abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131969564
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 09:39 schreef GoWithIt het volgende:

[..]

Wat leuk, nog iemand uit Groningen :)

Ik ga ook maar weer een beetje meeposten. Ondanks dat iedereen je zo warm verwelkomt, is het toch best moeilijk om mee te komen in de topic vind ik. De post gaan zo snel.
Vandaag ga ik het oefenrondje voor de 4mijl lopen bij Kardinge. Zondag is de grote dag. Mijn kuiten zijn wel behoorlijk stijf. Iemand enig idee waardoor dit komt? Niet goed genoeg opgewarmd? Water tekort?

Ik heb een collega trouwens die steeds zegt dat ik het wel binnen 40 minuten moet halen, omdat je anders echt als loser wordt gezien. Maar dat ga ik echt nooit halen, dat lukt me met 5 km nog niet eens(net niet) ;(
volgens mij is het al vaker gezegd, maar het maakt geen bal uit hoe snel je het doet: jij moet het doen, en je moet je er goed bij voelen. (ik loop het ook niet binnen de 40) Die loser is idd je collega, zoals iemand anders al zei :)
pi_131969603
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 10:27 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Dat zal per baan verschillen. Wellicht dat je voor sommige echt lid moet zijn, maar bij die van ons heb je net als bij zwembaden dat je op kan komen dagen (tijdens bepaalde uren?) en dan kan je voor een klein bedrag op de baan. Als je lokale stadion/vereniging/whatever een website heeft, kan het er wel eens op staan. Of anders bellen/langs gaan.
Dit heb ik me dus ook al een paar keer afgevraagd. Loop nu meestal mijn intervals in het Vondelpark, maar een baan ergens zou ik ook wel handig vinden. Kan het helaas niet echt duidelijk vinden op de website van de Amsterdamse atletiekverenigingen.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 14:48:47 #178
317680 GoWithIt
Just like that
pi_131970093
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 14:31 schreef wild-r0se het volgende:

[..]

volgens mij is het al vaker gezegd, maar het maakt geen bal uit hoe snel je het doet: jij moet het doen, en je moet je er goed bij voelen. (ik loop het ook niet binnen de 40) Die loser is idd je collega, zoals iemand anders al zei :)
Ik vind het toch fijn om nog een keer te horen :) Ik loop ook inderdaad voor mezelf, en ben al hartstikke trots als ik over de finish kom :D
Dus. Dat.
pi_131970248
Eerste keer op de nieuwe sloffen gelopen. Lekker tussen de locals over brooklyn bridge O+
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_131970284
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 13:21 schreef Cynic het volgende:
Ik had de fotograaf al wel zien staan zondag. Zat er toen al goed doorheen...

[ afbeelding ]
superfoto ^O^
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_131970360
Zow... ook weer eens wat van me laten horen hier.. ben inmiddels een tweetal weekjes bezig met het trainen richten een HM. Heb op MyAsics een schema aangemaakt en ben die nu aan het volgen. Deze week wordt die even onderbroken doordat ik zondag een 5km wedstrijdje in Eindhoven ga lopen nog. Gisteren de 8km training nog wel gewoon gedaan, maar morgen ga ik even een relatief korte intervaltraining doen in de aanloop naar zondag.. Dan zondag 5km, maandag rust en woensdag weer verder met HM training. Heb ook al de wedstrijd uitgekozen waar het moet gaan gebeuren. Het gaat de CPC loop in Den Haag worden begin maart. Schoonfamilie woont daar, gaat me vast een paar supporters opleveren nog :)
Nooit gedacht dat ik een HM zou gaan lopen ooit, maar ik wil op dit moment niets liever dan dat een keer gedaan hebben. Heb nog ruim de tijd om er naartoe te trainen in ieder geval.

Tevens afgelopen weekend de mijlpaal van 25 kilo afgevallen doorbroken (meteen goed, 1,5 kilo afgevallen in een week waardoor ik nu op -26 kilo zit). Wil er nog een paar, maar ben al wel begonnen nu met het langzaam opzoeken van de balans weer.. vermoed daar nog wel een paar weekjes voor nodig te hebben om weer "normaal" te gaan eten. Heb nu echt nog moeite om weer te wennen aan 2000 kcal per dag merk ik, wat eigenlijk al te weinig is met 4x in de week sporten (3x lopen en een keertje mtb'en). De afgelopen maanden was dat rond de 1300 kcal per dag gemiddeld.

In ieder geval veel om positief over te zijn, zit erg lekker in mijn vel.
pi_131970815
Kennen jullie de grap van SpaceInvaders die de singelloop ging lopen? Die liep niet :')

Maar ik ben weer begonnen. En nu ga ik met wél inschrijven voor een 5km wedstrijd zodat ik geen excuses meer heb *O*
pi_131970851
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kennen jullie de grap van SpaceInvaders die de singelloop ging lopen? Die liep niet :')

Maar ik ben weer begonnen. En nu ga ik met wél inschrijven voor een 5km wedstrijd zodat ik geen excuses meer heb *O*
Waarom niet?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_131970882
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:12 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat ik helemaal niet meer gelopen had sinds juli geloof ik, dus nu weer bij evy les 2 :+
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 15:16:31 #185
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_131970957
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 14:32 schreef Littlecreep het volgende:

[..]

Dit heb ik me dus ook al een paar keer afgevraagd. Loop nu meestal mijn intervals in het Vondelpark, maar een baan ergens zou ik ook wel handig vinden. Kan het helaas niet echt duidelijk vinden op de website van de Amsterdamse atletiekverenigingen.
Sportpark de Schindel of Schinkel. Daar ligt een 400m baan voor free. Ligt achter Olympisch stadion, sporthallen Zuid en dat tenniscentrum, bij ASV Arsenal. 10 min vanaf Vondelpark. Ik loop daar ook met enige regelmaat.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 15:30:18 #186
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_131971347
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:13 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Omdat ik helemaal niet meer gelopen had sinds juli geloof ik, dus nu weer bij evy les 2 :+
Wat mij geholpen heeft is om alle trainingen te noteren en met jezelf een afspraak te maken om minimaal 1 keer per week te lopen, waar alleen van afgeweken wordt bij ziekte of blessures. Als alles goed gaat kan je vervolgens verder met 2 keer per week of vaker.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 15:36:44 #187
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131971529
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 11:24 schreef Wolve000 het volgende:
Bij ons in de club heeft er eentje de bijnaam "Slow Farah". :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met die spoiler ontkracht je je eigen geposte link van net :P
Jij bent sneller dan iemand op de bank ^O^
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_131971808
Mghihi, toen ik me in maart inschreef voor de HM in A'dam en nog een blije hardloophippie vol vertrouwen was dacht ik dat ik tegen die tijd wel in staat was om de HM zo rond de 1:50 zou moeten kunnen lopen. Vandaag m'n inschrijfbewijs op de deurmat, dat ik mag startvak blauw (verwachte eindtijd 1:40-1:50). Dat gaat me dus nevernooitniet lukken, als ik al ga lopen :')

O, en nieuw lang-lang gekocht, laat de kou maar komen!
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 15:46:32 #189
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131971825
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:36 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Met die spoiler ontkracht je je eigen geposte link van net :P
Jij bent sneller dan iemand op de bank ^O^
Dat was heul niet mijn link. :o

En geen zin om omhoog te scrollen om te zien wie het wel was. :X

Maar het was ook meer een grapje in de context van waar het over ging.

Ik heb het prima naar m'n zin, ben blij met m'n eigen progressie, en maak me niet druk om andermans tijden (behalve dan voor het kunnen toejuichen van hun progressie). Ben al een paar keer bijna laatste geworden (keertje 3, en een keertje slects 2 mensen achter me), maar toch erg tevreden over de betreffende loopjes.

Heb ondertussen zelfs wedstrijdjes gepland waar ik toch wel eens aanspraak zou kunnen maken op de laatste plaats. En dat 4 keer, want het is een reeks wedstrijdjes. En de langzaamste van vorig jaar liep toen als sneller dan mijn PR op dit moment is. Dus dat kan nog interessant worden. :P

Maar zelfs als ik daar laatste wordt, is de kans groot dat ik tevreden ben over m'n eigen resultaten.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_131971880
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:30 schreef Ach3r0n het volgende:

[..]

Wat mij geholpen heeft is om alle trainingen te noteren en met jezelf een afspraak te maken om minimaal 1 keer per week te lopen, waar alleen van afgeweken wordt bij ziekte of blessures. Als alles goed gaat kan je vervolgens verder met 2 keer per week of vaker.
Ik kan sowieso minimaal 2x per week gaan hoor. Ik ben toen gestopt door een zomerbaantje wat veel van me vroeg (snachts werken, rottijden, daardoor slecht kunnen slapen). Toen begon school weer (matig excuus wel) en toen ging ik niet omdat ik toch al zo lang niet meer was geweest. Maar ik heb mezelf geschopt en ik moet gewoon weer gaan, want ik voelde me veel beter toen ik wel liep :)
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 15:50:31 #191
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131971921
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:46 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Dat was heul niet mijn link. :o

En geen zin om omhoog te scrollen om te zien wie het wel was. :X

Maar het was ook meer een grapje in de context van waar het over ging.

Ik heb het prima naar m'n zin, ben blij met m'n eigen progressie, en maak me niet druk om andermans tijden (behalve dan voor het kunnen toejuichen van hun progressie). Ben al een paar keer bijna laatste geworden (keertje 3, en een keertje slects 2 mensen achter me), maar toch erg tevreden over de betreffende loopjes.

Heb ondertussen zelfs wedstrijdjes gepland waar ik toch wel eens aanspraak zou kunnen maken op de laatste plaats. En dat 4 keer, want het is een reeks wedstrijdjes. En de langzaamste van vorig jaar liep toen als sneller dan mijn PR op dit moment is. Dus dat kan nog interessant worden. :P

Maar zelfs als ik daar laatste wordt, is de kans groot dat ik tevreden ben over m'n eigen resultaten.
Snap ik ;) En het was StreamNL inderdaad. Mijn vaut!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_131971984
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan sowieso minimaal 2x per week gaan hoor. Ik ben toen gestopt door een zomerbaantje wat veel van me vroeg (snachts werken, rottijden, daardoor slecht kunnen slapen). Toen begon school weer (matig excuus wel) en toen ging ik niet omdat ik toch al zo lang niet meer was geweest. Maar ik heb mezelf geschopt en ik moet gewoon weer gaan, want ik voelde me veel beter toen ik wel liep :)
Ik miste je al bij de Singelloop ;)
Volgend jaar herkansing! Wel echt een super sfeer, geweldig om te lopen en om aan mee te doen! Aanrader! Heerlijke sfeer ook in de hele binnenstad, helaas moest ik gelijk erna voetballen. Volgend jaar met mezelf afgesproken om de middag op de markt te blijven!
All management is Strategic Management.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 15:52:33 #193
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131971988
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:50 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Snap ik ;) En het was StreamNL inderdaad. Mijn vaut!
20 strafrondjes om het veld! }:|

...

Grapje!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 16:03:24 #194
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131972281
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:52 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

20 strafrondjes om het veld! }:|

...

Grapje!

SPOILER
Geen probleem. Dat is ongeveer 14km ;)
pi_131972288
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 08:19 schreef streamnl het volgende:

[..]

Koop een (hardloop)petje. Ideaal als het regent.
Ook aan te raden tegen de eikels, ik werd vorige week al een paar keer aardig bekogeld in het bos, toen er wat meer wind stond. :) Gelukkig draag ik sowieso graag een petje, begon ooit alleen tegen de regen maar ook fijn als je juist tegen de zon in loopt.
pi_131972490
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:16 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Sportpark de Schindel of Schinkel. Daar ligt een 400m baan voor free. Ligt achter Olympisch stadion, sporthallen Zuid en dat tenniscentrum, bij ASV Arsenal. 10 min vanaf Vondelpark. Ik loop daar ook met enige regelmaat.
Hier heb ik wat aan _O_ Dank je wel!
pi_131972943
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:03 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Ook aan te raden tegen de eikels, ik werd vorige week al een paar keer aardig bekogeld in het bos
Ik weet niet waar ze mee gooiden, maar kun je ze daar niet gewoon op aanspreken dan? Het klinkt nogal asociaal, en ik zie ook niet hoe een petje daarbij gaat helpen :+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 8 oktober 2013 @ 16:39:12 #198
147316 crew  DJMO
#trut
pi_131973404
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:24 schreef Saysem het volgende:

[..]

Ik weet niet waar ze mee gooiden, maar kun je ze daar niet gewoon op aanspreken dan? Het klinkt nogal asociaal, en ik zie ook niet hoe een petje daarbij gaat helpen :+
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:03 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Ook aan te raden tegen de eikels, ik werd vorige week al een paar keer aardig bekogeld in het bos, toen er wat meer wind stond. :) Gelukkig draag ik sowieso graag een petje, begon ooit alleen tegen de regen maar ook fijn als je juist tegen de zon in loopt.
volgens mij bedoelt hij eikels die door de wind van de bomen afwaaiden :+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 16:44:44 #199
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131973602
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:39 schreef DJMO het volgende:

[..]

[..]

volgens mij bedoelt hij eikels die door de wind van de bomen afwaaiden :+
Ze is een zei :+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 8 oktober 2013 @ 16:45:50 #200
147316 crew  DJMO
#trut
pi_131973634
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:44 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ze is een zei :+
hij/zij + hardlopers zijn één pot nat :+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')