Toch best apart vooral omdat ze zich als religie profileren. Slim ook.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
nee niet echt, en ook niet als sekte, meer als een bedrijf.
Weinig of helemaal niets? Ik hoop dat jij nog wat kunt vinden Schommelstoel, want het is toch bizar dat het zo geheimgehouden wordt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:17 schreef schommelstoel het volgende:
Oke, dit had ik nog niet eerder gezien/ gehoord.
Tommy Davis lijkt hier te praten over Marty Rathbun, die al een tijd de cult heeft verlaten, en hier door Davis word beschuldigt van het aanvallen van leden.
Nog altijd weinig nieuws over de zaak tussen Leah Remini en Scientology.
Zometeen maar eens kijken of er weer meer nieuw nieuws is.
[..]
Groot zeg.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:56 schreef Mylene het volgende:
Hier foto's van de nieuwe kathedraal: Inside Scientology’s $145M Compound… Where Worshippers Of The Controversial Religion Will Be Trained To Develop ‘Super Powers’ (linkje naar foto's staat in het artikel)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door ajacied4lf op 19-11-2013 20:32:26 ]★★★
Wow! Xenu heeft een mooi platform om op te landen met z'n UFO !quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:56 schreef Mylene het volgende:
Hier foto's van de nieuwe kathedraal: Inside Scientology’s $145M Compound… Where Worshippers Of The Controversial Religion Will Be Trained To Develop ‘Super Powers’ (linkje naar foto's staat in het artikel)
Heliplatformquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:07 schreef quirina het volgende:
[..]
Wow! Xenu heeft een mooi platform om op te landen met z'n UFO !
Heb vandaag weer wat zitten zoeken maar nog steeds niets kunnen vinden over de rechtszaakquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:32 schreef Toverheks het volgende:
dit topic maar even volgen...........
Jammer.....en deze volg ik al een tijdje hier, vind hetquote:Op woensdag 20 november 2013 18:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb vandaag weer wat zitten zoeken maar nog steeds niets kunnen vinden over de rechtszaak.
Ja, dat is echt superspannend he? Of het nu waar is of niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jammer.....en deze volg ik al een tijdje hier, vind hetBNW / Het Ronde Huis, vergeten, fictie of feit? Dl.30 en al heb ik mijn twijfels of echt alles waar is het leest als een spannend goed boek.
echt he, en dan lees ik weer een topic door, en ik lees alles maar soms rillingen maar soms ook verbazing.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is echt superspannend he? Of het nu waar is of niet.
Nou idd. En vandaar ook de TT: Vergeten, fictie of feit?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he, en dan lees ik weer een topic door, en ik lees alles maar soms rillingen maar soms ook verbazing.
ik denk toch wel veel feiten hoe gek het ook klinkt, maar er zijn wel meer verborgen dingen die de normale burger niet weet.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou idd. En vandaar ook de TT: Vergeten, fictie of feit?
True.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik denk toch wel veel feiten hoe gek het ook klinkt, maar er zijn wel meer verborgen dingen die de normale burger niet weet.
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
True.
Maar zullen we op HRH verder praten hierover?
En hier over scientology?
Ben nog steeds benieuwd naar dat proces en waarom dat zo in geheimzinnigheid gehuld is. Ik blijf speuren.
Leah Remini was daar toch ook een van de personen die moest getuigen?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:54 schreef Lavenderr het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)n_Scientology__.html
Het blijft bizar dat er helemaal geen nieuws is over deze zaak die afgelopen 15 oktober gediend heeft. Er zal toch wel íets naar buiten komen? Het gaat ze toch niet lukken om dit geheim te houden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Leah Remini was daar toch ook een van de personen die moest getuigen?
Aangezien zij openlijk over scientology praat op televisie, vind ik het jammer dat we nu niets meer van haar horen.
Hier onder trouwens een interesante toespraak van voormalig lid, Jason Beghe. (Acteur)
Hij spreekt hier in Duitsland over waarom scientology niet moet worden erkend als kerk of moet worden toegelaten in Duitsland.
Hier doet hij zeer boeiende uitspraken, eigenlijk weet je na het zien van dit beeldmateriaal meteen genoeg, scientology is gevaarlijk voor: Jezelf, familie, vrienden en je spaarvarken.
All hail to Jason Beghe
Ja, het was heel dapper van haar. Menigeen zou terugkrabbelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je video's vanavond kijken. Thanks![]()
Ik wacht het nog wel af, het is meestal zo dat er opeens een nieuws bericht is van iemand die boekje toch open durft te doen.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het was heel dapper van haar. Menigeen zou terugkrabbelen.
Ga je video's vanavond kijken. Thanks
quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:24 schreef Scrummie het volgende:
De kleinkleinzoon van Hubbard roept wat dingen over Scientology, over hoe het gestart is etc.
http://www.upworthy.com/l(...)y-started-eek?c=ufb1
Maar nog wel een stuk jonger dan hij dus kans op nog wat nieuwe scientology-leden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Ze is niet eens knap. Tijd voor een andere Tom.
Puntige knieën ?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Ze is niet eens knap. Tijd voor een andere Tom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |