Nou ja ik ben ook dom dus dat klopt dan wel.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:06 schreef Tem het volgende:
Dat Haags klinkt net zo dom als dat Amsterdams.
quote:
NIET KIJKEN!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:25 schreef OProg het volgende:
Murth Mossel op 3.
In 20 seconden gezien. Direct over Surinamers en Surinaamse cultuur.
Je verwacht het niet.
Corrie zapte weg bij DWHNquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:31 schreef Specularium het volgende:
Corrie ligt zeker met een dweil boksen te kijken?
Echt waar? Niet gelezen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Corrie zapte weg bij DWHNBij grootste topshow van DWHN van de afgelopen seizoenen.
Snap je dat nou? Ik niet.
Ja om boksen te kijkenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Echt waar? Niet gelezen.
Verdient wel een note eigenlijk.
Ronde 8 al jonguh.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:40 schreef Specularium het volgende:
Ik had al in de spoilers gezien dat hij in ieder geval ronde 4 had overleefd dus dat kwam perfect uit qua tijd.
Corrie,.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ronde 8 al jonguh.
En wat nou weer? Watjes die liever DWHN kijken
Doe maar stoer.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ronde 8 al jonguh.
En wat nou weer? Watjes die liever DWHN kijken
Kijk ik morgen wel man.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]Ga weg. Beste show sinds jaren. Ga je boksen kijken
.
Binnenkort wel kickboksen op RTL7. Glory events.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:44 schreef Specularium het volgende:
Wanneer gaat SBS weer K1 uitzenden?
Jaja wees maar niet bang schat.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Laat je je dweil wel een beetje heel?
Corrie heeft een Zamboni thuis staan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Laat je je dweil wel een beetje heel?
Dweilen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:49 schreef Karina het volgende:
Die machines zijn irritant. Ben je net lekker aan het schaatsen, moeten ze zo nodig weer vegen.
De Staat op Nederland 3quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:07 schreef Karina het volgende:
Hier is het ook niet echt een topshow geloof ik
Niet gezien.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:08 schreef Karina het volgende:
De tune van Soldaat van Oranje is ook episch hoor
Altijd leuk om Jeroen Krabbe onthoofd te zien worden.quote:
Wel gezien.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:11 schreef Specularium het volgende:
Zometeen Breaking Bad marathon op 3.
Even kijken of ze het in de normale volgorde doen met hun creatieve redacties.
Ja, ja, ja. Gewoon doen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:13 schreef Karina het volgende:
Ik kom door de eerste aflevering van BB niet heen... ik weet dat het later beter wordt, maar ja, om nou ALLE afleveringen nu nog te gaan kijken.
Corrie,quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:13 schreef Karina het volgende:
Ik kom door de eerste aflevering van BB niet heen... ik weet dat het later beter wordt, maar ja, om nou ALLE afleveringen nu nog te gaan kijken.
Het zijn er maar iets van 62.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoeveel afleveringen zijn dat bij elkaar?
Who cares! Gewoon doen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoeveel afleveringen zijn dat bij elkaar?
Maar dat is zo gedaan, die kan je in 1 rit uitzitten.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:15 schreef Karina het volgende:
[..]kolere. Ik wil Jericho ook nog kijken.
Het is natuurlijk geen The Voice.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:13 schreef Karina het volgende:
Ik kom door de eerste aflevering van BB niet heen... .
Wat wil je daar precies mee zeggen? Te moeilijk voor me zeker.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is natuurlijk geen The Voice.
Ik zal niet in de top 100 voorkomen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:17 schreef Pino112 het volgende:
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 334 Karina
002. 291 arjan1112
003. 211 Stuart
004. 209 hamerhaaitje
quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:17 schreef Pino112 het volgende:
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 334 Karina
002. 291 arjan1112
003. 211 Stuart
004. 209 hamerhaaitje
Lekker belangrijk hoeveel posts je hebt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:18 schreef Karina het volgende:
OK het wordt nu echt tijd voor een leven of zo dit begint zielig te worden.
Heb je het nu over jezelf? Een forum veel leuker dan het echte leven hoor.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:18 schreef Karina het volgende:
OK het wordt nu echt tijd voor een leven of zo dit begint zielig te worden.
Wel een indicatie van dat ik verder niks anders te doen heb of iets anders doe.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker belangrijk hoeveel posts je hebt.
Dat moet ik uitvinden dan he? Of dat zo is...quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je het nu over jezelf? Een forum veel leuker dan het echte leven hoor.
Wat ga je nu doen dan?quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel een indicatie van dat ik verder niks anders te doen heb of iets anders doe.
Dat zeker niet, dan hang ik kotsend over de reling mallequote:Op zondag 6 oktober 2013 00:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat ga je nu doen dan?
Ineens zeilen over het Ijsselmeer ofzo?.
Er is niks anders, dit is het. En het is best leuk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zeker niet, dan hang ik kotsend over de reling malle
Weet ik het. Dat is het probleem juist, WIST ik het maar.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:24 schreef Mani89 het volgende:
Als ik een man zou moeten kiezen, zou het Rutger Hauer zijn. Alpha Male.
Je vindt tv kijken en dat hier posten gewoon leuk, zou ik zo houden.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik het. Dat is het probleem juist, WIST ik het maar.
Dat was toen in films gebruikelijk denk ik.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:23 schreef Karina het volgende:
Ik vind de stemmen wel een beetje vreemd klinken. In Soldaat van Oranje dus.
Heb je ook wel gelijk in.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je vindt tv kijken en dat hier posten gewoon leuk, zou ik zo houden.
De rest moet je zelf uitzoeken.
Je verwacht het niet.quote:
Bier voor allemaal of wijn wat jullie willenquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:32 schreef Specularium het volgende:
Was er al gevierd dat onze Cor meer dan 225.000 posts heeft?
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:32 schreef Specularium het volgende:
Was er al gevierd dat onze Cor meer dan 225.000 posts heeft?
Vandaag maar eens een dagje geen bier.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Bier voor allemaal of wijn wat jullie willen
Ik heb Rivellaquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:34 schreef OProg het volgende:
[..]
Vandaag maar eens een dagje geen bier.
Anders maar toch lekker.quote:
Nee hoor een feestje stilhouden is stom natuurlijk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:36 schreef Specularium het volgende:
Die 225 he? Niet het feest want Corrie houdt dat natuurlijk weer helemaal stil met haar badjas.
Oh vorige week was aflevering 1. Ik hield het 10 minuten vol. Maar ik moet het blijkbaar kijken omdat het goed is.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is seizoen twee dus ik heb geen idee waar het over gaat.
Films van vroeger zijn inderdaad best wel traag. Merk ik ook. Terwijl ik het destijds een hele goede film vond.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:41 schreef OProg het volgende:
Ik zit nog steeds te hopen dat er snel iets gaat gebeuren in deze film.
Vorige week was de marathon van seizoen 1, nu seizoen 2. Tot 6u op Ned3.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh vorige week was aflevering 1. Ik hield het 10 minuten vol. Maar ik moet het blijkbaar kijken omdat het goed is.
Dat trek ik niet. Echt geen geduld voor. Twee afleveringen achter elkaar max.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vorige week was de marathon van seizoen 1, nu seizoen 2. Tot 6u op Ned3.
Doe eens effe normaal joh.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat trek ik niet. Echt geen geduld voor. Twee afleveringen achter elkaar max.
Ik ben daar veel te moe voor, de hele nacht tv kijkenquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat trek ik niet. Echt geen geduld voor. Twee afleveringen achter elkaar max.
Je kunt het ook downloaden hequote:Op zondag 6 oktober 2013 00:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben daar veel te moe voor, de hele nacht tv kijken
Of Jantje Smit die opeens tevoorschijn komt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:48 schreef Specularium het volgende:
Ik zou het wel grappig vinden als Marco Borsato er ineens met zijn jeep dwars doorheen komt rijden.
Nee Corrie dit is weer niet grappig.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Of Jantje Smit die opeens tevoorschijn komt.
Knokken!
Sorry schat ik ben niet in vorm deze week. Ik moet het hebben van de voorzetjes.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee Corrie dit is weer niet grappig.
Zoals....?quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:51 schreef Karina het volgende:
[..]
AlleenOf komt er nog iemand langs straks?
Oh nee. Kom net van een bruiloft, hele dag weggeweest ook. Dus als er een nieuwe vlam was zou het vandaag ook niks wordenquote:
Watje. Jonge vent, dat zou nog moeten lukken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh nee. Kom net van een bruiloft, hele dag weggeweest ook. Dus als er een nieuwe vlam was zou het vandaag ook niks worden
Als ik nu niet al in bed lag zou ik gewoon op de bank slapenquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Watje. Jonge vent, dat zou nog moeten lukken.
Hopeloos geval ben jequote:Op zondag 6 oktober 2013 00:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Als ik nu niet al in bed lag zou ik gewoon op de bank slapen
Komt door de oorlog zeker?quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:56 schreef Karina het volgende:
Gelukkig versta ik Duits want de ondertiteling valt uit beeld bij mij.
Ja ik was het meisje met het rode haarquote:
Ik ken het.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Tjah, je hebt soms van die dagen. Ook als je jong bent
Jij niet?quote:
Oh, dan wordt het wel lastig idd.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:59 schreef Karina het volgende:
Die eerste aflevering kom ik niet eens doorheen.
Er valt niks aan doorheen te komen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Die eerste aflevering kom ik niet eens doorheen.
Ja ik weet het ik ben moeilijk joh.quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er valt niks aan doorheen te komen.
Gewoon die kijken en dan de rest, met je moeilijk doen.
Karina gaat zo snel door haar mijlpaalposts dat wanneer ik 225.000 opzoek is ze al aan 250.000 toe.quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:02 schreef Specularium het volgende:
Wanneer had onze Cor haar jubileumpost van 225.000?
Kun jij dat zien?
Ik wilde kijken op hoeveel posts je zat en toen viel me op dat dat weg wasquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij ook al?
Ik zit ook al de hele avond zo
Ik zie de banner de hele tijdquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wilde kijken op hoeveel posts je zat en toen viel me op dat dat weg was
Wanneer had jij je 75K? Dat was ook wel een feestje geweest jochie.quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wanneer had onze Cor haar jubileumpost van 225.000?
Kun jij dat zien?
Ik heb die 'sheet' gebruikt (waar je van alles kunt aanvinken).quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh daar heb ik geen last van. Heb mijn eigen custom css-file op mijn website staan.
En nu werkt ie niet meer@!!!quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb die 'sheet' gebruikt (waar je van alles kunt aanvinken).
quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
En nu werkt ie niet meer@!!!
[ afbeelding ]
Jawel ik heb eendjes gevoerd in die parkje.quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:14 schreef Karina het volgende:
[..]je bent niet zo lief vandaag sukkel.
Ja maar er zijn nu ook andere series weer begonnen, The Mentalist en Criminal Mindsquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:14 schreef Latert het volgende:
Corrie, dit is allemaal uitstelgedrag. Je had ondertussen Jericho af kunnen hebben.
Oh ja dat vond ik wel schattigquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel ik heb eendjes gevoerd in die parkje.
Dat zijn series die toch even een paar competities lager spelen dan Topshows zoals BB.quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar er zijn nu ook andere series weer begonnen, The Mentalist en Criminal Minds
Ja nu doe JIJ gewoon stoer.quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vond er geen hol aan. Maar ben wel mijn ouwe brood kwijt.
The Mentalist is nu spannend. Hele goede start van het seizoen met meteen al een cliffhanger na de eerste aflevering.quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:17 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat zijn series die toch even een paar competities lager spelen dan Topshows zoals BB.
Zo zeg!quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:18 schreef Karina het volgende:
[..]
The Mentalist is nu spannend. Hele goede start van het seizoen met meteen al een cliffhanger na de eerste aflevering.
Met Ice-Tquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:21 schreef arjan1112 het volgende:
er zijn niet echt series die ik volg
van heel die law and order shit met 100 namakers enz
was gewoon Law and Order de beste serie.
die keek ik wel.. met Lenny zeg maar.
En de tekenfilms?quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:21 schreef arjan1112 het volgende:
er zijn niet echt series die ik volg
van heel die law and order shit met 100 namakers enz
was gewoon Law and Order de beste serie.
die keek ik wel.. met Lenny zeg maar.
Ah ja Lenny, ook een baas.quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:24 schreef arjan1112 het volgende:
ice-t zit bij special victims unit ofzo
die bedoel ik niet
[ afbeelding ]
ga dan eens uitquote:
In mijn uppie zeker.quote:
Heb ik nu geen zin in. Zo werkt dat als je je verveelt, dan heb je nergens zin in.quote:
Welk pleintje?quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kom naar pleintje dan met je pak wijn.
Voor een bijna 41-jarige?quote:Op zondag 6 oktober 2013 02:05 schreef Karina het volgende:
Best raar dat hij al zo een oude dochter heeft.
En in die kringen krijgt men toch vaak al jong hun 1e kindquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Voor een bijna 41-jarige?
En zij is bijna 18.
Valt toch wel mee?
Ligt eraan of hij morgen ook nog goed is.quote:Op zondag 6 oktober 2013 02:42 schreef Specularium het volgende:
Ik heb nog een tompoes maar totaal geen zin in.
Zal ik hem eten?
Ja aanbieding alles.quote:Op zondag 6 oktober 2013 02:44 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom lag de plus helemaal vol met tompoezen?
De dikke van de plus heeft vakantie, dus ze hadden haar lunchpakket nog liggen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 02:44 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom lag de plus helemaal vol met tompoezen?
Nee dan hebben ze oranje tompoezen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 02:47 schreef arjan1112 het volgende:
Maar waarom??
dat is normaal alleen met koninginendag
Ghehe.quote:Op zondag 6 oktober 2013 02:38 schreef Latert het volgende:
[..]
En in die kringen krijgt men toch vaak al jong hun 1e kind
Voor of achterkant?quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:26 schreef Tem het volgende:
Ik heb net even die hele Italiaan eruit gebaggerd.
Dat wil ik helemaal nietquote:Op zondag 6 oktober 2013 09:42 schreef Specularium het volgende:
Aan wiens artiesteningang wil jij zitten, Peunani?
Nee, gewoon heel saai geslapen. Jij?quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nog een beetje aan je peuner gezeten voor je ging slapen?
Kun je gewoon zeggen hier hoor.
Lijkt wel een beetje op haar vader.quote:Op zondag 6 oktober 2013 02:05 schreef Specularium het volgende:
Dochter van Eminem nu.
[ afbeelding ]
Die wordt dan de nr 1 hosselaar van Fok!quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:05 schreef arjan1112 het volgende:
ik hoop nog steeds dat jeroen pauw in het pauw en witteman topic gaat posten
Dan mag hij wegblijven.quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die wordt dan de nr 1 hosselaar van Fok!
Je word immuun. Dat word 2 flessen whiskey zuipen om nog dronken te worden.quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Volgens mij was de japanse wijn van gisteren gewoon aangelengd met water. 3 glazen op en niet eens rode wangetjes gehad.
Ik zie het niet echt op die foto's.quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op haar vader.
Maar ik drink bijna nooitquote:Op zondag 6 oktober 2013 10:22 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Je word immuun. Dat word 2 flessen whiskey zuipen om nog dronken te worden.
Dus Waagnek had ook een wat droge avond?quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Volgens mij was de japanse wijn van gisteren gewoon aangelengd met water. 3 glazen op en niet eens rode wangetjes gehad.
Nou, hij heeft wel wat gezeik moeten aanhoren.quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus Waagnek had ook een wat droge avond?
De cognac heeft geholpen dus?quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:33 schreef Uccie het volgende:
Goedemorgen, goedemorgen
Zowaar wat minder snuffels vanmorgen...in dit tempo ben ik er morgen we vanaf.
Dat had ik ook. Toen ben ik maar meer wijn gaan drinken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou, hij heeft wel wat gezeik moeten aanhoren.
Dat in combi met een half kilo sinaasappels aan sap en om 22u mijn bedje ingaan.quote:
Oh dat klinkt niet heel gezelligquote:Op zondag 6 oktober 2013 10:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Toen ben ik maar meer wijn gaan drinken.
Oh dat klinkt goed, fijn dat het beter gaat.quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat in combi met een half kilo sinaasappels aan sap en om 22u mijn bedje ingaan.
Eetsequote:Op zondag 6 oktober 2013 10:41 schreef Uccie het volgende:
En nu maar eens een lekker ontbijtje maken...met een zachtgekookt eitje![]()
Tot straks
Lekker frans crosantje.quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:42 schreef arjan1112 het volgende:
Senseo koffie met een crosant .. zal het wel worden hier.
En was dat de oplossing?quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Toen ben ik maar meer wijn gaan drinken.
Ik verwacht nu een goed verhaal.quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Jazeker, maar het was sowieso een beetje maf etentje.
Misschien later. Eigenlijk was het een kutItaliaan.quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik verwacht nu een goed verhaal.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:49 schreef Tem het volgende:
Enige leuke was dat ik nogal ongegeneerd uitgecheckt werd door een mooie jonge vrouw toen we op de fiets richting restaurant gingen en mijn vriendin daardoor geirriteerd naar mij reageerde dat dat waarschijnlijk alleen maar kwam omdat ik een kinderzitje voorop de fiets had. Daar moest ik wel om lachen.
Alleen als je er een peuter inzet die de hele weg roept, wie ben je ik wil mijn mama.quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:55 schreef Specularium het volgende:
Ik ga ook een kinderzitje op mijn fiets zetten.
Kijken of het werkt. Of ik word opgepakt.
Zou voor mij beter werken dan een kind of een kinderzitje.quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:58 schreef arjan1112 het volgende:
Een golden retriever schijnt goed te werken als je een vriendin zoekt.
Nee ik heb hem een paar maanden geleden geruild tegen een S4.quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verdomd ja, jij ook he? Ik herkende je username al ergens van.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee ik heb hem een paar maanden geleden geruild tegen een S4.
Ja in mijn hoofd is hij nog jong, vandaar.quote:Op zondag 6 oktober 2013 02:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Voor een bijna 41-jarige?
En zij is bijna 18.
Valt toch wel mee?
Ja, ik noem Jan Smit ook nog gewoon Jantje Smit.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja in mijn hoofd is hij nog jong, vandaar.
Ik noem Heintje Davids ook nog altijd Heintje. Terwijl die toch ook al aardig op leeftijd isquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:54 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, ik noem Jan Smit ook nog gewoon Jantje Smit.
58 alweer.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik noem Heintje Davids ook nog altijd Heintje. Terwijl die toch ook al aardig op leeftijd is
Davids zou al 125 zijn geworden.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik noem Heintje Davids ook nog altijd Heintje. Terwijl die toch ook al aardig op leeftijd is
vindtie niet grappig trouwens maar dat maakt het grappigquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:54 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, ik noem Jan Smit ook nog gewoon Jantje Smit.
Oké, hier de huidige dan. Kennelijk bezig aan de Jan-naar-Guus-metamorfose.quote:
Komt door alle drugs in Volendam.quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Komt door alle drugs in Volendam.
Nah. Je kan veel vinden van Jan Smit maar ik vind hem niet lelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |