Omdat je een n00b bent.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
2005.. Nog nooit van ene Verbal gehoord.
Jezus, bedankt voor het helpen op de boerderij.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:55 schreef waxmask het volgende:
Heerlijk bidden uit de losse pols...Doe dan niks.
Denk het ook welquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:56 schreef JimboSlice het volgende:
Hoe groot is de kans dat die baby van die zoon is? Ik denk 50-50
Ik zie hem thuis al zitten voor zijn pc:quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:55 schreef Insomnia_ het volgende:
kanjer aandachtszoekers met hun ondertekening
Hij zegt vrienden gemaakt te hebben en af en toe op stap te gaan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat die jongen zich niet eenzaam voelt als 21-jarige zonder leeftijdgenoten daar
Hij leek me nog de intelligentste van het stelquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:56 schreef JimboSlice het volgende:
Is vast een fokker weet niet andersquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat die jongen zich niet eenzaam voelt als 21-jarige zonder leeftijdgenoten daar
groter, denk ik.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:56 schreef JimboSlice het volgende:
Alleen in de keuken is ook al prima hoor.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Vrouw in de keuken met een dikke buik.
Ach gut, My First Flame zeker?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:56 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ik zie hem thuis al zitten voor zijn pc:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even a broken clock is right twice a day.
Die Han is ook niet dom, anders kun je geen boerderij van 2M+ kopen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:57 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
Hij leek me nog de intelligentste van het stel
sommigen zijn gauw tevreden.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Alleen in de keuken is ook al prima hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |