Ik ewil niet zonder traffic resen dude, ik wil gewoon niet dat het ongeluk mij frontaal raakt elke keer.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:29 schreef PicoMMP het volgende:
Grappig hoeveel mensen zitten te zeuren om het een of ander. Het is GTA, een free-roam game, waarin alles kan. Ook zo treurig dat mensen zonder traffic willen racen. Als je echt wil racen koop je maar Need for speed ofzo.
>>quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:29 schreef PicoMMP het volgende:
Ook zo treurig dat mensen zonder traffic willen racen. Als je echt wil racen koop je maar Need for speed ofzo.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:29 schreef PicoMMP het volgende:
Grappig hoeveel mensen zitten te zeuren om het een of ander. Het is GTA, een free-roam game, waarin alles kan.
omdat je nou raketten onderweg op kunt pikken,quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:29 schreef rival het volgende:
vond ik in 4 altijd fucking irritant.. hoezo is
FOKF staat wel gay tho, wij hebben roze autos.. wat wil je nog meer?quote:
eerste bocht altijd goed in de binnenbocht zitten das alles dat je eraan kan doen..quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:29 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat is een beetje het punt, ik ben ook keizer in autorijden in GTA, mede dankzij IV.
Je hebt alleen niet zoveel aan je race'skills' als er 14 muscle cars op je dak landen bij de eerste bocht
Hebben jullie ook dienstmeisjes die je verwennen terwijl je aan 't gamen bent?quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
FOKF staat wel gay tho, wij hebben roze autos.. wat wil je nog meer?
dafuck is datquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Hebben jullie ook dienstmeisjes die je verwennen terwijl je aan 't gamen bent?
Tsja, als je moet remmen voor bocht één kan je er de klok op gelijk zetten dat iemand achter je dat niet doet (en zich in je flank boort). Hilarisch is het vrijwel altijd, dus no worries.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
eerste bocht altijd goed in de binnenbocht zitten das alles dat je eraan kan doen..
we hebben wel zeg maar mensen die heel grappig zijn in de mic.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Niet dus..was een pluspunt geweest hoor!
Heb geen invite gehad?quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
Kom op Fok!kers.. accepteer de invite van mij voor de missie
Net, heb de missie al gehaald dankzij seatquote:
jij bent duuc-nl?quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
Kom op Fok!kers.. accepteer de invite van mij voor de missie
Was toen je het postte ook online, maar geen invite gehad..quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Net, heb de missie al gehaald dankzij seat
Dat ben ikquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:17 schreef kensei het volgende:
[..]
jij bent duuc-nl?
Kon de sessie niet joinen :S
Nee...quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:17 schreef kensei het volgende:
[..]
jij bent duuc-nl?
Kon de sessie niet joinen :S
Forum Opties | |
---|---|