quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:05 schreef pessie het volgende:
GotC gefeliciteerd en welkom!
Lauren weegt 9245, en dat bij 7.5 maanden. Heb ik weer, een kleine vetzak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:23 schreef Juud79 het volgende:
* dat hij gaat lachen als ie de borst ziet
* zijn beide handjes om de borst heen klemt tijdens het drinken
* hij blij gaat kletsen en lachen als zijn buikje volgedronken is
* hij meer en meer spekjes aan zijn ooit zo fragiel lijfje krijgt
* dat je denkt na weken overdag en de nacht geen lekkage, nu kan ik wel een nachtje zonder bh proberen en dat ie dan opeens slaapt van 23.30 uur tot 05.15 uur![]()
Ikbv geven....
Oeh, ik vind het het geld zooooo waard! Heb 1 mammae gekocht en baal als een stekker als ie in de was zit. Zit zo fijn!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:39 schreef LadyBlack het volgende:
Fijn Davinia!
Nu bedenk ik weer dat t heel suf is dat ik nog steeds geen goeie voedingsbh heb gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wup jij weet veelquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:05 schreef WupWup het volgende:
Mooie curves!
Davinia, is hotmilk met beugels? Ik wil dit keer alleen nog mooie bh's met beugel heb ik besloten
Ik vond het flapje zo lastig wegbuigen met een beugelbh. Hij sprong steeds terug en we zaten toen sowieso in een periode dat de mini overal door afgeleid was. Geen goede combi dus. Na 2x dragen is de bh onderin de kast verdwenen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:05 schreef WupWup het volgende:
Mooie curves!
Davinia, is hotmilk met beugels? Ik wil dit keer alleen nog mooie bh's met beugel heb ik besloten
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:18 schreef WupWup het volgende:
Ja, dat weet ik ook niet voor jouw kindEen volledig borstgevoed kind drinkt zo'n 600-1100ml op het hoogtepunt, afhankelijk van vele factoren.
En dat. Ook zoiets, de volgende keer koop ik meteen een mooie. Wist ik veel dat ik een jaar ging voeden...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:38 schreef WupWup het volgende:
Ik heb de vorige keer twee jaar met slecht ondersteunende, vormeloze bh's gelopen. Gewoon niet de moeite genomen om wat moois te kopen, want het is maar tijdelijk enzo. Geen hema meer voor mij
Goede les voor de jonge voedsters hier: koop die dure bh nou maar snel, want je krijgt echt spijt als je het niet doetquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:32 schreef Mineola het volgende:
Hoe makkelijk kolf je evenstar? Want anders zou ik gewoon een ruime voorraad aanleggen.
[..]
En dat. Ook zoiets, de volgende keer koop ik meteen een mooie. Wist ik veel dat ik een jaar ging voeden...
Nou idd, maar dat had ik al wel eens eerder gezegd hier. Met een maand of acht, negenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:23 schreef WupWup het volgende:
[..]
Goede les voor de jonge voedsters hier: koop die dure bh nou maar snel, want je krijgt echt spijt als je het niet doet![]()
Oh dat klinkt goed! Ik vind namelijk dat t zo snel zweterig wordt, dat flapje opgefrot onder mijn -tegenwoordig altijd gloeiende- borstquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:10 schreef pessie het volgende:
Wup mammae, echt een aanrader! Cup flap je naar de zijkant ipv naar onderen.
Thanks! Dat ziet er idd een stuk beter uit.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:10 schreef pessie het volgende:
Wup mammae, echt een aanrader! Cup flap je naar de zijkant ipv naar onderen.
Sull, mooi lijntje!
Even star, ik zou zelf zeker een liter per dag aanleggen, in jouw geval, bij voorkeur meer. Maar ik weet niet of en hoe je dat bijgekolft krijgt...
Op de site van mammae staan verkooppunten. Misschien zit er iets bij jou in de buurt? Ik was helaas wel gedoemt tot internet bestellen, maar volgens mij best aardig gelukt uiteindelijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:23 schreef Cwen het volgende:
Ik heb er maar 2, van de Bonprix nota bene... Misschien toch maar eens op zoek naar een goede. Ik vind de maat alleen zo moeilijk in te schatten. Ik heb nog steeds flinke stuwing met regelmaat, scheelt een ruime cup. Is een beugelbh dan wel te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |