SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma, De vijfde dag van de EO heeft er ooit ook een item over gemaakt.
En dan meer richting de OSA, Geheime dienst van Scientology.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scientology: The EX-FilesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier spreekt een vrouw over het welk bekende schip van de Scientology, 12 jaar lang vast gezeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleine verzameling van ex leden die een boekje open doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Gray op 07-07-2012 16:51:47 ]![]()
Ondertussen is al aangekondigd dat Kate met name wilde voorkomen dat Suri op een Scientology "opleidings-schip" zou worden geplaatst. Daarbij wordt het kind, gescheiden van de ouders, grondig voorbereid op de toekomstige rol in de "kerk". Lees : perfecte hersenspoeling.Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.![]()
Misschien is Katie dan net op tijd weg. Hopelijk met dochter.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:13 schreef mvdejong het volgende:
Ondertussen is al aangekondigd dat Kate met name wilde voorkomen dat Suri op een Scientology "opleidings-schip" zou worden geplaatst. Daarbij wordt het kind, gescheiden van de ouders, grondig voorbereid op de toekomstige rol in de "kerk". Lees : perfecte hersenspoeling.
Aan de andere kant: Katie had het kunnen weten, heel de wereld weet dat Tom Cruise een fanatieke scientologist is, dus ze wist waar ze aan begon. Tenzij verliefdheid haar tijdelijk verblindde.![]()
Ja, dat laatste.. En gladde praatjes dat het allemaal wel meeviel, ofzo. Stel ik me voor.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien is Katie dan net op tijd weg. Hopelijk met dochter.
Aan de andere kant: Katie had het kunnen weten, heel de wereld weet dat Tom Cruise een fanatieke scientologist is, dus ze wist waar ze aan begon. Tenzij verliefdheid haar tijdelijk verblindde.![]()
Tis een acteur he?quote:Op maandag 2 juli 2012 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
![]()
Dat hoop ik ook. Maar scientology is machtig hoor.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:50 schreef Franknfurter het volgende:
Tom Cruise, bahHopen dat Katie de volledige voogdij krijgt.
![]()
Ze gebruiken ook stalking als method van intimidatie.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Maar scientology is machtig hoor.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo![]()
Vandaar dat die verliefde beelden gisteren voorbij kwamen
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS![]()
Moet meteen denken aan de groupsstalking van LordoftheStrings.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:21 schreef HyperViper het volgende:
Gang stalking. Trieste zaak.Hopelijk blijft het kind bij Katie.
![]()
Laten we het zo proberen te zien, Scientologie is dit keer misschien wel bezig om hun eigen graf te graven.
De kerk(cult) is qua leden aantal aan het dalen, steeds meer media berichten openlijk over scientology dat er veel niet klopt, moord, verdwijning en geld aftroggelen.
Katie moet naar de politie stappen, er zijn al zo veel mensen die dit hebben mee gemaakt, en elke keer komt scientology er mee weg.
Mooi voorbeeld.
Doen ze heel vaak, mee lopen en voor de camera gaan staan als ze niet weten wie je bent.
BBC Docu over Scientology.
Loop al jaren te verkondigen dat die cult verboden zou moeten worden.
Mensen derpi praten, en zeggen dat jij ze kan helpen, kost je wel geld en een eeuwig contract.You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Het is een hele enge-machtige- beweging, en ik denk dat Katie Holmes niet zo makkelijk wegkomt . Met kind dan welteverstaan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:04 schreef schommelstoel het volgende:
Laten we het zo proberen te zien, Scientologie is dit keer misschien wel bezig om hun eigen graf te graven.
De kerk(cult) is qua leden aantal aan het dalen, steeds meer media berichten openlijk over scientology dat er veel niet klopt, moord, verdwijning en geld aftroggelen.
Katie moet naar de politie stappen, er zijn al zo veel mensen die dit hebben mee gemaakt, en elke keer komt scientology er mee weg.
Mooi voorbeeld.
Doen ze heel vaak, mee lopen en voor de camera gaan staan als ze niet weten wie je bent.
BBC Docu over Scientology.
Mensen derpi praten, en zeggen dat jij ze kan helpen, kost je wel geld en een eeuwig contract.![]()
Als het gaat zoals meestal, dan zal Katie haar kind redelijk snel 'kwijt' zijn.
Tenzij Katie haar rijkdom wil inzetten om rechtszaken te starten.
Maar als dat zal gebeuren, dan denk ik dat het veel groter zal worden dan dat het alleen nog om Katie en Tom's kind zal gaan.
Die Tommy Davids is ook een eng mannetje, provoceren, dat is ook hun techniek, de manier van praten tegen een niet scientologist, luid,dichtbij, en woorden verdraaien en in de mond leggen, ze proberen je op te fokken.
Kijk die BBC docu maar eens.You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Ga ik doen, bedanktquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:17 schreef schommelstoel het volgende:
Als het gaat zoals meestal, dan zal Katie haar kind redelijk snel 'kwijt' zijn.
Tenzij Katie haar rijkdom wil inzetten om rechtszaken te starten.
Maar als dat zal gebeuren, dan denk ik dat het veel groter zal worden dan dat het alleen nog om Katie en Tom's kind zal gaan.
Die Tommy Davids is ook een eng mannetje, provoceren, dat is ook hun techniek, de manier van praten tegen een niet scientologist, luid,dichtbij, en woorden verdraaien en in de mond leggen, ze proberen je op te fokken.
Kijk die BBC docu maar eens.![]()
Heb jij de biografie van Tom Cruise gelezen? Aanradertje. Lees je hoe de scientology in elkaar steekt. Brrrr. Je familie laten vallen als ze niet ook meedoen, het is gewoon een sekte. Een machtige sekte waar veel grote namen zich aan verbonden hebben.![]()
Die lijst ook met aanhangers van die sekteIk kan nu een hoop series en films niet meer normaal bekijken.
![]()
Beter bekend als Organised stalking.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:21 schreef HyperViper het volgende:
Gang stalking. Trieste zaak.Hopelijk blijft het kind bij Katie.
Scientologists zijn zeker niet die enige rare groepje die doet 't.
Vroeger was het ook 'n taktiek van de Stasi.
Die politie weet wel wat van ook - maar ze kunnen niks voor die slachtoffers (or targets) doen want het is moeillijk om bewijs te komen dus het is makkelijker voor hun om je gek te verklaren.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo![]()
Dat heb ik dus ook. Zoals een John Travolta bijvoorbeeld. Kan me gewoon niet voorstellen dat die bij zo'n beweging zit.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:49 schreef Franknfurter het volgende:
Die lijst ook met aanhangers van die sekteIk kan nu een hoop series en films niet meer normaal bekijken.
![]()
Mezelf fan noemen is een groot woord. Vanaf dawson creek is katie een van mijn favo actrices.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Aan de andere kant: Katie had het kunnen weten, heel de wereld weet dat Tom Cruise een fanatieke scientologist is, dus ze wist waar ze aan begon. Tenzij verliefdheid haar tijdelijk verblindde.
Vanaf haar 5de heeft ze altijd geroepen dat ze met tom cruise gaat trouwen, liefde is dan blind.
Wat de scientology kerk inhoudt weet je pas als je in de relatie zelf zit. Juist zulke groeperingen weten je precies om de vinger te binden. Dat ze zelf geen aanhanger is geworden verbaasd me, zo overtuigend zulke mensen zijn.
als ze nu al wagens achter haar aan krijgt? als zal ze de volledige voogdij krijgen, blijft de kans dat ze suri kidnappen erg groot. de aanhang is groot in amerika ze kunnen het kind overal verstoppen.
echt sneu het zal je gebeuren:(![]()
klinkt boeiend lezen over scientology. komt op mn boekenlijstquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga ik doen, bedankt![]()
Heb jij de biografie van Tom Cruise gelezen? Aanradertje. Lees je hoe de scientology in elkaar steekt. Brrrr. Je familie laten vallen als ze niet ook meedoen, het is gewoon een sekte. Een machtige sekte waar veel grote namen zich aan verbonden hebben.![]()
![]()
Geloof niet direct dat ze het kind zullen ontvoeren.
Die sekte staat al op het punt om onder de RICO-Act vervolgd te worden en dit zou natuurlijk koren op de molen van een State Attorney zijn.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen![]()
Is echt de moeite waard. Het is zó'n machtige beweging, als je er in zit is het bijna onmogelijk om er ooit weer uit te komen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:02 schreef blue-eye het volgende:
[..]
klinkt boeiend lezen over scientology. komt op mn boekenlijst
In die biografie staat het haarfijn uitgelegd.![]()
Dat, dus. En gelijk heeft ze!quote:Op maandag 2 juli 2012 19:13 schreef mvdejong het volgende:
Ondertussen is al aangekondigd dat Kate met name wilde voorkomen dat Suri op een Scientology "opleidings-schip" zou worden geplaatst. Daarbij wordt het kind, gescheiden van de ouders, grondig voorbereid op de toekomstige rol in de "kerk". Lees : perfecte hersenspoeling.
In mijn studententijd heb ik mij eens op een moment dat ik écht niets beter te doen had laten 'testen' door Scientology die destijds actief aan het werven waren in de Kalverstraat. Zonder iemand voor het hoofd te willen stoten: wát een váge boel zeg! Ik was, bij wijze van spreken, op sterven na dood. Gelukkig konden ze me nog redden. Tegen FORSE betaling, overigens. Ik heb, tot hun (gespeelde?) grote verbazing vriendelijk bedankt. Dat zal inmiddels een jaar of 20 geleden zijn en ik leef nog steeds!
Maar nogmaals: als iemand zich hier bij zijn volle verstand bij wil aansluiten dan moet hij/zij dat vooral doen. Maar om een zesjarig kind te dwingen zich te vormen naar deze, op zijn minst discutabele, denkbeelden gaat véél te ver. Als Suri 18 is dan moet ze het zelf maar beslissen!Dat laatste is pertinent onwaar. De contractsduur is 1 (één) miljard jaar. Uiteindelijk ben je dus van ze af!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:04 schreef schommelstoel het volgende:
Mensen derpi praten, en zeggen dat jij ze kan helpen, kost je wel geld en een eeuwig contract.Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.![]()
dat heb je met sektes, heb er vaker boeken over gelezen. tom cruise vindt ik niks, die scientology wel boeiend. helaas boek is afwezig in regio utrecht bibliotheek kan nog een tijdje duren voor het binnenkomt. heb hem wel mijn favorieten boeken toegevoegd die ik nog ga lezenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is echt de moeite waard. Het is zó'n machtige beweging, als je er in zit is het bijna onmogelijk om er ooit weer uit te komen.
In die biografie staat het haarfijn uitgelegd.![]()
![]()
Ik kan er echt niet bij hoe mensen in die onzin geloven en er helemaal in op gaan. Kan me er met de beste wil van de wereld niet in verplaatsen, zoals in geen enkel geloof trouwens, want al die verhalen zijn zo onzinnig als de nete.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is een hele enge-machtige- beweging, en ik denk dat Katie Holmes niet zo makkelijk wegkomt . Met kind dan welteverstaan.
Zal wel een genetisch verschil zijn of zo
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.![]()
Kijk Battlefield Earth eens. Dat is gebaseerd op die Scientoligy onzin. Weet je gelijk waarom het zo'n dramatisch slechte film was en wat voor crap Scientoligy verkondigd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Zoals een John Travolta bijvoorbeeld. Kan me gewoon niet voorstellen dat die bij zo'n beweging zit.Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.![]()
Laat me raden met zo'n E-meter van ze?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:10 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Dat, dus. En gelijk heeft ze!
In mijn studententijd heb ik mij eens op een moment dat ik écht niets beter te doen had laten 'testen' door Scientology die destijds actief aan het werven waren in de Kalverstraat. Zonder iemand voor het hoofd te willen stoten: wát een váge boel zeg! Ik was, bij wijze van spreken, op sterven na dood. Gelukkig konden ze me nog redden. Tegen FORSE betaling, overigens. Ik heb, tot hun (gespeelde?) grote verbazing vriendelijk bedankt. Dat zal inmiddels een jaar of 20 geleden zijn en ik leef nog steeds!
Maar nogmaals: als iemand zich hier bij zijn volle verstand bij wil aansluiten dan moet hij/zij dat vooral doen. Maar om een zesjarig kind te dwingen zich te vormen naar deze, op zijn minst discutabele, denkbeelden gaat véél te ver. Als Suri 18 is dan moet ze het zelf maar beslissen!
Dat ding is gewoon een ordinaire weerstandsmeter, te koop in iedere doe het zelf-zaak of zelf simpel in elkaar te schroeven met een my-first-electronics-kit...Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Via die E-meter denken ze te kunnen aantonen dat jij van binnen verknipt bent, ze stellen jou vragen over een emotionele gebeurtenis, of jij die wil vertellen, iets wat jij ooit mee gemaakt hebt in het leven.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Laat me raden met zo'n E-meter van ze?
Dat ding is gewoon een ordinaire weerstandsmeter, te koop in iedere doe het zelf-zaak of zelf simpel in elkaar te schroeven met een my-first-electronics-kit...
Ook al voel jij niets meer bij de gebeurtenis van het verleden of wat het ook moge zijn, dan nog blijven zij daar op hameren en willen je wijs maken dat je niet helemaal 100% bent, en dat zij je kunnen helpen.
Acteurs en Actrices zijn nogal emotionele mensen, dus het verbaasd mij ook niet dat een aantal van hen zo simpelweg zichzelf aansluiten bij deze sekte/cult
Wel erg verstandig van Katie Holmes dat ze deze keuze heeft gemaakt, alleen zal het in het begin niet makkelijk zijn.
*nu weer aan het werk*You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Bovendien krijgen de bekende gezichten toch wel een iets andere behandeling binnen de sekte dan hun gebruikelijke tiener-slaafjes. Van een aantal bekende gezichten wordt trouwens ook vermoed dat deze op basis van chantage de sekte binnengetrokken zijn (zou Travolta daarbij horen ?).quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:35 schreef schommelstoel het volgende:
Acteurs en Actrices zijn nogal emotionele mensen, dus het verbaasd mij ook niet dat een aantal van hen zo simpelweg zichzelf aansluiten bij deze sekte/cultSam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.![]()
Vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:48 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Bovendien krijgen de bekende gezichten toch wel een iets andere behandeling binnen de sekte dan hun gebruikelijke tiener-slaafjes. Van een aantal bekende gezichten wordt trouwens ook vermoed dat deze op basis van chantage de sekte binnengetrokken zijn (zou Travolta daarbij horen ?).
Ze bedienen zich van discutabele technieken in ieder geval.![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)ijkscontract___.html
Dus als de dames een 5-jarig contract zouden tekenen zou het Tom Cruise helpen om van zijn homo-image af te komen.
Dan heeft Katie het nog lang volgehouden, dat moet echte liefde geweest zijn.![]()
ik ben benieuwd hoe het eindigen zal, het zal heel lang gaan duren. vooral nu die bij de scientology hoort en het zijn eerste biologische kind is. met nicole had die kinderen geadopteerd omdat ze geen kinderen konden krijgen.
vermoed dat die bij scientology gegaan is uit eenzaamheid.![]()
Ik hoop dat je de biografie snel te pakken krijgt, weet je precies hoe en waarom hij er bij is gegaan en nu tot 1 van de belangrijkste figuren van de beweging behoort.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:24 schreef blue-eye het volgende:
ik ben benieuwd hoe het eindigen zal, het zal heel lang gaan duren. vooral nu die bij de scientology hoort en het zijn eerste biologische kind is. met nicole had die kinderen geadopteerd omdat ze geen kinderen konden krijgen.
vermoed dat die bij scientology gegaan is uit eenzaamheid.![]()
Wat een bizarre verhouding zegquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:29 schreef schommelstoel het volgende:
http://www.vrouwonline.nl(...)eider-onafscheidbaar![]()
Oh en Katie krijgt geen cent. Dat is allemaal vastgelegd in een huwelijkscontract . Ze zal dus niets zien van zijn vermogen van ongeveer 250 miljoen dollar.
Ze eist dus alleen alimentatie voor haar dochter.
En de voogdij.
En om dat laatste zal de komende tijd gevochten gaan worden door de advocaten.
Katie heeft geen schijn van kans tegen de machtige scientolgy-beweging ben ik bang.![]()
Ze zal het slim moeten aanpakken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een bizarre verhouding zeg![]()
Oh en Katie krijgt geen cent. Dat is allemaal vastgelegd in een huwelijkscontract . Ze zal dus niets zien van zijn vermogen van ongeveer 250 miljoen dollar.
En de voogdij.
Katie heeft geen schijn van kans tegen de machtige scientolgy-beweging ben ik bang.![]()
Dat zou knap zijn. Zie jij dat gebeuren?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:00 schreef Loppe het volgende:
[..]
Tenzij ze mss heel de Scientology-ideologie op de schop neemt.![]()
Ze zal zelfs toch ook wel wat miljoentjes hebben? En anders laat ze een autobiografie schrijven over haar huwelijk met Tom Cruise.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een bizarre verhouding zeg![]()
En de voogdij.
![]()
Ja joh, ze heeft zijn geld echt niet nodig hoor, ze redt zich wel.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:03 schreef Gray het volgende:
[..]
Ze zal zelfs toch ook wel wat miljoentjes hebben? En anders laat ze een autobiografie schrijven over haar huwelijk met Tom Cruise.![]()
Een moeder die haar kind wil behouden uit die sekte kan tot veel in staat zijn, denk ik. En mss kan ze zo Tom ook wel redden op die manier.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou knap zijn. Zie jij dat gebeuren?![]()
Tom wil helemaal niet gered worden hoor. Die is zo gehersenspoeld dat hij zich hevig zou verzetten bij pogingen om hem te redden. Hij staat zelf zo'n beetje aan de top daar.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:07 schreef Loppe het volgende:
[..]
Een moeder die haar kind wil behouden uit die sekte kan tot veel in staat zijn, denk ik. En mss kan ze zo Tom ook wel redden op die manier.![]()
Moest hij tot inzicht komen dat hij gehersenspoeld is dan kan die Scientology Kerk hem gestolen worden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tom wil helemaal niet gered worden hoor. Die is zo gehersenspoeld dat hij zich hevig zou verzetten bij pogingen om hem te redden. Hij staat zelf zo'n beetje aan de top daar.![]()
Dat zou mooi zijn, maar ik denk dat dat heel moeilijk gaat worden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:43 schreef Loppe het volgende:
[..]
Moest hij tot inzicht komen dat hij gehersenspoeld is dan kan die Scientology Kerk hem gestolen worden.![]()
geen typisch bnw onderwerp
arme Suri
[ Bericht 0% gewijzigd door new_moon op 04-07-2012 21:24:50 ]look closer. close your eyes. really, it's not about distance
Forum Opties Forumhop: Hop naar: