SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Ik had het ook half tegen mezelf heurquote:
Lief zijn voor jezelf is ook heel belangrijk!quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had het ook half tegen mezelf heur
Ik lees hier dat je steeds meer slippertjes maakt en nu weer wilt gaan sporten om door een plateau heen te komen. Op zich is dat sporten natuurlijk een prima plan, maar let ook op die slippertjes. Ik ken van mezelf die neiging om steeds wat meer en wat meer toe te geven en voordat ik het weet, heb ik er 2 kilo aangegeten. Misschien is het slim om weer even een paar dagen lijstjes te posten? Voor mij werkt dat, omdat ik echt niet hier wil posten dat ik elke dag iets extra's genomen heb, terwijl ik net verteld heb dat ik op een plateau blijf hangen...quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik heb wel stress maar dat staat er los van
Nee ik had gewoon letterlijk de tijd niet (klinkt lame, ik weet het maar het is echt zo)
Nu heb ik 1 vak afgerond en dus meer tijd dus kan ik weer kijken wat voor vorm van sporten in mijn rooster past
diëten zelf gaat wel redelijk (wel steeds wat meer slippertjes) maar zonder sporten zet het gewoon nauwelijks zoden aan de dijk bij mij merk ik
dan kom ik niet door bepaalde plateau's heen
Jups, het gaat heel goed. Ben eigenlijk best blij verrast dat het zo opschiet, zag er toch wel een beetje tegenop.quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:29 schreef Isabeau het volgende:
Jullie pakken dat klussen serieus aan, Tink! Gaat goed
Ik heb ontdekt dat hier lijstjes posten voor mij helemaal niet helpt, eigenlijk gewoon niets doet. Wat bij mij wel helpt is alles netjes wegen en dan invoeren in een eetprogramma waarbij kcal, eiwitten etc worden uitgerekend. Gedoe, niet leuk, maar wel heel nuttig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe ging het kampioenschap, Sarabi?Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:23 schreef eleusis het volgende:
Wie is er onder de 90kg vandaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe ging het kampioenschap, Sarabi?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:23 schreef eleusis het volgende:
Wie is er onder de 90kg vandaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe ging het kampioenschap, Sarabi?quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:23 schreef eleusis het volgende:
Wie is er onder de 90kg vandaag?Goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe ging het kampioenschap, Sarabi?
Het was leuk, we zijn 5e geworden en het publiek was echt bijzonder. Heb nog nooit zoveel energie teruggekregen van het publiek, echt fijn.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:43 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Jups, het gaat heel goed. Ben eigenlijk best blij verrast dat het zo opschiet, zag er toch wel een beetje tegenop.
En ik merk dat lijstjes posten vooral werkt als er ook echt iemand commentaar op geeft (zowel positief als negatief)... Als er niemand op reageert, kan ik soms echt denken 'Ja zeg, dit was een keurig lijstje, waarom is daar niemand blij om?' of juist 'Pfft, dat ik hiermee weg kom zonder dat iemand me een schop onder m'n hol geeft... stom gedoe'. Slaat helemaal nergens op, maar mijn hoofd werkt af en toe wel zo.
Ja zo gaat dat bij mij ook.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:57 schreef Isabeau het volgende:
Als ik een goede dag heb, dan helpt een goed lijstje posten ook niet want het ging toch al goed. En als ik een slechte dag heb en ik post het hier en iemand zegt er iets van dan denk ik: ja duh![]()
Iedereen heeft toch een ander beeld van wat gezond is en hoeveel je moet eten en hoe afvallen voor jou werkt. Ik zou op elk lijstje wel een flinke dosis commentaar kunnen geven (incl mijn eigenquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:52 schreef Sarabi het volgende:
Ja zo gaat dat bij mij ook.
En verder reageer ik niet meer op lijstjes want dat wil toch niemand.
Haha ja, vaak ook gaat het mis nadat ik een lijstje gepost heb, en echt niet dat ik hem dan aanpas.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
het enige wat ik ooit een keer gehoord heb als commentaar op mijn lijstje was dat ik te veel fruit zou eten, daar deed ik een beetjeop en idd, niet meer de moeite waard om te posten. Het helpt me ook absoluut niet en als ik toch een halve zak snoep in mijn hoofd steek kan ik dat ook prrrrima verzwijgen door het uit mijn lijstje weg te laten
![]()
Maar als andere mensen dat wèl graag doen heb ik daar absoluut geen moeite mee! Ik zal er echter alleen op reageren als het een stom lijstje is
quote:Op maandag 30 september 2013 18:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Visolie wel, maar niet superregelmatig, zal het weer eens tevoorschijn trekken. Eet wel elke dag 1-2 theelepels chia zaad.
En ik heb een tijd elke dag een hoge dosis vit b6 tablet geslikt, nu terugdenkend was het toen wel minder zwart allemaal. Ik heb die zak sinds afgelopen woensdag weer tevoorschijn gehaald ook.
Pil die ik had was microgynon idd vlgs mij. Hielp niet noemenswaardig bij die rotbuien, heb hem op 1 week na 3mnd non-stop geslikt, toen ook 3mnd non-stop gevloeid (en toen ik weinig verbetering merkte was ikda t dus wel zat en ben ik gestopt.)
Wat laat, maar wilde hier nog op reageren. Bij pijn/kramp zijn bepaalde omega-6 vetzuren een uitkomst (theunisbloemolie, borage-olie). Voor je humeur zou ik de oplossing zoeken bij standaard visolie met hoog omega-3 gehalte, evt aangevuld met vitamine D (bij gebrek aan zonlicht) en magnesium.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik had toen ook last van migraines die ik verder maar 1 keer per jaar heb of zo.
Ik weet idd van die bijwerking, vandaar ook dat de ha er niet happig op was, maar een andere user in oud had er wel echt heel veel baat bij in combinatie met buien, vandaar dat ik er om vroeg.
Doel van vitamine D en de omega's is het boosten van je serotonine (serotonine = feel good), magnesium is zo ongeveer overal goed voor en helpt bij ontspannen/tot rust komen. En suikers skippen als dat lukt, verwerking van suiker kost stofjes die je liever voor nuttigere dingen had willen gebruiken.crap in = crap out
Wat super goed! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:47 schreef Sarabi het volgende:
5e van Nederland gewordenhad op een plekje hoger gehoopt maar het was een mooie ervaring.
Het publiek was echt super en daardoor werd het optreden echt heel leuk.
Tx!quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat laat, maar wilde hier nog op reageren. Bij pijn/kramp zijn bepaalde omega-6 vetzuren een uitkomst (theunisbloemolie, borage-olie). Voor je humeur zou ik de oplossing zoeken bij standaard visolie met hoog omega-3 gehalte, evt aangevuld met vitamine D (bij gebrek aan zonlicht) en magnesium.
Doel van vitamine D en de omega's is het boosten van je serotonine (serotonine = feel good), magnesium is zo ongeveer overal goed voor en helpt bij ontspannen/tot rust komen. En suikers skippen als dat lukt, verwerking van suiker kost stofjes die je liever voor nuttigere dingen had willen gebruiken.
Stom is dat he, dat je er soms geen weerstand aan kunt bieden, ook al weet je dat je je erna helemaal niet zo jofel voelt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tx!
Ik slik idd ook al een paar dagen de Vit D met de kinderen mee.
Ik zal eens kijken naar de rest. Hoewel ik dus inmiddels ook de pil heb gekregen van de ha waarmee ik hoop de boel wat vlakker te trekken.
Dit tip van suiker neem ik me ter harte, ik voel me altijd zo uitgeblust na een vreetbui, maar toch doen he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |