OP-chick:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
dat lekkere blondje mag nog wel een tijdje blijven staan, mits ze eens niet zo beschuldigend staat te loerenquote:
Die vuige slet kon niet andersquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat lekkere blondje mag nog wel een tijdje blijven staan, mits ze eens niet zo beschuldigend staat te loeren
zit ik daar met mijn zwans uit mijn broek, en dan die beschuldigende blikquote:
Dit is dezelfde chick. Zonder beschuldigende blik.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zit ik daar met mijn zwans uit mijn broek, en dan die beschuldigende blikDaar werd ik niet vrolijk van hoor
beter inderdaadquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit is dezelfde chick. Zonder beschuldigende blik.
fapfapfapquote:
Omdat brunettes en zwartharigenquote:
blond kan ook leuk zijn hoorquote:
Gingers zijn helemaalquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
blond kan ook leuk zijn hoor![]()
zelfs sommige gingers
Open deur 2.0quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gelukkig heeft iedereen een eigen smaak
ik hou van zoetzuurquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gelukkig heeft iedereen een eigen smaak
Ik ookquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik hou van zoetzuuren hartig
Geen idee. Kom maar proevenquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ben jij zoetzuur en/of hartig?
omnomnomquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen idee. Kom maar proeven
quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omnomnom
helaas zit ik nu wel op de uni___!!
Gewoon zeggen dat je naar de wc moet en dan de verkeerde deur nemenquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omnomnom
helaas zit ik nu wel op de uni___!!
quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben heel goed in proeven hoor
daar kan ik geen uitspraken over doen, kom maar proevenquote:
Ik zit hier omdat ik wil lerenquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je naar de wc moet en dan de verkeerde deur nemen
Ik was verdwaald en kwam toen uit in Enschede.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je naar de wc moet en dan de verkeerde deur nemen
Maar je zit op de uni, zeg je netquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
daar kan ik geen uitspraken over doen, kom maar proeven
quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was verdwaald en kwam toen uit in Enschede.
tegen de tijd dat jij hier bent, ben ik al weer thuis hoorquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar je zit op de uni, zeg je net
[..]
Tegen die tijd moet ik zelf op school zijnquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
tegen de tijd dat jij hier bent, ben ik al weer thuis hoor
quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tegen die tijd moet ik zelf op school zijn
Heb je een toets dan?quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zit hier omdat ik wil lerenals ik niet ga haal ik dit vak niet
quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was verdwaald en kwam toen uit in Enschede.
Maar als jij dan ondertussen deze kant op reist...quote:
over 1,5 week en ik snap er echt de ballen vanquote:
Word ik dan geproefd?quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar als jij dan ondertussen deze kant op reist...
quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
en ik zit hier stomme Markovmodellen op te lossen
Nu moet ik zeker heel oud en wijs zijn en zeggen dat je dan maar beter wel op de uni moet blijvenquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
over 1,5 week en ik snap er echt de ballen van![]()
Zeker over een achterstandswijk in Rotterdam?quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Ik moet straks een achterstandswijk onderzoeken. Maar dat vind ik leuk
Jupquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nu moet ik zeker heel oud en wijs zijn en zeggen dat je dan maar beter wel op de uni moet blijven
jaja 'youtube'quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet studeren, maar ben al de hele ochtend op youtube aan het kutten
Als dat zo was, ging ik vanmiddag dus naar Rotterdamquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zeker over een achterstandswijk in Rotterdam?
jij noemt het geluk, ik noem het jammerquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als dat zo was, ging ik vanmiddag dus naar Rotterdam![]()
Nee, ik en mijn groepje hadden het geluk dat wij de enige hier in Enschede mochten onderzoeken.
Ik kijk nu dit soort dingen:quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, je zit aan 'de rare' kant van youtube.
Hee, het gebeurd toch wel eens, ben je aan het klikken in die zijbalk dat je op een gegeven moment denkt van 'wtf, hoe ben ik hier terecht gekomenquote:
Voor jou wel jaquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij noemt het geluk, ik noem het jammer
Hahah! Oke!quote:
Soms wel ja.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee, het gebeurd toch wel eens, ben je aan het klikken in die zijbalk dat je op een gegeven moment denkt van 'wtf, hoe ben ik hier terecht gekomen'
Jij weetquote:
Arme kat.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor jou wel ja
[..]
Hahah! Oke!![]()
Nog iets vermakelijks voor je:
Best wel. Maar het is wel grappig stiekemquote:
Die zijn ook nog jong, natuurlijk. Misschien als ze wat ouder zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Best wel. Maar het is wel grappig stiekem![]()
Hoef dat bij mijn katten echt niet te proberen
Dat is waar.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die zijn ook nog jong, natuurlijk. Misschien als ze wat ouder zijn.
Iets van;quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Best wel. Maar het is wel grappig stiekem![]()
Hoef dat bij mijn katten echt niet te proberen
Door de mand gevallenquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet weten dat het Bikermice is.
quote:
Ik heb iets voor het eerst meegemaakt... Niet kunnen komen.quote:
Mooi zo!!quote:
Correctquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi zo!!
Maar niet kunnen komen?
Ik hoef dus duidelijk niet te vragen hoe jouw weekend was!quote:
Dat ik rondloop als een oude vent zegt genoegquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hoef dus duidelijk niet te vragen hoe jouw weekend was!
Maar dat ben je ookquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
Dat ik rondloop als een oude vent zegt genoeg
Sloerie!!!!quote:
niet zo heel slechtquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sloerie!!!!
Hoe was jouw weekend?
dat zeggen zequote:
Kan dus beter?quote:
Dibsquote:
altijdquote:
Wut ?quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb iets voor het eerst meegemaakt... Niet kunnen komen.
Maar ik bleef het wel proberen....en proberen.....en proberen......
De hamvraag is natuurlijk of alleen jij kapot bent.quote:
IK GA STUK HIER!!quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:45 schreef S95Sedan het volgende:
Dat is kut lullig.
Even pauze nemen af en toe tussendoor als je al wat op leeftijd bent wil wel eens helpen.
Pupquote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
en faxie dan? je zegt faxie helemaal geen gedag
Pauzes neem je toch na het komenquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:45 schreef S95Sedan het volgende:
Dat is kut lullig.
Even pauze nemen af en toe tussendoor als je al wat op leeftijd bent wil wel eens helpen.
Ik ook wel tussendoor, en tussen het klaarkomen door ook enzo. Hoe houd je het anders meedere uren vol? Hardlopen doe je toch ook niet 4u aan een stuk (marathons daar gelaten).quote:
Die zag ik net pas.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
en faxie dan? je zegt faxie helemaal geen gedag
Als het niet gaat gaat het niet toch, gegeven moment dan beter even 5min pauze anders blijf je bezig.quote:
Het lijkt mij heel frustrerend als het niet lukt en dan kan die pauze overkomen als opgeven ofzoquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als het niet gaat gaat het niet toch, gegeven moment dan beter even 5min pauze anders blijf je bezig.
Ik zei nergens dat je dan meteen moet stoppenquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het lijkt mij heel frustrerend als het niet lukt en dan kan die pauze overkomen als opgeven ofzo
quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zei nergens dat je dan meteen moet stoppen
Heb je het weekend wel met een orgasme kunnen afsluiten? Of is er nog steeds frustratie?quote:
Dat is niet het gevoel dat ik heb!quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het lijkt mij heel frustrerend als het niet lukt en dan kan die pauze overkomen als opgeven ofzo
Gelukkigquote:
Dat sowieso.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:09 schreef S95Sedan het volgende:
Ach er zijn ergere dingen, beter dat dan dat er helemaal niks gebeurd.
hoezo, zij kan er toch niks aan doen dat je geen echte man bent?quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien zij wel, het is natuurlijk best een faal van haar kant
quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hoezo, zij kan er toch niks aan doen dat je geen echte man bent?
[..]
[..]
Ik dacht juist dat "geen echte man" betekende dat je te snel klaar wasquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Is het ooit goed voor vrouwen danquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat "geen echte man" betekende dat je te snel klaar was
dat doen de meeste mannen toch juist? Dat is echt mannelijk dusquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat "geen echte man" betekende dat je te snel klaar was
zelden..quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
vertel eens waarom dit zo grappig is jochies?
Volgens mij doen pubertjes dat juist. En onervaren mannetjesquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat doen de meeste mannen toch juist? Dat is echt mannelijk dus
Omdat GvsEquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
vertel eens waarom dit zo grappig is jochies?
normaal is het ook 'erin en sproei' dus..quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij doen pubertjes dat juist. En onervaren mannetjes
Anyway, ik zou willen dat ik er vaker "last" van had
Ja als ik dat al haal zeg, soms hoeft ie er niet eens inquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
normaal is het ook 'erin en sproei' dus..
Godverdommequote:Op maandag 7 oktober 2013 15:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
normaal is het ook 'erin en sproei' dus..
Waar zie jij Peu in dit verhaal?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar Peu heeft GvE liggen pompen ofzo?
Hey kaneel roddelqueen je moet beter lezen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien zij wel, het is natuurlijk best een faal van haar kant
Heerlijk hoe makkelijk roddels de wereld in komenquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:29 schreef Raene het volgende:
[..]
Hey kaneel roddelqueen je moet beter lezen.
Sorry, in mijn hoofd is Peu een kloon van Rival.quote:
Peu en Rival klonen? Hell noquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sorry, in mijn hoofd is Peu een kloon van Rival.
Ik bedoelde uiteraard Rival.
quote:
peu hoeft zijn keu niet in mij te stotenquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
De MI is weer pricelessquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
peu hoeft zijn keu niet in mij te stoten
RIval wel?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
peu hoeft zijn keu niet in mij te stoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |