Bedankt! Echt stealth terug stelen zit er dus niet in.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:02 schreef Painore het volgende:
[..]
Gewoon naar de poort rijden, gaat normaal vanzelf open als je er voor staat. Anders wachten tot een politie auto naar binnen wilt rijden om je te arresteren, dan gaat hij zeker open.
Auto's kunnen niet klimmenquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:06 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Via de linkerkant in dat steegje kun je zo over dat muurtje klimmen.
Als je een nieuwe hebt gemaakt wordt je oude blijkbaar vervangen. Dus afwachten in plaats van een nieuwe maken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:54 schreef PicoMMP het volgende:
Hoe maak je dan een tijdelijk poppetje?? Ik heb een poppetje op 2de slot gemaakt, maar die slaat wel alles op. Dus is niet tijdelijk. Maar ik wil mijn eerste poppetje terug. Lvl 15 ofzo. Nu weer met nieuw poppetje op lvl 5 maar als ik die straks kwijt ben mogen ze me pik gaan zuigen bij R*
Ook op een ander slot? Vaagquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:54 schreef Laser. het volgende:
[..]
Als je een nieuwe hebt gemaakt wordt je oude blijkbaar vervangen. Dus afwachten in plaats van een nieuwe maken.
Dan blijf ik hopen dat mijn eerste character terugkomt. Al moet het niet te lang duren, want mijn tweede character gaat hem dan voorbij.quote:
Ik had gisteren nog maar 1 mannetje. De ander was weg. Ik had toen besloten om de game te herstarten in de hoop dat de ander terug zou keren. Sinds dien zijn beide weg. Kan dus even niks momenteel en moet wachten op een fix. Of ze moeten out of nowhere weer te voorschijn komen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dan blijf ik hopen dat mijn eerste character terugkomt. Al moet het niet te lang duren, want mijn tweede character gaat hem dan voorbij.
Right thumbstick indrukken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:40 schreef Leonos het volgende:
Hoe maak je selfies? Kan alleen vooruit fotograferen
Heb precies hetzelfde lelijke mannetje gekregen in plaats van mijn eigen. Met super bout stats ook nog eens. Ik hoop echt niet dat deze mijn oude overschreven heeft.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:54 schreef Painore het volgende:
Wat is dit nou weer voor een onzin.. Inmiddels al 2x een character verloren, gisteren een nieuwe aangemaakt en nog mee gespeeld. Nu start ik zojuist het spel en ziet m'n character er uit alsof ie al 10 jaar chemo krijgt en heeft ook nog eens een gehoorbeschermer op z'n hoofd staan. Goed bezig R*, eerst characters die verdwijnen en dan opeens random veranderende characters, top!
Edit:
Ook iets van 10K en een paar ranks verloren..
Hoe hij er uit zag, en nog steeds volgens socialclub:
https://www.dropbox.com/s(...)10-07%2012.04.41.png
Nu:
http://rsg.ms/1bPp95D
Krijg hier ook niet echt een heel zeker gevoel van dat het opgelost wordquote:Updated 10/6/13: We are continuing to investigate the causes of the lost progress and what can be done to minimize the impact until a permanent fix is in place. Also, we have not forgotten about the requests for restoration. We are in the process of determining the options for addressing the issues for those players who have been affected. Please stay tuned for further updates here.
quote:
Ik zeg niet dat niemand daar last van heeft maar ik lig er wel steeds uit en de rest vliegt dan alsof ze in rechte lijn kunnen doorrijden met een voorsprong van bijna een zoomed out map verder, en ik rijd dan met 1 andere unlucker wat achteraan..quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:09 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Het is wel vervelend dat de rest zonder traffic rijdt ja.
Kom op man, daar jeeft iedereen last van.
Met voorzichtiger die bocht ingaan had je een crash kunnen vermijden. En had je mogelijk kunnen winnen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:08 schreef BaajGuardian het volgende:
de negras die roepen dat ik niks bak van alles moeten normaal doen, niet iedereen speelt 24/7 en weet elke bocht van elke race perfect te nemen, ik kan opzich best goed rijden maar het gaat door unluck altijd fout, zo had ik ook een race dat ik iedereen meesterlijk overtakede en toen ik 1e stond zag ik tegenligger niet aankomen door kutbocht en lag ik meteen op de kop en stond ik eeuwig laatste.
etc etc.
Ik ga nooit vol gas een bocht in, sommige autos doen gewoon alsof ze fietsen zijn soms.. en die kies ik altijd en andere mensen hebben altijd snellere autos terwijl ik juist op de stats let in de selection. Bijv zo'n eend achtig ding had mn broertje ook in een 2 p race keer en vloog ie ermee vandoor toen ik een cheeta oid had, dus ik koos dat ding in public race, had beste stats alles.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
Met voorzichtiger die bocht ingaan had je een crash kunnen vermijden. En had je mogelijk kunnen winnen.
Dat zijn skills. Iedereen kan vol gas een bocht in knallen natuurlijk
Gas pas indrukken op het moment dat Go in beeld komt. Dan krijg je een boostquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ga nooit vol gas een bocht in, sommige autos doen gewoon alsof ze fietsen zijn soms.. en die kies ik altijd en andere mensen hebben altijd snellere autos terwijl ik juist op de stats let in de selection. Bijv zo'n eend achtig ding had mn broertje ook in een 2 p race keer en vloog ie ermee vandoor toen ik een cheeta oid had, dus ik koos dat ding in public race, had beste stats alles.
Iedereen 2x zo snel.. alsof mijn auto gesaboteerd was oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |