SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verstond in elk geval 'oeren'quote:
Oke.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
NEC speelt in plaats van de bal naar de medespelers, de bal naar de dug-out.
Denk het niet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Houthakker Conboy zal vast nog wel een van zijn befaamde 'tackles' inzetten op Antonia
Valt reuze mee.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:25 schreef HulkHeld het volgende:
Goedenavond![]()
Roda rood zie ik, Zwolle een beetje de overhand of valt het nog mee?
Ik ook niet. Alleen Klich nog van PEC.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Die loser heb ik niet in m'n team.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Die loser heb ik niet in m'n team.
Ik Klich, Mokotjo, Lachman en Van Polenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alleen Klich nog van PEC.
Verdedigers van PEC is een aanslag op je puntenindustrie. Al helemaal nu de magie van PEC is uitgewerkt zonder Moktharquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Ik Klich, Mokotjo, Lachman en Van Polen
PEC staat desondanks nog immer boven Ajax...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verdedigers van PEC is een aanslag op je puntenindustrie. Al helemaal nu de magie van PEC is uitgewerkt zonder Mokthar
Scorebordjournalistiek.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PEC staat desondanks nog immer boven Ajax...
Ik heb ze toen omgewisseld met SC Cambuur verdedigers die zitten prijs/tegendoelpunten ook wel goed. Ben alleen bang dat ze het niet zo lang meer vol houdenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verdedigers van PEC is een aanslag op je puntenindustrie. Al helemaal nu de magie van PEC is uitgewerkt zonder Mokthar
De.quote:
Tja, ik heb nogal vaak m'n team omgegooid, dus had niet meer zo bijster veel te bestedenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou ook belachelijk tijdens de rust zijn. Laat hem zich lekker met de wedstrijd bezig houden.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:37 schreef RvLaak het volgende:
Higler wil niet voor de camera reageren blijkbaar...
Coach van Roda sprak hem aan, niet de mediaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou ook belachelijk tijdens de rust zijn. Laat hem zich lekker met de wedstrijd bezig houden.
Brood wil altijd met scheidsrechters praten, maar wat moet Higler zeggen dan?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Coach van Roda sprak hem aan, niet de media
Haha.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb Achenteh in mijn manager.
GGMM is een sukol.
Eens. Debiel gedoe om een scheids in de rust te willen spreken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou ook belachelijk tijdens de rust zijn. Laat hem zich lekker met de wedstrijd bezig houden.
Geen idee, hij wilde per se niet met hem praten met een camera er bij, dus zijn ze zijn kantoortje ingegaanquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Brood wil altijd met scheidsrechters praten, maar wat moet Higler zeggen dan?
Wat is er met jou? Ga je nu op de Van Gaal/Nico Dijkshoorn-tour?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie de goal van Castaignos en ik zie dat het goed is met die gozer. Schreeuwen als een brulaap bij het vieren.
Wat een dwaas.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee, hij wilde per se niet met hem praten met een camera er bij, dus zijn ze zijn kantoortje ingegaan
of jij bent mensenschuw.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Wat is er met jou? Ga je nu op de Van Gaal/Nico Dijkshoorn-tour?
Straks zijn er liplezers.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee, hij wilde per se niet met hem praten met een camera er bij, dus zijn ze zijn kantoortje ingegaan
Debiele opmerking van mijn kant.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:41 schreef GGMM het volgende:
Ja, Muto. Uit je reactie blijkt wel heel erg dat je mensenschuw bent.
Dat niet, NEC supporters hebben vlak voor de rust een deur proberenopen te breken, is voor de helft kapot. Veel me politie op de been.quote:
Lees ook vanalles op Twitter. Spannend.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:44 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat niet, NEC supporters hebben vlak voor de rust een deur open te breken, is voor de helft kapot. Veel me politie op de been.
twitter:ForzaNECnl twitterde op zaterdag 05-10-2013 om 20:53:07Ze gaan het uitvak leeghalen en verplicht terug sturen...#gaeNEC #forzaNEC reageer retweet
twitter:OzcanAkyol twitterde op zaterdag 05-10-2013 om 20:53:56Boze agressieve supporters van NEC die ons vak in willen. Ze noemen ons 'mietje' en 'homo'. Zij staan 0-3 achter. Gebons op de deur. #GAEnec reageer retweet
Jeetje wat een cliffhanger. Ik zou het boek kopen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:OzcanAkyol twitterde op zaterdag 05-10-2013 om 20:53:56Boze agressieve supporters van NEC die ons vak in willen. Ze noemen ons 'mietje' en 'homo'. Zij staan 0-3 achter. Gebons op de deur. #GAEnec reageer retweet
Dus; Zwolle ontsnapt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
nee, Demouge had gewoon niet zo stom moeten doen
Retterketet AZ.quote:
Bij?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:19 schreef RvLaak het volgende:
Lijkt erop dat er een schouder uit de kom is...
Achenteh heeft mij toch al minpunten opgeleverd. Ik zit in kamp Roda.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:17 schreef Cavaliers het volgende:
Zwolle is niet langer fris en fruitig. FOX Voetbal approves this message.
Tsja.. Zonder Higler had dat waarschijnlijk al wel zeker geweest.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
Zwolle verdient eigenlijk nul punten, wat is dit hopeloos.
Hij past de regels toe.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:22 schreef Cavaliers het volgende:
Higler is met afstand de allergrootste mierenneuker die er op deze wereld rondloopt. Ontneem zoiets zijn licentie, gadverdamme.
Soms moet je in de geest van de wedstrijd fluiten en wat meer toelaten.quote:
Dan kloppen de regels niet.quote:
Ja maar om er een beetje een wedstrijd van te maken moet je wel het juiste gevoel hebben, hij zal dan ook nooit een Europese wedstrijd fluiten..quote:
Weet niet hij is nog erg jong.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:24 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja maar om er een beetje een wedstrijd van te maken moet je wel het juiste gevoel hebben, hij zal dan ook nooit een Europese wedstrijd fluiten..
Higler zet inderdaad ook namen op lijstjes als ze een gele kaart krijgen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Soms moet je in de geest van de wedstrijd fluiten en wat meer toelaten.
Ik als internetmoderator kan hier over meepraten.
De regels zijn een richtlijn, waar je als scheidsrechter flexibel mee moet zijn. Als je het boekje letterlijk neemt, krijg je een wedstrijd zoals vandaag; een die om de vijf tellen stil ligt. Voetbal draait om de supporter en de liefhebber, niet of je als scheidsrechtertje het boekje volgt.quote:
Daar is hij niet zo goed in dus de KNVB moet hem hier in coachen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Soms moet je in de geest van de wedstrijd fluiten en wat meer toelaten.
Ik als internetmoderator kan hier over meepraten.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Higler zet inderdaad ook namen op lijstjes als ze een gele kaart krijgen.
Zeer zeker.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:28 schreef HulkHeld het volgende:
Das toch al zijn 2e rode kaart als ik het goed heb?
Dit was geen bewussie. Geen slaande beweging.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bewust dit risico lopen hoort rood te zijn imo
Dat wou Cavaliers toch?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:29 schreef AFCNiels het volgende:
Demouge krijgt rood in de geest van de wedstrijd.
Tuurlijk, die elleboog vloog zomaar in iemands gezicht.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:29 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind het reuze meevallen. Geen opzet.
Joh, als je een kopduel aangaat moet je je wel breed maken. Je kunt niet als een plank omhoog springen. Zelf ooit wel eens gevoetbald?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tuurlijk, die elleboog vloog zomaar in iemands gezicht.
Nee seriously, mij abo van FOX eredivisie en sport 1 wordt overgezet naar FOX sports ere+ international. Maar ipv alleen sport 1 af te sluiten hebben ze ook eredivisie afgesloten, nu heb ik het weekend geen fucking fox eredivisie.quote:
Breed maken != bewust het risico lopen dat je iemand's hoofd open haaltquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Joh, als je een kopduel aangaat moet je je wel breed maken. Je kunt niet als een plank omhoog springen. Zelf ooit wel eens gevoetbald?
Alireza?quote:
Kortom: als een plank omhoog springen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Breed maken != bewust het risico lopen dat je iemand's hoofd open haalt
Dit was geen breedmaken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Joh, als je een kopduel aangaat moet je je wel breed maken. Je kunt niet als een plank omhoog springen. Zelf ooit wel eens gevoetbald?
Hij heeft volledig gelijk in dezequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:32 schreef HulkHeld het volgende:
Godverdomme die HiglerWat een walgelijk ventje is het toch ook.
Gewoon de helpdesk bellen en dreigen een boze post op het internet neer te zetten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee seriously, mij abo van FOX eredivisie en sport 1 wordt overgezet naar FOX sports ere+ international. Maar ipv alleen sport 1 af te sluiten hebben ze ook eredivisie afgesloten, nu heb ik het weekend geen fucking fox eredivisie.
Ditquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:33 schreef AFCNiels het volgende:
Laat Roda maar degraderen, dit is helemaal niks.
kennersquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Luister maar naar de kenners op FOX.
Pastoor spreekt zichzelf ook lekker tegen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Luister maar naar de kenners op FOX.
Sigthorsson is de Rooney van Ajax. Altijd hard werken, overal aanspeelbaar en bruikbaar. Hopelijk wordt zijn contract spoedig opengebroken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik kan je morgen wel laten weten hoe kut sigthorsson weer speelt als je dat wilt
Hahahahaha!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sigthorsson is de Rooney van Ajax. Altijd hard werken, overal aanspeelbaar en bruikbaar. Hopelijk wordt zijn contract spoedig opengebroken.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sigthorsson is de Rooney van Ajax. Altijd hard werken, overal aanspeelbaar en bruikbaar. Hopelijk wordt zijn contract spoedig opengebroken.
Oh, heb je allesweter jordii weer hoor. Word je niet eens moe van jezelf?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik kan je morgen wel laten weten hoe kut sigthorsson weer speelt als je dat wilt
Mooi.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Afgelopen in De Adelaarshorst
4-3 voor Go Ahead tegen NEC.
Topshow
Dat mag je vinden.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn post zit dichter bij de realiteit dan het nutteloze gebash op Fok! daarentegen.
Kind van demouge liep het veld op.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom is roda-pec stilgelegd?
Tuig in het Rodavak.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bitchfight tussen j0rdiiii en Smoofiequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moe? Ken dat helemaal niet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh, heb je allesweter jordii weer hoor. Word je niet eens moe van jezelf?
Sherlock is ook aanwezig.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:39 schreef Okian het volgende:
Roda - pec ligt stil omdat t publiek stoelen enz op het veld gooit, gekkenhuis
Waren het echt stoelen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:39 schreef Okian het volgende:
Roda - pec ligt stil omdat t publiek stoelen enz op het veld gooit, gekkenhuis
Gewoon terecht, kut NEC.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:42 schreef Cavaliers het volgende:
Dat moet toch wel de grootste mentale klap ooit zijn. Binnen het half uur met 3-0 achter komen, nog geen wedstrijd gewonnen, je terug knokken tot 3-3, en binnen de minuut nog verliezen.
Vraag me echt af wanneer die een wedstrijd gaan winnenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:42 schreef Cavaliers het volgende:
Dat moet toch wel de grootste mentale klap ooit zijn. Binnen het half uur met 3-0 achter komen, nog geen wedstrijd gewonnen, je terug knokken tot 3-3, en binnen de minuut nog verliezen.
Tuinstoelhooligans.quote:
quote:
twitter:PECZwolle twitterde op zaterdag 05-10-2013 om 21:43:44Volgens de laatste berichten wil Dennis Higler na een pauze van 10 minuten de wedstrijd hervatten met een hoekschop voor PEC Zwolle. #rodzwo reageer retweet
Laatste tijd hebben ze ook wel erg veel pech. Ik gok dat ze tegen Heracles al gaan winnen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag me echt af wanneer die een wedstrijd gaan winnen
Volgens mij zei hij wel 4 keer aubquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:45 schreef Cavaliers het volgende:
Marcel van de Bunder maakt indruk met toespraak: ''Alsjeblieft niets gooien, dat is fout. Niet meer doen!''
Het is dat Heracles zelf speelt anders hadden ze Jan Smit laten kunnen overkomen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:45 schreef Cavaliers het volgende:
Marcel van de Bunder maakt indruk met toespraak: ''Alsjeblieft niets gooien, dat is fout. Niet meer doen!''
Jij doet dat ook dagelijks in andere topics.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:45 schreef Smoofie het volgende:
Je loopt met je domheid te koop, stijn.
quote:
Neejoh, nu zou die bal er ook nog eens inmoeten gaanquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:46 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zou het Roda wel gunnen, omdat het Higler blijkbaar tegenstaat.
Als ik serieus ben, wat ik de laatste tijd best wel vaak ben met mijn mindering in trolls, niet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij doet dat ook dagelijks in andere topics.
Ik snap geen reet van deze zin.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik serieus ben, wat ik de laatste tijd best wel vaak ben met mijn mindering in trolls, niet.
Affikken en niet meer blussen aubquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Bij een late 0-1 wordt Limburg eindelijk afgebroken
Ik hoor je de laatste tijd inderdaad veel minder over Sigthorsson. Dat grapje was ook wel klaar.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik serieus ben, wat ik de laatste tijd best wel vaak ben met mijn mindering in trolls, niet.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik hoor je de laatste tijd inderdaad veel minder over Sigthorsson. Dat grapje was ook wel klaar.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:52 schreef AFCNiels het volgende:
Door laten spelen tot Zwolle scoort was mooi geweest.
Misschien heeft België interesse om Limburg van ons over te nemen.quote:
ze hebben daar al een Limburg... 1 lijkt me veel meer dan voldoendequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien heeft België interesse om Limburg van ons over te nemen.
Zo moet het PEC, maar nee, tegen 9 man is dat teveel gevraagd ofzoquote:Real buigt achterstand in blessuretijd om in zege
Nou nou, niet zo snel.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Nac - Heracles... Ik denk dat ik GGMM zijn assistent maar weer word.
Die gaat lekker, straks wordt hij nog kampioen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zap nog even naar Strootgod.
Hoe saai je een zaterdag niet kunt maken in de Eredivisie.
De moddereter staat op scherp hier.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zag een post verdwijnen.
Zo maak je nog wat mee.
Prima sfeertje daar, alleen het voetbal minder.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:29 schreef Cavaliers het volgende:
Dit is toch genieten.... hoe kun je NAC nou saai vinden?
Ik zie RKC eerder klimmen dan NEC, dat is echt helemaal niks.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
NEC zal snel een overwinning moeten pakken, net als RKC.
Wat zei hij, ik was al naar Barca gezapt?quote:
Vond het te lang duren voordat Roda JC de persconferentie begon. Dus ging hijzelf lullen op een droge manier. Daarna kwamen brood en perschef roda pas aankakken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat zei hij, ik was al naar Barca gezapt?
'WIJ HATEN AJAX OM DE ARROGANTIE DIE ZE UITSTRALEN'!!!!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:44 schreef Cavaliers het volgende:
SUPER SUNDAY! AJAX EN UTRECHT DE EEUWIGE RIVALEN OOK AL GEEFT GEEN ENKELE AJACIED EEN NEUK OM UTRECHT.
Caps lock uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |