Volgens mij was de afweging vooral gewicht, formaat en prijsquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Het idee is niet eens zo gek. Kattengrind neemt vocht op waardoor het zwaarder wordt en het lijkt het water dan ook behoorlijk effectief tegen te houden.
Wel een beetje raar dat de hele straat vol met water ligt, het ook nog regent, en die helling vervolgens kurkdroog lijkt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Het idee is niet eens zo gek. Kattengrind neemt vocht op waardoor het zwaarder wordt en het lijkt het water dan ook behoorlijk effectief tegen te houden.
Ja ik keek er ook al van op dat er niet eens een straaltje water doorheen sijpelt ookquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:03 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Wel een beetje raar dat de hele straat vol met water ligt, het ook nog regent, en die helling vervolgens kurkdroog lijkt.
Misschien zit dat wel onder een afdak?quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:03 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Wel een beetje raar dat de hele straat vol met water ligt, het ook nog regent, en die helling vervolgens kurkdroog lijkt.
Dat. En er ligt wel een beetje water zo te zien, je kunt de lampen er in zien reflecteren als je goed kijkt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:04 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Misschien zit dat wel onder een afdak?
Amen!quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:13 schreef Djeez het volgende:
De rollen zijn een keer omgedraaid, mag ook wel eens. Nu heeft het Noorden eens een keer mooi weer, en het Zuiden regen
quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:02 schreef bondage het volgende:
[..]
En het vormt een soort van dichte cement achtige massa. en natuurlijk is het opofferen van zakken kattengrit buiten de winkel beter dan dat ze toch wel nat worden als ze binnen liggen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Extreem weer? Echt?quote:
je bedoelt een zeilquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Extreem weer? Echt?
Moet een zijl op mijn fiets zetten met dit weer
Ja dat... meestal als ik aan zyl denk, denk ik aan een zwembad/club hier in de buurt die 'De Zijl" heetquote:
Jij met jouw nickname weet dat soort dingenquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:25 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
En het vormt een soort van dichte cement achtige massa. en natuurlijk is het opofferen van zakken kattengrit buiten de winkel beter dan dat ze toch wel nat worden als ze binnen liggen.
Er zit iets in wat ook in luiers zit, zodat het vocht hard wordquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:30 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jij met jouw nickname weet dat soort dingen
Als er iemand is die er veel van af moet weten...quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:30 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jij met jouw nickname weet dat soort dingen
Hier hebben ze ook aanpassingen gedaan om wateroverlast van voorgaande jaren tegen te gaan, nieuwe riolering, een wadi. Vandaag staat dezelfde straat weer blank.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:23 schreef Nattekat het volgende:
Hier overstromen de wegen nooit, op een keer na dan, maar die weg is ondertussen opgehoogd.
En het heeft hier al aardig geregend.
Klei, daar ligt het niet aan. Het ligt sowieso niet aan de ondergrond als straten blank staanquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:40 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Zou kunnen. het kan zijn dat er veel zandgrond is, dan is het water zo weg.
Opzich geen gek idee tegenover de kosten van een kelder vol water incl alle schadequote:Op zondag 13 oktober 2013 13:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hellevoetsluis
[..]
Lijkt er wel op, gewoon uit de winkel gehaald volgens mij
De herfst is duidelijk aan het inzetten. Valt me hier nog mee hoeveel blad er op de grond ligt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:55 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
Gooreind-Wuustwezel, 13 oktober 2013.
er staan ook vele bomen en die zijn inderdaad kaal aan het worden. het stormt hier.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:57 schreef bondage het volgende:
[..]
De herfst is duidelijk aan het inzetten. Valt me hier nog mee hoeveel blad er op de grond ligt.
Een beetje wind erbij helpt inderdaad wel om de uitgedroogde bladeren van de bomen te krijgen. Ik vind het altijd wel grappig te zien dat de omgeving volledig veranderd tijdens de overgang van de zomer naar de herfst. Als ik dan in de trein zit dan ziet alles er weer heel anders uit omdat ik dan door de bomen heen kan kijken in plaats van ernaarquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
er staan ook vele bomen en die zijn inderdaad kaal aan het worden. het stormt hier.
dat wel maar het leek een waterplas. schijn bedriegt blijkbaar.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:11 schreef Greys het volgende:
Dat is toch geen gigantische waterplas?
Dat is gewoon een natgeregend terrein, dat is Herfst.
ONGELOOOOOOOOOOOFLIJK ZIE DIE WATEROVERLAST DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:09 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
dit noem ik al een gigantische waterplas. dit is aan de voorkant genomen.
sorry voor de kwaliteit. ik wilde het zo dicht mogelijk fotograferen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |