Die andere 50% is niet alleen de vader hè, ook die mannen die hielpen verhuizen. Die kregen ook allemaal een flinke pakkerd van haar. Je weet het maar nooitquote:
Die boer zelf is echt wel een slim mannetje hoor.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:57 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
Hij leek me nog de intelligentste van het stel
Wat dan?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Opwarmertje voor het echte lachen komend uurtje
Ja, ze stonden letterlijk in de rij.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:58 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Die andere 50% is niet alleen de vader hè, ook die mannen die hielpen verhuizen. Die kregen ook allemaal een flinke pakkerd van haar. Je weet het maar nooit
Waarschijnlijk heeft ie destijds een goedlopend bedrijf van zijn ouders overgenomen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die Han is ook niet dom, anders kun je geen boerderij van 2M+ kopen.
die Hans' andere broer, zomaar z'n been gebrokenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:59 schreef hexje het volgende:
Hoe gaat het nu:
We zijn nog altijd heerlijk aan het werk op onze boerderij die we de naam 'Reesink Dairy' hebben gegeven. Het gaat goed met ons allemaal en we hebben het erg naar onze zin. De farm draait goed. We hebben nu 160 koeien, en we hopen er volgend jaar nog 40 á 50 bij te kopen, maar voor nu hebben we er wel even genoeg.
Inmiddels is op 28 juni de baby geboren. Een jongetje. We noemen hem Jack en alles is prima verlopen. Het is een heerlijk rustige baby. Erwin heeft een leuke vriendin sinds een paar maanden, Stacey, dus ook dat gaat goed!
Afgelopen week is familie vanuit Nederland aangekomen. Dennis, Han zijn oudste zoon, en Ada en Rinus, de zus en broer van Han. Het was erg fijn om iedereen weer te zien! Eigenlijk zou Hans andere broer komen, maar omdat hij z'n been had gebroken, is Ada in de plaats hiervan gekomen. Zij en Rinus blijven hier twee en halve week, Dennis blijft drie maanden bij ons.
De groeten vanuit Down Under,
Familie Reesink
Zou ze der melktandjes al gewisseld hebben?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:59 schreef hexje het volgende:
Erwin heeft een leuke vriendin sinds een paar maanden, Stacey, dus ook dat gaat goed!
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:01 schreef danos het volgende:
[..]
Zou ze der melktandjes al gewisseld hebben?
NED3 is beter. Eminem en Ice T zie ik nu.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Eerst kijken wat koefnoen heeft gebakken....
Ice-motherfucking-T Bodycount....quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
NED3 is beter. Eminem en Ice T zie ik nu.
Eerste stukje kijk ik morgen terug.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ice-motherfucking-T Bodycount....![]()
![]()
![]()
Ga deze wel op Uitzending gemist kijken straks, half uur al gemist...maar bedankt voor de tip.
tokkie-alert.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:04 schreef arjan1112 het volgende:
Jullie met die kritiek op die vrouw
zei is perfect, ze houd van schoonmaken koken kinderen baren ( seks ) en helpt ook nog met het werk op de boerderij
Verder vond ik het wel een leuke aflevering
.............................not sure.........quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:04 schreef arjan1112 het volgende:
zei is perfect, ze houd van schoonmaken koken kinderen baren ( seks ) en helpt ook nog met het werk op de boerderij
Ik denk dat het verder niemand ook maar iets interesseert wat jij ervan vindt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:04 schreef arjan1112 het volgende:
Dan kun je heel FOK! bijna wel opdoekenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk dat het verder niemand ook maar iets interesseert wat jij ervan vindt.
Oh jee, is het weer zo ver?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk dat het verder niemand ook maar iets interesseert wat jij ervan vindt.
goed idee welquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kun je heel FOK! bijna wel opdoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |