Hier hebben ze sateh en die saus doen ze dan ook op de berehapquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Pindasaus en satesaus zijn iets anders.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:55 schreef sp3c het volgende:
vandaag eens op tijd naar bed, lukt me als ik wel moet werken zelden
maar goed!
gadverdamme!!!quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier hebben ze sateh en die saus doen ze dan ook op de berehap
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier hebben ze sateh en die saus doen ze dan ook op de berehap
gewoon hoe je gezicht op dat moment staat is prima, niet moeilijk doenquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]Tot morgen sp3cje, ik zal proberen mijn vrolijke gezicht op te zoeken
Nou ja ik wil niet de sjaggerijn gaan uithangen dat is ook niet leuk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon hoe je gezicht op dat moment staat is prima, niet moeilijk doen
sst!quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ik wil niet de sjaggerijn gaan uithangen dat is ook niet leuk.
DAN MOET JE NORMAAL DOEN MET JE HOOFD.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ik wil niet de sjaggerijn gaan uithangen dat is ook niet leuk.
Ik ben pro Marco.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:58 schreef Specularium het volgende:
Marcod3j in het huis.
Nu moet het wel goed worden.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
DAN MOET JE NORMAAL DOEN MET JE HOOFD.
Jezus Corrie.
nouja als je een vrolijk gezicht op gaat zetten speel je wel toneelquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]ja maar als ik niet zo vrolijk ben dan is dat toch ook normaal?
Ik bedoel te zeggen" ik ga geen toneel spelen. Jeetje.
Als hij Twitter heeft overweeg ik een account aan te maken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben pro Marco.
Maar nog niet zo ver dat ik hem volg op twitter.
Dat is compleet insgelijks.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben pro Marco.
Maar nog niet zo ver dat ik hem volg op twitter.
Met dat opzetten bedoelde ik: dat ik als ik vrolijk ben dat gezicht ga opzetten. Weet ik veel. Ik heb geen zin in deze discussie eigenlijk.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
nouja als je een vrolijk gezicht op gaat zetten speel je wel toneel
van mij hoeft het niet
just sayin
cnorrie
wel waar!quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee dat is niet waar. En best weer een rotopmerking hoor.
goed genoegquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Met dat opzetten bedoelde ik: dat ik als ik vrolijk ben dat gezicht ga opzetten. Weet ik veel. Ik heb geen zin in deze discussie eigenlijk.
Nee niet waar, ik speel geen toneel. Als dat zo lijkt vind ik best wel erg als dat gezegd wordt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
wel waar!
gewoon komen met het gezicht dat je ophebt op dat moment, niemand gaat er moeilijk over doen
nou het lijkt niet zo, je suggereert het als je een ander gezicht op wil zetten om iedereen te vermaken ofzoquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet waar, ik speel geen toneel. Als dat zo lijkt vind ik best wel erg als dat gezegd wordt.
31 volgertjes. Kan beter Johannes.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mist wel mijn bijzonder interessante updates.
En ik weet dat dat insgelijks is.
niet zo tof doen gekquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:06 schreef marcodej het volgende:
Wat een wijvengezeik hier zeg, trouwens.
Ga weg dan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:06 schreef marcodej het volgende:
Ja ik zie nu wel in dat het zo over kwam. Maar ik bedoelde dat niet zo. Wat ik meende te zeggen: ik hoop dat ik morgen vrolijk ben en dan mijn happy face op zet.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou het lijkt niet zo, je suggereert het als je een ander gezicht op wil zetten om iedereen te vermaken ofzo
niemand vraagt dat van je
Laten we het anders over je wielrenfiets hebben.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:06 schreef marcodej het volgende:
Aan de geweldige content kan het niet liggen. Twitter is gewoon een smakeloos medium.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
31 volgertjes. Kan beter Johannes.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
marcodej vs. Pino112
ROUND 1
Fight!!
En als je niet vrolijk bent heel geforceerd vrolijk gaan doen voor de rest.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik zie nu wel in dat het zo over kwam. Maar ik bedoelde dat niet zo. Wat ik meende te zeggen: ik hoop dat ik morgen vrolijk ben en dan mijn happy face op zet.
Pino is nog steeds teleurgesteld dat ik hem niet volg op twitter.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
marcodej vs. Pino112
ROUND 1
Fight!!
Denk je dat ik dat doe? Ik kan je zeggen dat ik heel moeilijk kan doen alsof ik vrolijk ben. Ja 2 minuten misschien maar dan zie je aan mijn gezicht wel dat er iets niet klopt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
En als je niet vrolijk bent heel geforceerd vrolijk gaan doen voor de rest.
Zelfs Rob Geus wordt daar niet vrolijk van.
Minachting van mijn volgers.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Pino is nog steeds teleurgesteld dat ik hem niet volg op twitter.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
marcodej vs. Pino112
ROUND 1
Fight!!
quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat doe? Ik kan je zeggen dat ik heel moeilijk kan doen alsof ik vrolijk ben. Ja 2 minuten misschien maar dan zie je aan mijn gezicht wel dat er iets niet klopt.
En wij zeggen dus dat dat geen reet uitmaakt allemaal. #doenietzomoeilijkquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat doe? Ik kan je zeggen dat ik heel moeilijk kan doen alsof ik vrolijk ben. Ja 2 minuten misschien maar dan zie je aan mijn gezicht wel dat er iets niet klopt.
Ik denk het jaquote:
Nou ja ik maak me vooral nogal erg druk om wat iedereen denktquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
En wij zeggen dus dat dat geen reet uitmaakt allemaal. #doenietzomoeilijk
Ik weet nog wel dat Pino en ik een keer lang geleden ruzie hadden gemaakt. Toen liet ik gewoon mijn internet knokploeg langskomen.quote:
Uh, wanneer was dat dan?quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat Pino en ik een keer lang geleden ruzie hadden gemaakt. Toen liet ik gewoon mijn internet knokploeg langskomen.
Klassiek FOK! moment
Vorige keer zei iedereen alles verkeerd en bleef je ook.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
Nou ja ik maak me vooral nogal erg druk om wat iedereen denktvan mij denkt dus. 1 fout woord en ik ben meteen depri.
Is daar nog een linkje van?quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat Pino en ik een keer lang geleden ruzie hadden gemaakt. Toen liet ik gewoon mijn internet knokploeg langskomen.
Klassiek FOK! moment
quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:19 schreef Karina het volgende:
Ik doe het zelf maar
01. 486 Ajacied422
02. 322 Karina
03. 316 Cavaliers
04. 314 Mexicanobakker
05. 307 Stuart
19. 174 Specularium
Ik merk best wanneer het gemeend is of niet. Al is het soms wel lastig te onderscheiden of net even teveel. Jeetje het lijkt wel of ik op de sofa lig.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vorige keer zei iedereen alles verkeerd en bleef je ook.
Misschien heeft die badjas je aan het denken gezet.
Hij hangt hier in het halletje. Maar de rook was zo dik dat het tot daar kwamquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:25 schreef Specularium het volgende:
Rookmelders in de keuken heb ik nooit begrepen. Let dan gewoon op.
Dat staat er niet.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik probeer me even voor te stellen wat een dikke pijpkut is
Dan snap ik het al helemaal niet, ik dacht hij is een spatie vergeten. Maar dan mist er een komma: en dikke pijp, kut!quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik probeer me even voor te stellen wat een dikke pijpkut is
Oh ja die zijn lekker.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:36 schreef Drugshond het volgende:
Zo noemen ze het hier ook. Patatas Brava. Zijn gefrituurde stukjes aardappel
Mayo is juist NIET voor hommels, ja die vieze zoete, maar goede mayo die niet zoet is, veel beter dan die vieze fritessaus.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:36 schreef Specularium het volgende:
Mayo is voor hommels.
Gewoon patat met zeggen met je hoofd.
Je gaat gewoon geen mayo zeggen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Mayo is juist NIET voor hommels, ja die vieze zoete, maar goede mayo die niet zoet is, veel beter dan die vieze fritessaus.
Wilden we tijdens WK doen maar dat ging niet helemaal volgens plan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar staat dit hele overzicht nou?
Wat dan? Al vraag ik wel om een patatje MET en niet om een patatje met mayoquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je gaat gewoon geen mayo zeggen.
Waarom is pizza met melk eigenlijk niet toegestaan?quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wilden we tijdens WK doen maar dat ging niet helemaal volgens plan.
https://bingobaker.com/play/144851
quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat dan? Al vraag ik wel om een patatje MET en niet om een patatje met mayo
Dat is een grove schending van de mensenrechten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom is pizza met melk eigenlijk niet toegestaan?
Tijdens een saaie TDF-etappe liep dat een beetje uit de hand. Of niet, Marcodej?quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom is pizza met melk eigenlijk niet toegestaan?
Bij de meeste snackbars hebben ze geen eens mayo.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:39 schreef arjan1112 het volgende:
mayonaise is dat spul dat ze in de patatzaak uit een tankje pompen met een hendel
frietsaus die zooi die in een zakje zit ?
Marcod3j zat zeker weer 3 pizza;s te vreten?quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tijdens een saaie TDF-etappe liep dat een beetje uit de hand. Of niet, Marcodej?
Hij zegt net 'laat hem naar pleintje komen'.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je vader noemde dat altijd patatsaus.
Lag niet aan mij.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tijdens een saaie TDF-etappe liep dat een beetje uit de hand. Of niet, Marcodej?
Nee Corrie bedoelt die gewone goeie van Remia.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:42 schreef arjan1112 het volgende:
dus echte mayonaise is die die karina zelf maakt in haar keuken ?
Nou nee ik maak het niet zelfquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:42 schreef arjan1112 het volgende:
dus echte mayonaise is die die karina zelf maakt in haar keuken ?
Waarom vraag je het dan aan mij?quote:
Nee juist niet van Remia man. Dit is de lekkerste:quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee Corrie bedoelt die gewone goeie van Remia.
Die in tubes?quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nee ik maak het niet zelfmaar het is wel anders. Je kent toch wel bijv. Zaanse mayonaise?
quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ambro kon dergelijke foto's niet waarderen.
En hij weigerde het bestaan van spiegelbeeld te erkennen.
[ afbeelding ]
Goeie mayonaise komt niet uit de Verenigde Staten van Anus.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee juist niet van Remia man. Dit is de lekkerste:
[ afbeelding ]
Vond ik wel meevallen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alleen om te bevestigen dát het uit de hand liep.
Een mes om het ding in stukken te hakken is wel handig.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:46 schreef Peunage het volgende:
Snap alleen niet hoe je pizza met mes en vork eet.
Pizzaschaar.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Een mes om het ding in stukken te hakken is wel handig.
Normaal wel, maar zo goed werkt dat ding niet.quote:
Snijden.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:46 schreef Peunage het volgende:
Snap alleen niet hoe je pizza met mes en vork eet.
Waarom zou je die snijdenquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:52 schreef arjan1112 het volgende:
Dat is met een Turkse pizza.. die is al opgerolt.. snij die meestal in 2 of 3 en dan gewoon beethouden en opeten
Ik moet wel om hem lachen jaquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is nou echt een man met humor, hij kan lachen om goede grappen.
PING PONG PANG!quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is nou echt een man met humor, hij kan lachen om goede grappen.
Die Harry is een regelrechte patjakker af en toe.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:58 schreef arjan1112 het volgende:
er was een keer een d66 mevrouw.. die maar bloedserieus door bleef gaan over economische verdragen met de VS ondanks dat harry meerdere grappen maakte
Ananas op pizza is NOG erger.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:59 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
En dan rechts, die is goed.
Als je vis op een pizza doet doe je gewoon niet meer mee.
quote:
Jij hebt vast ook wel iets stoms in je kledingkast. Een roze broek of zo.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij hebt een badjas met tijgerprint.
Nee.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij hebt vast ook wel iets stoms in je kledingkast. Een roze broek of zo.
Hij is ook helemaal fout. Maar DIT heeft hij slim gedaan dat moet je toegeven. Gewoon je eigen programma op tv helemaal betaald door de gasten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:01 schreef arjan1112 het volgende:
Harry Mens is gewoon een maffiabaas, karina
Waarom zou ik dat hebben?quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Of van die grote sloffen in de vorm van een olifant of opa-onderbroeken.
Panterprintjes zijn sexy man, wat weet jij er nou vanquote:Op maandag 7 oktober 2013 01:02 schreef Specularium het volgende:
En dan nog, jij hebt hem net gekocht.
Is zijn eigen investering he?quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is ook helemaal fout. Maar DIT heeft hij slim gedaan dat moet je toegeven. Gewoon je eigen programma op tv helemaal betaald door de gasten.
Ik probeer iets fouts te verzinnen wat je zou hebben schatquote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Panterprintjes zijn sexy man, wat weet jij er nou van
Nee omdat ie dat terugkrijgt doordat de gasten zich inkopen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:04 schreef Karina het volgende:
[..]
In het begin, maar daarna toch niet meer?
Eens. Snap niet dat mensen denken dat dit wel sexy is.quote:
Ja daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee omdat ie dat terugkrijgt doordat de gasten zich inkopen.
Maar hij heeft zelf ooit die zendtijd moeten kopen.
Dat vrouwtje is gewoon met alle kleding neukbaar.quote:
Omdat Harry wordt uitgezonden op tijden dat toch niemand kijkt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:10 schreef arjan1112 het volgende:
die reclame bij harry is volgens mij echt goedkoper dan normaal op tv
quote:groningen -
Een aantal supporters van AZ heeft zich zondag na de competitiewedstrijd bij FC Groningen misdragen. Eén fan van de Alkmaarse voetbalclub zit vast voor vernielingen aan een treinstel. Hij werd in Zwolle gearresteerd.
Het zijn ook altijd van die rare bedrijven die adverteren. Ik vraag me echt af of ze er 1 klant meer door krijgen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:10 schreef arjan1112 het volgende:
die reclame bij harry is volgens mij echt goedkoper dan normaal op tv
Vroeger keek ik elke zondagquote:Op maandag 7 oktober 2013 01:11 schreef Specularium het volgende:
Ja Harry heeft wel 1 kijker uit Amsterdam naar het schijnt.
Toen Fortuyn daar zat keek ik het ook wel soms.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger keek ik elke zondagToen kwam Pim Fortuyn bijna elke week langs.
Ja maar ik krijg altijd een lacherig gevoel erbij. Van die adviesbureaus en zo.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:12 schreef arjan1112 het volgende:
keukenbedrijf, autozaak valt wel mee.. ook veel vakantie bungalows en aandelengasten
"Als kind heb ik een aantal bijna-dood-ervaringen gehad"quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:15 schreef Karina het volgende:
Nou ja dit is beter om te kijken dan de paranormale dames die je ook ziet rond deze tijd.
Ik kan me niet voorstellen dat er echt mensen naar die wijven bellen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
"Als kind heb ik een aantal bijna-dood-ervaringen gehad"
Kennelijk was ze niet erg handig.
Krijg altijd een Groundhog Day-gevoel als ik de live telefoongesprekken hoor in dat programma.
Je bent zelf een Tineke Schouten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:17 schreef Karina het volgende:
Tineke Schouten![]()
Vind Specularium vast leuk.
NOU ENquote:Op maandag 7 oktober 2013 01:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze aflevering was gisteren ook al, met Butters die naar Hawaii gaat.
Nee jij, jij praat zo ik niet.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bent zelf een Tineke Schouten.
Weet ik wel. Dat is net zoals mensen die Amsterdams nadoen, dat is ook niet om aan te horen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Echte Utrechters praten niet zo.
Daarom moet ik haar niet.
Daarom blíjven ze er ook reclame voor maken, in de hoop dat er iemand echt ooit belt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er echt mensen naar die wijven bellen.
Wat ik altijd denk: als je echt paragnost bent dan koop je een lottoticket en vul je alle cijfers goed inquote:Op maandag 7 oktober 2013 01:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Daarom blíjven ze er ook reclame voor maken, in de hoop dat er iemand echt ooit belt.
Althans, dat hoop ik. Niet dat de lijnen er roodgloeiend staan dus. Maar als zo'n paragnost dan opneemt met "met wie spreek ik?" hoop ik dat er toch een lichtje gaat branden bij de beller.
Call TV ja.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vroeger had je nog van die geile domme snollen die belspelletjes presenteerden.
Zo heeft Wietske mij Frans geleerd.
Hoefde ze ook niet dit soort bullshit te presenteren.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ik altijd denk: als je echt paragnost bent dan koop je een lottoticket en vul je alle cijfers goed in
Dat bedoel ikquote:Op maandag 7 oktober 2013 01:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hoefde ze ook niet dit soort bullshit te presenteren.
Volgens mij vond jij ziplining ook echt goed.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:28 schreef Karina het volgende:
Oh de videostore aflevering bij SP. Die heb ik pas 2 keer gezien.
Die heb ik maar 1x gezien. Maar ik weet welke je bedoelt. Dat ze steeds naar de volgende gaan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij vond jij ziplining ook echt goed.
Over Honey had SP ook al een show.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:31 schreef Karina het volgende:
En Honey Booboo, dat zag ik vanmiddag, wat erg die mensen
ja maar toen had ik het 'origineel' nog nooit gezien dus ik wist niet of het leek of niet. Vandaag eigenlijk voor de eerste keer een hele aflevering gezien. Voorheen alleen kleine stukjes.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Over Honey had SP ook al een show.
Die moeder was goed gedaan.
Ja? Lig je al half dronken met alleen een badjas aan op je tafel?quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:47 schreef Karina het volgende:
Beetje te zware kost voor deze tijd Arjan, zeker als ik al wat wijn op heb en moe ben.
Nou dronken niet gek. Hooguit dat ik het 'voel'. En geen badjas, al ga ik die wel pakken nu want het wordt een beetje koud hier.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja? Lig je al half dronken met alleen een badjas aan op je tafel?
Kleuter. Ik hoop dat die hond een keertje dood gaat.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Echt hopen dat je keihard verliest morgen.
Ik heb een pijltje gezet om te laten zien waar het verkeerd gaat.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Kleuter.---> Ik hoop dat die hond een keertje dood gaat.
Ach ik zeg toch altijd het verkeerde, maar goed dat je het even uitlegt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb een pijltje gezet om te laten zien waar het verkeerd gaat.
Ga slapen dan joh.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ik zeg toch altijd het verkeerde, maar goed dat je het even uitlegt.
ja dat is best leuk. Beter dan de Nederlandse versie, wat serieuzer.quote:
Zoals de meeste mannen denk ik.quote:Op maandag 7 oktober 2013 02:12 schreef Karina het volgende:
We krijgen nu wel een beetje een idee waar je allemaal naar zoekt Arjan. Werk, spierballen kweken, vrouwen.
Goeie show, straks gaan ze omgekeerd kotsen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 02:18 schreef Karina het volgende:
Family Guy. Alles gaat in omgekeerde volgorde.
Die omgekeerde seks was wel grappig, hup kleren weer aanquote:Op maandag 7 oktober 2013 02:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Goeie show, straks gaan ze omgekeerd kotsen.
Gewoon op FB gaan Corrie.quote:Op maandag 7 oktober 2013 02:21 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me af welke advertenties ik zou zien. Maar ik ga het niet uitproberen.
Ik zou niet weten wat ik erop moet zetten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 02:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon op FB gaan Corrie.
Beetje familie zoeken en hele goeie updates krijgen van al die kutshows elke avond.
Je hoeft er helemaal niks op te zetten, dat is het mooie.quote:Op maandag 7 oktober 2013 02:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik erop moet zetten.
Die updates zie ik elders wel, zoals hier op FOK!
Ik had ooit wel een lege account met een nepnaam, maar die heb ik een tijdje geleden weer weggegooit omdat ik er toch nooit iets mee deed. Ooit aangemaakt om iets te bekijken waar je een FB account voor moest hebben.quote:Op maandag 7 oktober 2013 02:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hoeft er helemaal niks op te zetten, dat is het mooie.
Iedereen denkt dat dat moet, daarom wordt het altijd zo'n zooi overal.
Mooi.quote:Op maandag 7 oktober 2013 02:43 schreef Karina het volgende:
Zo toch maar eens gaan slapen denk ik. En morgen gaat dan eindelijk het door mij ondertekende contract op de bus en ben ik echt 'vrij'.
valt reuze mee, bovendien zijn daar geen kasten om op te klimmen (paar gokkasten) dus het alternatief is de bar opklimmenquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:51 schreef Tem het volgende:
Als ze zich zo gaat aanstellen als dat ze hier doet, kan het een leuke avond worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |