SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBL (Forum nick tussenhaakjes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: welke crew kleur wil je?
• zwart
• blauw
• groen
• roze
• oranje
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 1% gewijzigd door PicoMMP op 07-10-2013 18:51:06 ]![]()
Zal GTA online uitgebreid worden qua maps uiteindelijk? of is het alleen voor de levensduur van gta5 (tot de nieuwe gta uitkomt)? Iemand een idee wat de plannen van R* hiervoor zijn?"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
Hoe geniaal zou dat zijn.
Een paardenracetrack, je eigen stal en jockeys huren etc.
Misschien in GRA VI.![]()
![]()
Neequote:Op maandag 7 oktober 2013 11:46 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Hoe geniaal zou dat zijn.
Een paardenracetrack, je eigen stal en jockeys huren etc.
Misschien in GRA VI.![]()
Wat is dit nou weer voor een onzin.. Inmiddels al 2x een character verloren, gisteren een nieuwe aangemaakt en nog mee gespeeld. Nu start ik zojuist het spel en ziet m'n character er uit alsof ie al 10 jaar chemo krijgt en heeft ook nog eens een gehoorbeschermer op z'n hoofd staan. Goed bezig R*, eerst characters die verdwijnen en dan opeens random veranderende characters, top!
Edit:
Ook iets van 10K en een paar ranks verloren..
Hoe hij er uit zag, en nog steeds volgens socialclub:
https://www.dropbox.com/s(...)10-07%2012.04.41.png
Nu:
http://rsg.ms/1bPp95D
[ Bericht 17% gewijzigd door Painore op 07-10-2013 12:09:45 ]![]()
Weet iemand hoe je je auto terug kan stelen van de politie? Ik kan hem wel vinden daar niet van, maar zodra ik over de ruum klim en in de auto springt kan ik nergens heen..... Het hek blijft dicht![]()
Heb me trouwens ook aangemeld voor de crew. Voeg me maar toe PSN: TECHNO_82We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.![]()
Aha dat dacht ik eerst ook maar je bleef maar doorgaanquote:Op maandag 7 oktober 2013 02:39 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Sorry ik zal het niet meer doen![]()
Ik was in de veronderstelling dat het rode randje om iemands stipje betekende dat ik een bountybeloning zou krijgen als ik hem killde. Rood is dan ook niet zo'n slimme kleur, ze hadden beter groen ofzo kunnen kiezen.
![]()
Gewoon naar de poort rijden, gaat normaal vanzelf open als je er voor staat. Anders wachten tot een politie auto naar binnen wilt rijden om je te arresteren, dan gaat hij zeker open.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:01 schreef -Techno- het volgende:
Weet iemand hoe je je auto terug kan stelen van de politie? Ik kan hem wel vinden daar niet van, maar zodra ik over de ruum klim en in de auto springt kan ik nergens heen..... Het hek blijft dicht![]()
Heb me trouwens ook aangemeld voor de crew. Voeg me maar toe PSN: TECHNO_82![]()
Ja maar ik bedoel als je dus in gewoon online speelt en je doet met een crewmember bijvoorbeeld Last Team Standing. Krijg je dan ook extra crew punten?quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:46 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Die challenges wel ja. Dat zijn challenges voor je crew, en kun je met andere crew's vergelijken zodat je kan " bewijzen" wie de beste crew is![]()
Via de linkerkant in dat steegje kun je zo over dat muurtje klimmen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:01 schreef -Techno- het volgende:
Heb me trouwens ook aangemeld voor de crew. Voeg me maar toe PSN: TECHNO_82![]()
Volgende keer niet gelijk een nieuwe aanmaken maar wachten tot je oude er weer is.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:54 schreef Painore het volgende:
Wat is dit nou weer voor een onzin.. Inmiddels al 2x een character verloren, gisteren een nieuwe aangemaakt en nog mee gespeeld. Nu start ik zojuist het spel en ziet m'n character er uit alsof ie al 10 jaar chemo krijgt en heeft ook nog eens een gehoorbeschermer op z'n hoofd staan. Goed bezig R*, eerst characters die verdwijnen en dan opeens random veranderende characters, top!
Edit:
Ook iets van 10K en een paar ranks verloren..Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
maandag 7 oktober 2013 @ 08:11 • 263
kawa4
zit een beetje in de leaderboard van de Crew te kijken,
maar sommige mensen staan in de min met hun RP
121 Drialll -1,561 0d0h33m
hoe the hell krijgen ze dat voor elkaar???
WTF, hoe lan dat dan???![]()
Mensen die anderen uit hun eigen crew killen zijn sowieso tuig van de richel.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.![]()
lvl 30 missies
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dacht van wel. Bij challenges online die je bijvoorbeeld van gerard krijgt kreeg ik wel crew bonusquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:05 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel als je dus in gewoon online speelt en je doet met een crewmember bijvoorbeeld Last Team Standing. Krijg je dan ook extra crew punten?![]()
als je verkeerd land met parachute springen krijg je ook 5 minpunten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:14 schreef Drialll het volgende:
maandag 7 oktober 2013 @ 08:11 • 263
kawa4
zit een beetje in de leaderboard van de Crew te kijken,
maar sommige mensen staan in de min met hun RP
121 Drialll -1,561 0d0h33m
hoe the hell krijgen ze dat voor elkaar???
WTF, hoe lan dat dan???
maar dat zou betekenen dat jij al ruim 312x parachute gesprongen hebt, en elke keer, plat op je bakkes geland bent.
mee bekant vangde gin haas.![]()
Is het veilig om een character in het tweede character slot te maken zodat de eerste terug kan komen in de eerste?![]()
Heb ik gedaan en m'n eerste lijkt nu definitief verdwenen te zijn. Als je redelijk ver bent zou ik er niet op gokken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:33 schreef Furdinand het volgende:
Is het veilig om een character in het tweede character slot te maken zodat de eerste terug kan komen in de eerste?![]()
Ik las ergens van wel. Ik ben nu sinds gisteravond met mijn 2de character bezig (op 2de slot). Maar geen spoor te bekennen van mijn eerste character.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:33 schreef Furdinand het volgende:
Zou het overigens niet zo erg vinden als ik de garantie zou hebben dat mijn tweede character blijft bestaan. Schiet niet erg op als ik straks weer opnieuw mag beginnen. Dan stop ik er ook een tijdje mee tot alle problemen opgelost zijn.![]()
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.![]()
Bedankt! Echt stealth terug stelen zit er dus niet in.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:02 schreef Painore het volgende:
[..]
Gewoon naar de poort rijden, gaat normaal vanzelf open als je er voor staat. Anders wachten tot een politie auto naar binnen wilt rijden om je te arresteren, dan gaat hij zeker open.Auto's kunnen niet klimmenquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:06 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Via de linkerkant in dat steegje kun je zo over dat muurtje klimmen.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.![]()
Ze moeten echt snel met een permanente oplossing komen hiervoor. Straks ben over een tijdje level 125 ofzo en door een foutje daar kan je gewoon alles kwijtraken. Dt zou niet mogen kunnen. Als dat bij een spel als wow zou gebeuren dan zouden er denk ik letterlijk doden vallen :p. Ze moeten maar eens raad gaan vragen bij blizzard.![]()
Vanaf dinsdag proberen online te komen, steeds ging het mis met die eerste race. Donderdag op vrijdag nacht was het eindelijk gelukt. Vrijdag t/m gisteren lekker kunnen spelen. Gisteren in de avond waren mijn mannetjes weg. Nu nog steeds. Ik maak ook geen nieuwe aan omdat ik bang ben dat het dan wordt overschreven.![]()
![]()
Hoe maak je dan een tijdelijk poppetje?? Ik heb een poppetje op 2de slot gemaakt, maar die slaat wel alles op. Dus is niet tijdelijk. Maar ik wil mijn eerste poppetje terug. Lvl 15 ofzo. Nu weer met nieuw poppetje op lvl 5 maar als ik die straks kwijt ben mogen ze me pik gaan zuigen bij R*![]()
Als je een nieuwe hebt gemaakt wordt je oude blijkbaar vervangen. Dus afwachten in plaats van een nieuwe maken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:54 schreef PicoMMP het volgende:
Hoe maak je dan een tijdelijk poppetje?? Ik heb een poppetje op 2de slot gemaakt, maar die slaat wel alles op. Dus is niet tijdelijk. Maar ik wil mijn eerste poppetje terug. Lvl 15 ofzo. Nu weer met nieuw poppetje op lvl 5 maar als ik die straks kwijt ben mogen ze me pik gaan zuigen bij R*![]()
![]()
Het leuke is wel dat ik mijn geld nog wel heb. Bijna 100K. En de race stats heeft hij onthouden. That's all.![]()
Ook op een ander slot? Vaagquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:54 schreef Laser. het volgende:
[..]
Als je een nieuwe hebt gemaakt wordt je oude blijkbaar vervangen. Dus afwachten in plaats van een nieuwe maken.![]()
Dan blijf ik hopen dat mijn eerste character terugkomt. Al moet het niet te lang duren, want mijn tweede character gaat hem dan voorbij.quote:![]()
Ik had gisteren nog maar 1 mannetje. De ander was weg. Ik had toen besloten om de game te herstarten in de hoop dat de ander terug zou keren. Sinds dien zijn beide weg. Kan dus even niks momenteel en moet wachten op een fix. Of ze moeten out of nowhere weer te voorschijn komen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dan blijf ik hopen dat mijn eerste character terugkomt. Al moet het niet te lang duren, want mijn tweede character gaat hem dan voorbij.![]()
![]()
Right thumbstick indrukken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:40 schreef Leonos het volgende:
Hoe maak je selfies? Kan alleen vooruit fotograferenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Heb precies hetzelfde lelijke mannetje gekregen in plaats van mijn eigen. Met super bout stats ook nog eens. Ik hoop echt niet dat deze mijn oude overschreven heeft.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:54 schreef Painore het volgende:
Edit:
Ook iets van 10K en een paar ranks verloren..
Hoe hij er uit zag, en nog steeds volgens socialclub:
https://www.dropbox.com/s(...)10-07%2012.04.41.png
Nu:
http://rsg.ms/1bPp95DSomething for your mind, your body and your soul.![]()
Krijg hier ook niet echt een heel zeker gevoel van dat het opgelost wordquote:Updated 10/6/13: We are continuing to investigate the causes of the lost progress and what can be done to minimize the impact until a permanent fix is in place. Also, we have not forgotten about the requests for restoration. We are in the process of determining the options for addressing the issues for those players who have been affected. Please stay tuned for further updates here.![]()
![]()
de negras die roepen dat ik niks bak van alles moeten normaal doen, niet iedereen speelt 24/7 en weet elke bocht van elke race perfect te nemen, ik kan opzich best goed rijden maar het gaat door unluck altijd fout, zo had ik ook een race dat ik iedereen meesterlijk overtakede en toen ik 1e stond zag ik tegenligger niet aankomen door kutbocht en lag ik meteen op de kop en stond ik eeuwig laatste.
etc etc.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
quote:
je originele ventje lijkt wel heel veel op mijne trouwens, ik neem aan dat iedereen zichzelf heeft gemaakt (minus dikheid enzo) in gta online.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Ik zeg niet dat niemand daar last van heeft maar ik lig er wel steeds uit en de rest vliegt dan alsof ze in rechte lijn kunnen doorrijden met een voorsprong van bijna een zoomed out map verder, en ik rijd dan met 1 andere unlucker wat achteraan..quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:09 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Het is wel vervelend dat de rest zonder traffic rijdt ja.
Kom op man, daar jeeft iedereen last van.
was ook een potje dat ik een na laatste had gepresteerd, laatste bocht raak ik in een slip en laatste haalde me in..
LEUKE SPELLETJE APPELVraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Met voorzichtiger die bocht ingaan had je een crash kunnen vermijden. En had je mogelijk kunnen winnen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:08 schreef BaajGuardian het volgende:
de negras die roepen dat ik niks bak van alles moeten normaal doen, niet iedereen speelt 24/7 en weet elke bocht van elke race perfect te nemen, ik kan opzich best goed rijden maar het gaat door unluck altijd fout, zo had ik ook een race dat ik iedereen meesterlijk overtakede en toen ik 1e stond zag ik tegenligger niet aankomen door kutbocht en lag ik meteen op de kop en stond ik eeuwig laatste.
etc etc.
Dat zijn skills. Iedereen kan vol gas een bocht in knallen natuurlijk![]()
![]()
Ik ga nooit vol gas een bocht in, sommige autos doen gewoon alsof ze fietsen zijn soms.. en die kies ik altijd en andere mensen hebben altijd snellere autos terwijl ik juist op de stats let in de selection. Bijv zo'n eend achtig ding had mn broertje ook in een 2 p race keer en vloog ie ermee vandoor toen ik een cheeta oid had, dus ik koos dat ding in public race, had beste stats alles.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
Met voorzichtiger die bocht ingaan had je een crash kunnen vermijden. En had je mogelijk kunnen winnen.
Dat zijn skills. Iedereen kan vol gas een bocht in knallen natuurlijk
Iedereen 2x zo snel.. alsof mijn auto gesaboteerd was oid.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Gas pas indrukken op het moment dat Go in beeld komt. Dan krijg je een boostquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ga nooit vol gas een bocht in, sommige autos doen gewoon alsof ze fietsen zijn soms.. en die kies ik altijd en andere mensen hebben altijd snellere autos terwijl ik juist op de stats let in de selection. Bijv zo'n eend achtig ding had mn broertje ook in een 2 p race keer en vloog ie ermee vandoor toen ik een cheeta oid had, dus ik koos dat ding in public race, had beste stats alles.
Iedereen 2x zo snel.. alsof mijn auto gesaboteerd was oid.
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
:lquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Gas pas indrukken op het moment dat Go in beeld komt. Dan krijg je een boost
Ok.. dat wist ik niet.. :/
wat de fuck is dit mario kart...Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Really?quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Gas pas indrukken op het moment dat Go in beeld komt. Dan krijg je een boost![]()
![]()
Ga GTA race doen, dat ís Mario Kartquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
:l
Ok.. dat wist ik niet.. :/
wat de fuck is dit mario kart...
En die Cheetah is niet de snelste, dat zijn de Adder en EntityXFJupquote:
IK HAAT NIET OP MARIO KART jezus nigger niet zo boos doen...quote:Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
help mij dan broederquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Ga GTA race doen, dat ís Mario Kart
En die Cheetah is niet de snelste, dat zijn de Adder en EntityXFVraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Naast de turbo-boost bij de start kan het ook nog de catch-up zijn. Hulpmiddeltje dat wanneer je achteraan ligt, je automatisch harder gaat dan degenen voor je.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ga nooit vol gas een bocht in, sommige autos doen gewoon alsof ze fietsen zijn soms.. en die kies ik altijd en andere mensen hebben altijd snellere autos terwijl ik juist op de stats let in de selection. Bijv zo'n eend achtig ding had mn broertje ook in een 2 p race keer en vloog ie ermee vandoor toen ik een cheeta oid had, dus ik koos dat ding in public race, had beste stats alles.
Iedereen 2x zo snel.. alsof mijn auto gesaboteerd was oid.
Als het geen van die is, lijkt het erg op een 'bug' die ik gister had. Ik kon gewoon niet meer vol gas rijden. De acceleratie bleef halverwege 'steken', ik kwam ook niet verder dan de 2e/3e versnellingWel grappig want ik reed exact even hard als de NPCs/bots. Ook een vliegtuig kreeg ik niet meer van de grond omdat ik simpelweg de benodigde snelheid voor opstijgen niet haalde.
na game herstart te hebben was dit weer verholpen.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
zoek een lijstje snelste auto per klasse?!?!?!quote:
Al zijn die verschillen de verwaarlozen zolang er geen foutloze races gereden worden....![]()
Ik doe nu een survival met twee negers...
te fucking grappig hoe die gasten tekeer gaan op de mic
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Rustig maar hoor.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
IK HAAT NIET OP MARIO KART jezus nigger niet zo boos doen...Niet zo boos doen.
![]()
Dit is zover als mijn kennis gaat wat betreft races met 'super' cars.quote:Komt toch ook vooral op skill aan. Ga oefenen in Solo, hard raggen over de snelweg en door de stad. Dan leer je de auto's ook wat kennen.
Kan nu heerlijk driften met een FutoNa een tijdje leer je ze wel beheersen.
En m'n skill ingame is 'pro-racer', maar ik win ook bijna nooit
maar das wel vet, die GTA racequote:Op maandag 7 oktober 2013 13:19 schreef Divje het volgende:
Ga GTA race doen, dat ís Mario Kart
En die Cheetah is niet de snelste, dat zijn de Adder en EntityXF![]()
een stuk leuker als in GTA4mee bekant vangde gin haas.![]()
xDquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:25 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Rustig maar hoor.Niet zo boos doen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Je moet mn team joinen dan, wij komen voor bros (elkaar) op ookal verliezen we.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit is zover als mijn kennis gaat wat betreft races met 'super' cars.Komt toch ook vooral op skill aan. Ga oefenen in Solo, hard raggen over de snelweg en door de stad. Dan leer je de auto's ook wat kennen.
En m'n skill ingame is 'pro-racer', maar ik win ook bijna nooitVraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Vond ik in 4 altijd fucking irritant.. hoezo is het nu beter?quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:28 schreef kawa4 het volgende:
[..]
maar das wel vet, die GTA race![]()
een stuk leuker als in GTA4![]()
Dat is een beetje het punt, ik ben ook keizer in autorijden in GTA, mede dankzij IV.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:26 schreef Divje het volgende:
En m'n skill ingame is 'pro-racer', maar ik win ook bijna nooit
Je hebt alleen niet zoveel aan je race'skills' als er 14 muscle cars op je dak landen bij de eerste bocht
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
En dat team is?quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je moet mn team joinen dan, wij komen voor bros (elkaar) op ookal verliezen we.oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Grappig hoeveel mensen zitten te zeuren om het een of ander. Het is GTA, een free-roam game, waarin alles kan. Ook zo treurig dat mensen zonder traffic willen racen. Als je echt wil racen koop je maar Need for speed ofzo.![]()
De beste race is met motortjes door de bergen, eerste keer dat ik die deed met mn broertje zo kapot duur gelachen, kreeg last van mn keel van, en die had ik al genoeg.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
GTA races met Wanted level en veel verkeerquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:29 schreef PicoMMP het volgende:
Grappig hoeveel mensen zitten te zeuren om het een of ander. Het is GTA, een free-roam game, waarin alles kan. Ook zo treurig dat mensen zonder traffic willen racen. Als je echt wil racen koop je maar Need for speed ofzo.prachtig
BROS !quote:
(onderhand al meer leden tevens)Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Ah lol ok. Ik houd het wel bij FOKFquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
BROS !
[ afbeelding ]
(onderhand al meer leden tevens)En dat vind ik dan ook weer prachtigquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:29 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat is een beetje het punt, ik ben ook keizer in autorijden in GTA, mede dankzij IV.
Je hebt alleen niet zoveel aan je race'skills' als er 14 muscle cars op je dak landen bij de eerste bocht
Ik ewil niet zonder traffic resen dude, ik wil gewoon niet dat het ongeluk mij frontaal raakt elke keer.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:29 schreef PicoMMP het volgende:
Grappig hoeveel mensen zitten te zeuren om het een of ander. Het is GTA, een free-roam game, waarin alles kan. Ook zo treurig dat mensen zonder traffic willen racen. Als je echt wil racen koop je maar Need for speed ofzo.
Tevens moeten mensen niet valsspelen in races met money (zoals bij de finish gaan staan)Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
>>quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:29 schreef PicoMMP het volgende:
Ook zo treurig dat mensen zonder traffic willen racen. Als je echt wil racen koop je maar Need for speed ofzo.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:29 schreef PicoMMP het volgende:
Grappig hoeveel mensen zitten te zeuren om het een of ander. Het is GTA, een free-roam game, waarin alles kan.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
omdat je nou raketten onderweg op kunt pikken,quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:29 schreef rival het volgende:
vond ik in 4 altijd fucking irritant.. hoezo is
en afschieten![]()
mee bekant vangde gin haas.![]()
FOKF staat wel gay tho, wij hebben roze autos.. wat wil je nog meer?quote:Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
eerste bocht altijd goed in de binnenbocht zitten das alles dat je eraan kan doen..quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:29 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat is een beetje het punt, ik ben ook keizer in autorijden in GTA, mede dankzij IV.
Je hebt alleen niet zoveel aan je race'skills' als er 14 muscle cars op je dak landen bij de eerste bocht![]()
![]()
Hebben jullie ook dienstmeisjes die je verwennen terwijl je aan 't gamen bent?quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
FOKF staat wel gay tho, wij hebben roze autos.. wat wil je nog meer?
dafuck is datquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Hebben jullie ook dienstmeisjes die je verwennen terwijl je aan 't gamen bent?Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Tsja, als je moet remmen voor bocht één kan je er de klok op gelijk zetten dat iemand achter je dat niet doet (en zich in je flank boort). Hilarisch is het vrijwel altijd, dus no worries.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
eerste bocht altijd goed in de binnenbocht zitten das alles dat je eraan kan doen..Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
we hebben wel zeg maar mensen die heel grappig zijn in de mic.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Niet dus..was een pluspunt geweest hoor!
Oh en geen kinderstemmetjes.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Ik vond het ook niet echt denderend. Maar ja, 2de ondanks vele fouten. Nu aan het werk en dan vanmiddag weer verder.![]()
ik ga weer spelen als je btje homosecks wil doen in gta 5 add me danVraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Dat drugspakketje naar het eindpunt brengen is een soort van CTF of niet?
Iedereen was na 1 minuut al weer weg maar dat klinkt wel geinig.![]()
Kom op Fok!kers.. accepteer de invite van mij voor de missie
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Heb geen invite gehad?quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
Net, heb de missie al gehaald dankzij seatquote:YouTube
jij bent duuc-nl?quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
Kon de sessie niet joinen :S![]()
Was toen je het postte ook online, maar geen invite gehad..quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Net, heb de missie al gehaald dankzij seatBoehoe wheee
Dat ben ikquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:17 schreef kensei het volgende:
[..]
jij bent duuc-nl?
Kon de sessie niet joinen :Snu job met 3 fokkers
PSN: Duuc-nl![]()
Ik ben er ook weer.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Nee...quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:17 schreef kensei het volgende:
[..]
jij bent duuc-nl?
Kon de sessie niet joinen :S
Wie is timuzz?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: