jij noemt het geluk, ik noem het jammerquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als dat zo was, ging ik vanmiddag dus naar Rotterdam![]()
Nee, ik en mijn groepje hadden het geluk dat wij de enige hier in Enschede mochten onderzoeken.
Ik kijk nu dit soort dingen:quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, je zit aan 'de rare' kant van youtube.
Hee, het gebeurd toch wel eens, ben je aan het klikken in die zijbalk dat je op een gegeven moment denkt van 'wtf, hoe ben ik hier terecht gekomenquote:
Voor jou wel jaquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij noemt het geluk, ik noem het jammer
Hahah! Oke!quote:
Soms wel ja.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee, het gebeurd toch wel eens, ben je aan het klikken in die zijbalk dat je op een gegeven moment denkt van 'wtf, hoe ben ik hier terecht gekomen'
Jij weetquote:
Arme kat.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor jou wel ja
[..]
Hahah! Oke!![]()
Nog iets vermakelijks voor je:
Best wel. Maar het is wel grappig stiekemquote:
Die zijn ook nog jong, natuurlijk. Misschien als ze wat ouder zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Best wel. Maar het is wel grappig stiekem![]()
Hoef dat bij mijn katten echt niet te proberen
Dat is waar.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die zijn ook nog jong, natuurlijk. Misschien als ze wat ouder zijn.
Iets van;quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Best wel. Maar het is wel grappig stiekem![]()
Hoef dat bij mijn katten echt niet te proberen
Door de mand gevallenquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet weten dat het Bikermice is.
quote:
Ik heb iets voor het eerst meegemaakt... Niet kunnen komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |