Was ook veel Nederlandse producten te krijgen in de Nederlandse boeren community in Australie.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:58 schreef Specularium het volgende:
Naar Australie gaan en dan precies alles willen hebben wat ze hier ook hebben.
Alles onder de 25 graden vind ik al kutquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Overmorgen is het over met het mooie weer, Stadskanoal.
die cd uit je UI was ook van een 'indie' bandjequote:
Henk en Bert zijn een stuk grappiger dan Maarten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat stukje van hem vorige week bij de slimste mensen in DWDD, dat die jury hem na gaat doen.
Duurt dat bloeden drie dagen bij jou joh?quote:
Schaam je dat je The Smiths met deze bagger vergelijktquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die cd uit je UI was ook van een 'indie' bandje
wel iets beter dan dit.
Op lowlands zou ik dit skippen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:04 schreef waxmask het volgende:
Next....Maar veel plezier op Lowlands met deze meuk....
![]()
Ik vergelijk het niet.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Schaam je dat je The Smiths met deze bagger vergelijkt
Urn Urn Urn.quote:
Strootman was ook ooit indie (zonder zaakwaarnemer)quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vergelijk het niet.
Ik zeg slechts dat het ook indie was.
365 dagen. Per jaar.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Duurt dat bloeden drie dagen bij jou joh?
Wat een baas is het ook.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Strootman was ook ooit indie (zonder zaakwaarnemer)
Houden zo.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:05 schreef Postbus100 het volgende:
Stef BosDie heb ik al een tijdje niet meer gehoord!
Dit is allemaal tien keer erger.quote:
Was dat die laatste?quote:
Een grote meester, volgens Matthijs.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:06 schreef Monolith het volgende:
Waardeloos onderdeel ter nagedachtenis van een waardeloze artiest.
Die mogen ze van mij verassen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:05 schreef Postbus100 het volgende:
Stef BosDie heb ik al een tijdje niet meer gehoord!
Hoe hoog stond dat kutnummer dan ?quote:
Ik vind zijn muziek juist wel mooi. Vooral die cd over Zuid-Afrika. Maar op een gegeven moment was ik hem inderdaad wel zatquote:
Dat Zuid-Afrika geneuzel vond ik juist het slechtste wat hij gemaakt heeft.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:07 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik vind zijn muziek juist wel mooi. Vooral die cd over Zuid-Afrika. Maar op een gegeven moment was ik hem inderdaad wel zat
Ik ga altijd aan een boom hangen na twee nummers van Stef.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:07 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik vind zijn muziek juist wel mooi. Vooral die cd over Zuid-Afrika. Maar op een gegeven moment was ik hem inderdaad wel zat
Ook volgens mij. Op begrafenis van m'n vader gedraaid.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een grote meester, volgens Matthijs.
Die met Liesbeth.quote:
Is dit nu later?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ga altijd aan een boom hangen na twee nummers van Stef.
Ik aan twee bomen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ga altijd aan een boom hangen na twee nummers van Stef.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat ie kwijlend Liesbeth roept.
quote:
Aan de hoogste boom.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:10 schreef Paxcon het volgende:
Stef Bos gaat de amateurpsycholoog uithangen?
Hahahahaquote:
quote:
Zei ik. 2 bomen. Hij mag kiezen waar ie wil hangen.quote:
Beter dan Over de muur? Ik vind van niet...quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:15 schreef tong80 het volgende:
Mooiste Nederlandstalige nummer ooit. Ze doen het goed.
Wilde al vooringenomen posten dat het bagger is. Hij deed het mooi.quote:
Bij m'n oma een foto van opa.quote:
Halina heeft juist die tieten niet toch ...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:52 schreef Karina het volgende:
Ik kijk de herhaling nu. Die jurk van HalinaTieten vallen er zowat uit en je ziet haar BH.
Ik zag wel tieten hoor.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Halina heeft juist die tieten niet toch ...
Nu zit ik om Prem te lachen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:05 schreef chufi het volgende:
[..]
zijn we hier nu alleen met zn 2en aan het discussieren over tieten ...?
Die krijg je terug als vrouw Karinaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij kijkt ook al niet goed, net als Chufi. En jullie noemen jezelf mannen
Als mannen geen tetten zien is het vrij snel duidelijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij kijkt ook al niet goed, net als Chufi. En jullie noemen jezelf mannen
Waarom zie ik ze dan wel? Misschien ben ik eerder tevredenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als mannen geen tetten zien is het vrij snel duidelijk.
Dat zal het zijn die grootte ...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom zie ik ze dan wel? Misschien ben ik eerder tevredenqua tietgrootte.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:52 schreef Karina het volgende:
Ik kijk de herhaling nu. Die jurk van HalinaTieten vallen er zowat uit en je ziet haar BH.
En zn tong laten strelenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:19 schreef Karina het volgende:
Die J heeft volgens mij zijn haar geverfd.
J D is echt een van de beste zangers van Nederland... Die zingt bijna alle nmmers die jij en ik kennen zonder problemen zo uit zn hoofd mee en dan mogelijk nog beter ook ..quote:
quote:Beef Wellington: Robert Kranenborg en Constant Fonk
Robert Kranenborg geeft ons weer een kijkje in het culinaire ambacht. Dinsdag bereidt hij samen met Constant Fonk 'Beef Wellington': een ossenhaas ingepakt in een pastei van ganzenlever, duxelles (fijngesneden champignons met sjalot) en bladerdeeg. Overgoten met een madera- of bearnaisesaus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Ramses was en is goed..ik verheug vanaf 11 januari de Ramses serie 4 delige serie op de zaterdagavond. Met Noortje Herlaar als Liesbeth en Maarten Heijmans als Ramses.quote:
Jan Boskamp is het hier niet mee eens.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:04 schreef tong80 het volgende:
Overgoten met een madera- of bearnaisesaus.
Gadverdamme.
Niet helemaal:quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:51 schreef Letsstaytogether het volgende:
SInds wanneer moet je betalen voor DWDD bijwonen, what the fuuuuuuck
Als je lid bent van de Vara is het gratis, anders moet je lid worden. Ja dan kost het je inderdaad een tientje, maar dan kun je (als je dat zou willen) daarna elke week gratis daar gaan zitten.quote:Het bijwonen van 'De Wereld Draait Door' is exclusief voor VARA-leden. Bent u lid, dan is het bijwonen van een uitzending GRATIS. Bent u nog geen lid? Dan kunt u voor één jaar lid worden voor slechts 10 euro (dit is inclusief één toegangsbewijs voor DWDD).
Klote is dat mijn moeder sinds oktober geen lid meer is van de VARA maar overstapt naar VPRO en ik nu dus moet betalen terwijl ik nooit heen ben geweest (jaaaa heel lang geleden) en nu wilde ik gewoon heen, stom.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet helemaal:
[..]
Als je lid bent van de Vara is het gratis, anders moet je lid worden. Ja dan kost het je inderdaad een tientje, maar dan kun je (als je dat zou willen) daarna elke week gratis daar gaan zitten.
Dat is geen garantie of iets lekker is of niet natuurlijk. Een patatje oorlog ziet er nou ook niet zo smakelijk uit, maar is welquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:39 schreef Specularium het volgende:
Het ziet er nou niet echt lekker uit.
Dit idd.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:11 schreef Jan-Slagter het volgende:
Daar begint dat eeuwige ophemelen van ramses shaffy weer, het is geen god ofzo.
Dan moet je niet naar Friet van Piet gaan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:01 schreef Karina het volgende:
Speciaal voor jou dan, patatje speciaal, ziet er niet echt lekker uit vind ik:
[ afbeelding ]
Dieuwke krijgt er blijkbaar nog regelmatig een natte voeg van.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dit idd.
Flikker toch op met die Shaffy.
Ik eet sowieso geen speciaal want ik lust die uitjes niet. En het was maar een voorbeeld he? Dat iets er niet per se lekker uit hoeft te zien om goed te smaken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moet je niet naar Friet van Piet gaan.
Nou en?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik eet sowieso geen speciaal want ik lust die uitjes niet. En het was maar een voorbeeld he? Dat iets er niet per se lekker uit hoeft te zien om goed te smaken.
Ga eens naar de SC.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja nu ben ik meteen uitgeluld natuurlijk.
Ik was even bezig schat en tussendoor zat ik hier en daar even te kijken.quote:
Ik heb je al vaker gezegd lieverd...Je moet ook friet eten en geen patat....quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:01 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Als je nou totaal niet weet wat dit is, dan ziet het er toch niet lekker uit? Of ben ik nou gek.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik heb je al vaker gezegd lieverd...Je moet ook friet eten en geen patat....
[ afbeelding ]
Deze Hongaarse lekkernij ook niet, maar damn dat is me lekker (en dikmakend). En zo heeft ieder land wel iets wat er niet uitziet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je nou totaal niet weet wat dit is, dan ziet het er toch niet lekker uit? Of ben ik nou gek.
Dat was ook precies mijn punt. Misschien ziet het gerecht dat Kranenborg gaat maken er op de foto niet zo geweldig uit maar is het welquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Deze Hongaarse lekkernij ook niet, maar damn dat is me lekker (en dikmakend). En zo heeft ieder land wel iets wat er niet uitziet.
[ afbeelding ]
Of wilde je zeggen dat een Duitse Curryworst zo lekker eruit ziet?
[ afbeelding ]
quote:Frits Sissing zal met Jasper Taconis en Daphne Flint de Ramses-klassieker Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder ten gehore brengen, evenals Robbie Williams’ Let Me Entertain You. Andere optredens komen van Lenny Kuhr & Keizer, De Staat, Tim Knol en Pieter Derks.
ZIe hier
[/quote]quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:34 schreef Karina het volgende:
Voor de Pietertje fans, hij is morgen te bewonderen bij het omroepprotest
[..]
Ga je er staan met een "Weg met de PO" spandoek.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:38 schreef waxmask het volgende:
Nog niet misschien dat ik voor die uitvreters in protest ga, er zijn wel belangrijkere zaken....
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:01 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hoeven niet weg, maar ik pleit wel voor een BBC model.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga je er staan met een "Weg met de PO" spandoek.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:58 schreef OProg het volgende:
We gaat weer koken.
[..]Al weer zo'n ingepakt ding. Vind het er vies uitzienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
En Filemon in tafelheer.quote:Universiteit van Nederland: Prof. Dr. Erik ScherderMensen die hebben gestudeerd, of een poging hebben gewaagd, kennen het fenomeen: bij sommige docenten valt de halve collegezaal binnen 10 minuten in slaap. Een heel ander fenomeen is juist de hoogleraar waarbij iedereen aan de lippen hangt. Geeft hij 's ochtends om 9:00 uur college? Het maakt niet uit hoe rijkelijk het bier vloeide de avond tevoren, je zorgt dat je er zit! In sommige gevallen zijn de toehoorders in de zaal niet eens studenten binnen het vakgebied waar de betreffende spreker op dat moment over doceert. Als iemand een inspirerend verhaal heeft, wil iedereen het graag horen. Op dat principe is de Universiteit van Nederland gebaseerd: hoogleraren die het fenomeen college geven naar een hoger plan tillen. Inleidende betogen door de beste hoogleraren van Nederland, gratis, streaming online en voor iedereen beschikbaar. Vanavond bij ons aan tafel zo’n inspirerend spreker: neuropsycholoog prof. dr. Erik Scherder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Nee want dat zijn allemaal vieze PVV stemmende tokkie's.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:27 schreef Wire het volgende:
Gaan we ook een petitie tekenen naar de andere 95 % van Nederland die nu geen baan meer hebben ?
Moet ik daar extra voor betalen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Die Belg is eredocent aan de uni waar ik studeerwie wil mij aanraken?
Matthijs heeft 5 minuutjes gewikipedia'd en gaat nu even de slimmerd uithangenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Ze gaan weer semi-intellectueel doen...
Nu heb je de verkeerde emoticon gequote.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet ik daar extra voor betalen?
Ligt eraan waar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Die Belg is eredocent aan de uni waar ik studeerwie wil mij aanraken?
Parooljournalistjes hebben niet veel bronnen neequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Matthijs heeft 5 minuutjes gewikipedia'd en gaat nu even de slimmerd uithangen
quote:
Vanavond foto's maken, morgen post ik ze.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Straks wel pics posten van je vogel he?
Ik pm je mijn rek. Nummerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet ik daar extra voor betalen?
In de radiotherapie hebben ze een deeltjesversneller nodig zodat de straling genoeg energie heeft. Maar dat is misschien een ander soort deeltjesversnellerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:40 schreef BlueMage het volgende:
Kost wel veel geld dat gedoe met die deeltjesversneller en mij is nog steeds niet helemaal duidelijk wat je er nu concreet mee kunt met deze wetenschap?
Denk 't wel...is denk ik ook geen 27 km lang of wel dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
In de radiotherapie hebben ze een deeltjesversneller nodig zodat de straling genoeg energie heeft. Maar dat is misschien een ander soort deeltjesversneller
ik heb een hekel aan natuurkunde maar als deze vent erover vertelt is het wel te pruimenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:42 schreef Uccie het volgende:
Ik vind natuurkunde echt interessant, maar het lukt me maar niet deze man boeiend te vinden.
Moet ie de trein van gisteren halen?!
Jekel doet het prima. Ook bij de Wereld leert Door wat een plotselinge dood stierf.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan natuurkunde maar als deze vent erover vertelt is het wel te pruimen
Hij praat me gewoon te snel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan natuurkunde maar als deze vent erover vertelt is het wel te pruimen
Nee dat lijkt me sterkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:43 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Denk 't wel...is denk ik ook geen 27 km lang of wel dan?
Auw Auwquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:41 schreef Karina het volgende:
Ik hebben een spijker in mijn kop, hola hola.
Zullen we jou in het vervolg ook zo benaderen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:44 schreef Ronaldsen het volgende:
Hij vertelt wel boeiend, lekker laagdrempelig
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Jekel doet het prima. Ook bij de Wereld leert Door wat een plotselinge dood stierf.
Nee maar de afleveringen met hem waren nog het best te pruimen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:46 schreef OProg het volgende:
[..]
En weet het altijd boeiend te maken. Helaas was het concept van dat programma niet echt geweldig.
Ik geloof er niks van.quote:
Maar toen kwam d'r één of ander dom wijf en toen vond ik er niks aan hoe boeiend het onderwerp ook was.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar de afleveringen met hem waren nog het best te pruimen.
Ja. Hij zou best een leuk programma over wetenschap kunnen maken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar de afleveringen met hem waren nog het best te pruimen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |