SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interactieve map:
http://gta-5-map.com/
High Resolution maps (niet openen op mobiel tenzij je op wifi zit):
Satelliet (70MB!):
http://blog.damonpollard.(...)ELLITE_8192x8192.png
Atlas (20MB):
http://blog.damonpollard.(...)_ATLUS_8192x8192.png
Roadmap (17MB):
http://blog.damonpollard.(...)OADMAP_8192x8192.png
De blueprint (LE/CE) map bevat 39 geheimen als je er een UV lamp bij houd! Hier zijn ze allemaal te vinden voor degene die helaas niet zo gelukkig zijn om deze map te hebben.
Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers van oud naar nieuw:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
GTAV downloads, wallpapers, handleiding, ifruit app:
http://www.rockstargames.com/V/downloads
Cheats:
http://www.gta5cheats.com/cheats/ps3/
http://www.gta5cheats.com/cheats/xbox-360/
Engels Gametrailers Review: http://www.gametrailers.c(...)-theft-auto-v-review
Nederlandse Tweakers Review: http://tweakers.net/revie(...)ert-meesterwerk.html
Stephen Hawking's legs are nice...
Tipje voor beginners: Vind je iemand die slachtoffer is van een overval/diefstal? Wees de goede burger en help het slachtoffer! Je word er rijkelijk voor beloond (later)!
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2013 21:18:42 ]![]()
Volgens mij heb ik 'm bijna uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier![]()
quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:23 schreef Gezicht het volgende:
Volgens mij heb ik 'm bijna uit.Ik ook! zat net in een hele belangrijke missie en opeens verschijnt de aftiteling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het lijkt wel of deze GTA een beetje aan de korte kant is... Maar ik heb ook nog niet zoveel tijd besteed aan freeroamen. Ik vond die missies en die gesprekken veels te leuk. Gekke T.
Ik ga hem nog wel een keer opnieuw spelen!
edit:
en voor het eerst GTA gespeeld zonder cheats.![]()
quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:23 schreef Gezicht het volgende:
Volgens mij heb ik 'm bijna uit.Nog 2, 3 missies te gaan danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godverdomme. Ik heb het zo lang mogelijk geprobeerd uit te stellen maar zal er dan toch aan moeten geloven.quote:
2e en 3e playthrough gaan er zeker van komen overigens.Flesje bier![]()
steegjesquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zucht als je meer dan 2 sterren politie hebt is het ook bijna onmogelijk om nog weg te komen.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Rijkelijke belongingen zijn dusver uitgebleven. Zeker 30 mensen van de ondergang gered“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Same here. Laatst zo'n zakenpik naar het vliegveld gebracht die zei dat 'ie me goed zou belonen. Ik dacht aandelen te krijgen ofzo, krijg ik verdomme honderd dollar van die droplul.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:19 schreef n8n het volgende:
Rijkelijke belongingen zijn dusver uitgebleven. Zeker 30 mensen van de ondergang gered_!
Flesje bier![]()
Na vervanging van de laser zie ik nog steeds erg veel kartelrandjes, helpt het om het spel opnieuw te installeren? want die is dus geïnstalleerd met de bijna toen kapotte laser![]()
Bergen in rijden, raak ik ze altijd kwijtquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zucht als je meer dan 2 sterren politie hebt is het ook bijna onmogelijk om nog weg te komen.![]()
dit.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:42 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Bergen in rijden, raak ik ze altijd kwijtof trein tunnel
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
je kan politie zien, dus dan gewoon als een malle doorrijden in de bergenquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:04 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
In een tunnel ben ik eens gevonden, kwam een agent ingelopen
Moderator DIG
aandelen voor een ritje naar het vliegveldquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:33 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Same here. Laatst zo'n zakenpik naar het vliegveld gebracht die zei dat 'ie me goed zou belonen. Ik dacht aandelen te krijgen ofzo, krijg ik verdomme honderd dollar van die droplul._!
Moderator DIG
Volgens mij krijg je nog wel een.tip over aandelen....quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:33 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Same here. Laatst zo'n zakenpik naar het vliegveld gebracht die zei dat 'ie me goed zou belonen. Ik dacht aandelen te krijgen ofzo, krijg ik verdomme honderd dollar van die droplul._!
![]()
onzinquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zucht als je meer dan 2 sterren politie hebt is het ook bijna onmogelijk om nog weg te komen.
zelfs 5 is te doen, desnoods tunneltjes opzoeken![]()
Dan kunnen we elke random gta v video er wel in zetten, dus neequote:![]()
Ik ben echt geen goeie gamer, maar ik raak 5 sterren altijd kwijtquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
onzin
zelfs 5 is te doen, desnoods tunneltjes opzoeken![]()
Dan zal het wel incidenteel zijn, maar kreeg vanmiddag drie sterren niet weg. Kwam zo'n busje met fbi lui aan en schoten mij in twee seconden dood.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:36 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ik ben echt geen goeie gamer, maar ik raak 5 sterren altijd kwijt![]()
Was in vier ook.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:48 schreef Danielion het volgende:
Ah, ik merk dat vijf sterren het maximum is in GTA V i.p.v. het vertrouwelijke zes.![]()
Ik krijg de hele tijd een gare discread error als ik het spel wil opstarten op de ps3. Error 80010514, google helpt me ook niet echt. Denken jullie dat het aan mijn playstation ligt of aan GTA? Ik heb het bij geen enkel ander spel.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
Ja hij zei wel dat ik ergens in moest investeren maar die wat 'ie zei stond dus niet in de lijst...quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:26 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je nog wel een.tip over aandelen....Flesje bier![]()
Nope. Zes sterren, maar geen leger. Ik heb zelfs de trophy ervan behaald (via een exploit wel; ik betrad Alderney via een helicopter voordat dat gebied ontgrendeld werd).quote:
Hier kan je zien dat het wel degelijk zes sterren zijn:
![]()
Grmbl, mijn laatste savegame op een of andere manier kwijt. Kan ik weer een flink stuk overnieuw gaan doen![]()
![]()
online lijkt nog steeds niets te doen, cloud servers zijn blijkbaar nooit beschikbaar.Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.![]()
Ik durf wel eens aanloggen buiten de spitsuren. Alleen zou het leuker zijn indien de servers ondubbelzinnig werkten 24/7, kan ik mijn PSN delen met jullie FOK!ers o.a.![]()
quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:33 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Moet je beter luisteren, dat ritje heeft mij zo'n 20 miljoen opgeleverd.
![]()
Raak ze altijd kwijt door gewoon ff weg te rijden en ergens een zijweggetje te nemen. Als de helicopter achter je aan zit rij je een garage, tunnel of ander overdekt gebouw in. Ben meestal langer aan het wachten tot het geknipper stopt dan dat ik aan het vluchten ben. Heb een paar POI's op de map met locaties van overdekte plekkenquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
je kan politie zien, dus dan gewoon als een malle doorrijden in de bergen“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Die aandelen waar hij het over had stonden niet op de LCN.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:17 schreef stijn_ het volgende:
[..]Moet je beter luisteren, dat ritje heeft mij zo'n 20 miljoen opgeleverd.
Flesje bier![]()
Klopt, staan op BAWSAQ. Is wel jammer dat je die de helft van de tijd niet kan bereiken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:42 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Die aandelen waar hij het over had stonden niet op de LCN.![]()
Heeft het feit dat BAWSAQ internet vereist een reden? De gehele gemeenschap beïnvloedt de beurs daar dus?![]()
Dat is wel het idee ja. Daarom vind ik het ook raar dat de singleplayer daar gebruik van maakt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:58 schreef Danielion het volgende:
Heeft het feit dat BAWSAQ internet vereist een reden? De gehele gemeenschap beïnvloed de beurs daar dus?
[ Bericht 18% gewijzigd door stijn_ op 07-10-2013 23:08:42 ]![]()
BAWSAQ heb ik sinds de release nog geen enkele keer ingekund. Flink wat centen misgelopen dus.
Flesje bier![]()
In spoilers met waarschuwing mag allesquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:59 schreef Zolder het volgende:
Mag hier nou al over het eind gepraat worden?![]()
![]()
Ben je wel ingelogd met je xboxlive account? Je hoeft niet persé Gold te hebben.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:11 schreef Gezicht het volgende:
BAWSAQ heb ik sinds de release nog geen enkele keer ingekund. Flink wat centen misgelopen dus.![]()
PS3quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:31 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ben je wel ingelogd met je xboxlive account? Je hoeft niet persé Gold te hebben.maar wel telkens gewoon ingelogd op PSN ja.
Flesje bier![]()
Maar natuurlijkquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:33 schreef Gezicht het volgende:
[..]
PS3maar wel telkens gewoon ingelogd op PSN ja.
Dan weet ik het verder ook niet.
![]()
Kun je toch zien op je social account website? Zag ik vorige week alle missies staan en per missie of die al gedaan is of niet.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:19 schreef Nober het volgende:
Ik moet nog één Strangers & Freaks voor de 100% maar ik heb geen idee welke!?![]()
Die update niet, staat sinds ik mij aangemeld heb op 2 oktober op 70.23% terwijl ik op 89% zit.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:35 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Kun je toch zien op je social account website? Zag ik vorige week alle missies staan en per missie of die al gedaan is of niet.![]()
Misschien heb je hier wat aan? http://www.ign.com/wikis/gta-5/100_Percent_Completion_Checklistquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:19 schreef Nober het volgende:
Ik moet nog één Strangers & Freaks voor de 100% maar ik heb geen idee welke!?
Kan je zien welke er mee tellen. Misschien kom je er dan uit.geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
Hier word precies aangegeven welke je nog moet:quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:19 schreef Nober het volgende:
Ik moet nog één Strangers & Freaks voor de 100% maar ik heb geen idee welke!?
http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/career/checklist
oh nvmOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
whut ik had net echt een mooie auto. Dus ik wil effe selfie ermee maken. En voordat ik het doorheb steelt een mannetje me auto en scheurt weg. Damnn balen
Bijlmerbajes was zware tyd! Maar ben weer terug in de maatschappij.![]()
Nu wel geupdate!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hier word precies aangegeven welke je nog moet:
http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/career/checklist
oh nvm
Deze twee dus nog:
Uncalculated Risk
The Last One![]()
Heb je ook een social club account en ben je daar op ingelogd?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:33 schreef Gezicht het volgende:
[..]
PS3maar wel telkens gewoon ingelogd op PSN ja.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER![]()
Gisteren gehaald, wat een gameWel vind ik dat je redelijk snel wasted bent. Ik liep over straat iemand had wat commentaar ik, sociaal als ik ben, schop hem een aantal keer totdat iemand aankomt lopen en mij met 1 slag neermaaid: wasted....
![]()
volgens mij wordt dat beter naarmate je strenght toeneemt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:14 schreef Questular het volgende:
Gisteren gehaald, wat een gameWel vind ik dat je redelijk snel wasted bent. Ik liep over straat iemand had wat commentaar ik, sociaal als ik ben, schop hem een aantal keer totdat iemand aankomt lopen en mij met 1 slag neermaaid: wasted....
NIEUW: Foto's!![]()
Vind het ook kut dat de politie er ALTIJD bij is.
Even een potje vechten? Politie.
Even een drive-by bezoekje doen bij de ballas? Politie met shotguns.
Laat je ergens een stickybom afgaan van afstand? SWAT team.
Je kan dus niet echt even klooien..Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.![]()
De beste manier om te kloten is een snelle auto bij LS Customs 100% armor geven en bullet proof tires. Als je dreigt dood te gaan stap je in je auto en rij je een stuk tot je weer health hebt. Dan kan je het lang volhouden.
Leuk is dan om vanuit je auto stickys te gooien.![]()
SWAT (NOOSE) teams?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:44 schreef Gkhn het volgende:
Je kan dus niet echt even klooien..
Als ik met een stickybomb een geldtruck opblaas kom ik nog maar aan 3 sterren. Dat zijn veel auto's en een helicopter.
Silencers op je wapens helpt ook om de politie later te laten komen trouwens, voor mijn idee in ieder geval.NIEUW: Foto's!![]()
Ja whatever. Gaf even een overdreven voorbeeld. Mijn punt is dus dat de politie heel snel komt, ook in de achterbuurt waar je een shoot-out hebt met gangs.
Het is me wel een keer gelukt om aan 6 sterren te ontsnappen met Trevor. Was op de constructiegebouw in de stad. Op het dak kan je je in een spits toelopend hoek verstoppen en dan choppers neermaaien. Vervolgens verstopt in de lift-schacht en wachten tot ze weg zijn.Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.![]()
Als je de persoon die het geldkistje draagt KO slaat dan krijg je maar één ster.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
SWAT (NOOSE) teams?
Als ik met een stickybomb een geldtruck opblaas kom ik nog maar aan 3 sterren. Dat zijn veel auto's en een helicopter.
Silencers op je wapens helpt ook om de politie later te laten komen trouwens, voor mijn idee in ieder geval.![]()
![]()
Dat is een goeie!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:08 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Als je de persoon die het geldkistje draagt KO slaat dan krijg je maar één ster.
Maar dan begint die tweede op je te schieten, dus wel armor dragen.NIEUW: Foto's!![]()
Je moet even snel zijn, meestal gaat die tweede al naar de bestuurdersstoel en dan heb je een moment dat je hem kan klappen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat is een goeie!
Maar dan begint die tweede op je te schieten, dus wel armor dragen.![]()
Ik vind het juist heerlijk om snel de politie op je dak te hebben. Daar kan ik me uren mee amuseren, auto's jatten mensen rippen en dan de strijd tegen de politie aangaan![]()
![]()
Nee, moet dat dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:20 schreef budvar het volgende:
[..]
Heb je ook een social club account en ben je daar op ingelogd?Flesje bier![]()
Volgens mij is er al vaak genoeg vermeld dat je ook met SocialClub moet linken. Of iig dat het verstandig is. Je krijgt dan ook die 3 garages SP gratis, en die Elegy auto kan je ook gratis uit je garage halen met franklin.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:01 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Wel fijn dat ze dat ook even erbij vermelden dan.NIEUW: Foto's!![]()
Ah, die garages zijn gratis enkel als je bij Social Club bent? Dat wist ik niet. Nu begrijp ik waarom een vriend van me zei 'haha, jij weet dat zelf niet dat je die garage gekocht hebt of wat? je hebt het toch wel gedaan'. Dat terwijl Social Club gewoon al actief was sinds het uiterste begin (gezien ik Social Club gebruikte bij RDR en een grotere R*-fan ben dan hij).![]()
Ik wist t ook eerst niet, stond me al af te vragen waarom mensen het hadden over garages kopen voor 30.000$quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:35 schreef Danielion het volgende:
Ah, die garages zijn gratis enkel als je bij Social Club bent? Dat wist ik niet. Nu begrijp ik waarom een vriend van me zei 'haha, jij weet dat zelf niet dat je die garage gekocht hebt of wat? je hebt het toch wel gedaan'. Dat terwijl Social Club gewoon al actief was sinds het uiterste begin (gezien ik Social Club gebruikte bij RDR en een grotere R*-fan ben dan hij).
http://rsg.ms/19d41Gb
Grappige foto. Ik kon hem niet meer gebruiken (misschien wel als ik ertegen zou rammen met een ander voertuig), allemaal omdat ik verkeerd crashte.![]()
![]()
Maar snel aanmaken dan, wedden dat ie het dan doet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:01 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Wel fijn dat ze dat ook even erbij vermelden dan.
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
met alle 3 kan ik die auto pakken.....quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Volgens mij is er al vaak genoeg vermeld dat je ook met SocialClub moet linken. Of iig dat het verstandig is. Je krijgt dan ook die 3 garages SP gratis, en die Elegy auto kan je ook gratis uit je garage halen met franklin.
volgens mij![]()
![]()
Zou ook best kunnen ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
met alle 3 kan ik die auto pakken.....
volgens mij
ik heb alleen nog met F op die knop gedrukt in een garage om een "special car" te bestellen.
Singleplayer druk op zoek naar een Futo (althans... ik houd een oogje open).
Kom ik in Multiplayer gisteren volgens mij langs een complete meeting van de San Andres Futo Club ofzo. Ze reden opeens echt overal. Net als die Hummers. SP nog niet tegen gekomen
Moet je eens in verschillende auto's gaan rijden, dan spawnen er ook verschillende.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zou ook best kunnen ja.
ik heb alleen nog met F op die knop gedrukt in een garage om een "special car" te bestellen.
Singleplayer druk op zoek naar een Futo (althans... ik houd een oogje open).
Kom ik in Multiplayer gisteren volgens mij langs een complete meeting van de San Andres Futo Club ofzo. Ze reden opeens echt overal. Net als die Hummers. SP nog niet tegen gekomen
Inderdaad en op GTAO kan je die gratis aanschaffen als je naar de wagenhandelaars surft.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
met alle 3 kan ik die auto pakken.....
volgens mij![]()
net wou jimmy wegfietsen schiet ik met een minigun 200 kogels eerst die hele fiets kapot.
dan bij het stoplicht gooi ik benzine en steek het in de fik,
nu ligtie dood op de grond
[ Bericht 20% gewijzigd door SchavuitPiet op 08-10-2013 12:25:30 ]Haha gay!![]()
telefoon toevallig op Silent?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb van die random events trouwens nog nooit aandelen gehad, terwijl ik ze altijd help.
Vreemd.Ik rijd nooit (lang) in dezelfde auto'squote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:09 schreef budvar het volgende:
[..]
Moet je eens in verschillende auto's gaan rijden, dan spawnen er ook verschillende.
En Multiplayer rijd ik in m'n Sabre met gulf-kleuren
Het irritantste personage. Daarover bestaat een consensus, geloof ik.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:19 schreef SchavuitPiet het volgende:
net wou jimmy wegfietsen schiet ik met een minigun 200 kogels eerst die hele fiets kapot.
[ afbeelding ]![]()
Dat zal hem leren......quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:19 schreef SchavuitPiet het volgende:
[ afbeelding ]They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
Op een gegeven moment reed ik door 8 blokken met alleen maar dezelfde SUV'sIk dacht echt hier klopt iets niet.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
kreeg toen ik zelf doodging door die politie zelfde spel een text van m
Yi dad i was so close to death just now
I'l find a job now, im serious
And u have to pay the bills for the hospital
JimmyHaha gay!![]()
Franklin heeft Michael behoorlijk te grazen bij mij.
Had Michael gevraagd om even op stap te gaan. Toen gingen we zwemmen in het zwembad van Michael.
Toen snel granaatje in het zwembad gemieterd en knalde Michael een paar meter de lucht in terug het zwembad in. Vervolgens lag Michael bewusteloos in het zwembad onder water.
![]()
Franklin kon wel mooi 5000,- dokken aan Michael daarna voor de ziekenhuis kosten.
![]()
Hangt er ook vanaf waar. NPC's bellen de politie als ze iets verdachts zien gebeuren he.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:44 schreef Gkhn het volgende:
Je kan dus niet echt even klooien..
Geen getuigen = bijna nooit wanted level.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Ik heb een silenced sniper rifle met Franklin. Daarmee vaak genoeg hikers neergehaald vanaf de top van Mt. Chiliad. Nooit ook maar 1 ster gekregen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:51 schreef Tinos85 het volgende:
Sniperde laatst iemand van het dak van het ziekenhuis. Inderdaad geen wantedlevel.
Zolang je niet gezien of gehoord word, is er niks aan de hand.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Niet helemaal waarquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:34 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf waar. NPC's bellen de politie als ze iets verdachts zien gebeuren he.
Geen getuigen = bijna nooit wanted level.Ik snipte laatst een Blimp uit de lucht van het FIB gebouw.
Kreeg gewoon een wanted level. Alleen ze kregen me niet gevonden aangezien er geen helikopters waren.
![]()
Zo'n blimp ziet iedereen ook wel ontploffen natuurlijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:03 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Niet helemaal waarIk snipte laatst een Blimp uit de lucht van het FIB gebouw.
Kreeg gewoon een wanted level. Alleen ze kregen me niet gevonden aangezien er geen helikopters waren.
Ja maar waar komen die kogels vandaan danquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zo'n blimp ziet iedereen ook wel ontploffen natuurlijk?
![]()
dat wisten ze niet, daarom hebben ze je niet gevondenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja maar waar komen die kogels vandaan dan?
Dus je staat op een overheidsgebouw, met een gun die een teringherrie maakt en je snapt niet waar de wouten vandaan komen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:03 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Niet helemaal waarIk snipte laatst een Blimp uit de lucht van het FIB gebouw.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Er zit een demper opquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:22 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Dus je staat op een overheidsgebouw, met een gun die een teringherrie maakt en je snapt niet waar de wouten vandaan komen?.
![]()
ow.quote:In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Hebben die dempers nog invloed op je wanted level? Dat ze je minder snel pakken?
Heb al mijn wapens volledig geupgrade.
![]()
Probleem is als je wat wandelaars op die hoogste berg vermoord bij die kabelbaan, dan kan je evengoed drie politie auto's op je af krijgen. Hoe weten ze dat in godsnaam?
Blijft overigens ook wel vaag dat ze gelijk altijd weten dat jij het gedaan hebt, ook al plaats je explosieven en laat je ze op afstand afgaan.
Pas overigens wel nog iets leuks geprobeerd, met een ster wanted was ik in de achterbak van een wagen geklommen en de politie kwam op me aflopen, ik deed mijn handen al omhoog om over te geven en toen reed die auto dus weg met mij in de achterbak! Ik pleurde er wel uit nadat ik het kruispunt over was, maar er was wel genoeg afstand tussen de politie om er vandoor te gaan.Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.![]()
Ik vind het heerlijk om politie auto's te jatten als ze aankomen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:28 schreef Rhalius het volgende:
Probleem is als je wat wandelaars op die hoogste berg vermoord bij die kabelbaan, dan kan je evengoed drie politie auto's op je af krijgen. Hoe weten ze dat in godsnaam?
Blijft overigens ook wel vaag dat ze gelijk altijd weten dat jij het gedaan hebt, ook al plaats je explosieven en laat je ze op afstand afgaan.
Pas overigens wel nog iets leuks geprobeerd, met een ster wanted was ik in de achterbak van een wagen geklommen en de politie kwam op me aflopen, ik deed mijn handen al omhoog om over te geven en toen reed die auto dus weg met mij in de achterbak! Ik pleurde er wel uit nadat ik het kruispunt over was, maar er was wel genoeg afstand tussen de politie om er vandoor te gaan.
Niks leuker dan iemand neerhoeken/knallen, even wachten, politie komt eraan, op ze af rennen en hun patrol car jatten.
Of medics doodrijden met hun eigen Ambulance.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
Forum Opties Forumhop: Hop naar: