder.
Juud, dat is jammer.
Mor, gaat vanzelf weer passen
Ik vind dat je een nieuwe verdient! In de juiste maat, zodat ie nu goed zit.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:30 schreef Morretje het volgende:
Mammae zat bij mij niet mooi trouwens, mijn, mooitjes zijn ook van noppies.
Pessie, passen doen ze vast vanzelf, maar ik wil ze liever nu aan. Ben alweer bijna een jaar met de lelijke hemaatjes bezig
Ik ook <3 maar ja, mijn portemonnee niet..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:45 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik vind dat je een nieuwe verdient! In de juiste maat, zodat ie nu goed zit.
Pas rond de 8/9 maanden geloof ik. Zeker omdat we rapley deden, duurde het langer. En ik probeerde altijd te voeden voordat hij aan de bijvoeding ging, om productie op peil te houden en te voorkomen dat hij te hongerig was om geduldig met zijn eten te experimenteren.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:33 schreef LadyBlack het volgende:
Is er niet iets dat in de verkoop kan morretje?Dan betaal je die bh daarmee!
Ik zit op een spannend punt; geen pilletje meer genomen vanochtend! Nu kijken of het net zo goed blijft gaanWoensdag moeten we naar het cb voor de 6 maanden afspraak, kijken of E's lijntje verder is afgebogen of niet. Zo wel, dan kan ik altijd weer 1 pilletje gaan slikken, en ondertussen gaat ze ook vast voedsel erbij krijgen natuurlijk.
Hoe lang duurde het bij jullie eigenlijk voor de bijvoeding ook bv ging vervangen? (Ik hoop lang)
Geen zin om het spul opnieuw uit te zoekenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:33 schreef LadyBlack het volgende:
Is er niet iets dat in de verkoop kan morretje?Dan betaal je die bh daarmee!
Ik zit op een spannend punt; geen pilletje meer genomen vanochtend! Nu kijken of het net zo goed blijft gaanWoensdag moeten we naar het cb voor de 6 maanden afspraak, kijken of E's lijntje verder is afgebogen of niet. Zo wel, dan kan ik altijd weer 1 pilletje gaan slikken, en ondertussen gaat ze ook vast voedsel erbij krijgen natuurlijk.
Hoe lang duurde het bij jullie eigenlijk voor de bijvoeding ook bv ging vervangen? (Ik hoop lang)
Toevallig net regel dagen gehad?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:10 schreef L-E het volgende:
Vraag tussendoor: Sticker spuugt sinds twee dagen ineens enorm veel, veel meer dan we gewend zijn. Hij is niet ziek verder, maar het is echt een aardige hoeveelheid maaginhoud, geen mondjes terug geven. Moeten we hier iets mee, of kan dit geen kwaad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |