GOEDE TT!!quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:39 schreef Klokov het volgende:
Hier hej wat muziek om te sportn
https://soundcloud.com/ro(...)er-x-qlusive-holland
[ afbeelding ]
HAHAHA PRUTSER LOLOLOL!!!!111!!1!1!!!quote:
Rock je nog steeds spotify, G?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:44 schreef no1uknow het volgende:
KLOKOV hier het beloofde nummertje
hier krijg ik gewoon een harde plasser van jongens
[ afbeelding ]
Even quote... kunnen we zien hoe lang gaat durenquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:39 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik voel me verbondenquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Omdat wij het destijds op dezelfde dag hadden ontdekt.
Rusland heeft een stinkzwam aangezien voor een champignon..quote:
niet haten op frikadel klokov!quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:48 schreef Klokov het volgende:
Willen er nog gymmembers bij? Frikandel is verbannen uit gymmembers
Hey maatje was geintje toch.. Putin is wel oke weetje...quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:48 schreef Klokov het volgende:
Willen er nog gymmembers bij? Frikandel is verbannen uit gymmembers
Je bedoelt een frikandel zoals het deel hiervoor?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:51 schreef Ethanolic het volgende:
Beter zet je gewoon oude OP terug, vuige Ruski.
Gast is me hoeredruk!quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:50 schreef THEFXR het volgende:
whaha, geen members meer, lots of work next time![]()
![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Gast is me hoeredruk!![]()
![]()
Ey rusland maak ff linkje onderin de OP met de OP erin.
Gr gr je dunne maatje.
Dit kan je wel waarderen denk ik:quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:53 schreef no1uknow het volgende:
klokov wats met deze muziek?
[ afbeelding ]
Zeg Gorbatsjov focus je ff op de OP wil je..quote:
ja dit is wel lekker, beetje power erin maar ik train liever hieropquote:
Manlet.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:00 schreef no1uknow het volgende:
Putin is zo ontzettend masculien
[ afbeelding ]
Ik dacht dat dit een McNulty-post wasquote:
Hij heeft die knoppen in het russisch vrnd...quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:04 schreef fathank het volgende:
Pak gewoon een op van pakweg 5 topics terug.
Godverdomme hoe moeilijk kan het zijn.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een McNulty-post was
de fuqquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:13 schreef no1uknow het volgende:
goed advies jmf doeidoei
[ afbeelding ]
Ik vind dat tweede uitroepteken altijd wel fijn bij jou. Dan weet je tenminste of iemand het echt meent of niet.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mense ga gewoon slapen.. Pak die 8 uur he!!
Ja dankje maatje... Ik doe ook altijd puntjes enzo.. Dan is echt duidelijk dat het een afsluiting is weetje..quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik vind dat tweede uitroepteken altijd wel fijn bij jou. Dan weet je tenminste of iemand het echt meent of niet.
wat is een TR?quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:15 schreef Klokov het volgende:
Heb trouwens TR geplaatst met het verzoek de OP te veranderen. Geen zorgen dus, er wordt hopelijk aan gewerkt.
Ik zet de wekker gwn altijd zo dat ik die 8 uur pak .quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mense ga gewoon slapen.. Pak die 8 uur he!!
Dat deden de Duitsers in wo2 als ze het koud hadden... Dan schoten ze een Zeeuw tussen de ogen en hielden ze die tegen zich aan om warm te blijven. Als de zeeuw koud werd gooiden ze hem terug de zee in...quote:
Jack Johnson = eindbaasquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:21 schreef no1uknow het volgende:
en als afsluitertje, eddie vedder met jack johnson, eddie vedder = eindbaas
dat is jouw winkel?quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:33 schreef ZetaOS het volgende:
http://www.ebay.co.uk/sch(...)t&_sacat=0&_from=R40
Dat was een goed begin en een slecht einde..quote:
Gewoon nachtpomp toch die esso>?quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:14 schreef VMSDKR het volgende:
Iemand nog een 'Forummen voor dummies' over voor Klokov?
Is dit nsfw?quote:
Pop up blocker shit en geen geluid... Nevermindquote:
ik ga niet kijken nu, want dan zit ik hier weer ongecontroleerd te lachen achter m'n pc, en dan komen de vragen van collega's weer lolquote:Op maandag 7 oktober 2013 03:28 schreef Sapstengel het volgende:
Weird part of youtube, tijd om te gaan slapen
lolquote:Op maandag 7 oktober 2013 07:57 schreef Klokov het volgende:
Toch vraag ik me af hoe jij daar terecht komt, het verbaast me echter niet...
wie is dat?quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:09 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Fokbot is niet meer toegestaan sinds het 2003 incident.
Nog 1tje om deze onzin af te sluiten.
[ afbeelding ]
1. De muziek is goed, ongeacht de ouderdom.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Ben je een kloon van Snakey of CarbonC? Ouwelullenmuziek dit dat
quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:34 schreef CarbonC het volgende:
[..]
1. De muziek is goed, ongeacht de ouderdom.
2. Als het al een kloon is dan is het een kloon van LedZep, natuurlijk.
lolquote:Op maandag 7 oktober 2013 08:50 schreef no1uknow het volgende:
Nog 1 voor de oude lullen in dit topic en hierna houd ik op
Dat is inderdaad oude lullen muziek, zelfs voor mijquote:Op maandag 7 oktober 2013 08:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
ik zal de term oude lullen eens opnieuw ijken hier met deze:
Dit is pas oude lullen(maar als je het mij vraagt ronduit geniaal)
Neejoh, gewoon wifi in bed hihi.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Gewoon nachtpomp toch die esso>?
Pikstraf als ie niet gaat.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:32 schreef CristinaYang het volgende:
Iemand hier tips over hoe je je lamlendige vent naar de gym geschopt krijgt?
quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:32 schreef CristinaYang het volgende:
In dit geval lijkt me dat wel de beste oplossingquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:36 schreef fathank het volgende:
Maar serieus, als ie zelf niet wil kun je em toch niet dwingen.
Zeg tegen hem dat je niet met een obese lapzwans in 1 bed wil liggen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
In dit geval lijkt me dat wel de beste oplossingMaar los van of het goed is of niet, zoek ik een manier van hem motiveren. En dan het liefst een waarbij ik niet droog hoef te staan
Alright, fair enough. Bedanktquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:43 schreef Awesome_ het volgende:
Externe motivatie werkt nooit of tijdelijk. Pas als die zelf weer ziet wat voor een horizonvervuilende ecto die is, komen de gains van zelf.
Jij was toch met Panzr? Wil 'ie niet meer?quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:32 schreef CristinaYang het volgende:
Gewoon zelf gaan als jullie samen zijn. Dan krijgt ie vanzelf een schuldgevoel/zin. Ook heel demonstratief opscheppen over je pr's en je gains showen. Jij groeit terwijl hij slinkt, een beetje man kan dat niet lang aanzien.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:32 schreef CristinaYang het volgende:
belonen als hij wel gaatquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
In dit geval lijkt me dat wel de beste oplossingMaar los van of het goed is of niet, zoek ik een manier van hem motiveren. En dan het liefst een waarbij ik niet droog hoef te staan
Of dit. Op deze manier duurt het niet lang meer of je quads/biceps etc. zijn groter dan de zijne. Als hij dan nog niet in actie komt: dumpen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Gewoon zelf gaan als jullie samen zijn. Dan krijgt ie vanzelf een schuldgevoel/zin. Ook heel demonstratief opscheppen over je pr's en je gains showen. Jij groeit terwijl hij slinkt, een beetje man kan dat niet lang aanzien.
lol echt zonde wel
Vertel mij watquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Gewoon zelf gaan als jullie samen zijn. Dan krijgt ie vanzelf een schuldgevoel/zin. Ook heel demonstratief opscheppen over je pr's en je gains showen. Jij groeit terwijl hij slinkt, een beetje man kan dat niet lang aanzien.
lol echt zonde wel
Dat laatste is op te lossen, uiteraard.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:15 schreef Champy het volgende:
Z'n kleren stiekem een maatje groter kopen zodat hij zich nog kleiner voelt
zeker van een meid geleerd?quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:15 schreef Champy het volgende:
Z'n kleren stiekem een maatje groter kopen zodat hij zich nog kleiner voelt
Thanks, heb er niks speciaals voor gedaan, in het begin gewoon niet al te lang op 1 gewicht blijven hangen, tot de 55 kg ging ik elke week met 5 kg omhoog.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Vertel mij watMaar inderdaad, ik ga er zelf nu ook weer meer voor, hopen dat dat wat triggert.
Las trouwens dat jij 70 kg squat, respectNog tips voor snelle vooruitgang?
Ja, die theorie van behoud van massa die jij verzint xDDDquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:22 schreef Awesome_ het volgende:
Ik lig echt dubbel om dat KLB-topic xD
My name is McNulty and I endorse dese stripperz.quote:
En een creepende Etha spottend met een boner tegen je aan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Thanks, heb er niks speciaals voor gedaan, in het begin gewoon niet al te lang op 1 gewicht blijven hangen, tot de 55 kg ging ik elke week met 5 kg omhoog.
Nice, daar kan ik wel wat mee. Heb jij een schema dat je aanhoudt? Ik doe starting strength met hier en daar wat aanvullingen, maar heb het gevoel dat ik toch nog te veel aan het aanmodderen ben..quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Thanks, heb er niks speciaals voor gedaan, in het begin gewoon niet al te lang op 1 gewicht blijven hangen, tot de 55 kg ging ik elke week met 5 kg omhoog.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:22 schreef Awesome_ het volgende:
Ik lig echt dubbel om dat KLB-topic xD
quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:29 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ja. Voedsel komt eerst je mond in, maar kan in die samenstelling niet in je lichaam worden opgenomen en zal dus eerst afgebroken moeten worden (speeksel, maagsappen, gal, darmflora) voor het opgenomen kan worden door je maag en darmwand. Dan nog kan het lijf er niet zo heel veel mee en moet het eerst verwerkt worden tot bruikbare stoffen in je lever. Pas dan kan je lijf er wat mee.
Gaat er in het begin van dat proces iets mis dan poep je het gewoon uit, gaat het verderop in het proces mis dan plas je het vooral uit en enkele stoffen komen dan in je zweet of uitademingslucht terecht.
Yes heb een full body schema, volgens etha is het een soort starting strength met wat aanvullingen. Voor mij zijn het gewoon alle spiergroepen en dan de oefeningen die ik leuk vind om te doenquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nice, daar kan ik wel wat mee. Heb jij een schema dat je aanhoudt? Ik doe starting strength met hier en daar wat aanvullingen, maar heb het gevoel dat ik toch nog te veel aan het aanmodderen ben..
Even een serieuze post in dit ONZ topic: ga een keer samen trainen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nice, daar kan ik wel wat mee. Heb jij een schema dat je aanhoudt? Ik doe starting strength met hier en daar wat aanvullingen, maar heb het gevoel dat ik toch nog te veel aan het aanmodderen ben..
Ja graag!quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Yes heb een full body schema, volgens etha is het een soort starting strength met wat aanvullingen. Voor mij zijn het gewoon alle spiergroepen en dan de oefeningen die ik leuk vind om te doen
Kan je mn schema wel pm'en if u want
Ik meen me te herinneren dat ChristinaYang in de US zit..?quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:39 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Even een serieuze post in dit ONZ topic: ga een keer samen trainen.
Nee mattie, dat is GRS of IrCute ofzo.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat ChristinaYang in de US zit..?
Stress is katabool vriend. Ik begin ook echt uit mijn kut te schijten van die wijven.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:47 schreef VMSDKR het volgende:
Ik kan mij opwinden over dat KLB-topic. Dat is niet goed hè?
Nee broertje, even iets ontspannends voor jou.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:47 schreef VMSDKR het volgende:
Ik kan mij opwinden over dat KLB-topic. Dat is niet goed hè?
ah joh, hij heeft gewoon ff een paar tikken in de goeie richting nodigquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:43 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vind het best grappig dat panzer altijd zo lekker af kon geven op onze obese medemens in LIF en zo, maar nu zelf terugvalt in zijn eigen somatotypering. Wat een homo zeg.
Nee battieboy, christina zat in de vsquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee mattie, dat is GRS of IrCute ofzo.
Heb je vanuit je opleiding geen toegang tot PubMed?quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:49 schreef Fanta-stick het volgende:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7785291
Kan iemand alsjeblieft deze voor mij krijgen.
Heb overal gezocht...can't find.
Ik zat in Chicago, maar ben al een maand of vijf terugquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat ChristinaYang in de US zit..?
Dik is hij zeker niet hoor, zelfde vetpercentage als toen. Maar wel een groot deel van z'n spiermassa kwijt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:43 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vind het best grappig dat panzer altijd zo lekker af kon geven op onze obese medemens in LIF en zo, maar nu zelf terugvalt in zijn eigen somatotypering. Wat een homo zeg.
Oh sorry, ik zit niet zo vuistdiep in de CY-scene zoals jij hebt gezeten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee battieboy, christina zat in de vs
Jongens kan iemand me even kietelen?quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zit niet zo vuistdiep in de CY-scene zoals jij hebt gezeten.
#slechtegrappen
Hahaha straks krijg ie nog een een relatiepens, net zoals Etha en JB.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zat in Chicago, maar ben al een maand of vijf terug
[..]
Dik is hij zeker niet hoor, zelfde vetpercentage als toen. Maar wel een groot deel van z'n spiermassa kwijt.
Hij doelt ook op de ecto-auswitch Panzerquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Dik is hij zeker niet hoor, zelfde vetpercentage als toen. Maar wel een groot deel van z'n spiermassa kwijt.
Ik heb sowieso toegang...maar er staan alleen van die conquerabstracts online.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Heb je vanuit je opleiding geen toegang tot PubMed?
Ik ben ook niet bang dat die dik is gewordenquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Iedereen weet dat een voormalige ecto turned shredded> fatty wordt?quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Hij doelt ook op de ecto-auswitch Panzer
Je kunt hem hier wel kopen, maar dan kost 'ie wel 42 eypo's.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb sowieso toegang...maar er staan alleen van die conquerabstracts online.
Ja ze mogen voor een trein springen! Zijn ze helemaal van de pot afgerukt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je kunt hem hier wel kopen, maar dan kost 'ie wel 42 eypo's.
http://link.springer.com/article/10.1007%2FBF01612779#page-1
Gaat in dit geval (THANK GOD) niet op.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Iedereen weet dat een voormalige ecto turned shredded> fatty wordt?
't Is wel goed met jou joh, zal je nog eens helpen !!quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja ze mogen voor een trein springen! Zijn ze helemaal van de pot afgerukt.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gaat in dit geval (THANK GOD) niet op.
Goedzo! En zijn fecial aesthetics heeft hij in ieder geval nog.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gaat in dit geval (THANK GOD) niet op.
Sorry beeb.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
't Is wel goed met jou joh, zal je nog eens helpen !!
klopt, ik heb zelf wel goede facialen maar ik zie dat ze toch alleen maar naar mn pecs kijkequote:Op maandag 7 oktober 2013 11:01 schreef Awesome_ het volgende:
facial aesthetics zyn overrated. ik heb ook kop als een grindtegel maar het zyn de 40"inch guns waar t broekje nat van wordt!!
XDDDDDDD ja en ze vergete ook vaak dat je maar zacht van binne bent ben meer dan alleen me voorkomenquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
klopt, ik heb zelf wel goede facialen maar ik zie dat ze toch alleen maar naar mn pecs kijke
hallooooo, me ogen zitten hier boven xD ben geen stuk vlees ofsow
lol, eerst niet eten, dan zwaar door kanen en trainen, en dan alleen zwaar door kanen lolquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Iedereen weet dat een voormalige ecto turned shredded> fatty wordt?
Die gozer moet je niet serieus nemen, maakt aan de lopende band achterlijke topics in KLB.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:24 schreef Snakey het volgende:
Jeuj, we hebben er weer 1.KLB / Personen die denken dat krachttraining werkt voor vetverbranding
Ik ben hoogstens een kloon van mijn andere kloons.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:59 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Jij bent toch niet een kloon van DE LedZep?
ff heerlijk gallen daar heerlijkquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die gozer moet je niet serieus nemen, maakt aan de lopende band achterlijke topics in KLB.
Zie ik daar een neger met een toga en scepter?quote:
Wat een eindbaasquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:56 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Zie ik daar en neger met een toga en scepter?
Dat kan Bokassa beter.
[ afbeelding ]
Dat maakt het alleen maar lastigerquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Goedzo! En zijn fecial aesthetics heeft hij in ieder geval nog.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:05 schreef star_gazer het volgende:
Zijn kroning kostte $20 miljoen. Dat was blijkbaar al genoeg om het land bankroet te helpen
quote:In 1996, as his health declined, he proclaimed himself the 13th Apostle and claimed to have secret meetings with the Pope.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
P.S.
Hij heeft woensdag wel een date met haar.
Er is zo'n topic daar voor Nederlandse users, daar werd dit gepost.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]Achtergrond verhaal?
bb.com is toch engels-talig forum.
Ah, is ie echt 1.60?quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Er is zo'n topic daar voor Nederlandse users, daar werd dit gepost.
Gast post letterlijk nu dat hij eigenlijk 1.80 was, want iedereen beschuldigde hem van estats (in profiel stond 5'11") Maar of het echt zo isquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ah, is ie echt 1.60?
Hoelang is dat meisje dan.
Haha, is je mannetje zijn gains kwijt?quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:32 schreef CristinaYang het volgende:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Haha, is je mannetje zijn gains kwijt?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:06 schreef Panzermaus het volgende:
Later jongens, iets meer dan twee maand gewoon compleet geen fuck eten en weinig tot niet trainen. The verdict? Weegschaal van 81 kg naar 70 kg morningweight. No joke. Vetpercentage gelijk gebleven. (10-11%)
Hoe snel gaat dit terugkomen?Met een surplus van 500 kcal ben ik tot mijn 30e nog bezig.
En ik ga nog wel op strandvakantie eind deze week.
Shit.
Was het daadwerkelijk makkelijker om te maintainen dan dit weer terug te pakken?
Wist ik wel, het is niemand in het BB-topic ontgaan. Ik zou samen met hem naar de gym gaan. Waarschijnlijk lift die dan minimaal het dubbele.quote:
Hoezo dat danquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Kan je je vent lamlendig noemen maar jij bent toch de oorzaak?
quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
white knight enzoquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoezo dat dan
Hij stopt zelf met naar de gym gaan. Als dat komt omdat je een vriendin hebt is dat niet haar schuld maar die van jezelf, omdat je motivatie vanaf het begin verkeerd lag (liften voor chicks, buit is binnen, hoef niet meer te liften).
liften voor vrouwenquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoezo dat dan
Hij stopt zelf met naar de gym gaan. Als dat komt omdat je een vriendin hebt is dat niet haar schuld maar die van jezelf, omdat je motivatie vanaf het begin verkeerd lag (liften voor chicks, buit is binnen, hoef niet meer te liften).
Pas op hoor, ik ga nog net niet lopen roidragen op je, maar het scheelt niet veel. Dit is NIET mijn schuld.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Yeah klopt. We zijn een tijdlang 3x per week samen gegaan, en dan merk je ook wel dat hij super gemotiveerd is. Maar ja, als hij niet eet kan hij sporten tot hij een ons weegt, dan valt hij alleen maar verder af. En ik heb de afgelopen 5 weken telkens dagen van 7:30 tot 17:30 gehad, dan heb ik soms ook gewoon de puf niet om te sporten, en al helemaal niet als ik motivatie voor twee op moet brengen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:02 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wist ik wel, het is niemand in het BB-topic ontgaan. Ik zou samen met hem naar de gym gaan. Waarschijnlijk lift die dan minimaal het dubbele.
ze heb hum gebrokenquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
umad? Je kan het gaan ontkennen en tuurlijk, zo zwart wit is het niet, maar je bent gewoon mede-verantwoordelijk.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Pas op hoor, ik ga nog net niet lopen roidragen op je, maar het scheelt niet veel. Dit is NIET mijn schuld.
Het enige wat je bij mij kan zoeken is dat ik hem een ego-overschot gegeven heb waardoor z'n gains niet meer nodig heeft om zich goed over zichzelf te voelen. Maar serieus, ik ben echt supportive bodybuildwifey tot de max geweest. Hem mee nemen naar de gym, koken tot ik een ons weeg, sloten met eten in huis halen, shakes maken, noem het maarquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
umad? Je kan het gaan ontkennen en tuurlijk, zo zwart wit is het niet, maar je bent gewoon mede-verantwoordelijk.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:56 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Zie ik daar een neger met een toga en scepter?
Dat kan Bokassa beter.
[ afbeelding ]
Motivatie moet vanuit jezelf komen, niet vanwege externe factoren.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het enige wat je bij mij kan zoeken is dat ik hem een ego-overschot gegeven heb waardoor z'n gains niet meer nodig heeft om zich goed over zichzelf te voelen. Maar serieus, ik ben echt supportive bodybuildwifey tot de max geweest. Hem mee nemen naar de gym, koken tot ik een ons weeg, sloten met eten in huis halen, shakes maken, noem het maar
Maar goed, ik weet het oprecht niet meer zo. Ik wil hem graag helpen, maar ik heb oprecht geen idee hoe ik dat moet doen zonder of te gaan lopen moederen of me als een raging bitch te gedragen. Dus vandaar ook de vraag of jullie ideeen hebben.
Mijn vriendin heeft een je-eet-maar-alles-op-wat-ik-voor-je-kook-dieet voor mij samengesteld. Maaltijden varieren grofweg van 1500 tot 3000 kcalquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Pas op hoor, ik ga nog net niet lopen roidragen op je, maar het scheelt niet veel. Dit is NIET mijn schuld.
[..]
Yeah klopt. We zijn een tijdlang 3x per week samen gegaan, en dan merk je ook wel dat hij super gemotiveerd is. Maar ja, als hij niet eet kan hij sporten tot hij een ons weegt, dan valt hij alleen maar verder af. En ik heb de afgelopen 5 weken telkens dagen van 7:30 tot 17:30 gehad, dan heb ik soms ook gewoon de puf niet om te sporten, en al helemaal niet als ik motivatie voor twee op moet brengen.
Heeft hij nog speciale wensen?quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het enige wat je bij mij kan zoeken is dat ik hem een ego-overschot gegeven heb waardoor z'n gains niet meer nodig heeft om zich goed over zichzelf te voelen. Maar serieus, ik ben echt supportive bodybuildwifey tot de max geweest. Hem mee nemen naar de gym, koken tot ik een ons weeg, sloten met eten in huis halen, shakes maken, noem het maar
Maar goed, ik weet het oprecht niet meer zo. Ik wil hem graag helpen, maar ik heb oprecht geen idee hoe ik dat moet doen zonder of te gaan lopen moederen of me als een raging bitch te gedragen. Dus vandaar ook de vraag of jullie ideeen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mijn vriendinverloofde heeft een je-eet-maar-alles-op-wat-ik-voor-je-kook-dieet voor mij samengesteld. Maaltijden varieren grofweg van 1500 tot 3000 kcal
lolquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft een je-eet-maar-alles-op-wat-ik-voor-je-kook-dieet voor mij samengesteld. Maaltijden varieren grofweg van 1500 tot 3000 kcal
Vriendin = verloofde, ik hoef het toch niet elke zin te noemenquote:
Respect. Sowieso respect voor alle vrouwen die niet onzeker worden als (het gedrag van) hun man meer dan 1% van de "norm" afwijkt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het enige wat je bij mij kan zoeken is dat ik hem een ego-overschot gegeven heb waardoor z'n gains niet meer nodig heeft om zich goed over zichzelf te voelen. Maar serieus, ik ben echt supportive bodybuildwifey tot de max geweest.
Doet hij ook nog iets in het huishouden?quote:Hem mee nemen naar de gym, koken tot ik een ons weeg, sloten met eten in huis halen, shakes maken, noem het maar
Kan hij zelf niet aangeven waarom hij geen zin meer heeft om te trainen? Hebben jullie genoeg niet-gym/BB gerelateerde quality-time?quote:Maar goed, ik weet het oprecht niet meer zo. Ik wil hem graag helpen, maar ik heb oprecht geen idee hoe ik dat moet doen zonder of te gaan lopen moederen of me als een raging bitch te gedragen. Dus vandaar ook de vraag of jullie ideeen hebben.
Met alleen een maaltijdsalade lijkt het me vrij moeilijk om genoeg kCal binnen te krijgen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
3x maaltijd salade?
of
3x maaltijd salade met een kg lasagna?
Laatste keer was lasagne met een halve kilo gehakt. Ik mocht de hele ovenschaal in mijn 1tje opetenquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
3x maaltijd salade?
of
3x maaltijd salade met een kg lasagna?
lolquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft een je-eet-maar-alles-op-wat-ik-voor-je-kook-dieet voor mij samengesteld. Maaltijden varieren grofweg van 1500 tot 3000 kcal
Dat ga ik nu ook maar eens proberen inderdaad. We gaan vrijdag een week naar Kreta, en ik heb hem al laten beloven dat hij alles op eet wat ik voor z'n neus zet.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je poesquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat ga ik nu ook maar eens proberen inderdaad. We gaan vrijdag een week naar Kreta, en ik heb hem al laten beloven dat hij alles op eet wat ik voor z'n neus zet.
We hebben recentelijk de takenverdeling om gegooid omdat ik het niet zo goed meer trokquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Respect. Sowieso respect voor alle vrouwen die niet onzeker worden als (het gedrag van) hun man meer dan 1% van de "norm" afwijkt.
[..]
Doet hij ook nog iets in het huishouden?
[..]
Kan hij zelf niet aangeven waarom hij geen zin meer heeft om te trainen? Hebben jullie genoeg niet-gym/BB gerelateerde quality-time?
Wat staat er onder dat blokje?quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
P.S.
Hij heeft woensdag wel een date met haar.
Een fotoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Allemaal even de poll invullen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:24 schreef Snakey het volgende:
Jeuj, we hebben er weer 1.KLB / Personen die denken dat krachttraining werkt voor vetverbranding
quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:06 schreef no1uknow het volgende:
Maar ik snap het wel hoor CY, je dacht hij is van mij, nu minder lekker maken zodat niet teveel andere meisjes op 'm geilen. Eng hoor.
Ik heb een poging in het BB topic gedaan om hem weer op de rit te krijgen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
We hebben recentelijk de takenverdeling om gegooid omdat ik het niet zo goed meer trokIk loop nu coschappen, wat inhoudt dat ik een werkweek van tussen de 40 en de 60 uur maak, en daarbij ook minimaal 100 pagina's per week moet leren. Als ik dan ook nog wil sporten, en hem en mijn vrienden wil zien, trek ik het niet om het complete huishouden te runnen. Dus hij doet nu boodschappen, ruimt op als ik de deur uit ben, en kookt 1x in de week.
Ik weet het niet zo goed, waar het door komt. Hij zegt wel dat het meespeelt dat ik hem ook met minder gewicht/spiermassa aantrekkelijk vindt, en dat hij daardoor zelf eerder zo'n "ach, misschien is het zo ook wel goed" idee krijgt. Maar ik voel me er ook verdomd lullig bij om hem een slecht gevoel te geven over z'n uiterlijk, ook al motiveert dat dan wellicht.
Dankjewelquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:29 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik heb een poging in het BB topic gedaan om hem weer op de rit te krijgen.
ik was inb4 'inb4 lullo'quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hihii
[ afbeelding ]
jah, nou, er staat alleen "TS"
TS is een Heaumo?
TS is een wijf
TS is...
wat is de vraag voor die poll dan?
Je kon aan z'n posts direct al zien dat hij liftte voor de chicks en voor z'n zelfvertrouwen, niet omdat hij liefde voor het ijzer heeft.quote:Hij zegt wel dat het meespeelt dat ik hem ook met minder gewicht/spiermassa aantrekkelijk vindt, en dat hij daardoor zelf eerder zo'n "ach, misschien is het zo ook wel goed" idee krijgt.
TS:quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hihii
[ afbeelding ]
jah, nou, er staat alleen "TS"
TS is een Heaumo?
TS is een wijf
TS is een zijig eitje..
wat is de vraag voor die poll dan?
oh, dan nee.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:34 schreef CarbonC het volgende:
[..]
TS:
Ja (hij heeft het wel begrepen / is een held / etc.)
Nee (hij heeft het niet begrepen / is een kneus / spoort niet etc.)
Hysterisch, laaiend, he-le-maal over de rooie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hysterisch, laaiend, he-le-maal over de rooie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Permanente hersenbeschadiging bij TS door teveel wodka.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:17 schreef star_gazer het volgende:
Wat is er mis met de OP? Alle UIs zijn verdwenen
Frikandel heeft in het vorige deel een Frikandel als OP gezet. Ik heb de oude Op er voorlopig even ingezet omdat dat minder werk was. Zie: ONZ / [DE GYM #212] Mooi rood is alsnog lelijkquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:17 schreef star_gazer het volgende:
Ja dan doe je gewoon de OP van een deel er voor quoten tochquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:34 schreef Klokov het volgende:
[..]
Frikandel heeft in het vorige deel een Frikandel als OP gezet. Ik heb de oude Op er voorlopig even ingezet omdat dat minder werk was. Zie: ONZ / [DE GYM #212] Mooi rood is alsnog lelijk
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
HAHAHA PRUTSER LOLOLOL!!!!111!!1!1!!!
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:41 schreef Awesome_ het volgende:
Misschien moet je de computer even opnieuw opstarten klokov.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Die rus heeft er geen kaas van gegeten jongens!!
quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Die Rus heeft zich een berg werk op de hals gehaald.... HAHAHA JAJAJAA!!! ROFLOOFLE
Ik pleit voor het automagisch plaatsen van de UI's van de top-20 posters van het afgelopen jaar.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:17 schreef star_gazer het volgende:
Volgens mij zou ik daar met mijn posttotaal nog niet eens tussen staanquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:50 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik pleit voor het automagisch plaatsen van de UI's van de top-20 posters van het afgelopen jaar.
U vraagt wij draaien.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:52 schreef fathank het volgende:
Je kon toch ergens met zo'n script de statitstieken van een reeks laten maken toch?
Niet te trots zijn, als je van 30-04-2012 tot 30-04-2013 kijkt zien we een heel ander beeldquote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Durf dat irl tegen me te zeggen met mijn 40 inch GUNZ
40 inch haha,quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Durf dat irl tegen me te zeggen met mijn 40 inch GUNZ
Homegym en dan tussen de sets door fokken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:27 schreef JackieBrown het volgende:
Top 10 posters liften sws niet. En/of zijn steuntrekkers
ik kan 14 uur per dag posten, 2 uur per dag in de gym lang leve uitkeringquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:27 schreef JackieBrown het volgende:
Vooral die #2 hequote:Op maandag 7 oktober 2013 16:27 schreef JackieBrown het volgende:
Bron?quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:27 schreef JackieBrown het volgende:
Ik heb een foto van hem weten te rippen... Its true.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]
40 inch haha,
dat heb die ene met olie gevulde vrachtwagen trekker nog niet eens. Die met dat petje op die ene.
42 dusquote:
Maar jij wil toch doorgroeien bij Esso? Dan is het gewoon werk.quote:
Ik weet toevallig dat er een soort Shell-academy is. Een MBO-achtige opleiding tot filiaalmanager ofzo.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Maar jij wil toch doorgroeien bij Esso? Dan is het gewoon werk.
lol net zo'n dikkequote:Op maandag 7 oktober 2013 17:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik weet toevallig dat er een soort Shell-academy is. Een MBO-achtige opleiding tot filiaalmanager ofzo.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
lol net zo'n dikkeals die McDonalds academy
Dat duurt nog > 25 jaarquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Over paar jaar kunne wij al dokken voor de shakes van carbon...
Merk wel op dat ik met mijn gezonde levensstijl waarschijnlijk minder ziektekosten ga maken.quote:Ouwe vellen van nu hebben het nog veel te goed met die pensjieoeenen...
Dat laatste sowieso!quote:Wij mogen zelf extra gaan sparen en tot onze 80e werken... Kutje... Het is de schuld van zyzzz!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |