Ja, ik ken het topic, dank je.quote:Op maandag 18 november 2013 16:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
BNW / Ex-scientoloog
lees dit stukje maar even
Ja nouja, er zijn ook veel acteurs christelijk of moslim. Je bent niet per definitie intelligenter of zelfstandiger als je acteert, natuurlijkquote:Op maandag 18 november 2013 16:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zoveel acteurs (is er een lijstje beschikbaar?) er lid van zijn, verbaast me ook. Of ze moeten er zelf financieel voordeel uithalen, maar dan nog; een film levert meer op dan rondhangen bij de engnekken.
Ik vind een grote religie aanhangen met duizend+ jaar historie toch echt iets anders dan je aansluiten bij een sekte die mensen stalkt.quote:Op maandag 18 november 2013 17:22 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja nouja, er zijn ook veel acteurs christelijk of moslim. Je bent niet per definitie intelligenter of zelfstandiger als je acteert, natuurlijk
Ah okequote:Op maandag 18 november 2013 17:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik ken het topic, dank je.
Ik zit ook al steeds het i-net af te struinen naar nieuws hier over. Kan niets vinden. Vreemd toch?quote:Op maandag 18 november 2013 20:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Er was laatst toch een rechtszaak tegen Scientology? Maar op de een of andere manier is er niks over te vinden...
Apart. Wellicht een afspraak dat er niks gelekt mag worden? Wel knap dat dat dan ook lukt..quote:Op maandag 18 november 2013 22:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zit ook al steeds het i-net af te struinen naar nieuws hier over. Kan niets vinden. Vreemd toch?
Dat is zeker knap. En schier onmogelijk.quote:Op maandag 18 november 2013 23:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Apart. Wellicht een afspraak dat er niks gelekt mag worden? Wel knap dat dat dan ook lukt..
Ze proberen zoveel mogelijk info over dit soort dingen gelijk weer offline te halen.quote:Op maandag 18 november 2013 23:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Apart. Wellicht een afspraak dat er niks gelekt mag worden? Wel knap dat dat dan ook lukt..
Hebben ze zoveel macht dat ze het zelfs voor elkaar krijgen om nieuws over rechtszaken van de radar te halen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 08:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ze proberen zoveel mogelijk info over dit soort dingen gelijk weer offline te halen.
Ook youtube filmpjes wat hun niet aan staat etc.
Dus verbaasd me weinig.
Macht, nah valt mee, maar ze weten gewoon veel van internet te krijgen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hebben ze zoveel macht dat ze het zelfs voor elkaar krijgen om nieuws over rechtszaken van de radar te halen?
quote:Tom Cruise en John Travolta op eerste rij
Kathedraal Scientology geopend
CLEARWATER -
Het plaatsje Clearwater in Flordia is omgebouwd tot Scientology-stad. In de stad is een gigantische kathedraal verrezen die maar liefst 145 miljoen pond heeft gekost. Acteurs Tom Cruise, John Travolta en Kelly Preston stonden op de eerste rij toen het peperdure paleis werd geopend.
Het gebouw is het grootste in de verre omtrek. Het bouwen ervan duurde 15 jaar. De kathedraal is bedoeld als plek waar leden van de Scientology-stroming hun zogenaamde superkrachten kunnen ontwikkelen. Het 'Super Power'-programma werd in de jaren zeventig ontwikkeld Ron L. Hubberd, de grondlegger van Scientology.
Klik hier voor foto's.
Bron
Normaal gesproken komen dit soort rechtszaken gewoon in de krant, ook tegen Scientology. Maar deze is echt nergens te vinden... Apart.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Macht, nah valt mee, maar ze weten gewoon veel van internet te krijgen.
zie hier wat info
http://en.wikipedia.org/wiki/Scientology_and_the_Internet
nee niet echt, en ook niet als sekte, meer als een bedrijf.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:36 schreef quirina het volgende:
Is Scientology erkend als religie in Nederland?
Toch best apart vooral omdat ze zich als religie profileren. Slim ook.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
nee niet echt, en ook niet als sekte, meer als een bedrijf.
Weinig of helemaal niets? Ik hoop dat jij nog wat kunt vinden Schommelstoel, want het is toch bizar dat het zo geheimgehouden wordt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:17 schreef schommelstoel het volgende:
Oke, dit had ik nog niet eerder gezien/ gehoord.
Tommy Davis lijkt hier te praten over Marty Rathbun, die al een tijd de cult heeft verlaten, en hier door Davis word beschuldigt van het aanvallen van leden.
Nog altijd weinig nieuws over de zaak tussen Leah Remini en Scientology.
Zometeen maar eens kijken of er weer meer nieuw nieuws is.
[..]
Groot zeg.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:56 schreef Mylene het volgende:
Hier foto's van de nieuwe kathedraal: Inside Scientology’s $145M Compound… Where Worshippers Of The Controversial Religion Will Be Trained To Develop ‘Super Powers’ (linkje naar foto's staat in het artikel)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door ajacied4lf op 19-11-2013 20:32:26 ]★★★
Wow! Xenu heeft een mooi platform om op te landen met z'n UFO !quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:56 schreef Mylene het volgende:
Hier foto's van de nieuwe kathedraal: Inside Scientology’s $145M Compound… Where Worshippers Of The Controversial Religion Will Be Trained To Develop ‘Super Powers’ (linkje naar foto's staat in het artikel)
Heliplatformquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:07 schreef quirina het volgende:
[..]
Wow! Xenu heeft een mooi platform om op te landen met z'n UFO !
Heb vandaag weer wat zitten zoeken maar nog steeds niets kunnen vinden over de rechtszaakquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:32 schreef Toverheks het volgende:
dit topic maar even volgen...........
Jammer.....en deze volg ik al een tijdje hier, vind hetquote:Op woensdag 20 november 2013 18:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb vandaag weer wat zitten zoeken maar nog steeds niets kunnen vinden over de rechtszaak.
Ja, dat is echt superspannend he? Of het nu waar is of niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jammer.....en deze volg ik al een tijdje hier, vind hetBNW / Het Ronde Huis, vergeten, fictie of feit? Dl.30 en al heb ik mijn twijfels of echt alles waar is het leest als een spannend goed boek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |