Je loopt stage toch? Dan kunnen ze je toch niet zo uitbuiten dat je niet eens wat eerder weg kunt om naar de dokter te gaan?quote:Op maandag 7 oktober 2013 02:37 schreef Levitas het volgende:
Wat een gave verslagen, zeg!Blijft leuk om te lezen!
Hier gaat het weer kut met peren. Vanochtend weer wakker geworden en had moeite met normaal lopen. Pijn aan de binnenkant van m`n rechterknie die doorstraalt langs m`n scheenbeen naar beneden. Tijdens het hardlopen totaal geen last van, maar wel als ik een lange tijd stil heb gezeten/ geslapen. Nu doet het ook geen pijn meer, omdat ik redelijk wat door het huis gewandeld heb vanochtend.
Misschien toch maar een fysio opzoeken. Enige nadeel is dat ik daar geen tijd voor hebZe sluiten om 18:00 en dan ben ik nog niet thuis van werk.
Hoe ver liep je voor je er even mee stopte? En ben je gestopt vanwege een blessure of vanwege niet-hardloopgerelateerde omstandigheden?quote:Op maandag 7 oktober 2013 07:58 schreef RunnerAdd het volgende:
Ben er wegens omstandigheden even een tijdje (5 weken) tussenuit geweest, afgelopen week weer begonnen met lopen.
Kan, jammer genoeg,wel merken dat ik er even niet veel aan heb gedaan. Maar ben vastberaden om nu door te pakken.
Hoe haalbaar denken jullie dat het is om 12 april 30km te lopen als ik nu halverwege evy 0-5km zit.
Dat klinkt leuk zeg! Wellicht niet de strakke organisatie die je van NL gewend bent, maar wel dat is ook wel weet charmantquote:Op maandag 7 oktober 2013 02:58 schreef slacker_nl het volgende:
Ben zeer tevreden over m'n loop. De gevoelstemperatuur was volgens Garmin 41 graden, de daadwerkelijke temperatuur was 32 graden.
Eerst een uurtje in de sportschool gezeten, vervolgens een BBQ met de gehele familie en rond 16 uur naar de luchthaven om me daar te melden bij de brandweer. Het is Fire prevention week en dus hebben ze een hardloopevent. De eerste twee km veels te hard gelopen (5:35), tempo laten zakken naar 6:20 en daarop een vrouw gepaced (ik kreeg een bedankje van der na afloop) voor zo'n vier km. Toen kwam het punt waar m'n neef me voor had gewaarschuwd: heuvelop en wind tegen. Tempo zakte naar 7:00 en in de laatste km heb ik nog geprobeerd om aan te klampen bij de vrouw die ik aan het pacen was maar ook zij was bezig te versnellen, 5:40. Uiteindelijk 1:05:35 over 10.6km.
Het was een erg leuke loop, paps en mams waren aanwezig, veel brandweerwagens van dichtbij mogen bekijken (die auto's die ze gebruiken bij vliegtuigbranden zijn HUGE!, je liep over hoofdwegen en de auto's reden naast je. Beetje huishouden van Jan Steen maar dan als hardloporganisatie. As zondag schijnt er een 10km te zijn, dus ik ga die doen ipv de 4,6km loop.
Even kort gezegd en beredeneerd komth et op het volgende neer: Nog 5 weken tot 5km dus, dan bijv Renate's 10km training in 6 weken, dan zit je eind december op de 10 en dan heb je dus 2,5 maand om dat uit te bouwen...quote:Op maandag 7 oktober 2013 07:58 schreef RunnerAdd het volgende:
Ben er wegens omstandigheden even een tijdje (5 weken) tussenuit geweest, afgelopen week weer begonnen met lopen.
Kan, jammer genoeg,wel merken dat ik er even niet veel aan heb gedaan. Maar ben vastberaden om nu door te pakken.
Hoe haalbaar denken jullie dat het is om 12 april 30km te lopen als ik nu halverwege evy 0-5km zit.
every BRFT is cool!!quote:
zal misschien wel kunnen maar het lijkt alsof er iets achter zit waardoor het "moeten" wordt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Even kort gezegd en beredeneerd komth et op het volgende neer: Nog 5 weken tot 5km dus, dan bijv Renate's 10km training in 6 weken, dan zit je eind december op de 10 en dan heb je dus 2,5 maand om dat uit te bouwen...
Naar mezelf kijkend, ik zit op 10km niveau, zie ik mezelf over 2,5 maand geen 30k lopen als ik dat zou willen, maar ja... Het kan denk ik wel.
Je zal alleen nu echt niet moeten versloffen en echt elke week moeten trainen, goed opbouwen, km's maken, intervallen etc etc.
Jamaar crashtenders staan boven aan de voedselketen, zeg maar. Net als de Porsche-politieauto van vroegerquote:
Die wagens zijn gaaf he? Hier stond er laatst eentje op de kazerne tijdens een open dag. Mijn blaagjes mochten er in en de brandweerman deed zelfs de sirene evenvoor ze aan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 02:58 schreef slacker_nl het volgende:
Ben zeer tevreden over m'n loop. De gevoelstemperatuur was volgens Garmin 41 graden, de daadwerkelijke temperatuur was 32 graden.
Eerst een uurtje in de sportschool gezeten, vervolgens een BBQ met de gehele familie en rond 16 uur naar de luchthaven om me daar te melden bij de brandweer. Het is Fire prevention week en dus hebben ze een hardloopevent. De eerste twee km veels te hard gelopen (5:35), tempo laten zakken naar 6:20 en daarop een vrouw gepaced (ik kreeg een bedankje van der na afloop) voor zo'n vier km. Toen kwam het punt waar m'n neef me voor had gewaarschuwd: heuvelop en wind tegen. Tempo zakte naar 7:00 en in de laatste km heb ik nog geprobeerd om aan te klampen bij de vrouw die ik aan het pacen was maar ook zij was bezig te versnellen, 5:40. Uiteindelijk 1:05:35 over 10.6km.
Het was een erg leuke loop, paps en mams waren aanwezig, veel brandweerwagens van dichtbij mogen bekijken (die auto's die ze gebruiken bij vliegtuigbranden zijn HUGE!, je liep over hoofdwegen en de auto's reden naast je. Beetje huishouden van Jan Steen maar dan als hardloporganisatie. As zondag schijnt er een 10km te zijn, dus ik ga die doen ipv de 4,6km loop.
Helemaal eens hoor, ik zou het ook niet willen. Dit klinkt als een weddenschapsdingetje: 'volgend jaar loop ik 'm ook!quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zal misschien wel kunnen maar het lijkt alsof er iets achter zit waardoor het "moeten" wordt.
ik weet niet of dat het het plezier verhoogd, klinkt een beetje als een marathon binnen een jaar, wordt ook niet aan geraden
gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh ja en ik ben in Nederland al jarig jeeej30 urige verjaardag!
your food chain is overratedquote:Op maandag 7 oktober 2013 08:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jamaar crashtenders staan boven aan de voedselketen, zeg maar. Net als de Porsche-politieauto van vroeger
Jan: die is cool!!quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
your food chain is overrated
look at this grunty preditor...
[ afbeelding ]
Van harte gefeliciteerd!!quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:34 schreef La_Tramposa het volgende:
En hoe gaat het met je voeten, met de blaren?quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:28 schreef motorbloempje het volgende:
Feli LT!
En ik was 311e van de 406 lopers gisteren.. Tevens: bovenbenen.... Auw!
Dat gaat een dag of 5 rusten worden... Al was het lang niet zo erg als het voelde/leek... Dit keer ook geen bloedblaren, maar dat kan ook door de relatief vlakke ondergrond komen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En hoe gaat het met je voeten, met de blaren?
Woah, wat stoer!quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:51 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en mijn moeder gaat vandaag, naar eigen zeggen, haar eerste Evy-les lopen!Ben beniewd!
fathers keep your sons locked up, momma on the prowl run....quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:51 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en mijn moeder gaat vandaag, naar eigen zeggen, haar eerste Evy-les lopen!Ben beniewd!
Ik hoop het ook, want het is domweg wel erg leukquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ik hoop echt dat ze't vol gaat houden én leuk gaat vinden!
Ach, in het begin vond ik 't ook maar zwaar en was de motivatie vooral het (snelle!) afvallenquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, want het is domweg wel erg leuk
daarom mag ie hem nog wel cool vindenquote:
Ik vind de 2011-versie van Evy minder naar dan de 2006, de opbouw aan tijden is makkelijker vol te houden.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ach, in het begin vond ik 't ook maar zwaar en was de motivatie vooral het (snelle!) afvallenDus ik hoop dat dan, op z'n minst, het afvallen, ook voor haar motivatie genoeg gaat zijn om vol te houden. En het écht leuk vinden komt daarna dan wel
en dat is nu juist het probleem...... waarom loop ik hard? kan er serieus geen antwoord op geven, het is gewoon iets wat ik doequote:Op maandag 7 oktober 2013 09:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, want het is domweg wel erg leuk
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Ah, da's mooi, want ik heb die versie op haar mp3speler gezetquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik vind de 2011-versie van Evy minder naar dan de 2006, de opbouw aan tijden is makkelijker vol te houden.
Go go mama motorbloempjequote:Op maandag 7 oktober 2013 08:51 schreef motorbloempje het volgende:
Dat is wel gaaf ja! Altijd leuk om op zo'n manier een oud klasgenoot 'tegen te komen'.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:56 schreef Levitas het volgende:
What THE f*ck!
Ik zit net rustig op m`n gemakje het interwebz door te bladeren, tot ik ineens op losseveter.nl een bekende naam zie staan. Zijn naam i.c.m EK atletiek? "Hmm, zou dat serieus die jongen zijn die bij mij op de basisschool in de klas zat en waar ik best goed bevriend mee was?!"
Even z`n naam Googlen en ja hoor.. Hij loopt nu bij hetzelfde team als Michel Butter (Team Distance Runners), met dezelfde trainer als Butter (Guido nogwat) en heeft afgelopen NK de bronzen medaille op de 800 meter behaald. Wat vet![]()
Dat interview kwam ik dus tegen
Kun je ook niet uitleggen, is een gevoel.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en dat is nu juist het probleem...... waarom loop ik hard? kan er serieus geen antwoord op geven, het is gewoon iets wat ik doe
Ok helder.quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Even kort gezegd en beredeneerd komth et op het volgende neer: Nog 5 weken tot 5km dus, dan bijv Renate's 10km training in 6 weken, dan zit je eind december op de 10 en dan heb je dus 2,5 maand om dat uit te bouwen...
Naar mezelf kijkend, ik zit op 10km niveau, zie ik mezelf over 2,5 maand geen 30k lopen als ik dat zou willen, maar ja... Het kan denk ik wel. Maar dan moet alles mee zitten, geen pijntjes,geen blessures, geen griepje... Nniet meer versloffen en echt elke week moeten trainen, goed opbouwen, km's maken, intervallen etc etc.
Ja, WTF momentje van de dag.. Ik heb echt heel toevallig net voordat ik naar Australië ging contact met 'm gezocht op Facebook, toen ik een oude schoolfoto tegenkwam. Hij is vrij jong naar USA verhuisd, en ik zag dus al wel op z`n FB dat 'ie op university aan atletiek deed, maar nooit geweten dat dat 'ie het ook op niveau deed. Daar ben ik dus net pas achter gekomen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:04 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat is wel gaaf ja! Altijd leuk om op zo'n manier een oud klasgenoot 'tegen te komen'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |