Was ook veel Nederlandse producten te krijgen in de Nederlandse boeren community in Australie.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:58 schreef Specularium het volgende:
Naar Australie gaan en dan precies alles willen hebben wat ze hier ook hebben.
Alles onder de 25 graden vind ik al kutquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Overmorgen is het over met het mooie weer, Stadskanoal.
die cd uit je UI was ook van een 'indie' bandjequote:
Henk en Bert zijn een stuk grappiger dan Maarten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat stukje van hem vorige week bij de slimste mensen in DWDD, dat die jury hem na gaat doen.
Duurt dat bloeden drie dagen bij jou joh?quote:
Schaam je dat je The Smiths met deze bagger vergelijktquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die cd uit je UI was ook van een 'indie' bandje
wel iets beter dan dit.
Op lowlands zou ik dit skippen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:04 schreef waxmask het volgende:
Next....Maar veel plezier op Lowlands met deze meuk....
![]()
Ik vergelijk het niet.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Schaam je dat je The Smiths met deze bagger vergelijkt
Urn Urn Urn.quote:
Strootman was ook ooit indie (zonder zaakwaarnemer)quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vergelijk het niet.
Ik zeg slechts dat het ook indie was.
365 dagen. Per jaar.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Duurt dat bloeden drie dagen bij jou joh?
Wat een baas is het ook.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Strootman was ook ooit indie (zonder zaakwaarnemer)
Houden zo.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:05 schreef Postbus100 het volgende:
Stef BosDie heb ik al een tijdje niet meer gehoord!
Dit is allemaal tien keer erger.quote:
Was dat die laatste?quote:
Een grote meester, volgens Matthijs.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:06 schreef Monolith het volgende:
Waardeloos onderdeel ter nagedachtenis van een waardeloze artiest.
Die mogen ze van mij verassen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:05 schreef Postbus100 het volgende:
Stef BosDie heb ik al een tijdje niet meer gehoord!
Hoe hoog stond dat kutnummer dan ?quote:
Ik vind zijn muziek juist wel mooi. Vooral die cd over Zuid-Afrika. Maar op een gegeven moment was ik hem inderdaad wel zatquote:
Dat Zuid-Afrika geneuzel vond ik juist het slechtste wat hij gemaakt heeft.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:07 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik vind zijn muziek juist wel mooi. Vooral die cd over Zuid-Afrika. Maar op een gegeven moment was ik hem inderdaad wel zat
Ik ga altijd aan een boom hangen na twee nummers van Stef.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:07 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik vind zijn muziek juist wel mooi. Vooral die cd over Zuid-Afrika. Maar op een gegeven moment was ik hem inderdaad wel zat
Ook volgens mij. Op begrafenis van m'n vader gedraaid.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een grote meester, volgens Matthijs.
Die met Liesbeth.quote:
Is dit nu later?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ga altijd aan een boom hangen na twee nummers van Stef.
Ik aan twee bomen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ga altijd aan een boom hangen na twee nummers van Stef.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat ie kwijlend Liesbeth roept.
quote:
Aan de hoogste boom.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:10 schreef Paxcon het volgende:
Stef Bos gaat de amateurpsycholoog uithangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |