quote:
Nja nja, 95% van de mensen die ik ken heeft nog nooit van Qotsa gehoord hoor.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Nouja vooruit in de vorm van populair wel, maar pop vind ik altijd zo mainstream/soft klinken
Alsnog 8000 per jaar dan bijna. Dat is 20 keer per dag ongeveerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
25.000 in totaal he, van alle bands. sinds 2009. Maar met zo'n beetje uitzondering van 2009 t/m begin 2012.
Dat lijkt me wat veel. De mensen die het wel kennen vinden het in ieder geval vaak geweldigquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:34 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nja nja, 95% van de mensen die ik ken heeft nog nooit van Qotsa gehoord hoor.
Ik zit op 49 nummers per dag. En de laatste tijd zit ik daar echt zwaar boven. Mja als ik thuis zit of onderweg ergens heen ben luister ik altijd muziek, dus dan kom je daar wel op.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alsnog 8000 per jaar dan bijna. Dat is 20 keer per dag ongeveerDat is 1.5/2 albums per dag
In Flames, genot man. Toen ik 15 was. Toch bijzonder hoe je smaak door de jaren heen kan veranderen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:25 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ken ik niet eens.
Maar moet nog zoveel proberen. Al staat sinds vandaag Deftones er ook op en Mastodon ook al eventjes. Maar dingen als In Flames dat vond ik echt verschrikkelijk bijvoorbeeld dus zulke muziek wil ik ontwijken huhu.
Er zitten wel eens dagen van 100/110 nummers bij ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alsnog 8000 per jaar dan bijna. Dat is 20 keer per dag ongeveerDat is 1.5/2 albums per dag
Tja meeste mensen die ik ken zijn indifferent tegenover muziek zeg maar. Luisteren wat dirty house setjes en Adele en dan houdt het al gauw op.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat veel. De mensen die het wel kennen vinden het in ieder geval vaak geweldig
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:34 schreef Moody het volgende:
Black Rebel Motorcycle Club, Nine Inch Nails, Wolfmother, Deftones, Audioslave doen me allemaal meer dan QotSA.
Dat is iets wat ik me totaal niet voor kan stellen, weet je datquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zitten wel eens dagen van 100/110 nummers bij ja.
Ik probeer het een beetje breed te houden, maar het is toch veel Indie uiteindelijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:36 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tja meeste mensen die ik ken zijn indifferent tegenover muziek zeg maar. Luisteren wat dirty house setjes en Adele en dan houdt het al gauw op.
Ik zit 4 uur in de bus van/naar school per dag dat zijn grofweg al 45/50 nummers. En als ik dan 's avonds nog 4 uur muziekluister zit je daar al op. Heb ook wel dagen gehad dat ik 6 films keek op een dag. Al luister ik de laatste thuis niet zo veel muziek meer nu ik GTA V hebquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik me totaal niet voor kan stellen, weet je datMaar goed zelfs veel van mijn favoriete albums luister ik vaak maar een stuk of 6 keer per jaar
Tja kan het zelf ook niet echt uitleggen, bij dit soort muziek gaat het echt om een soort klik. Heb dat bij die tweede dus totaal niet terwijl dat best een aardig nummer is. Die eerste is een iets mindere versie van The Gazette en die derde is verder wel relaxed.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In Flames, genot man. Toen ik 15 was. Toch bijzonder hoe je smaak door de jaren heen kan veranderen.
Misschien kan je hier wat mee.
Beetje lastig in te schatten waar je precies naar op zoek bent.
Je hebt gelijk. QotSA is veel meer pop dan blues rock. Aan de andere kant moet je ook niet alles in een hokje willen stoppen. Als je QotSA goed vindt, zijn er 101 andere alternatieven die je ook zou moeten kennen, anders wordt het leven erg saai. Zeg ik het zo beter?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Wolfmother op QotSA
Als je nou had gezegt dat Wolfmother op Black Sabbath meets Led Zeppelin leek dan had ik het nog gesnapt, maar QotSA
Als je Qotsa een genre wil geven is het Stoner/Hard Rock.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. QotSA is veel meer pop dan blues rock. Aan de andere kant moet je ook niet alles in een hokje willen stoppen.
Heb je dan niet iets van laat ik eens wat nieuwe muziek zoeken?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zit 4 uur in de bus van/naar school per dag dat zijn grofweg al 45/50 nummers. En als ik dan 's avonds nog 4 uur muziekluister zit je daar al op. Heb ook wel dagen gehad dat ik 6 films keek op een dag. Al luister ik de laatste thuis niet zo veel muziek meer nu ik GTA V heb
Ik heb al 70 artiesten op m'n iPodquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb je dan niet iets van laat ik eens wat nieuwe muziek zoeken?
Ik heb gemiddeld iets van 17000 geluisterde tracks per jaar. Zoveel is dat ook niet, sommige mensen zitten aan het dubbele.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Josh vindt het geen stoner omdat je dan aan de drugs moet zitten volgens hemquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:40 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Als je Qotsa een genre wil geven is het Stoner/Hard Rock.
Ik heb dat constant. Luister wel 10 nieuwe artiesten/bands per week erbij.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb je dan niet iets van laat ik eens wat nieuwe muziek zoeken?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:42 schreef debeterebob het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou haast zeggen: OP-waardig
Ja hij prefereert Robot/Desert-Rock maar daar kunnen outsiders zo weinig mee.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Josh vindt het geen stoner omdat je dan aan de drugs moet zitten volgens hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |