quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:43 schreef Piekie81 het volgende:
vandaag 6 maanden bv! Dat had ik 3 maanden geleden niet durven dromen!
Ik hoor wat wisselende verhalen over Mammae, misschien kun jij mijn twijfel verhelpen. Het zou lastig zijn dat die flapjes aan de zijkant zitten, want je kunt ze nergens laten en klappen terug richting de baby of moeten onder je oksel geklemd worden... En ik las dat de opening te smal zou zijn, zodat een baby niet goed bij het hele tepelhof zou kunnen. En werkt dat een beetje met die compressen (hoeveel zitten er eigenlijk bij?)?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:52 schreef pessie het volgende:
[..]
Op de site van mammae staan verkooppunten. Misschien zit er iets bij jou in de buurt? Ik was helaas wel gedoemt tot internet bestellen, maar volgens mij best aardig gelukt uiteindelijk.
Ik had een pakket waar 2 compressen bij zaten. Nooit gebruikt, dus daar kan ik jhe niet mee helpen. Ik vind naar de zijkant flappen juist ideaal, dan zit het Lauren niet in de weg. En dat het terug zou flappen heb ik eigenlijk geen ervaring mee, als ze terug flappen hebben ze waarschijnlijk een vverkeerde maat te pakken. En de binnenkant kunje groter en kleiner maken. Thuis maak ik de opening groot, op het tterras hou ik emkleiner.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:34 schreef Sull het volgende:
Piekie, wat goed![]()
Davina, wat een fijne troost voor Aviva!
[..]
Ik hoor wat wisselende verhalen over Mammae, misschien kun jij mijn twijfel verhelpen. Het zou lastig zijn dat die flapjes aan de zijkant zitten, want je kunt ze nergens laten en klappen terug richting de baby of moeten onder je oksel geklemd worden... En ik las dat de opening te smal zou zijn, zodat een baby niet goed bij het hele tepelhof zou kunnen. En werkt dat een beetje met die compressen (hoeveel zitten er eigenlijk bij?)?
Bedankt!quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:43 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik had een pakket waar 2 compressen bij zaten. Nooit gebruikt, dus daar kan ik jhe niet mee helpen. Ik vind naar de zijkant flappen juist ideaal, dan zit het Lauren niet in de weg. En dat het terug zou flappen heb ik eigenlijk geen ervaring mee, als ze terug flappen hebben ze waarschijnlijk een vverkeerde maat te pakken. En de binnenkant kunje groter en kleiner maken. Thuis maak ik de opening groot, op het tterras hou ik emkleiner.
Mmm, een nieuw streven ga ik maar neit hebben. Ik denk er soms over om langzaamaan te gaan stoppenquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:29 schreef WupWup het volgende:
Hoera Piekie! Wat is je nieuwe streven?
Ik had ergens rond 6 a 7 maanden ook die twijfels. Graag willen volhouden maar het ook enigszins als belasting ervaren. (Ze clusterde toen vaak echt de heeeeele avond, echt van 19 tot 23 dus ik kon moeilijk weg) Ik heb toen de keuze gemaakt kunstmelk aan te schaffen en deze waar nodig te gebruiken. Ook hebben we toen een paar keer gekeken of kunstvoeding geven bij de late voeding hielp voor de nachten. Dat was hier niet zo. Maar alleen al de aanwezigheid van zo'n pak was voor mij een verlichting, af en toe kon ik gewoon 's avonds weg zonder meteen te moeten kolven enzo.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:12 schreef Piekie81 het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties!
[..]
Mmm, een nieuw streven ga ik maar neit hebben. Ik denk er soms over om langzaamaan te gaan stoppenVooral om iets meer rust voor mezelf te creeren en misschien ook wat beter te kunnen slapen 's nachts. Maar dat laatste is natuurlijk niet gegarandeerd zo, dus dat weegt hooguit een beetje mee en is echt geen hoofdreden.
Wat me weerhoudt om te stoppen is dat het zo makkelijk is en dat het goed is voor M. en omdat hij dan extra antistoffen heeft, wat met een winter in het vooruitzicht altijd fijn is. M was vanaf 6 maanden tot anderhalf jaar echt iedere 3 a 4 weken ziek, met koorts en niet naar het kdv kunnen... Als bv helpt om dat te voorkomen (disclaimer, ik weet dat eht geen garanties geeft, maar toch...)
We zijn er dus nog niet uit, dus voorlopig gaan we nog gewoon door!
Dit had ik kunnen schrijven...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:12 schreef Piekie81 het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties!
[..]
Mmm, een nieuw streven ga ik maar neit hebben. Ik denk er soms over om langzaamaan te gaan stoppenVooral om iets meer rust voor mezelf te creeren en misschien ook wat beter te kunnen slapen 's nachts. Maar dat laatste is natuurlijk niet gegarandeerd zo, dus dat weegt hooguit een beetje mee en is echt geen hoofdreden.
Wat me weerhoudt om te stoppen is dat het zo makkelijk is en dat het goed is voor M. en omdat hij dan extra antistoffen heeft, wat met een winter in het vooruitzicht altijd fijn is. M was vanaf 6 maanden tot anderhalf jaar echt iedere 3 a 4 weken ziek, met koorts en niet naar het kdv kunnen... Als bv helpt om dat te voorkomen (disclaimer, ik weet dat eht geen garanties geeft, maar toch...)
We zijn er dus nog niet uit, dus voorlopig gaan we nog gewoon door!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |