GOEDE TT!!quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:39 schreef Klokov het volgende:
Hier hej wat muziek om te sportn
https://soundcloud.com/ro(...)er-x-qlusive-holland
[ afbeelding ]
HAHAHA PRUTSER LOLOLOL!!!!111!!1!1!!!quote:
Rock je nog steeds spotify, G?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:44 schreef no1uknow het volgende:
KLOKOV hier het beloofde nummertje
hier krijg ik gewoon een harde plasser van jongens
[ afbeelding ]
Even quote... kunnen we zien hoe lang gaat durenquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:39 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik voel me verbondenquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Omdat wij het destijds op dezelfde dag hadden ontdekt.
Rusland heeft een stinkzwam aangezien voor een champignon..quote:
niet haten op frikadel klokov!quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:48 schreef Klokov het volgende:
Willen er nog gymmembers bij? Frikandel is verbannen uit gymmembers
Hey maatje was geintje toch.. Putin is wel oke weetje...quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:48 schreef Klokov het volgende:
Willen er nog gymmembers bij? Frikandel is verbannen uit gymmembers
Je bedoelt een frikandel zoals het deel hiervoor?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:51 schreef Ethanolic het volgende:
Beter zet je gewoon oude OP terug, vuige Ruski.
Gast is me hoeredruk!quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:50 schreef THEFXR het volgende:
whaha, geen members meer, lots of work next time![]()
![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Gast is me hoeredruk!![]()
![]()
Ey rusland maak ff linkje onderin de OP met de OP erin.
Gr gr je dunne maatje.
Dit kan je wel waarderen denk ik:quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:53 schreef no1uknow het volgende:
klokov wats met deze muziek?
[ afbeelding ]
Zeg Gorbatsjov focus je ff op de OP wil je..quote:
ja dit is wel lekker, beetje power erin maar ik train liever hieropquote:
Manlet.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:00 schreef no1uknow het volgende:
Putin is zo ontzettend masculien
[ afbeelding ]
Ik dacht dat dit een McNulty-post wasquote:
Hij heeft die knoppen in het russisch vrnd...quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:04 schreef fathank het volgende:
Pak gewoon een op van pakweg 5 topics terug.
Godverdomme hoe moeilijk kan het zijn.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een McNulty-post was
de fuqquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:13 schreef no1uknow het volgende:
goed advies jmf doeidoei
[ afbeelding ]
Ik vind dat tweede uitroepteken altijd wel fijn bij jou. Dan weet je tenminste of iemand het echt meent of niet.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mense ga gewoon slapen.. Pak die 8 uur he!!
Ja dankje maatje... Ik doe ook altijd puntjes enzo.. Dan is echt duidelijk dat het een afsluiting is weetje..quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik vind dat tweede uitroepteken altijd wel fijn bij jou. Dan weet je tenminste of iemand het echt meent of niet.
wat is een TR?quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:15 schreef Klokov het volgende:
Heb trouwens TR geplaatst met het verzoek de OP te veranderen. Geen zorgen dus, er wordt hopelijk aan gewerkt.
Ik zet de wekker gwn altijd zo dat ik die 8 uur pak .quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mense ga gewoon slapen.. Pak die 8 uur he!!
Dat deden de Duitsers in wo2 als ze het koud hadden... Dan schoten ze een Zeeuw tussen de ogen en hielden ze die tegen zich aan om warm te blijven. Als de zeeuw koud werd gooiden ze hem terug de zee in...quote:
Jack Johnson = eindbaasquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:21 schreef no1uknow het volgende:
en als afsluitertje, eddie vedder met jack johnson, eddie vedder = eindbaas
dat is jouw winkel?quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:33 schreef ZetaOS het volgende:
http://www.ebay.co.uk/sch(...)t&_sacat=0&_from=R40
Dat was een goed begin en een slecht einde..quote:
Gewoon nachtpomp toch die esso>?quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:14 schreef VMSDKR het volgende:
Iemand nog een 'Forummen voor dummies' over voor Klokov?
Is dit nsfw?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |