Vertel eens, wat scheelt eraan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
Ja waarom ik lach weet ik niet eigenlijk. Als een boer met kiespijn waarschijnlijk.
er zijn er wel een paar wit ja.. hele la vol sokken.. daar kan je er nooit genoeg van hebbenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij wel een witte sportsok?
Mag niet meer van sp3c.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
Gelukkig, het niveau is weer als van ouds hier.
Vond het een leuk gesprek vanmiddag.
Okquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:06 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
er zijn er wel een paar wit ja.. hele la vol sokken.. daar kan je er nooit genoeg van hebben
Ik heb nog een doel bedacht, of eigenlijk had ik dat al.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ja, dat was de R&P SC.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
Precies.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:06 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
er zijn er wel een paar wit ja.. hele la vol sokken.. daar kan je er nooit genoeg van hebben
Jammer.quote:
Ik zou er graag naar vragen, maar dat is geloof ik niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:06 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb nog een doel bedacht, of eigenlijk had ik dat al.
In andere SC gaat het wel vaker over zulke dingen hoor.quote:
Pfiew, hoeven we het niet weer over doelen en ambities te hebben.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
Moet dat nou. Weet ik veel. Ik heb geen eisen geloof ik, niet echt.
Waarom wou je niet met tong80 trouwen danquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
Moet dat nou. Weet ik veel. Ik heb geen eisen geloof ik, niet echt.
Dat was dus wel de bedoeling, anders zou het nogal een inhoudsloze post zijnquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Ik zou er graag naar vragen, maar dat is geloof ik niet de bedoeling.
[..]
Waarom zou ik dat willen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:10 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Waarom wou je niet met tong80 trouwen dan
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:11 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat was dus wel de bedoeling, anders zou het nogal een inhoudsloze post zijn![]()
Maar mijn doel is om een UI te maken.
Het begint met een goed idee, dan komt de rest vanzelf.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:12 schreef Karina het volgende:
Had je al in dat topic gekeken Latert.? Had ik een linkje van gepost.
Dan kunnen zij er iets moois van makenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:13 schreef Latert het volgende:
[..]
Het begint met een goed idee, dan komt de rest vanzelf.
Maar ik heb ook photoshop, dus ik moet het tenminste eerst zelf proberen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kunnen zij er iets moois van maken
Is die boven je niksquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:15 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar ik heb ook photoshop, dus ik moet het tenminste eerst zelf proberen.
Ik bedenk me nu weer dat ik jou nog moet shoppen met Ali's krullen.
Die is alleen op sommige momenten rullevant, Bij de meeste uitzendingen van P&W zou ik voor schut staan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Is die boven je niksMaar dan klein.
Je kunt er meerdere uploaden he? En dan snel wisselen al naar gelang de showquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:18 schreef Latert het volgende:
[..]
Die is alleen op sommige momenten rullevant, Bij de meeste uitzendingen van P&W zou ik voor schut staan.
Tijdens P&W moet ik een plaatje van de Megalomaan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt er meerdere uploaden he? En dan snel wisselen al naar gelang de show
Je kunt er dacht ik 5? uploaden. En dan bij Spangas de kop van Tincoquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:20 schreef Latert het volgende:
[..]
Tijdens P&W moet ik een plaatje van de Megalomaan.
8 Ervan zijn ook cookies maar dan met een ander thema, kerst, voetbal, Koninginnedag etc.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik 5, maar eentje is de oude van deze die was niet mooi. Heeft iemand voor me opgepept.
Ja heb ik ook, een voor Sinterklaas, een met Oranje en zo.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
8 Ervan zijn ook cookies maar dan met een ander thema, kerst, voetbal, Koninginnedag etc.
Die blauwe UI vond ik niet leuk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:28 schreef Specularium het volgende:
Ik heb 2 UI's.
En heel veel matige gifjes.
Dat is toch een dixi?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:29 schreef Uccie het volgende:
Ik heb alleen deze UI maar daar kan je ook niet zoveel mee, met kerst enzo.
Nee het is een Tardisquote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee het is een Tardisomdat ik een dr. Who-nerdje ben.
Ik ben nooit stoned!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:32 schreef Latert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze moet je doen als je stoned bent.
Ik krijg er dezelfde emoties van als bij DWDD, dus haat is nog zacht uitgedrukt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:33 schreef Tem het volgende:
Haat is nogal een heftige emotie, arjannetje.
Dat komt omdat er geen reclames voor sigaretten meer zijn, moet je toch wat uitzenden hequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom zijn er altijd zoveel reclames op tv van luchtverfrissers? Kopen zoveel mensen zulke dingen?
Identificeer je jezelf met hen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:37 schreef Tem het volgende:
Ik heb naast mij The Cure UI nog één van Theo van Gogh, David Lynch en The Dude.
Nee, niet bewust in ieder geval.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Identificeer je jezelf met hen?
Mooie tip, ik moet nog wat muziek hebbenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:39 schreef arjan1112 het volgende:
mja.. 'a forest' is wel het beste muziekje wat ik ken van hun
They must Vanish.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:40 schreef Specularium het volgende:
Die Vanish reclames mogen wel dood.
Ja die zijn ook verschrikkelijk. Maar vanish is tenminste nog een nuttig product, dat kun je niet zeggen van zo'n automatische luchtverfrisser.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:40 schreef Specularium het volgende:
Die Vanish reclames mogen wel dood.
Die kan er ook wel bij ja.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:43 schreef arjan1112 het volgende:
dan heb ik nog wel een tip.. cambodia van kim wilde.. wel die uit 1981...
Volgens mij hebben wij er een boven de prullenbak in de bijkeuken hangen, die hele ruimte meurt constant naar dat spul.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja die zijn ook verschrikkelijk. Maar vanish is tenminste nog een nuttig product, dat kun je niet zeggen van zo'n automatische luchtverfrisser.
Je schrikt je gewoon de tyfus als dat ding om de 10 minuten spuit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:46 schreef Latert het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij er een boven de prullenbak in de bijkeuken hangen, die hele ruimte meurt constant naar dat spul.
Nee ik ga zo nog wat radio 49 op gooienquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Je gaat je vogel 80's hits leren zingen?
Wat is dat radio 49? iets van Fok?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik ga zo nog wat radio 49 op gooien![]()
Kally draait nu..al weet ik niet of ze het heel erg op prijs stelt als ik haar promoot
Uhuh het radiozendertje van ONZ.quote:
'hoor je dat?'quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je schrikt je gewoon de tyfus als dat ding om de 10 minuten spuit.
Ik wilde laatst wat weggooien... toen ik boven de vuilnisbak stond spoot dat ding ineens in mijn gezicht (nohommel) met een luide klap.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je schrikt je gewoon de tyfus als dat ding om de 10 minuten spuit.
Als het stil is wel...of als ik in de buurt ben, want ik ga altijd niezen of hoesten van dat spul.quote:
ZIjn gewoon wij die af en toe wat plaatjes aan elkaar praten, niet iedereen praat trouwens.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee, ik luister het nooit.
Ik ga er vanuit dat die mensen niet gedwongen worden....alhoewel ik het niet zeker weet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:56 schreef Specularium het volgende:
Je zal daar maar in het publiek zitten.
3/4 van het programmabudget gaat op aan publieksvergoedingen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat die mensen niet gedwongen worden....alhoewel ik het niet zeker weet.
De rest naar de visagie van Astrid Joosten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:59 schreef Latert het volgende:
[..]
3/4 van het programmabudget gaat op aan publieksvergoedingen.
Bij KvdB zat elke avond een Peter R lookalike.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:00 schreef arjan1112 het volgende:
wat ? krijg je geld om in de studio te gaan zitten?? dus in Hilversum zijn er mensen die als baan 'studio publiek' hebben?
Bij KvdB kreeg je volgens mij ¤25,-quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:00 schreef arjan1112 het volgende:
wat ? krijg je geld om in de studio te gaan zitten?? dus in Hilversum zijn er mensen die als baan 'studio publiek' hebben?
Heh, ik was het al aan het zoeken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:02 schreef Specularium het volgende:
Astrid Joosten, daar had Hans Teeuwen nog een mooi stukje over.
Publiek moet gewoon betalen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:00 schreef arjan1112 het volgende:
quote:
In betere tijden zie ik.quote:
Hoe is het weer daar? Nog zonnig of echt herfst?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:58 schreef Drugshond het volgende:
Het is wel weer mooi geweest in Madrid. Morgen verkassen
Ze leek een beetje op een hond, vond ik altijd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:12 schreef Drugshond het volgende:
Agnes, had wel iets apart, wat haar juist weer aantrekkelijk maakte.
ze was best wel knap maar als ze boos werd zag ze er als een kwijlende imbiciel uitquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze leek een beetje op een hond, vond ik altijd.
Hey die heb ik...mooie suggestie, beetje vergeten bandje voor mij.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Dit is wel een relax nummer voor de vrijdagavond.
Heerlijk. Hoe ga je verder, met de trein?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:15 schreef Drugshond het volgende:
24-25 graden, vanmorgen pas de eerste regendruppels gehad. Maar na 11:00 was de lucht weer blauw.
oquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heerlijk. Hoe ga je verder, met de trein?
Yup met een HS-renfe van Madrid naar Valencia. Voor 28 euro.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heerlijk. Hoe ga je verder, met de trein?
Ik heb even geen zin in beledigingen dus ik was naar de VBL-SC gefietst.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:15 schreef Specularium het volgende:
Corrie gaat weer gewoon echt wegblijven he?.
Met haar badjas.
Jij had toch geen fiets?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb even geen zin in beledigingen dus ik was naar de VBL-SC gefietst.
Dat is niet duur. Had ik verteld dat ik bijna mijn vliegtuig miste omdat ik in de verkeerde trein was gestapt?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
o
[..]
Yup met een HS-renfe van Madrid naar Valencia. Voor 28 euro.
Geen idee. Richting het westen, langs de kust. Wel heel mooi maar ik was zo ziek van ellende dat ik er niet echt op gelet heb. We (er zaten ook twee meisjes verkeerd) moesten bij de eerste stop eruit, dat duurde vrij lang en toen zo snel mogelijk terug en overstappen op El Prat.quote:
Je hebt gelijk. Ik kan alleen niet vinden wat de eerste stop na Sant is. Ben wel benieuwd hoe lang we er in hebben gezeten. Het voelde als een eeuwigheid iig.quote:
Het station waar we over moesten stappen had er geloof ik 12 ofzo, de trein die we terug moesten hebben ging vanaf 10.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:00 schreef Drugshond het volgende:
Bij paasegg de garcia heb je maar 2 sporen (waarvan er 1 naar El Prat gaat). Als je dat kunt verneuken dan ben je pas echt een held.
Dapper.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:02 schreef Drugshond het volgende:
Zit lekker te roken op mijn kamer. Er hangt hier toch geen rookmelder
ik had een e-mail naar het hotel waar ik naartoe gaat gestuurd of je op het balkon mocht roken...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:02 schreef Drugshond het volgende:
Zit lekker te roken op mijn kamer. Er hangt hier toch geen rookmelder
Gewoon coke gebruiken en niet slapen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:12 schreef arjan1112 het volgende:
er zijn altijd mensen die om 5 uur opmoeten
Ik heb alleen wijn en whiskey.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon coke gebruiken en niet slapen.
alcohol?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
Ik ga sowieso eerst even aanbellen en niet de politie bellen, dat is zo stiekem. Hieronder woonde een paar jaar terug een gozer die niet helemaal goed was, keihard schreeuwen en zo en knoertharde muziek. Kwam hij de volgende dag aan de deur sorry zeggen.
Oh dat is wel aardigquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
Ik ga sowieso eerst even aanbellen en niet de politie bellen, dat is zo stiekem. Hieronder woonde een paar jaar terug een gozer die niet helemaal goed was, keihard schreeuwen en zo en knoertharde muziek. Kwam hij de volgende dag aan de deur sorry zeggen.
Nee die was psychotisch of zo denk ik. Hij heeft ook een keer een gat in de trap geslagen met zijn blote hand. Woonde bij zijn oma, maar toen zijn oma overleed moest hij weg.quote:
Nee maar ik wil wel bijtijds op. Niet om 5 uur.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar jij hoeft niet om 5 uur op.
gewoon op het geluid afquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar het is, een stuk verderop.
Ik kom helemaal niet buiten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:23 schreef arjan1112 het volgende:
wat ? waar ben je wel geweest dan ? alleen duitsland of frankrijk ?
matig ijshockey ... sowiesoquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:22 schreef Specularium het volgende:
DH en Liesje hebben het over Spanje maar dat heb ik niet gelezen want ik ben daar nog nooit geweest.
Parijs, Londen, Duitsland wat steden en dat was het wel.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:23 schreef arjan1112 het volgende:
wat ? waar ben je wel geweest dan ? alleen duitsland of frankrijk ?
Nee deze was echt goed.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:27 schreef arjan1112 het volgende:
op een kast zitten..
heb je geen stoelen ofzo
Londen ging ik vroeg nog wel eens heen, toen was het nog te betalen voor het gewone volkquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Parijs, Londen, Duitsland wat steden en dat was het wel.
Ben geen reiziger.
Ik werd vanmorgen wakker van het onweer. Toen ik boodschappen ging doen was het droog alleen begon het op de terugweg keihard te regenen en was ik zeiknat toen ik thuis kwamquote:
Jaaaren geleden was er een heel groot onweer met heel veel bliksem, dat was echt tof. Toen woonde ik nog op 4 hoog, mooi gezicht was dat.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:30 schreef arjan1112 het volgende:
ik woonde eerst op de 1ste verdieping.. nu op de 3de.. de eerste keer dat het onweerde was FANTASTIES dan krijg je een enorme lichtshow.. dat had je op de 1ste niet
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:32 schreef Specularium het volgende:
Ik ga volgend jaar bij Camping PowNed zitten.
Hele dag zuipen en ruzie maken, net als op een normale camping.
#goedverhaalquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:32 schreef Peunage het volgende:
What's up met die hashtags, wil je hip doen?
Er wonen er ook veel op zolder, heb ik gehoord.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:32 schreef arjan1112 het volgende:
er wonen fokkers over de hele wereld
owlaatmaardanquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:33 schreef Karina het volgende:
[..]Op vakantie kreeg ik sowieso altijd ruzie, dus dat wordt een Topshow!
#swag #yoloquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:32 schreef Peunage het volgende:
What's up met die hashtags, wil je hip doen?
Je hebt toch die badjas?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:35 schreef Karina het volgende:
Nee dan moet ik me aankleden, geen zin in.
Ja vast wel jongen. Ik denk dat ze keihard gaan lachen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt toch die badjas?
Nemen ze je vast serieus mee,.
Stom. Ik heb Veronica opgezet, iets met Afro Jack muziek.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:38 schreef Specularium het volgende:
Deze Family Guy is goed, Brian en Stewie zitten in omgekeerde tijd.
Straks even de nieuwe kijken.
Nee natuurlijk doe ik dat niet. Gek.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kan sp3c toch gewoon die pics dm'en?
mag niet eensquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee natuurlijk doe ik dat niet. Gek.
Ja jongquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:42 schreef sp3c het volgende:
het is ook allang bedtijd voor je Peunhaas
van die vechtkippenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:46 schreef Karina het volgende:
KemphanenWat is dat nou voor naam man.
nou niet de enige, toen ik klein was stond Grant Fuhr op goal in st Louis, was ik fan vanquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:46 schreef arjan1112 het volgende:
Volgens mij ben jij echt de enige neger die van IJshockey houd.. dat is toch een zeer blanke sport of lul ik weer uit me nek
vechtkippen Corriequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:47 schreef Karina het volgende:
Ja ik weet wat kemphanen zijn maar rare naam voor een ijshockeyteam.
Jezelf een schoonmaakmiddel noemen is wel leuk?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:47 schreef Karina het volgende:
Ja ik weet wat kemphanen zijn maar rare naam voor een ijshockeyteam.
Jaahaaa weet ik manquote:
Een Griekse held he? Bijdehand.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jezelf een schoonmaakmiddel noemen is wel leuk?
hij maakte het kasteel schoon ofzo zekerquote:
Met zijn razende dweil.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij maakte het kasteel schoon ofzo zeker
nee ze kleden zich beterquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:54 schreef Karina het volgende:
Zulke stoere mannen, die bestaan niet meer.
Ze gaan snel dood.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:54 schreef Karina het volgende:
Zulke stoere mannen, die bestaan niet meer.
Ik ben minimaal net zo stoer als ik hoor hoe ze mij hier noemenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:55 schreef Karina het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers dat jullie niet zo stoer zijn.
Watjes.
Oh ja iets met een lans of zo he?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ben minimaal net zo stoer als ik hoor hoe ze mij hier noemen
Bij 24 uur met... was ie niet zo stoer meer.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:57 schreef arjan1112 het volgende:
Jack Wouterse komt aardig in de buurt
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |