quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
en faxie dan? je zegt faxie helemaal geen gedag
Pauzes neem je toch na het komenquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:45 schreef S95Sedan het volgende:
Dat is kut lullig.
Even pauze nemen af en toe tussendoor als je al wat op leeftijd bent wil wel eens helpen.
Ik ook wel tussendoor, en tussen het klaarkomen door ook enzo. Hoe houd je het anders meedere uren vol? Hardlopen doe je toch ook niet 4u aan een stuk (marathons daar gelaten).quote:
Die zag ik net pas.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
en faxie dan? je zegt faxie helemaal geen gedag
Als het niet gaat gaat het niet toch, gegeven moment dan beter even 5min pauze anders blijf je bezig.quote:
Het lijkt mij heel frustrerend als het niet lukt en dan kan die pauze overkomen als opgeven ofzoquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als het niet gaat gaat het niet toch, gegeven moment dan beter even 5min pauze anders blijf je bezig.
Ik zei nergens dat je dan meteen moet stoppenquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het lijkt mij heel frustrerend als het niet lukt en dan kan die pauze overkomen als opgeven ofzo
quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zei nergens dat je dan meteen moet stoppen
Heb je het weekend wel met een orgasme kunnen afsluiten? Of is er nog steeds frustratie?quote:
Dat is niet het gevoel dat ik heb!quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het lijkt mij heel frustrerend als het niet lukt en dan kan die pauze overkomen als opgeven ofzo
Gelukkigquote:
Dat sowieso.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:09 schreef S95Sedan het volgende:
Ach er zijn ergere dingen, beter dat dan dat er helemaal niks gebeurd.
hoezo, zij kan er toch niks aan doen dat je geen echte man bent?quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien zij wel, het is natuurlijk best een faal van haar kant
quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hoezo, zij kan er toch niks aan doen dat je geen echte man bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |