SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verstond in elk geval 'oeren'quote:
Oke.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
NEC speelt in plaats van de bal naar de medespelers, de bal naar de dug-out.
Denk het niet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Houthakker Conboy zal vast nog wel een van zijn befaamde 'tackles' inzetten op Antonia
Valt reuze mee.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:25 schreef HulkHeld het volgende:
Goedenavond![]()
Roda rood zie ik, Zwolle een beetje de overhand of valt het nog mee?
Ik ook niet. Alleen Klich nog van PEC.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Die loser heb ik niet in m'n team.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Die loser heb ik niet in m'n team.
Ik Klich, Mokotjo, Lachman en Van Polenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alleen Klich nog van PEC.
Verdedigers van PEC is een aanslag op je puntenindustrie. Al helemaal nu de magie van PEC is uitgewerkt zonder Moktharquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Ik Klich, Mokotjo, Lachman en Van Polen
PEC staat desondanks nog immer boven Ajax...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verdedigers van PEC is een aanslag op je puntenindustrie. Al helemaal nu de magie van PEC is uitgewerkt zonder Mokthar
Scorebordjournalistiek.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PEC staat desondanks nog immer boven Ajax...
Ik heb ze toen omgewisseld met SC Cambuur verdedigers die zitten prijs/tegendoelpunten ook wel goed. Ben alleen bang dat ze het niet zo lang meer vol houdenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verdedigers van PEC is een aanslag op je puntenindustrie. Al helemaal nu de magie van PEC is uitgewerkt zonder Mokthar
De.quote:
Tja, ik heb nogal vaak m'n team omgegooid, dus had niet meer zo bijster veel te bestedenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou ook belachelijk tijdens de rust zijn. Laat hem zich lekker met de wedstrijd bezig houden.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:37 schreef RvLaak het volgende:
Higler wil niet voor de camera reageren blijkbaar...
Coach van Roda sprak hem aan, niet de mediaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou ook belachelijk tijdens de rust zijn. Laat hem zich lekker met de wedstrijd bezig houden.
Brood wil altijd met scheidsrechters praten, maar wat moet Higler zeggen dan?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Coach van Roda sprak hem aan, niet de media
Haha.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb Achenteh in mijn manager.
GGMM is een sukol.
Eens. Debiel gedoe om een scheids in de rust te willen spreken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou ook belachelijk tijdens de rust zijn. Laat hem zich lekker met de wedstrijd bezig houden.
Geen idee, hij wilde per se niet met hem praten met een camera er bij, dus zijn ze zijn kantoortje ingegaanquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Brood wil altijd met scheidsrechters praten, maar wat moet Higler zeggen dan?
Wat is er met jou? Ga je nu op de Van Gaal/Nico Dijkshoorn-tour?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie de goal van Castaignos en ik zie dat het goed is met die gozer. Schreeuwen als een brulaap bij het vieren.
Wat een dwaas.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee, hij wilde per se niet met hem praten met een camera er bij, dus zijn ze zijn kantoortje ingegaan
of jij bent mensenschuw.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Wat is er met jou? Ga je nu op de Van Gaal/Nico Dijkshoorn-tour?
Straks zijn er liplezers.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee, hij wilde per se niet met hem praten met een camera er bij, dus zijn ze zijn kantoortje ingegaan
Debiele opmerking van mijn kant.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:41 schreef GGMM het volgende:
Ja, Muto. Uit je reactie blijkt wel heel erg dat je mensenschuw bent.
Dat niet, NEC supporters hebben vlak voor de rust een deur proberenopen te breken, is voor de helft kapot. Veel me politie op de been.quote:
Lees ook vanalles op Twitter. Spannend.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:44 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat niet, NEC supporters hebben vlak voor de rust een deur open te breken, is voor de helft kapot. Veel me politie op de been.
twitter:ForzaNECnl twitterde op zaterdag 05-10-2013 om 20:53:07Ze gaan het uitvak leeghalen en verplicht terug sturen...#gaeNEC #forzaNEC reageer retweet
twitter:OzcanAkyol twitterde op zaterdag 05-10-2013 om 20:53:56Boze agressieve supporters van NEC die ons vak in willen. Ze noemen ons 'mietje' en 'homo'. Zij staan 0-3 achter. Gebons op de deur. #GAEnec reageer retweet
Jeetje wat een cliffhanger. Ik zou het boek kopen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:OzcanAkyol twitterde op zaterdag 05-10-2013 om 20:53:56Boze agressieve supporters van NEC die ons vak in willen. Ze noemen ons 'mietje' en 'homo'. Zij staan 0-3 achter. Gebons op de deur. #GAEnec reageer retweet
Dus; Zwolle ontsnapt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
nee, Demouge had gewoon niet zo stom moeten doen
Retterketet AZ.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |