Hier ook, voor het eerst. Kozijn aan de zuid-zuidwestkant lekt doorquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
nu zal je het krijgen hoor, lekkage aan de binnenkant van de raamkozijnen. Alleen zitten er nog 2 verdiepingen boven mij....
In Twente is het droog en bewolktquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:40 schreef Postbus100 het volgende:
Hebben jullie foto's van het weer in het midden van het land? Hier in Groningen waait het behoorlijk, maar geen spatje regen. Zet ik net de radio aan, hoor ik dat het noodweer is in Nederland. Een blik op de buienradar laat me zien dat heel Nederland behalve Friesland, Groningen en Drenthe flink wat regen te verduren heeft.
hier ook niet. de trip naar Oostende wordt een week verzet omdat het dinsdag ook blijft regenen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:42 schreef Greys het volgende:
Regio R'dam.
Het houdt niet op, niet vanzelf
Kijkt u eens HIER 5 blz met info/foto'squote:Op zondag 13 oktober 2013 12:40 schreef Postbus100 het volgende:
Hebben jullie foto's van het weer in het midden van het land? Hier in Groningen waait het behoorlijk, maar geen spatje regen. Zet ik net de radio aan, hoor ik dat het noodweer is in Nederland. Een blik op de buienradar laat me zien dat heel Nederland behalve Friesland, Groningen en Drenthe flink wat regen te verduren heeft.
Dat arme verkeersbordquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:54 schreef Fred0w het volgende:
Stellendam:
[ afbeelding ]
Noodweer hier in Zeeland, sinds gisteravond continu regen.
RIP aan de nabestaandenquote:
Zijn dat nou zakken kattengrit?quote:
Bij de Lidlquote:
Het idee is niet eens zo gek. Kattengrind neemt vocht op waardoor het zwaarder wordt en het lijkt het water dan ook behoorlijk effectief tegen te houden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hellevoetsluis
[..]
Lijkt er wel op, gewoon uit de winkel gehaald volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |