Niks lekkerder dan als een mongool meedreunen op A Song for the Dead hoor.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:44 schreef Moody het volgende:
Ook lekker toch?
En vanuit daar weer 20 andere bands etc etc.
Wat ik wil zeggen: 1000 nummers van QotSA luisteren is jammer van je tijd. Hert leven is kort
Nieuwe album is ook wat meer Alternative rock dan hardrock vind ik. Als probeer ik zelf zo groot mogelijk te denken; rock/hardrock/blues/bluesrock/jazz/klassiek, niet te moeilijk doenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:43 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja hij prefereert Robot/Desert-Rock maar daar kunnen outsiders zo weinig mee.
Ik zie niets.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:42 schreef debeterebob het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou haast zeggen: OP-waardig
Mongolen houden van herkenningquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:46 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Niks lekkerder dan als een mongool meedreunen op A Song for the Dead hoor.
Ga ik meteen maar eens doen.
Ik heb hem een paar posts eronder gepostquote:
Opgericht: juni 2009. Ja QotSA lijkt er zoveel op.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:44 schreef Moody het volgende:
Ook lekker toch?
En vanuit daar weer 20 andere bands etc etc.
Wat ik wil zeggen: 1000 nummers van QotSA luisteren is jammer van je tijd. Hert leven is kort
Ja vind het zelf altijd zo makkelijk zoeken, maar het is wel grappig soms. We gingen op het werk ook genres bedenken. Speed Reggae, Schlager Doom Metal, Akoestische Harsh Noise en Death Pop waren wel de leukste.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nieuwe album is ook wat meer Alternative rock dan hardrock vind ik. Als probeer ik zelf zo groot mogelijk te denken; rock/hardrock/blues/bluesrock/jazz/klassiek, niet te moeilijk doenWant wattefuk is Jazz funk metal of brutal death metal polka....
Daar zie ik ook niets.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb hem een paar posts eronder gepost
Daarom probeer ik ook minimaal 10 nieuwe artiesten/bands per week te luisteren, alleen heeft het niet altijd effect.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:49 schreef Moody het volgende:
[..]
Mongolen houden van herkenning
Is toch heerlijk om nieuwe meedreun-nummers te ontdekken?
Uiteindelijk klopt het middelste deel toch aardig=quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:50 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk zo'n genre tag cloud, maar wat voor genre is Neil Young, System of a Down of Dave Grohl?
Ik zit met 2/5 van jouw scrobbles aan meer verschillende artiestenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:50 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Daarom probeer ik ook minimaal 10 nieuwe artiesten/bands per week te luisteren, alleen heeft het niet altijd effect.
Vandaag toch ook alweer zeker 4/5 gehad.
Je hebt al verloren Moodyquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Iets meer onderzoek. Is de band van mensen die langer muziek maken dan QotSA
Josh Homme & Troy van Leeuwen maken ook al langer muziek als QotSA...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Iets meer onderzoek. Is de band van mensen die langer muziek maken dan QotSA
Toen kon Homme nog niet zingenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Josh Homme & Troy van Leeuwen maken ook al langer muziek als QotSA...
Tja ben ik ook pas echt een jaartje mee bezig. Van 2010 tot begin 2012 had ik nog maar 300 artiesten denk ik.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zit met 2/5 van jouw scrobbles aan meer verschillende artiesten
Euh nee joh.quote:
Marco Borsato maakt langer muziek dan Josh Homme. Wat wil je precies zeggen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Josh Homme & Troy van Leeuwen maken ook al langer muziek als QotSA...
Hé, jij was degene die over 'langer dan QotSA' begon...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Euh nee joh.
Artiesten hebben meestal zijprojecten.
[..]
Marco Borsato maakt langer muziek dan Josh Homme. Wat wil je precies zeggen?
Neil Young is een singer-songwriter maar past ook in het folk/rock genre. De andere twee kun je waarschijnlijk ook in meerde genres indelen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:50 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk zo'n genre tag cloud, maar wat voor genre is Neil Young, System of a Down of Dave Grohl?
Ik speelde een beetje vals want scrobbel al m'n radio plays ook en heb een paar jaar terug nogal veel 3FM geluisterd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:53 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tja ben ik ook pas echt een jaartje mee bezig. Van 2010 tot begin 2012 had ik nog maar 300 artiesten denk ik.
Jij toetst jouw stelling niet aan de mijnequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hé, jij was degene die over 'langer dan QotSA' begon...
Hoe vaak heb je Hey Ho gestreamdquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik speelde een beetje vals want scrobbel al m'n radio plays ook en heb een paar jaar terug nogal veel 3FM geluisterd.
Ik weet wel wat voor genre Neil Young isquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Neil Young is een singer-songwriter maar past ook in het folk/rock genre. De andere twee kun je waarschijnlijk ook in meerde genres indelen.
Wat een ongekend kutnummer is dat he.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je Hey Ho gestreamd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |