Man, man, man.quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Koeman was vroeger ook een slappeling
Corrie wijzigt hem zo wel even.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:00 schreef Pascalus het volgende:
ff snel dit topic volposten zodat er een andere TT komt.
quote:
Koos Stompie redt de show wel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Marcel Maijer verneukt de hele show bij het darten
Eng pedant mannetje
Ik niet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand de voorspelling van Johan Derksen meegetikt???
1,1,1,2,1,Xquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
1quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja uhh hoe heet die gozer? Mexicanobakkert weet het wel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
End of Days.quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:59 schreef Kun-Aguero het volgende:
De echte persoonlijkheden zitten op Fok.
Niets mis mee, trouwens.quote:
Jaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:07 schreef Vasion het volgende:
Johan voorspelde toch Vitesse ipv Feyenoord???
Als hij er kijk op heeft wel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:07 schreef Vasion het volgende:
Johan voorspelde toch Vitesse ipv Feyenoord???
Ja, vooral de twist dat Arnold z'n beste vriend hem verraadt zie je niet aankomen. Gelukkig bedenkt hij zich op het laatste moment.quote:
Johannesquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)9a1-1850aceb70e1.mp4
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:50 schreef Dos37 het volgende:
Die overwinning van Aad weet ik nog wel, met dat gekke dansje
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:10 schreef GGMM het volgende:
Hey, die vent die de paus speelt speelt ook in Breaking Bad.
Dat is allemaal Blatter!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
Huh Vitesse zei hij en Feyenoord ingevuld?
Voor een vrijdag zijn dit hele goede cijfers. Zeker als je de rest van de top 25 bekijkt wat er om 20:30 op is.quote:
Daar heb je gelijk in, maar komt omdat ik het zelf zo leuk vind. Dan denk je dat iedereen kijkt ofzoquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor een vrijdag zijn dit hele goede cijfers. Zeker als je de rest van de top 25 bekijkt wat er om 20:30 op is.
Ja, dat heb ik ook. Dan denk je het was zo'n top show en heb je hoge verwachtingen, en de volgende worden ze niet waar gemaakt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar komt omdat ik het zelf zo leuk vind. Dan denk je dat iedereen kijkt ofzo
Precies dat ja .quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Dan denk je het was zo'n top show en heb je hoge verwachtingen, en de volgende worden ze niet waar gemaakt.
Misschien als de stoelen aan de VI stamtafel om zouden kunnen draaien dat de productionvalue nog wat gestegen is en dat er nog meer mensen naar kijken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Dan denk je het was zo'n top show en heb je hoge verwachtingen, en de volgende worden ze niet waar gemaakt.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:39 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik vind dit ook altijd de leukste gasten bij voetbal international. Vind die Hans echt niet leuk.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:30 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb na het lezen van dat artikel wel 3 keer bingo geloof ik.
Filmpje!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Johan Derksen: 'Peter R. de Vries heeft geen zelfspot'
Bij het in ontvangst nemen van de Herman Brood Award, voor de meest rebelse mediafiguur van Nederland, kon Johan Derksen het niet laten een sneer uit te delen aan Peter R. de Vries. Op de vraag wie de prijs volgend jaar moet winnen, zei Derksen: 'Ik gun het iedereen, behalve Peter R. de Vries. Die man heeft helemaal geen zelfspot, hij neemt zichzelf zo serieus.'
'Hij heeft dan wel wat leuke misdaadprogrammaatjes gemaakt', vervolgde hij, 'maar daarom ben je nog niet Jezus of onze lieve Heer hè.'
De Herman Brood Award is ingesteld door website ThePostOnline. Derksen heeft Brood goed gekend, vertelde hij. 'Herman en ik zijn jaren met elkaar opgetrokken in Assen. We zaten tot diep in de nacht in het Asser nachtleven. We gingen naar nachtcafé De Grot, daar ging de deur nooit op slot. De volgende ochtend reed ik meteen door naar de redactie van de Winschoter Courant. Dan was ik weer regioverslaggever, zonder dat ik mijn bed gezien had.'
Volgens Derksen brak Brood geregeld 's nachts in bij mensen die een vleugel in hun huis hadden staan. 'Hij jatte niets, maar ging op de vleugel zitten spelen. Als de bewoners wakker werden, ging hij ervandoor. De volgende dag stond in de plaatselijke krant: 'Mysterieuze pianist opnieuw toegeslagen'. Dat was Herman.'
Derksen zei 'doodziek' te worden van praatprogramma's 'waar ijdeltuiten in hun zondagse pak zitten om zo weinig mogelijk te zeggen'. De meeste mensen draaien volgens hem om de hete brij heen. 'Dat doe ik niet. Het resultaat is dat je heel eenzame verjaardagen hebt, maar dat interesseert me niks.'
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-geen-zelfspot.dhtml
![]()
![]()
Dat komt denk ik doordat Hans een act opvoert en de anderen gewoon zichzelf zijn.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:39 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik vind dit ook altijd de leukste gasten bij voetbal international. Vind die Hans echt niet leuk.
De keer dat hij Hans speelde die Ibrahimovic speelde vond ik wel erg leuk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat komt denk ik doordat Hans een act opvoert en de anderen gewoon zichzelf zijn.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De keer dat hij Hans speelde die Ibrahimovic speelde vond ik wel erg leuk.
Ik dacht dat we aan het begin van het seizoen hadden afgesproken om dit topic dit jaar niet zo ordinair te maken, maar die memo heb jij niet gekregen merk ik alweer.quote:
Dit is Mani zijn humor!quote:
Waarschijnlijk zat ik op dat moment dan net te brommen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:17 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we aan het begin van het seizoen hadden afgesproken om dit topic dit jaar niet zo ordinair te maken, maar die memo heb jij niet gekregen merk ik alweer.
Johan Derksen kan alleen het over zijn afgunst tegen Louis van Gaal en soortgelijke mensen hebben terwijl hij als ongeloofwaardige zurige brombeer nog elke week moet aanschuiven om zijn pensioen veilig te stellen en iets te melden te hebben. Daarbij heeft De Vries meer spraakmakende dingen voor de maatschappij bewerkstelligd dan Derksen met als toppunt zijn Emmy die de hele Televizier ring teniet doet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:22 schreef Zipportal het volgende:
Peter is een paardenlul. Die kan het alleen maar over Ajax hebben.
Derksen is niet zurig.. het is juist een verademing om hem dingen te horen zeggen die de meesten wel eens denken maar niet uiten.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:51 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Johan Derksen kan alleen het over zijn afgunst tegen Louis van Gaal en soortgelijke mensen hebben terwijl hij als ongeloofwaardige zurige brombeer nog elke week moet aanschuiven om zijn pensioen veilig te stellen en iets te melden te hebben. Daarbij heeft De Vries meer spraakmakende dingen voor de maatschappij bewerkstelligd dan Derksen met als toppunt zijn Emmy die de hele Televizier ring teniet doet.
Als ik mensen kritiek hoor leveren op Derksen & co denk ik altijd: dat zullen wel geen leuke mensen zijnquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Iwanius blijft maar lulkoek verkopen in dit topic waar niemand op zit te wachten.
Elke gezellige stamkroeg heeft ook z'n dorpsgek. Soms is dat vermakelijk, en soms word je horendol van zo'n gozer.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Iwanius blijft maar lulkoek verkopen in dit topic waar niemand op zit te wachten.
Ja maar Hansie, je bent toch wel met mij eens dat zo'n Emmy geen kut voorstelt? Nee de Televisier cockring, dat is pas een prijs!quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:51 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Johan Derksen kan alleen het over zijn afgunst tegen Louis van Gaal en soortgelijke mensen hebben terwijl hij als ongeloofwaardige zurige brombeer nog elke week moet aanschuiven om zijn pensioen veilig te stellen en iets te melden te hebben. Daarbij heeft De Vries meer spraakmakende dingen voor de maatschappij bewerkstelligd dan Derksen met als toppunt zijn Emmy die de hele Televizier ring teniet doet.
twitter:aad300 twitterde op maandag 07-10-2013 om 08:51:12Gm toertocht door #brabant #suggestiesmooieplekjes http://t.co/mXh8fm4kAe reageer retweet
Dit is niet de auto van Aad. Die heeft namelijk een ander nummerbord.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft er trouwens nog iemand suggesties voor de toertocht van Aad?[ afbeelding ]twitter:aad300 twitterde op maandag 07-10-2013 om 08:51:12Gm toertocht door #brabant #suggestiesmooieplekjes http://t.co/mXh8fm4kAe reageer retweet
De rullevantie van deze opmerking ontgaat mij.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:00 schreef satecl het volgende:
[..]
Dit is niet de auto van Aad. Die heeft namelijk een ander nummerbord.
Zijn nummerbord is AAD-300. Dat weet elke boerenlul uit de Betuwe.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:29 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
De rullevantie van deze opmerking ontgaat mij.
Goh toevallig. Ga bijna denken dat je dit verzintquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:56 schreef satecl het volgende:
[..]
Zijn nummerbord is AAD-300. Dat weet elke boerenlul uit de Betuwe.
Zowel kip Saté als de andere kip zijn inmiddels gespietst en op de grill gegaan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:39 schreef Grifte het volgende:
Ik kijk al uit naar een nieuwe episode van het kippenverhaal.
Beide.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:15 schreef Mani89 het volgende:
GTA:O of Voetbal International, moeilijk moeilijk.
lastige keuze inderdaad.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:15 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zowel kip Saté als de andere kip zijn inmiddels gespietst en op de grill gegaan.
Een alle kippen op een stokje scenario dus.
jijquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wie stuurt er ff een vraag in voor Hansie Hansie.![]()
Iets over:
Kippen
Sophie
Dolle duik avond
Jasje gooien
Etc
Kolderquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeg het maar, wie is de gillette speler van de week?
Denswil.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
De Vrijquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Pellie!quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Vie en daarna GTAquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:15 schreef Mani89 het volgende:
Sedaquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word gek van deze gozer.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:15 schreef Mani89 het volgende:
Pietje Velthuizenquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan Sedaquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar dan?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat er zojuist bingo is gevallen.
Ah, gelukkig, kan ik iets anders doen om 10quote:
Pizzaatje halen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:32 schreef IbanMayo het volgende:
Waar is Simon Zwartkruis de Ajax-watcher eigenlijk?
U hebt DMquote:
Twee zelfs. Op Rebel Radio.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:32 schreef Pascalus het volgende:
Waylon Jennings, die heeft een nummer in GTA V.
Bakkali?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar komt Thijs Slegers over lullen?
Over het grootste talent van Nederland, Depay.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar komt Thijs Slegers over lullen?
Ik vind het al teveel als hij over één onderwerp praat, laat staan de twee bovenstaande.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Over het grootste talent van Nederland, Depay.
En anti voetbal gespeeld met svzw.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heeft Vitesse uitgeschakeld in de bekert.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:38 schreef Zorro het volgende:
Pietje had bijna een massa punten voor mijn manager opgeleverd.
Bijna. Helaas.
Die staat inderdaad op de Gijp bingo.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Met stijgende verbazing
verkeerde bingo
die was ook lachwekkend zwak jaquote:
Dat betekent dat ze die rode kaarten niet hadden moeten geven. Scheids tegen dus.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:40 schreef Zorro het volgende:
Die kaarten bij Roda worden ook altijd ingetrokken, Hoezo de scheidsrechter tegen
Dat bedoelde ik ookquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat betekent dat ze die rode kaarten niet hadden moeten geven. Scheids tegen dus.
Maar lul maar lekker verder
Oh, het klonk sarcastischquote:
Wel klote mag je mee met de line-up moet je met de scheidsrechter meequote:Op maandag 7 oktober 2013 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er loopt toch altijd zo'n jochie mee met de scheids? Die hoort dan in dit geval bij de higler jugend.
Doet me aan die opa denken die er een wilde overrijden met zn mobiscooterquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:42 schreef RensAjacied het volgende:
Limburgers van 60 die met blikjes gooien op het veld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:42 schreef muzas het volgende:
[..]
Doet me aan die opa denken die er een wilde overrijden met zn mobiscooter
Dan sta je inderdaad een beetje voor lul.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel klote mag je mee met de line-up moet je met de scheidsrechter mee
Was het niet hoor.quote:
Die worden meestal later 5e of 6e man.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan sta je inderdaad een beetje voor lul.
Waarom altijd die overacting Hansquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:44 schreef kapiteintje het volgende:
Hans speelt weer in op 't simpele sentiment hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |